Wanneer niet?quote:

Nee... helaas: helpt niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:13 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Livetiming valt graag stil, CTRL-F5 wil dan wel eens helpen.

DAT is moeilijk... Hij is de ENIGE NL op de baanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, je hebt het niet verkeerd! Hij is zelfs de snelste Nederlander op de baan!

quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan ga ik even wat proberen.
Albers
Nu hopen dat het werkt.

ROFL!!!! *te erg om niet op te reageren, sorry... *quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan ga ik even wat proberen.
Albers
Nu hopen dat het werkt.

Ten opzichte van de snelste sectortijden van Sutil laat hij het voornamelijk liggen in S1.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:30 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk de tijd die nu staat bij Albers al hoopvol. Het is wel duidelijk waar ze het laten liggen: in die prachtige bochtencombinatie.

En waar ligt die mooie combinatie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ten opzichte van de snelste sectortijden van Sutil laat hij het voornamelijk liggen in S1.

Nou: dan klopte het toch wel hiero: ik had me een uur verrekend! (Silverstone is GMT, natuurlijk!)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef vosss het volgende:
Ik tune net in..... nog 25 seconden op de klok

Daar dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En waar ligt die mooie combinatie?

Je weet 't maar nooit!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef vosss het volgende:
Albers kan ineens wel Sutil bijhouden?!
Zou ie dan echt een flinke waarschuwing hebben gekregen achter de schermen en trapt ie nu harder dan ooit

Of....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef vosss het volgende:
Zou ie dan echt een flinke waarschuwing hebben gekregen achter de schermen en trapt ie nu harder dan ooit

Maximum attack, hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef vosss het volgende:

Maar in de uiteindelijk uitslag ligt Albers opnieuw achteraan, en staat Sutil toch mooi boven Liuzzi, met een voorsprong van 2 tienden op Vitantonio en ruim 2 op Albers!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef vosss het volgende:

quote:

Lijkt me echt: Oma met kleindochters op de bankquote:

Wennen aan de auto en banden misschien. En voornamelijk lange runs draaien enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:38 schreef Sally het volgende:
Wat heb je dan aan extra rondes? *ok: een VT zegt niks, natuurlijk. Zeker niet op vrijdag*

quote:Honda are allowed to use test driver Christian Klien in the second session, but it is yet unclear if they will.
Autosport.com

quote:Dan toch geen regenrace?
Wat het weer vandaag gaat worden in Silverstone blijft nog onduidelijk, de kans op regenbuien blijft groot in de namiddag. Maar nieuwe weersvoorspellingen vertellen dat er een grote kans bestaat dat het zowel zaterdag als zondag droog gaat blijven. De temperatuur blijft echter wel aan de lage kant, men voorspelt temperaturen van 16 tot 20° Celsius.

Nee, doet het goed hier.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:31 schreef SimtekF1 het volgende:
Loopt die livetiming bij jullie ook zo te kutten?

Nu zelfs sneller dan Sutilquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef vosss het volgende:
Maar verbazingwekkend genoeg issie NIET laatste!!!![]()

LOL...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Of ze hebben nu eindelijk de slang van zijn wagen gehaald.
Kon het niet laten.

quote:69'** - SUTIL HAS CRASHED HIS SPYKER INTO THE TYRE BARRIERS AT COPSE! Heaven help the poor mechanics who have to run back to the factory half a mile away for any spare parts the team might have forgotten to pack into the garage.

Helemaal als je dit leest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef SimtekF1 het volgende:
Oei oei dit is juist wat je niet wil hebben als je Albers of Sutil heet.
Bronquote:Kolles eist foutloos weekend Spyker
Colin Kolles wil graag dat Spyker op Silverstone foutloos in de rondte gaat. De teambaas heeft zich groen en geel geërgerd aan de fouten die in Frankrijk gemaakt werden en wil dat het anders gaat. Adrian Sutil kwam bij de opwarmronde niet weg op Magny-Cours en Christijan Albers rukte de hele tankinstallatie aan gort, toen hij te vroeg wegreed bij een pitstop.
"We kunnen lang stilstaan bij Frankrijk, maar dat heeft weinig zin", zei Kolles. "We moeten het achter ons laten en ons richten op een foutloos weekend van ons team en onze coureurs. We hebben laten zien dat onze snelheid wat beter is, maar we moeten constant zijn en geen fouten maken."

OMG... Ze kunnen ook geen Spyker heel houden bij elke race he? Er moet er altijd wel 1 kapot...quote:

Same time, same thoughts... (ik moest even ^^)quote:

[Bashmodus]Hij is alleen maar sneller omdat Sutil crashte.quote:

Dat moet ie inderdaad niet te vaak doenquote:13'** - RAIKKONEN GOES QUICKEST BY FOUR TENTHS!!!! And immediatley runs wide at Copse. He is really trying hard in these cool, windy conditions.
53'** - Raikkonen runs wide at Copse, as he did earlier. I wonder if he'll do that much in the race?
56'** - Raikkonen goes off at Copse again. That's three times in this session.

quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:31 schreef SimtekF1 het volgende:
Loopt die livetiming bij jullie ook zo te kutten?
beetje laat maar misschien handig voor de volgendequote:Q: I can see the timing information but it only updates every 30 seconds. I thought it was meant to be live?
A: The Live Timing System has two methods of update. When the page is initially loaded the Java Applet tries to connect to the formula1.com streaming server on network port 4321 for live updates. Some corporate networks or firewalls will block connections to this port. If this is the case and the Applet cannot connect to the live streaming server, so it will connect using the web and refreshes every 30 seconds instead. You can determine how the Applet is connected by looking at the small coloured connection indicator at the bottom left of the Live Timing System screen.
If it is yellow you are connected to the live timing streaming server and every time it receives data it will flash green. If it is red it could not connect to the live timing streaming server and will update over the web every 30 seconds, and again flash green when it receives data. If it is grey the session is over and you have been disconnected and you should press Refresh on your browser before the next session begins. If the indicator shows that you cannot connect to the live timing streaming server you should contact your System Administrator and ask them to open TCP port 4321 for you.

Op zich zag dat van Sutil er niet uit als een grote fout. Was in een snelle bocht en in een keer brak de achterkant gewoon volledig weg. Ik weet niet precies waarom, maar het was iig niet te zien dat ie een fout maakte.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:16 schreef vingerplant het volgende:
Zo zeg, verrassende uitslag. Sutil dus weer een autootje vernield, kan iemand hem vertellen dat dat geld kost? Nette tijd van Albers, misschien morgen eens geluk in kwali. Enne, Ralf![]()

Dan is het hem bij deze vergevenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:37 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Op zich zag dat van Sutil er niet uit als een grote fout. Was in een snelle bocht en in een keer brak de achterkant gewoon volledig weg. Ik weet niet precies waarom, maar het was iig niet te zien dat ie een fout maakte.

quote:Britain Friday quotes: Spyker
Friday, July 6th 2007, 16:18 GMT
Adrian Sutil - 22nd: "We started off well in the beginning but then we had some problems with the harder tyre compound that really did not seem to work. Then we made some changes to the set-up but the car had a lot of understeer and was very difficult to drive.
"Then I lost it in Copse and crashed into the barriers, but fortunately it was not a big incident. In the middle of the second session a few drops of rain fell when I went out on the hard tyres but it did not really affect the lap times, maybe by only a couple of tenths. I hope we can improve tomorrow."
Christijan Albers - 21st: "We had a good day today. We could do some long runs to look how the tyres react over longer distances and I was happier with the balance. Although I'm still not really, really satisfied with the set-up there is still another day tomorrow where it's possible to improve. Hopefully it will go OK in Qualifying,"
Mike Gascoyne, chief technical officer: "A fairly productive day that was frustrated at the end by the shunt. We had a reasonable balance over both sessions and had no real mechanical issues on either cars, and the good news is that we were reasonably competitive with the group in front of us. Unfortunately though, Adrian has ensured that our composite department will not be bored."

Dit snap ik niet. Albers heeft dit ook al twee ker gehad, en toen liep iederen te schreeuwen dat hij een fout gemaakt moet hebben. Waarom Albers wel en Sutil nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:37 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Op zich zag dat van Sutil er niet uit als een grote fout. Was in een snelle bocht en in een keer brak de achterkant gewoon volledig weg. Ik weet niet precies waarom, maar het was iig niet te zien dat ie een fout maakte.

Omdat Sutil meer krediet heeft opgebouwd dit seizoen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Albers heeft dit ook al twee ker gehad, en toen liep iederen te schreeuwen dat hij een fout gemaakt moet hebben. Waarom Albers wel en Sutil niet

Sutil is geen Nederlanderquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Albers heeft dit ook al twee ker gehad, en toen liep iederen te schreeuwen dat hij een fout gemaakt moet hebben. Waarom Albers wel en Sutil niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)

Tja ik verteld je alleen wat ik eraan zag, net als ik toen bij Albers ook deed. Dat jij er gelijk weer Albers-bashing in ziet, zegt waarschijnlijk meer over jou.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef sanger het volgende:
[..]

Hoe kan een Duitserquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Omdat Sutil meer krediet heeft opgebouwd dit seizoen?
En natuurlijk ook omdat hij geen aangeschoten wild is in Nederland.

Blijf gewoon weg bij de Telegraaf. Pauperblad voor tokkies die het idee willen hebben een 'krant' te lezenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:21 schreef sanger het volgende:
ALs je dan ook de titel van De Telegraaf leest

Alleen blijft het tóch jammer dat ie gewoon in de verkeerde auto zitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:33 schreef vingerplant het volgende:
Chris heeft het gewoon prima gedaan vandaag.

quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Sutil is geen NederlanderJe mag zeggen wat je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Sutil heeft tot nu toe ook geen ene bal laten zien. Het is heel simpel, Sutil staat op het moment gewoon weg in de schaduw van Albers qua missers. In principe heeft Sutil namelijk net zo vaak een domme fout gemaakt dan Albers, alleen vielen ze veel minder op.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Omdat Sutil meer krediet heeft opgebouwd dit seizoen?
En natuurlijk ook omdat hij geen aangeschoten wild is in Nederland.

Sterker nog, hij heeft ze vaker gemaakt. Alleen is hij ook vaak wat sneller.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sutil heeft tot nu toe ook geen ene bal laten zien. Het is heel simpel, Sutil staat op het moment gewoon weg in de schaduw van Albers qua missers. In principe heeft Sutil namelijk net zo vaak een domme fout gemaakt dan Albers, alleen vielen ze veel minder op.

quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sutil heeft tot nu toe ook geen ene bal laten zien. Het is heel simpel, Sutil staat op het moment gewoon weg in de schaduw van Albers qua missers. In principe heeft Sutil namelijk net zo vaak een domme fout gemaakt dan Albers, alleen vielen ze veel minder op.

Sutil maakt er ook teveel idd!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft ze vaker gemaakt. Alleen is hij ook vaak wat sneller.

Verstappen had een aanvallende rijstijl die veel mensen aanspreekt en Doornbos is gewoon een persoon die zijn PR fantastisch doet en altijd netjes en vrolijk overkomt. Albers heeft dat niet, is een redelijke F1-coureur maar doet verder weinig van zich spreken. Hij begint daar dus al met een achterstand. Verder zijn er nog de weinig positieve verhalen die over hem de rondte gaan over vermeende arrogantie (quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Het valt me wel op hoe de populariteit van Verstappen en Doornbos vele malen hoger was dan Albers in de Formule 1. Is het Albers die aversie opwekt?

Verstappenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Het valt me wel op hoe de populariteit van Verstappen en Doornbos vele malen hoger was dan Albers in de Formule 1. Is het Albers die aversie opwekt?
Ik kan me nog een aflevering F1 herinneren toen Albers nog DTM reed, en het in de studio als analyst het heel erg aan de stok kreeg met Allard Kalff. Praten die twee nog met elkaar?

Verstappen uitkotsen als Limburger?quote:

quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef Googolplexian het volgende:
Misschien was Albers wel sikker dronken op Magny Cours

Arrogante zak dat het is, ben hem eens tegengekomen in zijn toenmalig kartcenter (ze hebben Jos niet voor niks eruit gegooid om zelfstandig verder te gaan!).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Verstappen uitkotsen als Limburger?
Je hebt al net zoveel verstand van F1 als van voetbal![]()

Ah? De keren dat ik Jos heb ontmoet was hij erg vriendelijk. Nou ja, hij is toch ex-coureur dus niet meer relevantquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Arrogante zak dat het is, ben hem eens tegengekomen in zijn toenmalig kartcenter (ze hebben Jos niet voor niks eruit gegooid om zelfstandig verder te gaan!).

quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef Googolplexian het volgende:
Misschien was Albers wel sikker dronken op Magny Cours
en aan het einde aan de speed

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |