quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef Googolplexian het volgende:
Misschien was Albers wel sikker dronken op Magny Cours
en aan het einde aan de speed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef Googolplexian het volgende:
Misschien was Albers wel sikker dronken op Magny Cours
en aan het einde aan de speed
Het lijkt me niet dat Sutil de nieuwe Senna is, maar om te zeggen dat hij 'geen ene bal heeft laten zien' is gewoonweg niet waar. Hij heeft tot nu toe dit seizoen aan kunnen tonen regelmatig sneller te zijn als Albers.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sutil heeft tot nu toe ook geen ene bal laten zien. Het is heel simpel, Sutil staat op het moment gewoon weg in de schaduw van Albers qua missers. In principe heeft Sutil namelijk net zo vaak een domme fout gemaakt dan Albers, alleen vielen ze veel minder op.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef WEST het volgende:
Peter Heerschop in Evers staat op van vrijdag 6 juli 2007 gaat over albers en frankrijk.![]()
Te flauw...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef WEST het volgende:
Peter Heerschop in Evers staat op van vrijdag 6 juli 2007 gaat over albers en frankrijk.![]()
Dat kartcenter (ervanuit gaande dat je het over die in Echt hebt) is voor zover ik weet nooit van Jos zelf geweest en hij heeft er nooit een vinger in de pap gehad.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Arrogante zak dat het is, ben hem eens tegengekomen in zijn toenmalig kartcenter (ze hebben Jos niet voor niks eruit gegooid om zelfstandig verder te gaan!).
Dat heb ik ook nergens neergezet. Maar ze zijn niet voor niks onder eigen naam verder gegaan (zonder zijn naam eraan verbonden in latere instantie dus).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kartcenter (ervanuit gaande dat je het over die in Echt hebt) is voor zover ik weet nooit van Jos zelf geweest en hij heeft er nooit een vinger in de pap gehad.
Ja nouja, je zei zijn kartccenter, dus ik dacht dat je bedoelde dat het van hem wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens neergezet. Maar ze zijn niet voor niks onder eigen naam verder gegaan (zonder zijn naam eraan verbonden in latere instantie dus).
Dat ben ik met je eensquote:Maar zowiezo kun je hier in de buurt beter in Maasmechelen karten dan in Echt!
Wat ik bedoel met geen bal laten zien, daar wil ik mee zeggen dat hij niet exceptionele klasse heeft als b.v. een Hamilton. Op het moment dat hij sneller is dan Albers die problemen heeft met de auto en dan met maar een paar duizendste, dan wel paar honderste sneller is. Dan heb je in mijn ogen erg weinig laten zien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat Sutil de nieuwe Senna is, maar om te zeggen dat hij 'geen ene bal heeft laten zien' is gewoonweg niet waar. Hij heeft tot nu toe dit seizoen aan kunnen tonen regelmatig sneller te zijn als Albers.
En beide rijders maken inderdaad regelmatig fouten, het verschil is echter dat Sutil nog een rookie is (remember Massa), Albers is intussen bezig aan zijn 3e seizoen, daar mag logischerwijs meer van verwacht worden!
He pssst, er zit iets in je oogquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:28 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel met geen bal laten zien, daar wil ik mee zeggen dat hij niet exceptionele klasse heeft als b.v. een Hamilton. Op het moment dat hij sneller is dan Albers die problemen heeft met de auto en dan met maar een paar duizendste, dan wel paar honderste sneller is. Dan heb je in mijn ogen erg weinig laten zien.
Een benzineslang?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
He pssst, er zit iets in je oog
In ieder geval iets groots. Sutil is regelmatig sneller dan Albers, en niet met een duizendste, maar met een halve seconde.quote:
Een kort onderonsje tussendoor moet toch wel kunnen dacht ik zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:14 schreef Sally het volgende:
Luitjes, ik wil geen spelbreker zijn, maar dit is het topic van de Santander Britisch Grand Prix...
Ik weet niet waar jullie onderonsje verder onder kunnen brengen, maar ik stel voor om het hier iig af te breken
Leer eens lezen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In ieder geval iets groots. Sutil is regelmatig sneller dan Albers, en niet met een duizendste, maar met een halve seconde.
En rookies bestaan volgens hem niet, dat je aan een nieuwe raceklasse moet wennen kan volgens meneer niet.
Maar dat Albers al een half seizoen bezig is met het wennen aan z'n bandjes is natuurlijk geen probleem![]()
Kijk, Sutil maakt gewoon teveel fouten, misschien nog wel meer dan Albers, maar hij is gewoon simpelweg sneller dan onze Nederlandse 'vriend'. Als je zegt dat Sutil geen bal heeft laten zien dan heb je echt iets in je ogen zitten![]()
quote:Wat ik bedoel met geen bal laten zien, daar wil ik mee zeggen dat hij niet exceptionele klasse heeft als b.v. een Hamilton.
Uhmm, ik reageer vooral op dit stuk van jouw:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:25 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Leer eens lezen!
[..]
Met andere woorden Sutil heeft zich nog geen enkele keer in the picture gereden op een manier dat je zegt, dat zou weleens een potentiele wereldkampioen kunnen zijn.
En nee rookies bestaan niet in de formule 1, je weet waar het rem en gaspedaal zit, je weet wat je moet doen om je auto af te stellen, welke vlaggen er zijn en ga zo maar door. GP2 , formule ford, het is allemaal hetzelfde. Dus wennen aan een raceklasseJa het is wennen aan een auto. Maar als je van een dusmatige klasse bent zoals men zegt over Sutil, dan had hij never nooit zoveel fouten gemaakt, dan wel auto's afgeschreven. Overigens hebben alle coureurs zat kilometers tijdens de winterstop gereden.
![]()
![]()
En ik geef aan dat dit gewoon niet waar is. Dan kom je nu weer met een heel lulverhaal aanzetten, maar je zegt eigenlijk niks.quote:Op het moment dat hij sneller is dan Albers die problemen heeft met de auto en dan met maar een paar duizendste, dan wel paar honderste sneller is. Dan heb je in mijn ogen erg weinig laten zien.
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:25 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Leer eens lezen!
[..]
Met andere woorden Sutil heeft zich nog geen enkele keer in the picture gereden op een manier dat je zegt, dat zou weleens een potentiele wereldkampioen kunnen zijn.
En nee rookies bestaan niet in de formule 1, je weet waar het rem en gaspedaal zit, je weet wat je moet doen om je auto af te stellen, welke vlaggen er zijn en ga zo maar door. GP2 , formule ford, het is allemaal hetzelfde. Dus wennen aan een raceklasseJa het is wennen aan een auto. Maar als je van een dusmatige klasse bent zoals men zegt over Sutil, dan had hij never nooit zoveel fouten gemaakt, dan wel auto's afgeschreven. Overigens hebben alle coureurs zat kilometers tijdens de winterstop gereden.
![]()
![]()
Okee.. hier maak je jezelf compleet ongeloofwaardig mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:25 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Leer eens lezen!
[..]
![]()
![]()
jup, vooral als mensen niet willen lezen wat er daadwerkelijk staat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:25 schreef Sally het volgende:
Is dit ^^^ niet iets voor het CA topic ofzo???
Word er een beetje moe van, sorry.
ik HEB je hele verhaal gelezen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:42 schreef Slein83 het volgende:
[..]
jup, vooral als mensen niet willen lezen wat er daadwerkelijk staat.
Hopen dat RTL het wel op de goede tijd uitzend, want als ze het met een vertraging gaan uitzenden word ik daar niet echt blij van.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:52 schreef Sally het volgende:
TV-gids
Zaterdag 7 juli 2007
14:30 - 16:30 kwalificatie
Zondag 8 juli 2007
13:00 - 13:55 voorbeschouwing
14:00 - 15:40 Race
15:40 - 16:30 Nabeschouwing
Ik zal eens op tt gaan kijken.
En Sato de langzaamste. Dus de Albersbashers kunnen voorlopig rustig blijven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:15 schreef sanger het volgende:
Liuzzi nu de snelste
dat zie ik nu ook van de week was het gewoon bekend zoals in OP stond. Normaal begint de kwalificatie om 14:00 en dat is nu 13:00 engelse tijd, ik denk dat dit dit weekendend nog is aangepast.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
ik HEB je hele verhaal gelezen...
Wat ik bedoelde, was dat dit topic gaat over de Britse Grand Prix en de discussie of Sutil nu wel of niet goed is, hoort hier niet thuis! (IMHO)
Om dan toch niet helemaal off topic te gaan:
Foutje in de OP??? Ik meen dat daar 14.30 uur stond voor de qualy. Maar op de site formula1.com staat (converted to local time!!)
"SAT Qualifying 14:00"
Uit de OP:
Tijdschema
Vrijdag 6 juli 2007
11:00 - 12:30 vrije training 1
15:00 - 16:30 vrije training 2
Zaterdag 7 juli 2007
12:00 - 13:00 vrije training 3
15:00 - 16:00 kwalificatie training
Zondag 8 juli 2007
14:00 - 2007 FORMULA 1 Santander British Grand Prix
TV-gids
Zaterdag 7 juli 2007
14:30 - 16:30 kwalificatie
Zondag 8 juli 2007
13:00 - 13:55 voorbeschouwing
14:00 - 15:40 Race
15:40 - 16:30 Nabeschouwing
Ik zal eens op tt gaan kijken.
