En helpt het??? Volgens de reclame zou het moeten werken..quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:04 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb zonet weer wat stof en spullen gehaald voor het wiegje. Wat een gepruts om dat in elkaar te naaien. Maar wel heel erg leuk om het voor je eigen hummeltje te mogen doen..
En frutsel is ook weer wat meer op weg naar beneden. Vanochtend al de hele tijd gedoe in mijn bekken, harde buiken en lichte krampjes. En frutsels bips lijkt iets lager te zitten dan eerder..
En nu ga ik eerst metholspul smeren..
Neuh hoor, tijd zat, mijn humpie komt 2 weken te laat.. Net zoals ikke, mijn zusje, mijn moeder, en anderen in de familiequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:06 schreef Mibos het volgende:
Deepfreeze ik denk dat jou kleintje alvast klaar voor de start gaat liggen en anders moet je vaart maken met je bekleding![]()
Ik gebruik voor mijn dochter ook mentholgel wanneer ze jeuk heeft door allergie of hittebultjes. Werkt super.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En helpt het??? Volgens de reclame zou het moeten werken..![]()
Ik sliep de laatste weken van mijn zwangerschap bagger. Het was snikheet die zomer, dan nog eens van die zeiltjes op je matras en dan constant gekraak horen als je je omdraaide om daarna je bed uit te zweten van de warmte. Plus we woonden tijdelijk bij mijn ouders in huis en dan lag ik 's nachts wakker van bijv schoppen of maagzuur en hoorde ik mijn vent, mijn pa en ma snurken. Drie man sterk! Kan je vertellen dat ik heel wat naar het plafond heb liggen staren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:12 schreef marlieske het volgende:
Pffff dat was de 3de nacht zonder slaap, iig pas slapen na 5.00 uur en dan tot hooguit 10.00 uur slapen, hoort dat erbij ervaren mama's die gebroken nachten nog voor er een kindje geboren is?
Is dit het alvast regelen van je interne wekker ofzo?
Haha geen goed boek dus...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:32 schreef Ardenlyn het volgende:
En inwendig onderzoek stond in een boek dus tja was maar afwachten of dat zou gebeuren maar nee niet gehad. Boek ligt nu in de prullebak want ik het is gewoon een dom boek
Heb een liniaal op m'n buro en elke keer kijk ik erop
(ik brabbel teveel)
Zit je bij a of b?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:32 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik vroeg mij al af wat dat jompelen nu is maar dat is vrolijk zijn?
Ik geniet heerlijk verder. Ben onwijs moe van het slechte slapen maar ben happy
En inwendig onderzoek stond in een boek dus tja was maar afwachten of dat zou gebeuren maar nee niet gehad. Boek ligt nu in de prullebak want ik het is gewoon een dom boek
Hartje ook gehoord en ook al kan ik hem 24 uur per dag thuis horen het blijft onwijs mooi hoe vaak je hem ook hoort
Ow en volgens de VK is ukkie nu ong 10 cm!!
1ste keer op de echo was ukkie nog net geen 2cm en nu al 10cm
Ok nog geen 21 zoals bij Faja-Lobi maar dat komt nog wel
Heb een liniaal op m'n buro en elke keer kijk ik erop
Edit: klopt deze VK is veel leuker echt een verschil met die vorige!
(ik brabbel teveel)
Ik geloof dat ik bij b zat. Ik weet alleen nog dat ik Fransisca had bij de bevalling en dat Harriet ook erg leuk was. En de andere was wat minder, weet ook niet meer hoe ze heet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Bij A.
Namen van beide ben ik helemaal vergeten![]()
De leuke is een iets oudere vrouw met roodachtig kort haar. Ze is niet groot.
De niet zo leuke is met half lang bruin haar. (ps wie weet had ze een rotdag toen hoor en is ze normaal wel leuk dus niet meteen denken dat het een heks is)
Zo en nu houd ik even m'n mond en ga ik tv kijken oid![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Maar die kruiken is nou juist hetgene dat ik zelf wil kopen. Ik modder al een tijdje met zo'n rubberen kreng maar die ijzeren zijn zo lekker.![]()
Dus zodra BEebje ze niet meer nodig heeft verhuizen ze naar mijn bedje.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef Nijna het volgende:
Weet je wat ook handig is als je een beetje last hebt van zwangerschapsdementie... Je gaat winkelen en thuis pak je de tas uit en ontdek je opnieuw wat je gekocht hebt.
Gewoon bij de kinderspullen (meestal het laatste stuk voor je weer naar beneden moet).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
Waar ergens zijn die te vinden dan? Ik wist helemaal niet dat ze ook baby-textiel hadden.![]()
Mijn Ikea, wat doe ik! Snel weer eens heen maar.
Zeker!! De kamer is net nieuw en er wordt maar 2 dagen in de week gebruik van gemaakt.quote:
Oeh! Goeie tipquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:26 schreef Deepfreeze het volgende:
He freud, misschien kun je het ook vragen in het "Wachten op een tweede streepje" - topic. Ik heb me hier pas aangemeld rond de 13 weken, en toen was er toch al een beginnend buikje te zien. Als je ze echt vanaf het begin op de foto wil hebben (of misschien met voor foto's) kun je het daar ook proberen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]
Freud maak je ook geboorte kaartjes in zwart wit met 1 detail in kleur?
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Gewicht nu in totaal +1.5, suiker was 4.7, bloeddruk 100/80.
zwangerschapscementjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Even mijn boekje erbij gehaald.
Ik begon met 115/80 bij 8 weken, bij 12 weken was het 95/65 en nu net 100/75. Het schommelt dus een klein beetje maar was verder in orde zei ze.
Scherp!quote:
Ticootje, mijn verloskundige zei dat het voor jezelf het prettigst is als je zorgt dat je eigen lichaamstemperatuur niet te veel stijgt. En ik heb gemerkt dat ze daar gelijk in had. Ik had veel sneller en meer last van de warmte nu.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:03 schreef Ticootje het volgende:
Weten jullie eigenlijk hoe het zit met warmte?
Ik wil graag over een weekje of 5 op vakantie naar zuid frankrijk, maar daar is het wel lekker warm.
Heeft de baby daar last van?
Ik neem sowieso een parasol mee, want in de felle zon is niet goed...
Dat heb ik dan nog niet geprobeerd, hahaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:32 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Briljant! Deze is bijna net zo goed als de voordeur open doen met de afstandbediening voor de auto!
Nee geen problemen met bloeddruk hoor. Ik hou wel heel erg van drop, dat schijnt de bloeddruk geen goed te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:43 schreef Gaoxing het volgende:
Ticootje, ik heb twee tropenkindjes op de wereld gezet, en die zijn allebei gezond hoor. Wat BE zegt :niet in de felle zon, doe het rustig aan, goed smeren (echt niet verbranden!), en veel drinken. De meeste zwangeren vinden alleen de warmte niet zo erg fijn.
Als je problemen hebt met je bloeddruk zou ik het wel nog een keer overwegen, maar ik neem aan dat je dat niet hebt.
HAHA, leuke nickquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:36 schreef Freudie het volgende:
Nou, nog eens een update. Vandaag 37 weken. Dus vanaf nu kunnen we thuis bevallen!![]()
Baby is alleen nog niet ingedaald. Dus als het volgende week nog niet is ingedaald, dan moeten we even langs de gyn om te kijken waarom het niet is ingedaald, maar goed, dat is iets voor volgende week.
Verder gaat alles goed, jammer alleen dat we opeens een huis vol vlooien hebben *zucht* Iemand een idee om ze snel weg te krijgen zonder dat een zwangere vrouw last krijgt?
Ik vind dit zeker wel vallen onder zwangerschapsdementiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Oja, valt je autosleutels in de autodeur laten zitten, in je geparkeerde auto ook onder zwangerschapdementie?
Gelukkig kwam er een lesauto voorbij die het zag, die heeft de sleutels netjes teruggegeven. Maar dat was wel een paar uur, nadat ik thuis was gekomen...
Vriendlief kon er wel om lachen![]()
Moest even terugscrollen haha... nou ja hier dus inderdaad weer een gevalletje zwangerschapsdementie, verder ben ik best bij de tijd hoor (volgens mij...)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik was niet diegenen die de voordeur opende met een afstandsbediening.. Dat was davinia..
Zwangerschapsdementie![]()
![]()
Tsjah, ik ben overal ook gewoon Freud, behalve hier....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:57 schreef freud het volgende:
[..]
HAHA, leuke nick. Poeder en stofzuigen is helaas de beste manier voor zover ik weet tegen vlooien, en ja, dan moet je met een dikke buik niet bij in de buurt zijn denk ik... Wel erg vervelend!
Ik ben de manquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Freudie.. vlooien.. Meestal bestrijd je ze met van die interieurspray, maar die zullen wel iets giftig zijn.. Kan je man dit weekend niet eens spuiten, en dat jij dan een dagje weg gaat? En dan voordat je thuiskomt alles goed door laten waaien? En natuurlijk je huisdieren ook ontvlooien.
En goed stofzuigen, je huisdieren niet meer op je slaapkamer enzo. Dan heb je daar in ieder geval een schone plek..
Ik vind het soms zo raar om hier te reageren aangezien ik niet zwanger ben. Maar lees wel vaak mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:32 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Andere vorm van hittepitten is de "cosi-bag", zelfde principe, andere vorm. (Langwerpig, dus kan je beter in de lengte van je kind leggen) heb ik gekregen van een kennis, dus geen idee hoeveel het kost.
Ja, helemaal met frontline behandeld, maar er zaten weer vlooien op de katten, dus ik denk dat ik iets niet goed heb gedaan...En de stofzuigerzak weggooien...oeps?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef Ticootje het volgende:
Heb je de katten ondertussen wel behandeld met bv frontline??
Wij hebben ook wel eens vlooienuitbraken, maar zodra ik de dieren behandel zijn de vlooien ook zo weer weg.
En de stofzuigerzak weggooien na 1 keer he?
Ja dat is waar....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:51 schreef Gaoxing het volgende:
Ticootje, volgens mij denk je nu iets te ver. Er heel veel kindjes die in landen worden geboren met meer zon dan NL, en ik dacht niet dat die allemaal ongezond ter wereld komen
Dat is mj (nog) niet overkomen, maar iemand schreef dat een paar topics geleden, weet niet meer wie, maar vond het een fantastisch verhaal!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik was niet diegenen die de voordeur opende met een afstandsbediening.. Dat was davinia..
![]()
Was dat niet Faja?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat is mj (nog) niet overkomen, maar iemand schreef dat een paar topics geleden, weet niet meer wie, maar vond het een fantastisch verhaal!
Lieve schatten ik was degene die de voordeur probeerde open te doen met mijn autosleutelsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef Deepfreeze het volgende:
![]()
quote:
Randa heeft een goed geheugenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Lieve schatten ik was degene die de voordeur probeerde open te doen met mijn autosleutels
Weer een raadsel opgelostquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Lieve schatten ik was degene die de voordeur probeerde open te doen met mijn autosleutels
frontline werkt ook niet erg goed tegen vlooien, die beesten zijn er imuum voor geworden , zo vertelde mijn dierenarts toen de tijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Freudie het volgende:
[..]
Ja, helemaal met frontline behandeld, maar er zaten weer vlooien op de katten, dus ik denk dat ik iets niet goed heb gedaan...En de stofzuigerzak weggooien...oeps?![]()
Ik ben naar Bonaire geweest met 23 weken en even van en naar het water lopen in de zon kan echt geen kwaad hoor. En liggen stoven urenlang heb je toch geen zin in.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee geen problemen met bloeddruk hoor. Ik hou wel heel erg van drop, dat schijnt de bloeddruk geen goed te doen.
Ik was al wel van plan om flink te smeren, ik heb last van zonneallergie. Ik kan dus eigenlijk nooit in de felle zon zonder bescherming.
Hoeveel kwaad kan felle zon eigenlijk. Ik heb namelijk gelezen dat de zon of een felle lamp door de buikwand en door de oogleden kan komen. Dus de baby merkt dat als je dat doet. Maar kan het schade opleveren?
Ik denk namelijk dat ik best wel een keer in de felle zon ga lopen, bijvoorbeeld bij het zwemmen. Ik zie mezelf nu niet zwemmen met een parasol boven mn hoofd. Kan ik beter een badpak kopen??
Kreeg hartkloppingen bij dat artikel omdat ik zelf ook clomid slikquote:Op zondag 8 juli 2007 12:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Amber?? Zit je lekker meid !![]()
Ik kwam deze link tegen.. http://www.nu.nl/news/114(...)iige_tweelingen.html
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik kwam deze link tegen.. http://www.nu.nl/news/114(...)iige_tweelingen.html
Om je gerust te stellen: hier na clomid behandeling maar 1 baby onderweg hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 13:18 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Kreeg hartkloppingen bij dat artikel omdat ik zelf ook clomid slik![]()
Ik is helemaal blij met de wandelwagen. Alles is nu lekker onderling uitwisselbaar. Eigenlijk hebben we nu gewoon een goed onderstel gekocht met wat extra's waar we hetgene wat al hadden weer mooi op kunnen maken.quote:Op zondag 8 juli 2007 09:43 schreef Randa_v het volgende:
Shoppen is leuk!Wij gaan waarschijnlijk vandaag een tweedehandse kinderwagen Quinny ophalen een paar dorpen verderop. Stond voor een prikkie te koop. Het is hetzelfde type die we nu ook hebben alleen niet zo versleten.
Toch evengoed nog spannend.
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:08 schreef bixister het volgende:
daar moet je wel een hele goede camera voor hebben freudie!!
BE, mijn moeder heeft me geholpen.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:12 schreef Brighteyes het volgende:
Lishe, jammer dat je je niet lekker voelt, hopelijk reorganiseert de boel zich een beetje snel.
Ik weet dus idd totaal niet waar ik moet beginnen met alles wat er nog gehaald moet worden. Ik ga denk ik maar gewoon een keer voor alles in 1 klap, want anders kan ik het echt niet volgen denk ik.
Denk dat ik voor die Tummytub ga. Ik heb nog tijd zat om na te denken erover maar grote kans dat het die Tub zal worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef Vicky het volgende:
Jody is
Ardenlyn, Amber heeft bij ons tot een maand of 3 in de Tub gezeten, ze vond het heerlijk!
Ik droog ze altijd af na het badderen met die flanellen luiers...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat van die flanellen luiers vroeg ik me idd wel af, wat doe je daar mee dan? Dat van die hydrofiele luiers weet ik nu wel, maar die flanellen...
Oh, en wat heb je nou precies voor het bedje nodig, want verschillende boeken zeggen verschillende dingen, of moet ik daarvoor maar gewoon de lijst van de kraamzorg aanhouden?
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef Saffier het volgende:
Ik wikkelde Tobias als hij uit zijn bedje kwam in zo'n flanelle luier, lekker warm. Of onder de gewone hydrofiele luier na het badje zodra hij droog was kon ik hem dan meteen weer in of onder de flanelle leggen. Voor het afdrogen gebruikte ik ze niet, veel te pluizig.
Grappig is dat, ik had hier een stuk of 15 hydrofiele luiers, die waren van mijn schoonzus geweest. Alleen de eerste maand ofzo hebben we die gebruikt. De kraamverzorgster legde ze altijd in haar bedje onder haar hoofdje, om spuugvlekken te voorkomen. Maar er werd hier nooit echt gespuugd in bed. En voor het afdrogen ben ik heel snel gewone handdoeken gaan gebruiken, veel zachter en droogden beter af vond ik. Na 4 maanden heb ik alle luiers weer terug gegeven. Toen was mijn schoonzus weer zwanger, dus dat kwam goed uit.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:15 schreef Vicky het volgende:
Je gebruikt althans wij.. volgens mij nooit alles van die standaard lijstjes.
Op sommige lijstjes staan bijv. 6 flanellen luiers.. ik heb die dingen nog nooit gebruikt. Of 12 hydrofiele luiers.. veel te weinigHeb er een stuk of 30 geloof ik
Oude hydrofiel-luiers zijn fantastisch. Ze zijn zo gebruikt en alle vezels zitten zo los dat ze het vocht ahw opslurpen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Wel grappig, ik heb dus van mijn zus een doos met spul gehad en daarin zitten ook hydrofiele luiers enzo, beetje smoezelig idd. Maar ach, dacht ik 'even in de bleek' oid.
Maar nu ik lees dat hier een aantal meiden zelfs voor hun eigen 2e kozen voor nieuw spul denk ik dat ik dat ook maar gewoon lekker doe, en dan kunnen die oude als reserve achterin de la.![]()
Het aantal letters in de woordenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:52 schreef Ardenlyn het volgende:
Wat is het grote verschil tussen een hydrofieldoek en hydrofiel luier?
Ik heb ook amper hydrofiele luiers gebruikt..idd alleen onder het hoofdje in bed tegen het spugen..voor het afdrogen vond ik ze veel te "kouwelijk", veel lekkerder om een grote zachte handdoek op de verwarming te leggen en daar lekker je humpie in te wikkelen na het badjequote:Op zondag 8 juli 2007 22:59 schreef Igraine het volgende:
[..]
Grappig is dat, ik had hier een stuk of 15 hydrofiele luiers, die waren van mijn schoonzus geweest. Alleen de eerste maand ofzo hebben we die gebruikt. De kraamverzorgster legde ze altijd in haar bedje onder haar hoofdje, om spuugvlekken te voorkomen. Maar er werd hier nooit echt gespuugd in bed. En voor het afdrogen ben ik heel snel gewone handdoeken gaan gebruiken, veel zachter en droogden beter af vond ik. Na 4 maanden heb ik alle luiers weer terug gegeven. Toen was mijn schoonzus weer zwanger, dus dat kwam goed uit.
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:31 schreef appelsap het volgende:
Ayvida gefeliciteerd met je prachtige zoon dochter!
Thnx ga hem straks even hellemaal lezenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:01 schreef Sugar het volgende:
Marlieske, lees anders het stuittopic eens door.
Stuitligging
volgens haar blog nog niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:28 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat kleintje inmiddels aan het bevallen is of is bevallen.
Ik heb dus al 25 jaar Astma en met de zwangerschap van Morgaine had ik nergens last van en nu ik zwanger ben van dit guppie heb ik 3 keer zo veel last als normaal. Ik mag wel gewoon mijn ventolin gebruiken en ipv flixotide gebruik ik nu de bruine variant (kom even niet op de naam en ben op kantoor dus kan ok niet spieken op het doosje). Flixotide zit een hormoon in dat de groei van de baby tegen gaat dus dat mag niet. En medicatie voor hooikoorts mag je nu ook niet (wat een drama is want ik nies me het ongeluk) dus van mij mag het herfst worden. Dus ja het kan erger worden tijdens je zwangerschap.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:24 schreef DeLiedje het volgende:
Nog meer zieken... wat balen! Beterschap Lotusparel en Ticootje!
Iedereen bedankt voor de berichtjes, mn ergste verkoudheid is geloof ik (laat ik dat maar niet al te hard roepen...) een beetje over, ik ben alleen nog vreselijk kortademig (vooral als ik probeer te slapen of overdag na inspanning).
Nou heb ik wel een lichte vorm van inspannings-astma, maar daar heb ik normaal alleen in de winter last van...
Toch maar even naar HA gebeld net omdat ik mn pufje niet mag gebruiken tijdens zwangerschap... Moet ik vanmiddag meteen komen voor nog eens een long-functie-test...
Kan je 'astma' (hoe ligte vorm ik dan ook heb) erger worden tijdens zwangerschap?
En dan nog wat shop nieuws: Gisteren met Lishe en Luuke (*is dit de stad?*) even wezen winkelen en m'n eerste zwangerschapsbroek aangeschaft!
![]()
(Ik ben er nogal blij mee... éindelijk mocht ik dan ook, na 19 weken)
Balen Faja, dat je er nu juist wel zoveel last van hebt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik heb dus al 25 jaar Astma en met de zwangerschap van Morgaine had ik nergens last van en nu ik zwanger ben van dit guppie heb ik 3 keer zo veel last als normaal. Ik mag wel gewoon mijn ventolin gebruiken en ipv flixotide gebruik ik nu de bruine variant (kom even niet op de naam en ben op kantoor dus kan ok niet spieken op het doosje). Flixotide zit een hormoon in dat de groei van de baby tegen gaat dus dat mag niet. En medicatie voor hooikoorts mag je nu ook niet (wat een drama is want ik nies me het ongeluk) dus van mij mag het herfst worden. Dus ja het kan erger worden tijdens je zwangerschap.
Bah, ja dat wil ik wel voor zijn ja..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef marlieske het volgende:
He getver lotus en ticootje dat ziek zijn... ik was het iedere ochtend tot aan de 20 weken ofzo. Ik passeerde iig ruim de eerste 12 weken. Toen werd het inderdaad maagzuur.
Ik heb ook pilletjes van de ha gekregen want dat je je eten eruit gooit, (tja fijn is het niet) dat kan de kleine nog wel enigzins hebben, die pakt dan gewoon van jou reserves, maar vocht is een groter probleem.
Als het dus te lang duurt ticootje of lotus toch ff de ha bellen hoor! Zeker als het warmer weer word. Je zal de eerste niet zijn die aan het infuus moet.
Ik kwam jullie advertentie vanmorgen tegen in de krant! De geboorte van Jody dan he...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:41 schreef Tan het volgende:
Ayvida is bevallen(dat is diegene die hier zich van de week met 39 weken meldde)
Ze is plotseling opgenomen in het ziekenhuis vanwege te hoge bloeddruk, maar vandaag ingeleid en twee uur terug bevallen van een dochter
Ze heet Jody Marenthe en weegt 4000 gram
Wat grappig, dat je dat net treft dan, neem aan dat jullie bij haar in de omegving wonen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Ik kwam jullie advertentie vanmorgen tegen in de krant! De geboorte van Jody dan he...
Dat klopt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef Tan het volgende:
[..]
Wat grappig, dat je dat net treft dan, neem aan dat jullie bij haar in de omegving wonen.
Heb ik alquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:38 schreef Tan het volgende:
Ticootje, een wereldontdekking die ik veel te laat heb gedaan is Fruitontbijt. Het is fris en vult de maag vrij snel. Een kopje voor het opstaan begint de dag veel prettiger, maar ook tussendoor als je een beetje weeïg bent is het heerlijk.
Balen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:23 schreef Freudie het volgende:
Nou, mijn vrouw is vandaag weer bij de verloskundige geweest, en het nieuws was niet zo heel goed eigenlijk. Kindje is niet ingedaald, en is weer gedraaid. Dus donderdagmiddag moeten we naar het ziekenhuis om te kijken of het kind in een stuit ligt of niet... Ik ben benieuwd, niet helemaal waar ik op zat te hopen. Maar goed.
En als het niet in een stuit komt te liggen? Wat dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:23 schreef Freudie het volgende:
Nou, mijn vrouw is vandaag weer bij de verloskundige geweest, en het nieuws was niet zo heel goed eigenlijk. Kindje is niet ingedaald, en is weer gedraaid. Dus donderdagmiddag moeten we naar het ziekenhuis om te kijken of het kind in een stuit ligt of niet... Ik ben benieuwd, niet helemaal waar ik op zat te hopen. Maar goed.
Geen flauw idee! Even afwachten wat de gynaecoloog zal zeggen. We wachten afquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En als het niet in een stuit komt te liggen? Wat dan?
Slik, al vanaf negen weken heb ik een positiebroek aan. IK vrees dat het weer richting "ik pas niet meer in de auto" gaat zijn, zoals de vorige keer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
DeLiedje, je eerste positiebroek!Wat zijn dat van die hele 'echte' dingen he!
Ik loop er al 2 weken mee en ben pas 16 weken.
![]()
Vriendlief heeft laatst 2 weken met een dikke kaak gelopen na een ingreep bij de kaakchirurg, en kon zijn kaken nauwelijks van elkaar... Hij lééfde op Brita Wake-up, terwijl ik maar steeds (terwijl de misselijkheid toch over was) kokhalzend zijn lege mokken weg zat te commanderen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:55 schreef Tan het volgende:
Oh dat is jammerhier helpt het wel goed moet ik zeggen. En wake-up van brinta? Heb ik ook wel baat bij. Persoonlijk vind ik het met die misselijkheid fijner om iets te drinken dan te kauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |