abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juli 2007 @ 17:12:34 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51263552
Lishe, jammer dat je je niet lekker voelt, hopelijk reorganiseert de boel zich een beetje snel.

Ik weet dus idd totaal niet waar ik moet beginnen met alles wat er nog gehaald moet worden. Ik ga denk ik maar gewoon een keer voor alles in 1 klap, want anders kan ik het echt niet volgen denk ik.
pi_51264098
Ik heb al een hoop spullen die ik ook had voor Morgaine maar rompertjes, sokjes, pyama's. spuugdoekjes koop ik nieuw. Maar ik ben nu ook steeds wat van zolder aan het halen en wat ik niet meer gebruik/kan gebruiken gooi ik nu maar gelijk weg. Al 3 jaar verdwijnen er spullen die Morgaine niet meer nodig heeft naar zolder en de helft is al door haar in gebruik genomen.
pi_51264309
Is wel lekker zo een grote opruiming Faja en wat jij nieuw wil kopen heb ik ook in mijn hoofd zitten voor onze baby. Want dat soort dingetjes die van Merlijn zijn geweest zijn zo smoezelig.
pi_51265665
Nou, het huis is gesproeid met gif e.d. Heb er nog wel wat gezien, maar dat schijnt nog twee weken te duren, nu maar hopen dat mijn vrouw niet te vroeg bevalt.

Ik moet alleen nog een babyfoon hebben, en nu ben ik op zoek naar een babyfoon met camera. Heeft er hier toevallig iemand ervaring met een babyfoon met camera, en dan het liefst eentje die goed werkt door gewapend beton.
pi_51266815
daar moet je wel een hele goede camera voor hebben freudie!!
pi_51267109
Dank u allen voor de feliciaties.. wij zijn inmiddels weer thuis, sinds vanmorgen. Jody is zo very very cute, ik ben smoorverliefd.. derde kind of niet, het blijft gewoon een mega gevoel, weer zo'n klein larfje erbij!

Fotootje:

zondag 8 juli 2007 @ 19:48:22 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51267810
Geniet maar lekker van je megagevoel en je 'larfje'!
Wat een lekker ding!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 8 juli 2007 @ 19:52:49 #183
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_51267921
Oh, Jody
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_51268019
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:08 schreef bixister het volgende:
daar moet je wel een hele goede camera voor hebben freudie!!

Jody
  zondag 8 juli 2007 @ 20:24:24 #185
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51268767
Deliedje, als je zwanger bent schijnt je weerstand een stuk minder te zijn.
Ik ben van af het begin al verkouden en de ene week erger dan de andere. Het is nu echt vreselijk bah en heb me ook maar weer eens ziekgemeld voor morgen ook omdat ik zo een last van mijn rug heb en morgen op een babygroep moet werken.

Volgens de vk blijf je de hele zwangerschap kwakkelen als je eenmaal begonnen bent. Bah dat vond ik geen leuk vooruitzicht hoor.

Jody welkom op deze wereld.

Heb net van een vriending een hele doos met kleding neutraal en voor jongens gekregen dus nu nog even de echo afwachten.

liefs joyce
  zondag 8 juli 2007 @ 20:29:00 #186
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51268906
oooo.. wat een lieve Jody

Ik heb trouwens voor Tijn ook allemaal nieuwe hydrofiele luiers gekocht. Die ik 3 jaar geleden had gekocht waren toch wat smoezelig geworden en wat verkleurd.. Tijn mocht weer allemaal nieuwe, zachte witte hebben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_51269058
Jody
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_51269517
Wat een schatje is Jody!!

Heb echt genoten gisteren ervan. Winkel in en uit en naar huis met een auto propvol babyspul
Klein spul moet hier ook nog komen maar dat kan later nog allemaal wel.
Heb zo'n zin om met de babykamer aan de gang te gaan en ik heb ook zo'n zin in de 20 week echo (maar dit zei ik gisteren volgens mij ook al ) Nog 5 en een halve week en dan de echo en dan weten we ook wat het word
Gelukkig dat er nog allemaal andere dingen gebeuren in die 5 week anders duren de dagen wel heel lang.
Heerlijk dat anderen ook fijn geshopped hebben!!

Wij moeten nog een badje kopen (nog tijd zat ervoor) maar is die Tummytub nou echt zo fijn voor een baby/kind?
Als dat zo is dan halen we gewoon de Tummytub ( snap nu pas waarom het zo heet!!)

Vandaag mijn man bezig met kappen en snoeien in de tuin omdat er een blokhut komt. Normaal help ik met alles mee maar nu niet. Hielp af en toe mee met takken knippen maar ik merk dat ik onwijs snel last heb van mijn buik dus heeeeel veeeeel pauzes gehad
Maar ik heb 95% van de tijd genoten van in de tuin zitten in het zonnetje
  zondag 8 juli 2007 @ 20:51:04 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51269618
Ayvida, gefeliciteerd met Jody!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51269700
Jody is

Ardenlyn, Amber heeft bij ons tot een maand of 3 in de Tub gezeten, ze vond het heerlijk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 8 juli 2007 @ 20:55:37 #191
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_51269775
Ayvida.. nog van harte met Jody.. wat een leuk meisje!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 8 juli 2007 @ 21:06:33 #192
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51270128
quote:
Op zondag 8 juli 2007 17:12 schreef Brighteyes het volgende:
Lishe, jammer dat je je niet lekker voelt, hopelijk reorganiseert de boel zich een beetje snel.

Ik weet dus idd totaal niet waar ik moet beginnen met alles wat er nog gehaald moet worden. Ik ga denk ik maar gewoon een keer voor alles in 1 klap, want anders kan ik het echt niet volgen denk ik.
BE, mijn moeder heeft me geholpen. We hebben een lijstje gemaakt en gewoon steeds alles doorgestreept. We hebben het echt niet voor elkaar gekregen om alles in één keer te kopen. Wij gingen dan ook wel met de fiets Badje en badstandaard op de fiets....

Ayvida Wat een prachtig kindje..... *smelt*
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 8 juli 2007 @ 21:10:24 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51270286
Hihi, ja da's wel een gedoe dan idd. Ik weet ook niet of ik de puf heb voor alles in 1 keer, en je moet het ook maar net kunnen vinden bij 1 winkel natuurlijk.

Wel grappig, ik heb dus van mijn zus een doos met spul gehad en daarin zitten ook hydrofiele luiers enzo, beetje smoezelig idd. Maar ach, dacht ik 'even in de bleek' oid.
Maar nu ik lees dat hier een aantal meiden zelfs voor hun eigen 2e kozen voor nieuw spul denk ik dat ik dat ook maar gewoon lekker doe, en dan kunnen die oude als reserve achterin de la.

Jody! Zo mooi zo'n kleintje!
Vanmiddag die kraamvisite was ook echt om te smelten.
Nog wel een aardige over het inschatten van gewicht etc. De vk's hadden steeds tegen haar gezegd 'je loopt anderhalve week voor op de groei', dus toen zij 2 weken over tijd liep werd ze toch wel angstig, want hoe groot moest dat kindje nu inmiddels wel niet zijn.
Nou, gewoon keurig 6 pond! Niks aan het handje dus, en al helemaal niet groot of zo.
pi_51270472
Je gebruikt althans wij.. volgens mij nooit alles van die standaard lijstjes.
Op sommige lijstjes staan bijv. 6 flanellen luiers.. ik heb die dingen nog nooit gebruikt. Of 12 hydrofiele luiers.. veel te weinig Heb er een stuk of 30 geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51270532
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef Vicky het volgende:
Jody is

Ardenlyn, Amber heeft bij ons tot een maand of 3 in de Tub gezeten, ze vond het heerlijk!
Denk dat ik voor die Tummytub ga. Ik heb nog tijd zat om na te denken erover maar grote kans dat het die Tub zal worden.
  zondag 8 juli 2007 @ 21:18:09 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51270574
Ja, dat van die flanellen luiers vroeg ik me idd wel af, wat doe je daar mee dan? Dat van die hydrofiele luiers weet ik nu wel, maar die flanellen...

Oh, en wat heb je nou precies voor het bedje nodig, want verschillende boeken zeggen verschillende dingen, of moet ik daarvoor maar gewoon de lijst van de kraamzorg aanhouden?
  zondag 8 juli 2007 @ 21:20:02 #197
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51270649
die flanellen luiers gebruikte ik als hoofd-onderlegger ja hoe noem je dat dan.. op max' bedje. veel zachterder dan een hydrofiel.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_51270660
Die had ik in gebruik onder het kont gedeelte voor ongelukjes en onder zijn hoofdje voor het spugen, en dan onder de hoeslaken, want hij draaide anders de luiers om zijn gezicht. Ik had er ook maar 2
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_51270661
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat van die flanellen luiers vroeg ik me idd wel af, wat doe je daar mee dan? Dat van die hydrofiele luiers weet ik nu wel, maar die flanellen...

Oh, en wat heb je nou precies voor het bedje nodig, want verschillende boeken zeggen verschillende dingen, of moet ik daarvoor maar gewoon de lijst van de kraamzorg aanhouden?
Ik droog ze altijd af na het badderen met die flanellen luiers...
En tegen 't spugen idd
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 8 juli 2007 @ 21:28:37 #200
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_51270955
Ik wikkelde Tobias als hij uit zijn bedje kwam in zo'n flanelle luier, lekker warm. Of onder de gewone hydrofiele luier na het badje zodra hij droog was kon ik hem dan meteen weer in of onder de flanelle leggen. Voor het afdrogen gebruikte ik ze niet, veel te pluizig.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')