Ik vind het wel leuke discussies en het is een beetje lastig om overal aparte topics voor aan te maken. Juist door die raceweekenden krijg je die discussies over rijderkwaliteiten etc. Ik vind het een mooie voorbereiding voor de race.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:25 schreef Sally het volgende:
Is dit ^^^ niet iets voor het CA topic ofzo???
Word er een beetje moe van, sorry.
ze rijden wel want RTL duitsland zend het wel live uitquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:17 schreef sanger het volgende:
Ohnee, op TVU #Wheels is nu de herhaling van VT2 bezig.
Ach ja... ergens heb je een beetje gelijk. Maar waar ik moe van werd, is het Ja-Nee/Welles-Nietes verhaal.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:18 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke discussies en het is een beetje lastig om overal aparte topics voor aan te maken. Juist door die raceweekenden krijg je die discussies over rijderkwaliteiten etc. Ik vind het een mooie voorbereiding voor de race.
En Sally, als je hier moe (!?) van wordt, kun je natuurlijk gewoon pas lezen als de VT, de kwali of de race begint. Posts overslaan is niet zo vermoeiend hoor.
Het is niet hier, maar je ziet het vooral op Fok!Sport. Dat zijn dan met name reacties die niet verder komen dan Albersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
Ik wordt er ook moe van ... je kunt je muil niet opentrekken of je bent een basher, ongeacht of de rest van de wereld je mening deelt.
Je weet zelf dat dat niet zo is. Het gaat meer om diegene die alleen negatief zijn, ook al doet hij het (zoals gisteren) wel een keer beter.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
Ik wordt er ook moe van ... je kunt je muil niet opentrekken of je bent een basher, ongeacht of de rest van de wereld je mening deelt.
prachtige rijstijl heeft hamilton.., kun je op silverstone heel erg goed zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:25 schreef Googolplexian het volgende:
en Super-Ham de baan op (and the crowd goes wild!)
Alonso 1
ach donderdag a.s is er genoeg F1 te zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:26 schreef Sally het volgende:
Hier geen rtl+... Jammer genoeg
13:30 begint het op RTL7!!!
En YouTube en NewsNow en Spyker zelf en Niki Lauda ... en ... en ..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Je weet zelf dat dat niet zo is. Het gaat meer om diegene die alleen negatief zijn, ook al doet hij het (zoals gisteren) wel een keer beter.
Kijk maar naar de Telegraaf en op FOK!sport.
Wrijf het nog even in, WEST...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:27 schreef WEST het volgende:
[..]
prachtige rijstijl heeft hamilton.., kun je op silverstone heel erg goed zien
Misschien niet, maar helemaal terecht dat het gebeurt is het niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En YouTube en NewsNow en Spyker zelf en Niki Lauda ... en ... en ..
We zijn echt niet de enigen.
Ik vraag me af hoe het had geweest als er wel gewonden waren gevallen ... maargoed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien niet, maar helemaal terecht dat het gebeurt is het niet.
van F1.com ... werkt hier primaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:36 schreef sanger het volgende:
Welke LT gebruik jij Googol?
en sneller als takuma Squote:
Hehe, ik ben het ook vergeten. Heb gisteravond ruim een uur zitten rekenen op mogelijke combinaties en was er uit dat ik vlak voor 12 nog zou wisselen naar Heidfeld.quote:
Dat zitje van Wurz zou een mooi zitje voor Doornbos zijn volgend jaar. Ik weet dat dat <1% is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:38 schreef WEST het volgende:
kubica gaat zo weer rijden.., hij heeft de helm alweer op
wurz die spind
Nee, idd. Maar misschien is hij vooral bezig met een goede race-setup en niet met pieken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:40 schreef WEST het volgende:
hamilton kan het vooralsnog niet volgen
Wurz valt echt gigantisch tegen. Hij heeft mazzel met dat podium waardoor hij qua puntenaantal boven Rosberg staat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zitje van Wurz zou een mooi zitje voor Doornbos zijn volgend jaar. Ik weet dat dat <1% is...
Wurz is die plaats gewoon niet waard als je kijkt wat zijn teamgenoot met dezelfde auto kan.
Dat is inderdaad gewoon goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef Assenaar het volgende:
woow supertijd van Albers
http://uk.eurosport.yahoo.com/formula1/livematch/172591.htmlquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:42 schreef Sally het volgende:
Googol, ik kijk op http://uk.eurosport.yahoo.com/formula-1/ maar waar moet ik naar doorklikken voor dat commentaar dat je geeft??
knip (zelfde linkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:42 schreef Sally het volgende:
Googol, ik kijk op http://uk.eurosport.yahoo.com/formula-1/ maar waar moet ik naar doorklikken voor dat commentaar dat je geeft??
en nu zijn die weer rapperquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gewoon goed
Hij houdt zelfs een Honda en een wannabee Honda achter zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |