Wanneer niet?quote:
Nee... helaas: helpt niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:13 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Livetiming valt graag stil, CTRL-F5 wil dan wel eens helpen.
DAT is moeilijk... Hij is de ENIGE NL op de baanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, je hebt het niet verkeerd! Hij is zelfs de snelste Nederlander op de baan!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan ga ik even wat proberen.
Albers
Nu hopen dat het werkt.
ROFL!!!! *te erg om niet op te reageren, sorry... *quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan ga ik even wat proberen.
Albers
Nu hopen dat het werkt.
Ten opzichte van de snelste sectortijden van Sutil laat hij het voornamelijk liggen in S1.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:30 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk de tijd die nu staat bij Albers al hoopvol. Het is wel duidelijk waar ze het laten liggen: in die prachtige bochtencombinatie.
En waar ligt die mooie combinatie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ten opzichte van de snelste sectortijden van Sutil laat hij het voornamelijk liggen in S1.
Nou: dan klopte het toch wel hiero: ik had me een uur verrekend! (Silverstone is GMT, natuurlijk!)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef vosss het volgende:
Ik tune net in..... nog 25 seconden op de klok
Daar dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En waar ligt die mooie combinatie?
Je weet 't maar nooit!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef vosss het volgende:
Albers kan ineens wel Sutil bijhouden?!
Zou ie dan echt een flinke waarschuwing hebben gekregen achter de schermen en trapt ie nu harder dan ooit
Of....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef vosss het volgende:
Zou ie dan echt een flinke waarschuwing hebben gekregen achter de schermen en trapt ie nu harder dan ooit
Maximum attack, hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef vosss het volgende:
Maar in de uiteindelijk uitslag ligt Albers opnieuw achteraan, en staat Sutil toch mooi boven Liuzzi, met een voorsprong van 2 tienden op Vitantonio en ruim 2 op Albers!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef vosss het volgende:
quote:
Lijkt me echt: Oma met kleindochters op de bankquote:
Wennen aan de auto en banden misschien. En voornamelijk lange runs draaien enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:38 schreef Sally het volgende:
Wat heb je dan aan extra rondes? *ok: een VT zegt niks, natuurlijk. Zeker niet op vrijdag*
quote:Honda are allowed to use test driver Christian Klien in the second session, but it is yet unclear if they will.
Autosport.com
quote:Dan toch geen regenrace?
Wat het weer vandaag gaat worden in Silverstone blijft nog onduidelijk, de kans op regenbuien blijft groot in de namiddag. Maar nieuwe weersvoorspellingen vertellen dat er een grote kans bestaat dat het zowel zaterdag als zondag droog gaat blijven. De temperatuur blijft echter wel aan de lage kant, men voorspelt temperaturen van 16 tot 20° Celsius.
Nee, doet het goed hier.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:31 schreef SimtekF1 het volgende:
Loopt die livetiming bij jullie ook zo te kutten?
Nu zelfs sneller dan Sutilquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef vosss het volgende:
Maar verbazingwekkend genoeg issie NIET laatste!!!![]()
LOL...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Of ze hebben nu eindelijk de slang van zijn wagen gehaald.
Kon het niet laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |