abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:25:05 #251
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51317110
Hier niets gekregen van de huisarts tegen de misselijkheid en spugen.
En nu met 18 weken en 3 dagen gaat het beter ik spuug niet meer ben maar met vlagen kotsmisselijk wat dan maar een paar uur duurt. En soms kan ik met plezier wat eten. En soms krijg ik niets anders binnen dan een cracker.

Tegen het ziek zijn griep enz doen ze helaas ook niets. Bij mij in iedergeval. Het was uitzieken en vooral goed naar je lichaam luisteren als het niet gaat en op tijd en genoeg rusten. En veel drinken.

Gister was een bagger dag had me ziek gemeld en dat werd me niet in dank afgenomen. Heb zelfs Mara een ochtend extra naar de psz gebracht zodat ik ff rustig aan kon doen. En dat werkt dan wel.
Maar de stap om me ziek te melden is dan wel groot want er word met weinig begrip gereageerd zeker ook omdat ik erge rugklachten heb en nu maar 1 dag in de week werk maar ze vergeten dat ik op een babygroep werk waar erg veel baby's zijn die nog niet kunnen staan en ook allemaal veel zwaarder dan gemiddeld zijn.

Maar luiser goed naar je zelf en trek aan de bel als het niet gaat. Want de hele zwangerschap moet je nog. En als je dan al uitgeput raakt is het niet fijn.

liefs en succes
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:25:24 #252
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51317121
@Ticootje en Lotus, vreselijk als je zoveel moet spugen, ik ben alleen iedere dag vreselijk misselijk geweest, wel kokhalsen maar niet overgeven. Dat vond ik al erg, maar ben blij dat ik alles binnen kan houden.

Sterkte en hou het idd goed in de gaten. Als het te erg is 'gewoon' naar de HA gaan of bellen hoor.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:26:38 #253
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51317156
Deliedje,
Wat een fijn gevoel is dat he als je opeens alle ruimte in je broek hebt. Hier ook nu 18 wk en heb er ook een gekocht eigelijk nog te groot maar ik wiiiihhhhil gewoon zo graag.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:28:04 #254
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51317199
Tan, ik doe vooral mee aan het kokhalzen, maar dan wel de hele dag door..

Verder zijn het mijn darmen die niet zo lekker willen meedoen... Misschien toch een buikgriep maar het kan net zo goed gewoon spastische darm zijn. Het loopt allemaal lekker door...

Ik ben een beetje aan het aftellen naar de 12 weken, vanaf daar moet het beter gaan, zegt iedereen... dus nog 2 weken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_51317295
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:24 schreef DeLiedje het volgende:
Nog meer zieken... wat balen! Beterschap Lotusparel en Ticootje!

Iedereen bedankt voor de berichtjes, mn ergste verkoudheid is geloof ik (laat ik dat maar niet al te hard roepen...) een beetje over, ik ben alleen nog vreselijk kortademig (vooral als ik probeer te slapen of overdag na inspanning).
Nou heb ik wel een lichte vorm van inspannings-astma, maar daar heb ik normaal alleen in de winter last van...
Toch maar even naar HA gebeld net omdat ik mn pufje niet mag gebruiken tijdens zwangerschap... Moet ik vanmiddag meteen komen voor nog eens een long-functie-test...

Kan je 'astma' (hoe ligte vorm ik dan ook heb) erger worden tijdens zwangerschap?

En dan nog wat shop nieuws: Gisteren met Lishe en Luuke (*is dit de stad?* ) even wezen winkelen en m'n eerste zwangerschapsbroek aangeschaft!
(Ik ben er nogal blij mee... éindelijk mocht ik dan ook, na 19 weken )
Ik heb dus al 25 jaar Astma en met de zwangerschap van Morgaine had ik nergens last van en nu ik zwanger ben van dit guppie heb ik 3 keer zo veel last als normaal. Ik mag wel gewoon mijn ventolin gebruiken en ipv flixotide gebruik ik nu de bruine variant (kom even niet op de naam en ben op kantoor dus kan ok niet spieken op het doosje). Flixotide zit een hormoon in dat de groei van de baby tegen gaat dus dat mag niet. En medicatie voor hooikoorts mag je nu ook niet (wat een drama is want ik nies me het ongeluk) dus van mij mag het herfst worden. Dus ja het kan erger worden tijdens je zwangerschap.
pi_51317493
Ayvida,van harte met je dochter Yodi.

Dames,die misselijkheid is om naar van te worden Ik was het t/m 17 weken en heb er rond de 8 weken pilletjes voor gekregen.Dit hielp wel redelijk,maar ook niet altijd.En daarna kreeg ik last van het zuur Dan vind je het iid ook niet meer leuk.Ik hoop dat er iig nog wat vocht inblijft,dat was bij mij een paar dagen ook niet en dan voel je je helemaal beroerd,vooral met 34 graden Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel wat beter gaat met jullie

Groetjes,Minoes
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:47:27 #257
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51317728
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Ik heb dus al 25 jaar Astma en met de zwangerschap van Morgaine had ik nergens last van en nu ik zwanger ben van dit guppie heb ik 3 keer zo veel last als normaal. Ik mag wel gewoon mijn ventolin gebruiken en ipv flixotide gebruik ik nu de bruine variant (kom even niet op de naam en ben op kantoor dus kan ok niet spieken op het doosje). Flixotide zit een hormoon in dat de groei van de baby tegen gaat dus dat mag niet. En medicatie voor hooikoorts mag je nu ook niet (wat een drama is want ik nies me het ongeluk) dus van mij mag het herfst worden. Dus ja het kan erger worden tijdens je zwangerschap.
Balen Faja, dat je er nu juist wel zoveel last van hebt...
Ik heb normaal al ventolin pufje, dus ik hoop dat ik die straks na overleg gewoon af en toe mag gebruiken...

Ik ben overigens 3 weken geleden ong. voor mijn hooikoorts naar de HA geweest en heb wel een neusspray gekregen en 5 pilletjes voor noodgevallen. Bij apotheek hebben ze nog even nagezocht, maar die pilletjes mag je in het 2e trimester van zwangerschap wel... (heb ze nog niet gebruikt, en weet ook niet of ik dat wel ga doen.... moet wel heeeel erg noodgeval zijn dan )
pi_51318013
Lotus, het advies van Deepfreeze lijkt me niet verkeerd, bezoekje aan de huisarts brengen... Sterkte . Waarom wachten tot na het weekend, dat is nog bijna een hele week...

Ticootje ook ziek geweest, knap maar gauw weer op hoor! .

Deliedje, woehoe je eerste zwangerschapsbroek . Leuk he!

SAINT, wat jammer dat ze zo weinig begrip hebben op je werk... Lijkt me zwaar, een babygroep. Je bent toch de hele dag aan het tillen naar mijn idee. (dan heb ik het toch makkelijker met die klimmende peuters op mn werk, ze kunnen al zoveel zelf!). Pas goed op jezelf, denk aan je lijf!

Faja, er is wel spul tegen hooikoorts wat je kan gebruiken als je zwanger bent volgens mij... iets met cromo (en dan nog wat)... Overigens heb ik het dit jaar ook maar zonder middeltjes gedaan qua hooikoorts (liever zonder als het ff kan). Kon mn lenzen niet dragen, maar inmiddels lijken de grasjes aardig over hun hoogtepunt heen (en leve de vele regen!) en ik ben weer aardig uitgeniest (hoop ik).

Moet zo even naar de drukker de kaartenboeken terugbrengen (en nieuwe halen). Hahaha. We zijn er nog niet uit.
Fake it till you make it...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:05:00 #259
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51318193
He getver lotus en ticootje dat ziek zijn... ik was het iedere ochtend tot aan de 20 weken ofzo. Ik passeerde iig ruim de eerste 12 weken. Toen werd het inderdaad maagzuur.
Ik heb ook pilletjes van de ha gekregen want dat je je eten eruit gooit, (tja fijn is het niet) dat kan de kleine nog wel enigzins hebben, die pakt dan gewoon van jou reserves, maar vocht is een groter probleem.
Als het dus te lang duurt ticootje of lotus toch ff de ha bellen hoor! Zeker als het warmer weer word. Je zal de eerste niet zijn die aan het infuus moet.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:06:12 #260
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51318236
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef marlieske het volgende:
He getver lotus en ticootje dat ziek zijn... ik was het iedere ochtend tot aan de 20 weken ofzo. Ik passeerde iig ruim de eerste 12 weken. Toen werd het inderdaad maagzuur.
Ik heb ook pilletjes van de ha gekregen want dat je je eten eruit gooit, (tja fijn is het niet) dat kan de kleine nog wel enigzins hebben, die pakt dan gewoon van jou reserves, maar vocht is een groter probleem.
Als het dus te lang duurt ticootje of lotus toch ff de ha bellen hoor! Zeker als het warmer weer word. Je zal de eerste niet zijn die aan het infuus moet.
Bah, ja dat wil ik wel voor zijn ja..
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:10:25 #261
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_51318341
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:41 schreef Tan het volgende:
Ayvida is bevallen (dat is diegene die hier zich van de week met 39 weken meldde)

Ze is plotseling opgenomen in het ziekenhuis vanwege te hoge bloeddruk, maar vandaag ingeleid en twee uur terug bevallen van een dochter

Ze heet Jody Marenthe en weegt 4000 gram
Ik kwam jullie advertentie vanmorgen tegen in de krant! De geboorte van Jody dan he...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_51318829
Vocht lukt gelukkig nog wel, tis meer voedsel wat me tegenstaat en niet weg te krijgen is.
Ik wil wachten tot na het weekend omdat als ik dan nog ziek ben, het zeker geen buikgriep is. Tegen buikgriep valt niet zo gek veel te doen namelijk Dat, en ik ben niet zo`n naar de dokter rennerig persoon
om bestwil
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:54:40 #263
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51319643
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef Marie79 het volgende:

[..]

Ik kwam jullie advertentie vanmorgen tegen in de krant! De geboorte van Jody dan he...
Wat grappig, dat je dat net treft dan, neem aan dat jullie bij haar in de omegving wonen.
pi_51319992
* Webkim is terug uit Griekenland.
Heerlijk een weekje van de zon genoten. En hoewel ik gisteren nog zachtjes liep te mopperen dat ik last had van de hitte is die regen hier wel weer het andere uiterste.

Maandag weer een echo trouwens, om even on topic te blijven.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:12:12 #265
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_51320232
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef Tan het volgende:

[..]

Wat grappig, dat je dat net treft dan, neem aan dat jullie bij haar in de omegving wonen.
Dat klopt.
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:12:33 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51322136
DeLiedje, je eerste positiebroek! Wat zijn dat van die hele 'echte' dingen he!
Ik loop er al 2 weken mee en ben pas 16 weken.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:13:58 #267
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51322179
Ik heb wat vast kunnen eten, eindelijk. Ik had behoorlijk trek en ik kon zo 2 broodjes eten, zonder kokhalzen. Erg prettig, want met een beetje eten in je maag voel je je meteen een stuk beter.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:37:19 #268
156412 hestria
erg gastvrij
pi_51322991
lotus, ga idd maar snel even langs de HA, is ook helemaal niet goed al die misselijkheid,

ticootje, wat fijn dat je je weer wat beter voelt!

deLiedje, leuk is dat he om dan eindelijk die kleding te "mogen" kopen.

hier gaat alles eigenlijk goed, al loop ik me gigantisch op te vreten heb al tig keer gehoord(waaronder van mama lief) zijn het er geen 2? genitisch gezien heb ik een risico, maar miesje is ook maar alleen dus zo'n hoog risico is het ook weer niet. Maar wat kunnen mensen je dingen laten geloven echt erg! kan trouwens niet wachten, mag volgende week naar de VK en de week erop dan eindelijk voor de echo! ben er zo naar toe aan het leven, het bewijs dat ik echt zwanger ben en het goed zit.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:38:09 #269
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51323028
Ticootje, een wereldontdekking die ik veel te laat heb gedaan is Fruitontbijt. Het is fris en vult de maag vrij snel. Een kopje voor het opstaan begint de dag veel prettiger, maar ook tussendoor als je een beetje weeïg bent is het heerlijk.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:50:41 #270
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51323444
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:38 schreef Tan het volgende:
Ticootje, een wereldontdekking die ik veel te laat heb gedaan is Fruitontbijt. Het is fris en vult de maag vrij snel. Een kopje voor het opstaan begint de dag veel prettiger, maar ook tussendoor als je een beetje weeïg bent is het heerlijk.
Heb ik al Maar meestal wordt het er niet beter op....
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:55:20 #271
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51323596
Oh dat is jammer hier helpt het wel goed moet ik zeggen. En wake-up van brinta? Heb ik ook wel baat bij. Persoonlijk vind ik het met die misselijkheid fijner om iets te drinken dan te kauwen.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:59:27 #272
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51323729
Ja ik leef al meer op yoghurt, drinkontbijt, melk en soep.

Vast voedsel gaat maar met mondjesmaat. pff, ik ben blij als deze fase voorbij is.
pi_51323782
DeLiedje, Beclametason is het andere medicijn dat je wel mag gebruiken met astma en zwangerschap. Is dus gewone becotide.
pi_51326418
Nou, mijn vrouw is vandaag weer bij de verloskundige geweest, en het nieuws was niet zo heel goed eigenlijk. Kindje is niet ingedaald, en is weer gedraaid. Dus donderdagmiddag moeten we naar het ziekenhuis om te kijken of het kind in een stuit ligt of niet... Ik ben benieuwd, niet helemaal waar ik op zat te hopen. Maar goed.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:27:03 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51326545
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:23 schreef Freudie het volgende:
Nou, mijn vrouw is vandaag weer bij de verloskundige geweest, en het nieuws was niet zo heel goed eigenlijk. Kindje is niet ingedaald, en is weer gedraaid. Dus donderdagmiddag moeten we naar het ziekenhuis om te kijken of het kind in een stuit ligt of niet... Ik ben benieuwd, niet helemaal waar ik op zat te hopen. Maar goed.
Balen.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:31:44 #276
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_51326681
zo ik heb vakantie kom maar op met het mooie weer.
ben er ook wel aan toe eigenlijk.
maandag om 9 uur naar de vk en om half 11 naar de gyn voor de 20 weken echo word een druk ochtendje
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:45:20 #277
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51327124
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:23 schreef Freudie het volgende:
En als het niet in een stuit komt te liggen? Wat dan?
pi_51327289
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En als het niet in een stuit komt te liggen? Wat dan?
Geen flauw idee! Even afwachten wat de gynaecoloog zal zeggen. We wachten af
pi_51327683
freudie, mijn dochter was ook niet ingedaald en bleef ook tot het eind toe draaien. op 't laatst lag ze er toch goed voor, en is ze toch 'gewoon' geboren. dus dat kan ook nog.
pi_51328068
Laten we hopen dan! (Ik heb gelijk weer hoop, hehehe)
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:41:57 #281
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51329240
Ga morgen lekker "vrij" nemen, want heb teveel uren gemaakt de afgelopen tijd, en dan nog donderdag en dan nog vrijdag en dan .... VERLOF!!!!

Voor de misselijken: Heel veel sterkte en ik hoop echt dat het snel heel veel beter zal gaan!
Freudie: ik help je hopen dat je baby nog draait!!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:43:02 #282
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51329283
Davina, lekker nog maar 2 daagjes. Kijk je uit naar je verlof??
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:47:57 #283
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51329492
Onwijs! Vanochtend tijdens het werk kreeg ik onwijze hartkloppingen, moest echt ff gaan liggen. Was eng.

Lekker rust, lekker uitslapen (gaat nu nog, dus k geniet er zeker van. word alleen wel wakker als het kussen tussen mijn benen weg is, maar kussentje terug en bonk, we slapen weer, dus telt niet als slaaponderbreking ), laatste dingetjes kopen voor de geboorte van Guusje... Helemaal prima.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_51330292
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
DeLiedje, je eerste positiebroek! Wat zijn dat van die hele 'echte' dingen he!
Ik loop er al 2 weken mee en ben pas 16 weken.
Slik, al vanaf negen weken heb ik een positiebroek aan. IK vrees dat het weer richting "ik pas niet meer in de auto" gaat zijn, zoals de vorige keer.

Voor de misselijken, er is hoop. Emesafene tabletten of zetpillen halen het ergste van de misselijkheid af en de zwangerschapsgranules van VSM zijn ook erg goed. ( Alleen niet innemen met pepermunt want dat verstoort de werking van homeopathische middelen.)

Verder is hier alles goed. Geslaagd voor mijn opleiding en nu lekker bijna een week vakantie.
pi_51330495
Ikzelf draag sinds 2 week ong positiebroeken. Ietsie groot maar pas er nu steeds beter in
had geen zin om een maat groter te kopen dus dan maar meteen een echte aan.

Hoe lang slikken jullie die foliumzuur door? Op het potje staat tot 8 weken maar ben nu bijna 15 week.
Gewoon door blijven slikken tot potje op is?

Als ik last heb van misselijkheid of nauwelijks honger dan haal ik vla in huis en vervanging voor brood doe ik die cracottes (geen idee hoe ze precies heten) en dan de vezel versie.
Ben zo flauw van brood.
Gisteren behoorlijk ziek geweest dus vandaag ook fijn aan de vla en cracottes met kaas

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2007 17:19:50 ]
pi_51330627
Ik heb foliumzuur tot ongeveer 11 weken geslikt. Het kan geen kwaad omdat het ervoor zorg dat een bepaalde vitamine beter in je bloed wordt opgenomen. Vraag me niet meer welke, maar het is ergens goed voor.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:36:06 #287
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51331004
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:55 schreef Tan het volgende:
Oh dat is jammer hier helpt het wel goed moet ik zeggen. En wake-up van brinta? Heb ik ook wel baat bij. Persoonlijk vind ik het met die misselijkheid fijner om iets te drinken dan te kauwen.
Vriendlief heeft laatst 2 weken met een dikke kaak gelopen na een ingreep bij de kaakchirurg, en kon zijn kaken nauwelijks van elkaar... Hij lééfde op Brita Wake-up, terwijl ik maar steeds (terwijl de misselijkheid toch over was) kokhalzend zijn lege mokken weg zat te commanderen...
Ieks wat rook dat naar... Naar koekjes opgelost in melk
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:48:19 #288
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51331367
Ik was ook zo jaloers op iedereen hier die allang positiemode had gekocht !

Maar goed, met mijn postuur had ik ook niet anders verwacht... Niet dat mijn buikie niet groeide, maar ik had in mijn taille nog aardig wat ruimte over in mijn broeken... Nu kan ik ze nog wel aan, maar het zit gewoon niet meer lekker. Mn baarmoeder komt tot net onder de navel, en dan zit zon broekband toch in de weg (vooral als je zit...).

Kleine domper was wel dat ze geen spijkerbroeken hadden in mijn maat (ja in september ergens kwam er ééntje ) dus heb ik een witte linnen broek gekocht en ben nu zelf een plan aan het bedenken hoe ik mijn eigen spijkerbroek misschien kan 'ombouwen' met zo'n elastieken band erboven..

Tips zijn welkom!
pi_51331436
freudie bij mij was het mijn eerste kindje en was ook pas met de bevalling ingedaald. bij een tweede heb ik gelezen kan het best later komen.
hopelijk geen stuit voor jullie.
mama van 3 kids!
pi_51335132
DeLiedje, wat je kunt doen is aan de zijkanten twee driehoeken van elastiek inzetten. Punt naar beneden en de brede kant boven zeg maar. Op die manier kun je je broeken een rekbaar gedeelte geven en zitten ze een stuk prettiger.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:38:39 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51335280
Mijn moeder had het idd ook over wigvormig stukken elastiek aan de zijkant erin zetten. Bij een naaiwinkeltje of op de markt hebben ze hopelijk wel van dat brede elastiek.
En anders tricot, maar dat kan zo gaan lubberen.

Ik vind spijkerbroeken ook lastig DeLiedje. Mijn benen zijn min topstuk zeg maar en vaak past het van boven wel maar de benen dus niet in een spijkerbroek. Ik wacht de najaarscollectie wel even af.
  Jubileum moderator dinsdag 10 juli 2007 @ 19:44:03 #292
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51335475
Hebben jullie al gekeken bij C&A? Daar zag ik vandaag de afdeling positiemode, en die gaat tot maat 50 zag ik. Ze hebben daar ook spijkerbroeken.Tenminste in Amsterdam dan, en nee ik was daar niet voor mezelf, ik was aan het schuilen voor het onweer
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_51335628
*even uit lurkstandspringt*

Ik werk bij C&A en we hebben idd hele leuke zwangerschapskleding. En ook in grote maten.
Helaas hebben niet alle filalen het zelfde hangen. Dat is dan wel weer jammer.

*terug in lurkstandspringt*
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:50:53 #294
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51335727
Goeie tips, van die 3hoekige stukken... Eens kijken welke broek ik daarvoor ga offeren (mocht het mislukken ) en waar ik van dat brede elastiek kan kopen...

(Ik had zelf al bedacht dat ik een van mn spijkerbroeken misschien wat lager kon maken, en dan een buikband eraanvast maken... )

Bedankt ook voor de c&a tips, zal eens een keer binnen lopen!
pi_51335798
De markt, of de hema. Die hebben ook wel vrij veel.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:20:39 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51336916
C&A was ik nog niet geweest ook, zat me van de week wel te bedenken dat ik daar eens moest gaan kijken.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:23:47 #297
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51337031
Ons Liedje zag er prachtig uit in d'r nieuwe broek! (Gij zwangere!) dat driehoekjesidee is wel slim! Daar kan ik ook nog een zomerbroek of rok aan wagen.
Bij mijn spijkerbroek knel ik nu bijna uit. die is wel laag, met elastiek, maar mijn heupen worden ook steeds breder. Met die driehoekjes zou dat dus mee moeten rekken neem ik aan?

En dames-met-misselijkheid... Als het je echt belemmert, ga dan alsjeblieft naar de huisarts. Die hebben er echt wat voor. Het is zo vreselijk je steeds zo beroerd te voelen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:36:26 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51337425
Ja, dat zou wel iets meer ruimte moeten geven.

Maarreh... DeLiedje... krijgen we nu ook een foto van je in het buiken topic? Nu wil ik het wel zien hoor, die broek en die buik!

Had net geen trek in het eten wat ik had gehaald dus heb mijn portie aan stinkie gegeven en zelf de salade opgegeten. Toen naar de supermarkt gerend en ik zit nu met een bord 'aardappel anders' voor mijn neus.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:45:57 #299
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51340064
Ik zal gauw een nieuwe foto neer zetten ja!
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:31:13 #300
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51350600
Ik ga vanmiddag mijn diploma ophalen. Ik heb zo'n amerikaanse hoed, dus ik ga heerlijk voor lul staan.

Gister heb ik een campingbedje van mn ouders gehad en verder sokjes van mn opa en oma. De kinderkamer begint nu behoorlijk vol te raken en het ledikant staat er nog niet eens in.... Ik moet maar eens een begin maken aan de kast leeghalen, dan kan ik een hoop spullen in de kast leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')