Kreeg hartkloppingen bij dat artikel omdat ik zelf ook clomid slikquote:Op zondag 8 juli 2007 12:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Amber?? Zit je lekker meid !![]()
Ik kwam deze link tegen.. http://www.nu.nl/news/114(...)iige_tweelingen.html
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik kwam deze link tegen.. http://www.nu.nl/news/114(...)iige_tweelingen.html
Om je gerust te stellen: hier na clomid behandeling maar 1 baby onderweg hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 13:18 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Kreeg hartkloppingen bij dat artikel omdat ik zelf ook clomid slik![]()
Ik is helemaal blij met de wandelwagen. Alles is nu lekker onderling uitwisselbaar. Eigenlijk hebben we nu gewoon een goed onderstel gekocht met wat extra's waar we hetgene wat al hadden weer mooi op kunnen maken.quote:Op zondag 8 juli 2007 09:43 schreef Randa_v het volgende:
Shoppen is leuk!Wij gaan waarschijnlijk vandaag een tweedehandse kinderwagen Quinny ophalen een paar dorpen verderop. Stond voor een prikkie te koop. Het is hetzelfde type die we nu ook hebben alleen niet zo versleten.
Toch evengoed nog spannend.
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:08 schreef bixister het volgende:
daar moet je wel een hele goede camera voor hebben freudie!!
BE, mijn moeder heeft me geholpen.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:12 schreef Brighteyes het volgende:
Lishe, jammer dat je je niet lekker voelt, hopelijk reorganiseert de boel zich een beetje snel.
Ik weet dus idd totaal niet waar ik moet beginnen met alles wat er nog gehaald moet worden. Ik ga denk ik maar gewoon een keer voor alles in 1 klap, want anders kan ik het echt niet volgen denk ik.
Denk dat ik voor die Tummytub ga. Ik heb nog tijd zat om na te denken erover maar grote kans dat het die Tub zal worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef Vicky het volgende:
Jody is
Ardenlyn, Amber heeft bij ons tot een maand of 3 in de Tub gezeten, ze vond het heerlijk!
Ik droog ze altijd af na het badderen met die flanellen luiers...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat van die flanellen luiers vroeg ik me idd wel af, wat doe je daar mee dan? Dat van die hydrofiele luiers weet ik nu wel, maar die flanellen...
Oh, en wat heb je nou precies voor het bedje nodig, want verschillende boeken zeggen verschillende dingen, of moet ik daarvoor maar gewoon de lijst van de kraamzorg aanhouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |