abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51239046
Vandaag heerlijk wezen shoppen.
Hebben nu al een ledikant + matras, box + boxkleed, commode en wat knuffels en ander spulletjes
Erg geslaagde dag. Ook geen wachttijden maar het staat nu al in huis.

Heb onwijs veel zin om het neer te zetten maar kamertje moet nog opgeruimd worden en verven.

pi_51239991
Zo Ardenlyn, spijkers met koppen geslagen Leuk hoor!
Het kamertje hier staat nu zo ongeveer, maar box enzo zitten we nog op te wachten. Maandag gaan we eens even informeren of het spul al allemaal binnen is inmiddels. En nog wat spulletjes aanschaffen die nog op t lijstje staan (badje bv).
Fake it till you make it...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:57:46 #153
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_51241373
Iedereen is zo vrolijk hier, jullie zijn aanstekelijk!
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:58:12 #154
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_51241389
Oh! Jody! Gefeliciteerd!
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  zondag 8 juli 2007 @ 08:16:07 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51253919
Hier gisteren ook geshopt Ardenlyn, zo leuk!
Alleen nog maar de grote dingen, ik ga nog wel een keer samen met m'n zus voor de lakentjes en ander grut, gisteren bij stinkie gepeild wat hij wel en niet leuk vond dus ik kan nu gewoon lekker los gaan.
  zondag 8 juli 2007 @ 09:23:30 #156
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51254156
Marlieske, beterschap, er heerst buikgriep, hoor veel over diarree en overgeven,

Ardenlyn, shoppen is leuk, wij hebben besloten dat we een nieuwe tummytub gaan kopen, de oude is na vier kinderen en later gebruik als schoonmaakemmer niet zo fris meer dus we gaan binnenkort ook maar eens shoppen, altijd leuk om te doen
pi_51254275
Shoppen is leuk! Wij gaan waarschijnlijk vandaag een tweedehandse kinderwagen Quinny ophalen een paar dorpen verderop. Stond voor een prikkie te koop. Het is hetzelfde type die we nu ook hebben alleen niet zo versleten. Toch evengoed nog spannend.

Beterschap Marlieske.
  zondag 8 juli 2007 @ 10:16:40 #158
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51254564
Wat leuk iedereen is wezen shoppen!! Vond het hellemaal geweldig het shoppen, zeker voor het kamertje, had al hellemaal een beeld van hoe het moest worden.

Thnx allemaal maar gelukkig is de diaree en het overgeven weer over, tenminste dat hoop ik.
Zal toch wel door al het slechte slapen komen, ach het hoort erbij denk ik dan maar weer.
Voor de voetjes ga ik wel weer bellen maandag, want dit houd ik geen weken meer vol, dan ben ik denk ik mijn tenen kwijt. (ze doen nu wel echt pijn)

Tan, een tummytub, dat vonden ze bij jou dus allemaal erg fijn? Hmmmz had ik er dan toch een moeten kopen?

Dadelijk even naar oma op de koffie, best komisch want ik word er iedere week gefeliciteerd met mijn zwangerschap want de meeste mensen op de afdeling zijn dement
Mama van Isa en Ties
pi_51254713
Wij hebben bij Merlijn ook een Tummytub gehad, Merlijn vond het prima, maar Magneet deed Merlijn altijd badderen en die vond het maar niks. Wel ideaal om het badje mee te vullen. Merlijn ging in het gewone badje, in de tub heeft hij alleen in het prille begin en daarna nog een keer in gezeten.
  zondag 8 juli 2007 @ 10:36:42 #160
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51254811
Wat heerlijk dat iedereen zo shopt! en ik maar denken, ik wacht tot na de 20 weken....

Gisteren de dag met vrienden doorgebracht en heerlijk aan hun zoontje (bijna 2 maand nu) gesnuffeld en met m geknuffeld

wat zijn babies toch lief! (extra heerlijk dat er nu gewoon eentje 'voor onszelf' in mijn buik groeit)

Ik ben trouwens álweer snipverkouden, het houdt maaar niet op... Ben je daar door je zwangerschap extra vatbaar voor ofzo? Ik hoest en nies me een ongelkuk en het doet zo'n zeer in mn buik
  zondag 8 juli 2007 @ 10:39:16 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51254833
Oh, dat is wel heel naar DeLiedje.

Ik heb net in mijn zwangschapsboeken zitten lezen, en ook de ervaringsverhalen. Ik kan dat echt niet meer lezen zonder dat de tranen over mijn wangen lopen.

DeLiedje, ik herken wat je zegt. Vanmiddag op kraamvisite. Zo'n leuk idee, straks zo'n heel kleintje te zien en te weten dat wij over een half jaar ook zo'n kleintje in een bedje hebben liggen.
pi_51254854
Amber lag altijd te brullen in het gewone bad, maar in de tummytub vond ze het altijd heerlijk. Zal toch wel dat beslotene zijn
En je hebt er erg lang plezier van
  zondag 8 juli 2007 @ 10:57:54 #163
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51255072
Dat voetje daar onderin!

BE, veel plezier vandaag! 'Bijzonder om zo'n ukje vast te hebben terwijl er ook een in je buik zit...
  zondag 8 juli 2007 @ 11:01:13 #164
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51255124
Wij gebruiken de tummytub vooral als we geen zin hebben het hele badje op te zetten (nogal een gedoe, moet in de badkamer en we kunnen het niet gewoon leeg laten lopen). Twee keer per week ongeveer. Anna vindt het wel leuk en probeert er soms in te gaan staan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 8 juli 2007 @ 11:20:25 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51255362
LadyS, dat ze dat nog lekker vond zitten!
  zondag 8 juli 2007 @ 11:27:37 #166
108648 cattie
lieve moeder
pi_51255460
Hahaha, wat grappig, zo groot en nog in de tummytub!
LadyS, kom je snel weer eens vertellen hoe het met Iris gaat, in het dreumestopic?
  zondag 8 juli 2007 @ 12:53:28 #167
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_51257097
Amber?? Zit je lekker meid !

Ik kwam deze link tegen.. http://www.nu.nl/news/114(...)iige_tweelingen.html
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 8 juli 2007 @ 13:18:24 #168
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_51257682
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Amber?? Zit je lekker meid !

Kreeg hartkloppingen bij dat artikel omdat ik zelf ook clomid slik
  zondag 8 juli 2007 @ 13:25:52 #169
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_51257851
Idd heel erg heftig.. en dan op je 25e al 6 kinderen !
pi_51258077
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:

zondag 8 juli 2007 @ 13:38:43 #171
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_51258192
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:18 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Kreeg hartkloppingen bij dat artikel omdat ik zelf ook clomid slik
Om je gerust te stellen: hier na clomid behandeling maar 1 baby onderweg hoor

Leuk, al die shopverhalen!!

Ik heb net alle labeltjes uit de kleertjes geknipt zodat ze morgen in de spiksplinternieuwe wasmachine kunnen (als ie nu dan toch eindelijk bezorgd wordt, wacht er tenslotte pas 4 weken op )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  zondag 8 juli 2007 @ 14:07:16 #172
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_51258876
De liedje, Hoe erg verkouden ben je? Ik heb wel al sinds de eerste weken regelmatig snotterige neuzen. Schijnt te maken te hebben met een betere doorbloeding van je neuswand. Maar ik ben verder niet ziekig ofzo. Ik heb nu met 36,5 weken nog steeds elke ochtend een volle neus..

Of misschien dat een kleine verkoudheid daardoor al snel een snipverkoudheid is...
  zondag 8 juli 2007 @ 14:09:35 #173
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51258937
Hier ook maar 1 hoor Rottdog! (En dat dan wel voor de 2e keer, gewoon, stapje voor stapje... )
Be, wat klonk je berichtje een stukje terug heerlijk.....! Fijn dat je je zo voelt.
En iedereen lekker aan het shoppen. Raken jullie nooit het overzicht kwijt? Je moet zoveel en vooral veel doekjes en lakentjes enzo. Ik werd er echt gek van tijdens de zwangerschap van Luuke. Totaal het overzicht kwijt. Bij onze nieuwe mini heb ik het ook weer, maar gelukkig iets minder omdat alles al aanwezig is.

Deliedje, nog een weekje moeders. En dan ga je gewoon heeeerlijk het hartje horen. Extra lang, want 20 wkn echo. Ik vind het heel spannend voor jullie.

Ik voel me op het moment niet zo best. De baby zit hoog, tenminste, ik denk dat de voetjes nu bij mijn ribben zitten. Kan nog maar kleine beetjes eten, terwijl ik juist veel trek heb. Da's natuurlijk niet erg maar ik word er zo benauwderig van. Vanmorgen mijn moeder al gebeld en in klaagzang uitgebarsten (dat klinkt als een vertrouwde uitdrukking, is het vast niet ) . Die heeft me gerustgesteld door me te overtuigen dat er gewoon een reorganisatie van ingewanden plaatsvind nu. Mijn heerlijk nuchtere moedertje. Dus ik ga er maar vanuit dat morgen gewoon alles weer rose en wolk is.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_51262617
quote:
Op zondag 8 juli 2007 09:43 schreef Randa_v het volgende:
Shoppen is leuk! Wij gaan waarschijnlijk vandaag een tweedehandse kinderwagen Quinny ophalen een paar dorpen verderop. Stond voor een prikkie te koop. Het is hetzelfde type die we nu ook hebben alleen niet zo versleten. Toch evengoed nog spannend.
Ik is helemaal blij met de wandelwagen. Alles is nu lekker onderling uitwisselbaar. Eigenlijk hebben we nu gewoon een goed onderstel gekocht met wat extra's waar we hetgene wat al hadden weer mooi op kunnen maken. Kunnen weer een paar jaar vooruit.

Hier ook al besloten dat de tijgerpunten van de esso opgaan aan tijgercheques waarvan we weer baby inkopen bij de hema kunnen doen. Het gaat goed.

Nu alleen die bruine afscheiding weer weg. Vind het zo eng.
pi_51263280
Ik heb een stuk of 10 dozen (als het er niet meer waren) van zolder gehaald, leeg gehaald en uitgezocht. 2 vuilniszakken vol kleding naar de kledingbak voor 3e wereldland en verders maak ik overal foto's van en gooi ik kleding maat 50-98 op internet en van de week even langs een winkel met 2e hands kleding kijken of die interesse hebben om desnoods alles in 1 keer over te nemen. Ongeacht het geslacht van ons 2e kindje, mocht het een meid zijn dan heeft het nog weinig aan zomerjurkjes midden in de winter.

[ Bericht 14% gewijzigd door Faja-Lobi op 09-07-2007 08:49:04 ]
  zondag 8 juli 2007 @ 17:12:34 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51263552
Lishe, jammer dat je je niet lekker voelt, hopelijk reorganiseert de boel zich een beetje snel.

Ik weet dus idd totaal niet waar ik moet beginnen met alles wat er nog gehaald moet worden. Ik ga denk ik maar gewoon een keer voor alles in 1 klap, want anders kan ik het echt niet volgen denk ik.
pi_51264098
Ik heb al een hoop spullen die ik ook had voor Morgaine maar rompertjes, sokjes, pyama's. spuugdoekjes koop ik nieuw. Maar ik ben nu ook steeds wat van zolder aan het halen en wat ik niet meer gebruik/kan gebruiken gooi ik nu maar gelijk weg. Al 3 jaar verdwijnen er spullen die Morgaine niet meer nodig heeft naar zolder en de helft is al door haar in gebruik genomen.
pi_51264309
Is wel lekker zo een grote opruiming Faja en wat jij nieuw wil kopen heb ik ook in mijn hoofd zitten voor onze baby. Want dat soort dingetjes die van Merlijn zijn geweest zijn zo smoezelig.
pi_51265665
Nou, het huis is gesproeid met gif e.d. Heb er nog wel wat gezien, maar dat schijnt nog twee weken te duren, nu maar hopen dat mijn vrouw niet te vroeg bevalt.

Ik moet alleen nog een babyfoon hebben, en nu ben ik op zoek naar een babyfoon met camera. Heeft er hier toevallig iemand ervaring met een babyfoon met camera, en dan het liefst eentje die goed werkt door gewapend beton.
pi_51266815
daar moet je wel een hele goede camera voor hebben freudie!!
pi_51267109
Dank u allen voor de feliciaties.. wij zijn inmiddels weer thuis, sinds vanmorgen. Jody is zo very very cute, ik ben smoorverliefd.. derde kind of niet, het blijft gewoon een mega gevoel, weer zo'n klein larfje erbij!

Fotootje:

zondag 8 juli 2007 @ 19:48:22 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51267810
Geniet maar lekker van je megagevoel en je 'larfje'!
Wat een lekker ding!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 8 juli 2007 @ 19:52:49 #183
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_51267921
Oh, Jody
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_51268019
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:08 schreef bixister het volgende:
daar moet je wel een hele goede camera voor hebben freudie!!

Jody
  zondag 8 juli 2007 @ 20:24:24 #185
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51268767
Deliedje, als je zwanger bent schijnt je weerstand een stuk minder te zijn.
Ik ben van af het begin al verkouden en de ene week erger dan de andere. Het is nu echt vreselijk bah en heb me ook maar weer eens ziekgemeld voor morgen ook omdat ik zo een last van mijn rug heb en morgen op een babygroep moet werken.

Volgens de vk blijf je de hele zwangerschap kwakkelen als je eenmaal begonnen bent. Bah dat vond ik geen leuk vooruitzicht hoor.

Jody welkom op deze wereld.

Heb net van een vriending een hele doos met kleding neutraal en voor jongens gekregen dus nu nog even de echo afwachten.

liefs joyce
  zondag 8 juli 2007 @ 20:29:00 #186
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51268906
oooo.. wat een lieve Jody

Ik heb trouwens voor Tijn ook allemaal nieuwe hydrofiele luiers gekocht. Die ik 3 jaar geleden had gekocht waren toch wat smoezelig geworden en wat verkleurd.. Tijn mocht weer allemaal nieuwe, zachte witte hebben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_51269058
Jody
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_51269517
Wat een schatje is Jody!!

Heb echt genoten gisteren ervan. Winkel in en uit en naar huis met een auto propvol babyspul
Klein spul moet hier ook nog komen maar dat kan later nog allemaal wel.
Heb zo'n zin om met de babykamer aan de gang te gaan en ik heb ook zo'n zin in de 20 week echo (maar dit zei ik gisteren volgens mij ook al ) Nog 5 en een halve week en dan de echo en dan weten we ook wat het word
Gelukkig dat er nog allemaal andere dingen gebeuren in die 5 week anders duren de dagen wel heel lang.
Heerlijk dat anderen ook fijn geshopped hebben!!

Wij moeten nog een badje kopen (nog tijd zat ervoor) maar is die Tummytub nou echt zo fijn voor een baby/kind?
Als dat zo is dan halen we gewoon de Tummytub ( snap nu pas waarom het zo heet!!)

Vandaag mijn man bezig met kappen en snoeien in de tuin omdat er een blokhut komt. Normaal help ik met alles mee maar nu niet. Hielp af en toe mee met takken knippen maar ik merk dat ik onwijs snel last heb van mijn buik dus heeeeel veeeeel pauzes gehad
Maar ik heb 95% van de tijd genoten van in de tuin zitten in het zonnetje
  zondag 8 juli 2007 @ 20:51:04 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51269618
Ayvida, gefeliciteerd met Jody!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51269700
Jody is

Ardenlyn, Amber heeft bij ons tot een maand of 3 in de Tub gezeten, ze vond het heerlijk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 8 juli 2007 @ 20:55:37 #191
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_51269775
Ayvida.. nog van harte met Jody.. wat een leuk meisje!
  zondag 8 juli 2007 @ 21:06:33 #192
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51270128
quote:
Op zondag 8 juli 2007 17:12 schreef Brighteyes het volgende:
Lishe, jammer dat je je niet lekker voelt, hopelijk reorganiseert de boel zich een beetje snel.

Ik weet dus idd totaal niet waar ik moet beginnen met alles wat er nog gehaald moet worden. Ik ga denk ik maar gewoon een keer voor alles in 1 klap, want anders kan ik het echt niet volgen denk ik.
BE, mijn moeder heeft me geholpen. We hebben een lijstje gemaakt en gewoon steeds alles doorgestreept. We hebben het echt niet voor elkaar gekregen om alles in één keer te kopen. Wij gingen dan ook wel met de fiets Badje en badstandaard op de fiets....

Ayvida Wat een prachtig kindje..... *smelt*
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 8 juli 2007 @ 21:10:24 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51270286
Hihi, ja da's wel een gedoe dan idd. Ik weet ook niet of ik de puf heb voor alles in 1 keer, en je moet het ook maar net kunnen vinden bij 1 winkel natuurlijk.

Wel grappig, ik heb dus van mijn zus een doos met spul gehad en daarin zitten ook hydrofiele luiers enzo, beetje smoezelig idd. Maar ach, dacht ik 'even in de bleek' oid.
Maar nu ik lees dat hier een aantal meiden zelfs voor hun eigen 2e kozen voor nieuw spul denk ik dat ik dat ook maar gewoon lekker doe, en dan kunnen die oude als reserve achterin de la.

Jody! Zo mooi zo'n kleintje!
Vanmiddag die kraamvisite was ook echt om te smelten.
Nog wel een aardige over het inschatten van gewicht etc. De vk's hadden steeds tegen haar gezegd 'je loopt anderhalve week voor op de groei', dus toen zij 2 weken over tijd liep werd ze toch wel angstig, want hoe groot moest dat kindje nu inmiddels wel niet zijn.
Nou, gewoon keurig 6 pond! Niks aan het handje dus, en al helemaal niet groot of zo.
pi_51270472
Je gebruikt althans wij.. volgens mij nooit alles van die standaard lijstjes.
Op sommige lijstjes staan bijv. 6 flanellen luiers.. ik heb die dingen nog nooit gebruikt. Of 12 hydrofiele luiers.. veel te weinig Heb er een stuk of 30 geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51270532
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef Vicky het volgende:
Jody is

Ardenlyn, Amber heeft bij ons tot een maand of 3 in de Tub gezeten, ze vond het heerlijk!
Denk dat ik voor die Tummytub ga. Ik heb nog tijd zat om na te denken erover maar grote kans dat het die Tub zal worden.
  zondag 8 juli 2007 @ 21:18:09 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51270574
Ja, dat van die flanellen luiers vroeg ik me idd wel af, wat doe je daar mee dan? Dat van die hydrofiele luiers weet ik nu wel, maar die flanellen...

Oh, en wat heb je nou precies voor het bedje nodig, want verschillende boeken zeggen verschillende dingen, of moet ik daarvoor maar gewoon de lijst van de kraamzorg aanhouden?
  zondag 8 juli 2007 @ 21:20:02 #197
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51270649
die flanellen luiers gebruikte ik als hoofd-onderlegger ja hoe noem je dat dan.. op max' bedje. veel zachterder dan een hydrofiel.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_51270660
Die had ik in gebruik onder het kont gedeelte voor ongelukjes en onder zijn hoofdje voor het spugen, en dan onder de hoeslaken, want hij draaide anders de luiers om zijn gezicht. Ik had er ook maar 2
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_51270661
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat van die flanellen luiers vroeg ik me idd wel af, wat doe je daar mee dan? Dat van die hydrofiele luiers weet ik nu wel, maar die flanellen...

Oh, en wat heb je nou precies voor het bedje nodig, want verschillende boeken zeggen verschillende dingen, of moet ik daarvoor maar gewoon de lijst van de kraamzorg aanhouden?
Ik droog ze altijd af na het badderen met die flanellen luiers...
En tegen 't spugen idd
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 8 juli 2007 @ 21:28:37 #200
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_51270955
Ik wikkelde Tobias als hij uit zijn bedje kwam in zo'n flanelle luier, lekker warm. Of onder de gewone hydrofiele luier na het badje zodra hij droog was kon ik hem dan meteen weer in of onder de flanelle leggen. Voor het afdrogen gebruikte ik ze niet, veel te pluizig.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')