Ik heb dus al 25 jaar Astma en met de zwangerschap van Morgaine had ik nergens last van en nu ik zwanger ben van dit guppie heb ik 3 keer zo veel last als normaal. Ik mag wel gewoon mijn ventolin gebruiken en ipv flixotide gebruik ik nu de bruine variant (kom even niet op de naam en ben op kantoor dus kan ok niet spieken op het doosje). Flixotide zit een hormoon in dat de groei van de baby tegen gaat dus dat mag niet. En medicatie voor hooikoorts mag je nu ook niet (wat een drama is want ik nies me het ongeluk) dus van mij mag het herfst worden. Dus ja het kan erger worden tijdens je zwangerschap.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:24 schreef DeLiedje het volgende:
Nog meer zieken... wat balen! Beterschap Lotusparel en Ticootje!
Iedereen bedankt voor de berichtjes, mn ergste verkoudheid is geloof ik (laat ik dat maar niet al te hard roepen...) een beetje over, ik ben alleen nog vreselijk kortademig (vooral als ik probeer te slapen of overdag na inspanning).
Nou heb ik wel een lichte vorm van inspannings-astma, maar daar heb ik normaal alleen in de winter last van...
Toch maar even naar HA gebeld net omdat ik mn pufje niet mag gebruiken tijdens zwangerschap... Moet ik vanmiddag meteen komen voor nog eens een long-functie-test...
Kan je 'astma' (hoe ligte vorm ik dan ook heb) erger worden tijdens zwangerschap?
En dan nog wat shop nieuws: Gisteren met Lishe en Luuke (*is dit de stad?*) even wezen winkelen en m'n eerste zwangerschapsbroek aangeschaft!
![]()
(Ik ben er nogal blij mee... éindelijk mocht ik dan ook, na 19 weken)
Balen Faja, dat je er nu juist wel zoveel last van hebt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik heb dus al 25 jaar Astma en met de zwangerschap van Morgaine had ik nergens last van en nu ik zwanger ben van dit guppie heb ik 3 keer zo veel last als normaal. Ik mag wel gewoon mijn ventolin gebruiken en ipv flixotide gebruik ik nu de bruine variant (kom even niet op de naam en ben op kantoor dus kan ok niet spieken op het doosje). Flixotide zit een hormoon in dat de groei van de baby tegen gaat dus dat mag niet. En medicatie voor hooikoorts mag je nu ook niet (wat een drama is want ik nies me het ongeluk) dus van mij mag het herfst worden. Dus ja het kan erger worden tijdens je zwangerschap.
Bah, ja dat wil ik wel voor zijn ja..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef marlieske het volgende:
He getver lotus en ticootje dat ziek zijn... ik was het iedere ochtend tot aan de 20 weken ofzo. Ik passeerde iig ruim de eerste 12 weken. Toen werd het inderdaad maagzuur.
Ik heb ook pilletjes van de ha gekregen want dat je je eten eruit gooit, (tja fijn is het niet) dat kan de kleine nog wel enigzins hebben, die pakt dan gewoon van jou reserves, maar vocht is een groter probleem.
Als het dus te lang duurt ticootje of lotus toch ff de ha bellen hoor! Zeker als het warmer weer word. Je zal de eerste niet zijn die aan het infuus moet.
Ik kwam jullie advertentie vanmorgen tegen in de krant! De geboorte van Jody dan he...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:41 schreef Tan het volgende:
Ayvida is bevallen(dat is diegene die hier zich van de week met 39 weken meldde)
Ze is plotseling opgenomen in het ziekenhuis vanwege te hoge bloeddruk, maar vandaag ingeleid en twee uur terug bevallen van een dochter
Ze heet Jody Marenthe en weegt 4000 gram
Wat grappig, dat je dat net treft dan, neem aan dat jullie bij haar in de omegving wonen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Ik kwam jullie advertentie vanmorgen tegen in de krant! De geboorte van Jody dan he...
Dat klopt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef Tan het volgende:
[..]
Wat grappig, dat je dat net treft dan, neem aan dat jullie bij haar in de omegving wonen.
Heb ik alquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:38 schreef Tan het volgende:
Ticootje, een wereldontdekking die ik veel te laat heb gedaan is Fruitontbijt. Het is fris en vult de maag vrij snel. Een kopje voor het opstaan begint de dag veel prettiger, maar ook tussendoor als je een beetje weeïg bent is het heerlijk.
Balen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:23 schreef Freudie het volgende:
Nou, mijn vrouw is vandaag weer bij de verloskundige geweest, en het nieuws was niet zo heel goed eigenlijk. Kindje is niet ingedaald, en is weer gedraaid. Dus donderdagmiddag moeten we naar het ziekenhuis om te kijken of het kind in een stuit ligt of niet... Ik ben benieuwd, niet helemaal waar ik op zat te hopen. Maar goed.
En als het niet in een stuit komt te liggen? Wat dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:23 schreef Freudie het volgende:
Nou, mijn vrouw is vandaag weer bij de verloskundige geweest, en het nieuws was niet zo heel goed eigenlijk. Kindje is niet ingedaald, en is weer gedraaid. Dus donderdagmiddag moeten we naar het ziekenhuis om te kijken of het kind in een stuit ligt of niet... Ik ben benieuwd, niet helemaal waar ik op zat te hopen. Maar goed.
Geen flauw idee! Even afwachten wat de gynaecoloog zal zeggen. We wachten afquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En als het niet in een stuit komt te liggen? Wat dan?
Slik, al vanaf negen weken heb ik een positiebroek aan. IK vrees dat het weer richting "ik pas niet meer in de auto" gaat zijn, zoals de vorige keer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
DeLiedje, je eerste positiebroek!Wat zijn dat van die hele 'echte' dingen he!
Ik loop er al 2 weken mee en ben pas 16 weken.
![]()
Vriendlief heeft laatst 2 weken met een dikke kaak gelopen na een ingreep bij de kaakchirurg, en kon zijn kaken nauwelijks van elkaar... Hij lééfde op Brita Wake-up, terwijl ik maar steeds (terwijl de misselijkheid toch over was) kokhalzend zijn lege mokken weg zat te commanderen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:55 schreef Tan het volgende:
Oh dat is jammerhier helpt het wel goed moet ik zeggen. En wake-up van brinta? Heb ik ook wel baat bij. Persoonlijk vind ik het met die misselijkheid fijner om iets te drinken dan te kauwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |