Ik vind het soms zo raar om hier te reageren aangezien ik niet zwanger ben. Maar lees wel vaak mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:32 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Andere vorm van hittepitten is de "cosi-bag", zelfde principe, andere vorm. (Langwerpig, dus kan je beter in de lengte van je kind leggen) heb ik gekregen van een kennis, dus geen idee hoeveel het kost.
Ja, helemaal met frontline behandeld, maar er zaten weer vlooien op de katten, dus ik denk dat ik iets niet goed heb gedaan...En de stofzuigerzak weggooien...oeps?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef Ticootje het volgende:
Heb je de katten ondertussen wel behandeld met bv frontline??
Wij hebben ook wel eens vlooienuitbraken, maar zodra ik de dieren behandel zijn de vlooien ook zo weer weg.
En de stofzuigerzak weggooien na 1 keer he?
Ja dat is waar....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:51 schreef Gaoxing het volgende:
Ticootje, volgens mij denk je nu iets te ver. Er heel veel kindjes die in landen worden geboren met meer zon dan NL, en ik dacht niet dat die allemaal ongezond ter wereld komen
Dat is mj (nog) niet overkomen, maar iemand schreef dat een paar topics geleden, weet niet meer wie, maar vond het een fantastisch verhaal!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik was niet diegenen die de voordeur opende met een afstandsbediening.. Dat was davinia..
Zwangerschapsdementie![]()
![]()
Was dat niet Faja?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat is mj (nog) niet overkomen, maar iemand schreef dat een paar topics geleden, weet niet meer wie, maar vond het een fantastisch verhaal!
Lieve schatten ik was degene die de voordeur probeerde open te doen met mijn autosleutelsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik was niet diegenen die de voordeur opende met een afstandsbediening.. Dat was davinia..
Zwangerschapsdementie![]()
![]()
quote:
Randa heeft een goed geheugenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Lieve schatten ik was degene die de voordeur probeerde open te doen met mijn autosleutels
Weer een raadsel opgelostquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Lieve schatten ik was degene die de voordeur probeerde open te doen met mijn autosleutels
frontline werkt ook niet erg goed tegen vlooien, die beesten zijn er imuum voor geworden , zo vertelde mijn dierenarts toen de tijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Freudie het volgende:
[..]
Ja, helemaal met frontline behandeld, maar er zaten weer vlooien op de katten, dus ik denk dat ik iets niet goed heb gedaan...En de stofzuigerzak weggooien...oeps?![]()
Ik ben naar Bonaire geweest met 23 weken en even van en naar het water lopen in de zon kan echt geen kwaad hoor. En liggen stoven urenlang heb je toch geen zin in.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee geen problemen met bloeddruk hoor. Ik hou wel heel erg van drop, dat schijnt de bloeddruk geen goed te doen.
Ik was al wel van plan om flink te smeren, ik heb last van zonneallergie. Ik kan dus eigenlijk nooit in de felle zon zonder bescherming.
Hoeveel kwaad kan felle zon eigenlijk. Ik heb namelijk gelezen dat de zon of een felle lamp door de buikwand en door de oogleden kan komen. Dus de baby merkt dat als je dat doet. Maar kan het schade opleveren?
Ik denk namelijk dat ik best wel een keer in de felle zon ga lopen, bijvoorbeeld bij het zwemmen. Ik zie mezelf nu niet zwemmen met een parasol boven mn hoofd. Kan ik beter een badpak kopen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |