abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51186092
Ik had nooit problemen met rompertjes met lange mouwen. Liet mijn man ze dat gewoon aantrekken, die is veel handiger daarmee dan ik
Saartje
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:57:16 #52
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51188060
hmmz heb ik vanmiddag net 2 rompertjes gekocht met lange mouw bij de Hema
speciaal voor onder de truitjes (met korte mouw) die ik bij simply colors besteld heb met de bedachte namen erop ..... (wil ze graag showen maar de namen prijs geven doen we nog maar niet hé)
Maar ja nu ben ik dus bang dat als het dit weer blijft de truitjes een miskoop zijn ....
zie mezelf namelijk ook nog niet zo stuntelen met die kleine armpjes.

he getver die jeuk, maar fijn dat het geen pupp is, plaatje ziet er idd niet zo fraai uit.

Vandaag weer zwangerschapsgym gehad, gelukkig nog maar 1 keertje vind het niet zo bij me passen dat gepuf en het leerzame stuk heb ik nu wel gehad, droog oefenen is duidelijk niet mijn ding, ben ook bang dat ik straks de helft vergeten ben het geheugen is nl niet zo sterk meer.

BE shop till you drop voor die kleine, want eerlijk is eerlijk op een gegeven moment lijkt er geen eind te komen aan wat je allemaal nodig hebt, en ik ben blij het meeste inmiddels in huis te hebben.
Ooh ja en wacht niet te lang met de kinderwagen bestellen, levertijden zijn soms best lang.

Verder lukt het me weer niet om te slapen, dalijk terug naar bed voor poging 2, expres geen middag tukje gedaan in de hoop extra moe te zijn, maar ben weer hellemaal actief door de ademhalingsoefeningen van de gym....
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 6 juli 2007 @ 06:16:53 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51190540
Mogguh.
De tip van oprollen van het mouwtje is dan wel weer handig, iig makkelijker dan zomaar gaan zitten proppen.

We wachten idd ook niet meer hoor, met bestellen, dat gaat morgen gebeuren. En ik vergat nog dat we naast het kamertje (commode en kast) ook het hangwiegje gaan bestellen.

Pfff, moet straks bloed laten prikken op suiker dus ik moest nuchter zijn vanaf 22.00 gisteren, maar nu ben ik al zo vroeg wakker dat er nog best wat tijd met een hongerbuikje te overbruggen is. Boterhammen met chocopasta zijn zo lekker in de vroege ochtend.

Oh, en ik ben echt superbroeds, zou het liefst nu, om 7 uur 's ochtends , de stofzuiger tevoorschijn trekken en dan daarna de badkamer en de keuken soppen etc. etc.
Needless to say dat dat voor mij niet normaal is. Ik doe het alleen niet, stinkie ligt nog te slapen.
Oh, en ik wil naar het grof vuil met stapels zooi wat weg moet etc. etc. Alleen zie ik dat niet meer zo zitten in mijn uppie, eerst alles van zolder naar beneden gooien, dan in de auto, dan naar de stort en het er weer uit halen. Nah... dat moet morgen maar even samen.

En daarnaast ben ik precies zo ongeduldig als ik altijd voorspelde vroeger.
Ik zei altijd als je bijvoorbeeld een bank bestelt en de levertijd is 12 weken dat ik me altijd af vroeg hoe ik me zou gaan houden tijdens een zwangerschap waar je 9 maanden geduld moet hebben. En idd... ik vind dat best lastig. Er moet nog van alles gedaan hier, het huis is nog lang niet klaar, ik heb niks in huis, maar ik ben zooooooo nieuwsgierig! En 24 weken is nog best heel lang.

[ Bericht 23% gewijzigd door BE op 06-07-2007 06:54:38 ]
  vrijdag 6 juli 2007 @ 06:56:51 #54
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51190630
BE, wat ben je heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 06:58:46 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_51190636
BE lekker ding!
ow en maak er maar gebruik van, van die broedsheid, want over een tijdje lukt dat niet meer
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 juli 2007 @ 07:00:04 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51190640
Ik klep te veel he?
Komt ook we een beetje omdat er om 7 uur 's ochtends niets anders te doen is dan een beetje voor me uit zwetsen.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 07:32:18 #57
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51190803
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef Nijna het volgende:

Weet je wat ook handig is als je een beetje last hebt van zwangerschapsdementie... Je gaat winkelen en thuis pak je de tas uit en ontdek je opnieuw wat je gekocht hebt .
Briljant! Deze is bijna net zo goed als de voordeur open doen met de afstandbediening voor de auto!

Enneh, wat betreft die kruiken, ik gebruik nu zgn. hittepitten kruik (voor rug). Dat zijn kersenpitten in een soort zak, even een beetje natmaken, 3 min. in de magnetron, en klaar! Het koelt ook supersnel af, dus je hoeft je geen zorgen te maken over evt. brandwonden of zo. Ik vind het heerlijk. Volgens mij is het bij baby's iets van een minuut of minder, maar dan kan je het ook het vermogen omlaag schroeven, of tot 1 tellen, want dan is de ergste warmte er weer van af.
Andere vorm van hittepitten is de "cosi-bag", zelfde principe, andere vorm. (Langwerpig, dus kan je beter in de lengte van je kind leggen) heb ik gekregen van een kennis, dus geen idee hoeveel het kost.

Ik heb mijn hittepitten-kruik bij de Tuinen gekocht, maar ik denk dat ze bij de gem. reform-/natuurwinkel ook wel weten wat het is.

Misschien heeft iemand er wat aan.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 07:37:49 #58
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51190833
BE, misschien kan je ontbijt gaan maken voor Stinkie! Ik weet niet hoe laat hij op moet, maar dan heb je lekker wat te doen, wat nuttig, huishoudelijk, en lief is. Al vind ik je roze-wolk-verhalen altijd erg leuk om te lezen. Vind het fijn dat er mensen zijn die dus echt ambasseadeurs zijn van het zwangerschap-op-roze-wolk-principe. Houden zo!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 07:51:17 #59
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51190905
Ik heb een kruik gekocht bij een 2e hands zaak....

Verder heb ik al een wandelwagen, een ledikant, dekentjes, heel veel kleertjes, tummy tub, handdoeken met flap, wipper, speelgoed, speentjes....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_51190920
Leuk ja die roze wolk van BE. Begint hier ook wel een beetje te komen. Doordat de zwangerschap "normaler" begint te worden. Klinkt misschien gek, maar met mijn witte afscheiding, zeiknatte onderbroeken en rek en trekkrampen voel ik me meer geruster omdat ik weer alles herken. Geen bruine afscheiding, misselijkheid die binnen perken blijft. Alleen het koud hebben van tijd tot tijd blijft. Maar ik voel me er nu zo goed en blij onder eigenlijk. Heb gewoon echt het gevoel dat dit goed gaat komen. Vandaag heb ik een dagje voor mezelf, mischien dat ik straks nog naar Eindhoven ga, even shoppen maar eigenlijk moet ik studeren. Komt allemaal wel.

Wat ik trouwens zo heerlijk vind is het de hele nacht slapen met mijn hand op mijn blote buik en me voor de geest proberen te halen hoe het ook weer voelde als Merlijn schopte. Ik verheug me nu al op een schoppende baby in mijn buik, wie weet over een paar weekjes. Merlijn voelde ik voor het eerst met 16 weken.
pi_51190941
Ik heb tot nu toe 1 pakje speciaal voor dit babytje gekocht, verder nog een badcape, ienieminie slofjes en een nieuw boxkleed. Ik heb een lijstje gemaakt wat ik allemaal een keer nieuw wil hebben voor deze. Verder over een tijdje alles van Merlijn uitzoeken wat deze baby aan zou kunnen doen. Mijn kruiken heb ik vroeger zelf in mijn bedje gehad, heb niet eens nieuwe doppen gekocht vorige keer omdat deze kruik echt niet lekte. Heeft al die jaren gevuld met water in de kast gelegen voor ik ze meenam. Hierna gaan ze naar mijn zusje want daar bewaar ik veel voor, ze is na mij hopelijk aan de beurt.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 08:08:52 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51190994
Wat fijn dat je je beter begint te voelen Randa, dat scheelt denk ik idd wel een stuk met hoe je tegen de zwangerschap aan kijkt.

Nou, de benedenverdieping hier is gestofzuigd, ik ga bloed laten prikken en voor mijn APK'tje.
pi_51191022
Ja, ik heb het heel lang heel eng (bloed) en onherkenbaar gevonden. Zo anders als bij Merlijn. Ik ben zo blij dat ik steeds meer begin te herkennen.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 08:16:22 #64
156412 hestria
erg gastvrij
pi_51191039
Ik heb nog helemaal niks gekocht voor deze baby, wel al een inventaris lijstje wat er nog moet komen, maar dat is niet veel meer, alleen wat spulletjes die miesje niet hebben overleeft. Ook hoop ik dat met de echo het geslacht is te zien, dan kan ik ook gerichter gaan inkopen.

Met schoonmama nog een discussie gehad over het gebruik van miesjes ledikant matrasje, ik wil een nieuwe kopen voor de baby, waarom weet ik niet maar wil het nou eenmaal zo, en schoonmama zegt dat een matrasje makkelijk nog een keertje meekan. hoe doen julie dat met de 2de etc?

Met mij zelf gaat het erg goed, ik ben eigenlijk niet meer misselijk, en bigin ook weer wat energie te krijgen. Mijn buikje lijkt wel iets gekrompen, maar mijn "stoelgang" is nu ook weer wat beter dus opzich wel logisch. En ik geniet gewoon van miesje, de 2de slaapkamer word haar "Grote meiden kamer"dus die zijn we aan het verbouwen, en miesje moet elke avond even kijken op haar nieuwe kamer, ook geeft ze regelmatig kusjes aan de baby, krijg je zo'n lekkere kus op je buik. Hier gaat eigenlijk dus alllemaal perfect, en loop dan ook stiekem wel een beetje te genieten!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_51191168
Merlijn slaapt (nog) bij ons in bed en krijgt na de zomer ook zijn eigen kamer en meteen een groot (mijn oude eenpersoons-)bed. Ledikant is hier niet gebruikt. De wieg die we lenen heeft een matrasje die we gewoon weer gebruiken, hebben al veel kindjes ingelegen. Voor die paar maanden vind ik dat niet erg. Merlijn is nu nog te jong om verder iets te beseffen dat hij een brusje krijgt. Wel heb ik alvast het boekje "Kleine Pluis" gehaald om eens voor te lezen.

Fijn dat het zo goed gaat Hestria, was gisteren nog tegen mijn moeder bezig dat ik wel fijn vond dat hier een aantal moeders rondlopen die voor de tweede keer moeder worden. Zo fijn om ervaringen te lezen en uit te wisselen.
pi_51191234
He Randa, wat fijn dat je je beter voelt, en die bruine afscheiding verdwijnt.. Geniet maar lekker van het kleine wezentje..

En BE, wat blijf je lekker happy!! Hoe was de APK?

Ik heb trouwens ook helemaal niet het idee dat ik binnenkort ga bevallen. Volgende week ben ik wel 37 weken. Maar ik voel me nog zo fit en happy, ik zit echt te wachten op de vochtvoetjes/oefenweeen/moeheid / 's nachts naar de wc/nesteldrang etc. Maar niks. Alleen wat jeuk, en miniscule bekkendingetjes..
Maar dit mag van mij ook wel zo blijven tot de dag van de bevalling zich ooit eens aandiend
  FOK!fotograaf vrijdag 6 juli 2007 @ 08:45:20 #67
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51191330
Even een kopietje uit het vorige topic . Ik zit al een tijd met een leuk idee in mijn hoofd. Het lijkt me erg leuk om als project een buikenserie te maken tijdens een zwangerschap. Vanaf het begin tot de volle 9 maanden. Het idee is om in mijn studio periodiek een paar foto's te nemen vanuit dezelfde hoeken en met dezelfde belichting. Na 9 maanden is er dan een erg mooie collage of serie van te maken. Dat natuurlijk naast mooie dikke buik foto's.

De studio is in mijn huis in Delft. Ik heb niet echt een goed idee wat de frequentie is waarin het handig is om foto's te maken. Alle foto's krijg je natuurlijk van me in digitale vorm. Na overleg zou ik er ook een paar willen gebruiken voor mijn portfolio.

Lijkt je dit leuk of heb je vragen? PM me dan even.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_51191839
He freud, misschien kun je het ook vragen in het "Wachten op een tweede streepje" - topic. Ik heb me hier pas aangemeld rond de 13 weken, en toen was er toch al een beginnend buikje te zien. Als je ze echt vanaf het begin op de foto wil hebben (of misschien met voor foto's) kun je het daar ook proberen.

vrijdag 6 juli 2007 @ 09:29:24 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51191880
APK was prima.
Gewicht nu in totaal +1.5, suiker was 4.7, bloeddruk 100/80.
Kindje groeit prima, zit nu keurig halverwege mijn botje en navel en het hartje klopte keurig.

Hihi, het is net of je een stickertje in je schrift krijgt of zo, maar het voelt wel fijn als ze zeggen dat alles prima gaat.

Oh, en die roze wolk van mij is ook niet gek hoor gezien het feit dat ik dus echt nog steeds helemaal niks nergens last van heb. Dan blijven er dus ook alleen maar leuke dingen over.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:32:22 #70
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51191922
een jaar te laat freud

Tip trouwens voor meiden die nog omslagdoeken willen.. die van Ikea zijn heerlijk Ze zijn heeeeeeel breed en je kunt je kindje er wel drie keer inrollen als je zou willen. . Ik had er ooit eentje gekocht omdat ik er toch was en er eentje nodig had, maar in gebruik was ie zo fijn dat ik er laatst nog een paar heb bijgehaald (alleen jammer dat ze maar een soort hebben)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:33:26 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51191942
Waar ergens zijn die te vinden dan? Ik wist helemaal niet dat ze ook baby-textiel hadden.
Mijn Ikea, wat doe ik! Snel weer eens heen maar.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:35:34 #72
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51191975
wat schrijven jullie veel zeg.

Be ik word zo vrolijk van jou berichtjes en stiekem ben ik ook wel jaloers. Hoe welkom dit kindje ook is. Ik voel me negen van de 10 x zo beroerd dat ik me soms echt afvraag waarom ik er aan begonnen ben en me dan weer schuldig voel. Ik zou zooooo graaag alleen maar willen genieten van alles. Maar helaas ben ik al blij als ik 1 ding in huis heb kunnen doen en dan nog wat boodschappen en iets met Mara dan ben ik uitgeput.
Bah.

Faja leuk dat je weet wat het word en leuk dat je gelijk had. Bij Mara wist Thijs het zeker en dat klopte ook. Nu denken we een knul maar soms ook weer een meid. Dus nog ff een kleine week en dan mogen we kijken.

Randa wij hebben voor een tweede een nieuw wiegje. Thijs heeft het wiegje voor Mara zelf gemaakt en die hebben we daarna verkocht voor de tweede willen hij ook graag een wiegje maken.
Matrassen voor wiegje en later ledikant komen er nieuw in.

Rompertjes met lange mouwen hadden wij wel voor Mara ze bleef wat moeilijk op temp en aan doen went vanzelf. je vingers in de mouwen doen armpje aan de andere kant armpje/handje pakken met je vingers en dan voorzichtig het mouwtje in trekken.

Freud maak je ook geboorte kaartjes in zwart wit met 1 detail in kleur?

Hier gaat het verder redelijk. Niet zo veel tijd om te schrijven. 1 dag werken, en de rest van de week een beetje proberen normaal door te komen. Het valt me zwaar met een kind en iedere keer ziek gelukkig is Mara al wat groter en red zichzelf met spelen, plassen enz prima. Maar ja ze heeft ook haar aandacht nodig en haar energie kwijt. Had het me heel anders voorgesteld. En had ook niet geweten wat ik zou moeten als ze nog maar 1 of 2 was geweest.
Werk nog steeds 1 dag gelukkig is er nu weer een nieuwe collega voor mij. Heb al nachten slecht geslapen.
Mijn moedertje is geopereerd en gelukkig weer thuis. Man lief heeft een nieuwe baan waar hij per augustus gaat beginnen.

Beebje groeit goed voel het nu regelmatig trappen en bewegen ook al is het de ene dag veel meer dan de andere dag en mijn buikje begint te groeien. Had al een aardig buikje van mezelf maar nu word het allemaal een stuk steviger en harder. Maar mijn gewone klediing pas ik nog steeds en ik wil zooooo graag mijn zwangerschapskleding aan. Al dat leuke zomer spul oke het is ook nog geen zomer bleg rot weer. Het stormt vreselijk hier.

Nou genoeg geklaagt nog ff en dan kan ik heerlijk genieten en voel ik me vast weer beter!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:39:28 #73
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51192037
BE 100/80 is dat niet laag??? --> valt wel mee dus...

Ik weet niet wat normaal is hoor, ik had 120/77.

Ik ga het even opzoeken.

Ik heb het opgezocht...

Rond de 120/80: optimale bloeddruk (voor volwassenen)
Minder dan 140/90: normale bloeddruk
Meer dan 160/95: hypertensie/ hoge bloeddruk

Lage bloeddruk is pas bij de 50....
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:45:26 #74
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51192130
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
Waar ergens zijn die te vinden dan? Ik wist helemaal niet dat ze ook baby-textiel hadden.
Mijn Ikea, wat doe ik! Snel weer eens heen maar.
Gewoon bij de kinderspullen (meestal het laatste stuk voor je weer naar beneden moet).
Vergeet dan ook niet spuugdoekjes (Krama, 10 voor 3,95) mee te nemen. Die liggen meestal in hetzelfde rek
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:46:06 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51192137
Even mijn boekje erbij gehaald.
Ik begon met 115/80 bij 8 weken, bij 12 weken was het 95/65 en nu net 100/75. Het schommelt dus een klein beetje maar was verder in orde zei ze.
Ik heb daar ook echt allemaal geen verstand van verder.

Saint, kan me voorstellen dat het allemaal een stuk minder leuk is als je je zo rot voelt.
Wat kan het trouwens toch verschillen. Ik loop al 2 weken in positiebroeken omdat mijn eigen broeken echt niet meer dicht gaan.

Hmmm, ik heb gelijk zin om naar Ikea te gaan vanmiddag.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:47:48 #76
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51192171
Oh, mijn oom heeft net een hele nieuwe kinderkamer aangeschaft, maar de kleine kan er maar maximaal een jaar in, dan krijgt ze weer een nieuwe kamer....

Dus waarschijnlijk mag ik de kinderkamer wel overnemen....
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:48:25 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51192180
Dat is lekker!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:49:38 #78
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51192203
Saint, wat vervelend dat je je zo rot voelt. En dat terwijl alle mensen zeggend at het na 12 weken allemaal beter wordt...
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is lekker!
Zeker!! De kamer is net nieuw en er wordt maar 2 dagen in de week gebruik van gemaakt.
  FOK!fotograaf vrijdag 6 juli 2007 @ 09:55:09 #79
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51192320
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:26 schreef Deepfreeze het volgende:
He freud, misschien kun je het ook vragen in het "Wachten op een tweede streepje" - topic. Ik heb me hier pas aangemeld rond de 13 weken, en toen was er toch al een beginnend buikje te zien. Als je ze echt vanaf het begin op de foto wil hebben (of misschien met voor foto's) kun je het daar ook proberen.
Oeh! Goeie tip !
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]

Freud maak je ook geboorte kaartjes in zwart wit met 1 detail in kleur?

[..]
Ja hoor, ben ook handig met fotoshoppen en zo.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_51192326
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Gewicht nu in totaal +1.5, suiker was 4.7, bloeddruk 100/80.
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Even mijn boekje erbij gehaald.
Ik begon met 115/80 bij 8 weken, bij 12 weken was het 95/65 en nu net 100/75. Het schommelt dus een klein beetje maar was verder in orde zei ze.
zwangerschapscementje
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:58:58 #81
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51192400
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 09:55 schreef easy-going het volgende:

[..]

[..]

zwangerschapscementje
Scherp! En dat op vrijdag ochtend.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:59:02 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51192401
Ja, dat bedacht ik me ook, maar ik dachtt er wel mee weg te komen.
Het is dus het laatste.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 10:03:05 #83
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51192474
Weten jullie eigenlijk hoe het zit met warmte?

Ik wil graag over een weekje of 5 op vakantie naar zuid frankrijk, maar daar is het wel lekker warm.
Heeft de baby daar last van?

Ik neem sowieso een parasol mee, want in de felle zon is niet goed...
pi_51192481
BE...wat een energie. Vind het heerlijk voor je. Als je toch naar de IKEA gaat vergeet dan ook die lekkere chocolade koekjes niet...!

En je mag altijd bij mij komen opruimen/schoonmaken, PM me maar even
pi_51192486
Ik heb gisterenavond even lekker in mijn uppie winkels afgestruind naar kleding voor nummer 2, heel leuk nu ik weet wat het wordt maar er is overal uitverkoop en weinig voor het winterseizoen. Ik ben niet verder gekomen dan een leuke romper, sokjes, schoentjes, mutsje en shirtje. Voor Morgaine heb ik wel bij de c&a een broek en shirt voor het najaar gekocht daar hangen nu ook al hele leuke winterjassen.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 10:07:22 #86
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51192577
Ik heb laatst een nijntje pakje gekocht bij de prenatal, helemaal leuk. Ik heb maar voor de groene gekozen omdat ik natuurlijk niet weet wat het wordt.

Mijn collega is eergister voor de tweede keer papa geworden, op de foto's die we kregen stond precies hetzelfde nijntje mutsje dat ik dus had gekocht. Dus ik zei dat tegen een collega, stom natuurlijk, want waarom koop je dat dan??

Voorlopig wil ik nog even niets zeggen, ik wacht wel even tot het moment van mijn collega over is.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 10:39:22 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51193335
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:03 schreef Ticootje het volgende:
Weten jullie eigenlijk hoe het zit met warmte?

Ik wil graag over een weekje of 5 op vakantie naar zuid frankrijk, maar daar is het wel lekker warm.
Heeft de baby daar last van?

Ik neem sowieso een parasol mee, want in de felle zon is niet goed...
Ticootje, mijn verloskundige zei dat het voor jezelf het prettigst is als je zorgt dat je eigen lichaamstemperatuur niet te veel stijgt. En ik heb gemerkt dat ze daar gelijk in had. Ik had veel sneller en meer last van de warmte nu.
Volgens mij gaat je babietje mee op jouw gevoel dus als jij het nog prettig vindt zal hij/zij het ook prima vinden.

En idd, niet in de felle zon, maar smeer ook als je onder de parasol zit, want ook daaronder krijg je zonlicht mee.

En veel drinken uiteraard!
pi_51193584
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 07:32 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Briljant! Deze is bijna net zo goed als de voordeur open doen met de afstandbediening voor de auto!
Dat heb ik dan nog niet geprobeerd, haha .

Wat is er weer veel gebabbeld, BE mooi dat je weer door de APK bent .

Ik heb vannacht raar gedroomd, voor het eerst over baby's geloof ik...
Ik was nog hardstikke zwanger en toen kwam er een mevrouw ons kindje brengen . Ze wist wel wat het geslacht was van het kindje in mn buik, maar ze hadden toch maar het andere geslacht uitgekozen, want "deze was zo schattig". En ik was helemaal teleurgesteld ofzo. En ik had allemaal kleertjes gekocht voor het geslacht in mn buik en nu wist ik niet wat ik het kindje moest aantrekken. En ik wist sowieso niet zo goed wat ik met het kind aanmoest.
Ik vroeg me af wat er nou ging gebeuren als ik ging bevallen, moest ik dan mijn kindje aan die mevrouw gaan geven... mooi niet dus he... . Dan maar liever 2.
Geen idee hoe het uiteindelijk af is gelopen, ik werd wakker. Heel raar onwerkelijk gevoel...

Ik heb ook nog een trein bestuurd vannacht (je ontdekt talenten waarvan je niet wist dat je ze had...).
Fake it till you make it...
pi_51194818
Nou, nog eens een update. Vandaag 37 weken. Dus vanaf nu kunnen we thuis bevallen!
Baby is alleen nog niet ingedaald. Dus als het volgende week nog niet is ingedaald, dan moeten we even langs de gyn om te kijken waarom het niet is ingedaald, maar goed, dat is iets voor volgende week.

Verder gaat alles goed, jammer alleen dat we opeens een huis vol vlooien hebben *zucht* Iemand een idee om ze snel weg te krijgen zonder dat een zwangere vrouw last krijgt?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:43:45 #90
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_51195050
Ticootje, ik heb twee tropenkindjes op de wereld gezet, en die zijn allebei gezond hoor. Wat BE zegt :niet in de felle zon, doe het rustig aan, goed smeren (echt niet verbranden!), en veel drinken. De meeste zwangeren vinden alleen de warmte niet zo erg fijn.

Als je problemen hebt met je bloeddruk zou ik het wel nog een keer overwegen, maar ik neem aan dat je dat niet hebt.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:54:11 #91
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51195386
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:43 schreef Gaoxing het volgende:
Ticootje, ik heb twee tropenkindjes op de wereld gezet, en die zijn allebei gezond hoor. Wat BE zegt :niet in de felle zon, doe het rustig aan, goed smeren (echt niet verbranden!), en veel drinken. De meeste zwangeren vinden alleen de warmte niet zo erg fijn.

Als je problemen hebt met je bloeddruk zou ik het wel nog een keer overwegen, maar ik neem aan dat je dat niet hebt.
Nee geen problemen met bloeddruk hoor. Ik hou wel heel erg van drop, dat schijnt de bloeddruk geen goed te doen.

Ik was al wel van plan om flink te smeren, ik heb last van zonneallergie. Ik kan dus eigenlijk nooit in de felle zon zonder bescherming.

Hoeveel kwaad kan felle zon eigenlijk. Ik heb namelijk gelezen dat de zon of een felle lamp door de buikwand en door de oogleden kan komen. Dus de baby merkt dat als je dat doet. Maar kan het schade opleveren?

Ik denk namelijk dat ik best wel een keer in de felle zon ga lopen, bijvoorbeeld bij het zwemmen. Ik zie mezelf nu niet zwemmen met een parasol boven mn hoofd. Kan ik beter een badpak kopen??
  FOK!fotograaf vrijdag 6 juli 2007 @ 11:57:52 #92
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51195493
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:36 schreef Freudie het volgende:
Nou, nog eens een update. Vandaag 37 weken. Dus vanaf nu kunnen we thuis bevallen!
Baby is alleen nog niet ingedaald. Dus als het volgende week nog niet is ingedaald, dan moeten we even langs de gyn om te kijken waarom het niet is ingedaald, maar goed, dat is iets voor volgende week.

Verder gaat alles goed, jammer alleen dat we opeens een huis vol vlooien hebben *zucht* Iemand een idee om ze snel weg te krijgen zonder dat een zwangere vrouw last krijgt?
HAHA, leuke nick . Poeder en stofzuigen is helaas de beste manier voor zover ik weet tegen vlooien, en ja, dan moet je met een dikke buik niet bij in de buurt zijn denk ik... Wel erg vervelend!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_51195521
Freudie.. vlooien.. Meestal bestrijd je ze met van die interieurspray, maar die zullen wel iets giftig zijn.. Kan je man dit weekend niet eens spuiten, en dat jij dan een dagje weg gaat? En dan voordat je thuiskomt alles goed door laten waaien? En natuurlijk je huisdieren ook ontvlooien.
En goed stofzuigen, je huisdieren niet meer op je slaapkamer enzo. Dan heb je daar in ieder geval een schone plek..

Oja, valt je autosleutels in de autodeur laten zitten, in je geparkeerde auto ook onder zwangerschapdementie?
Gelukkig kwam er een lesauto voorbij die het zag, die heeft de sleutels netjes teruggegeven. Maar dat was wel een paar uur, nadat ik thuis was gekomen...
Vriendlief kon er wel om lachen
pi_51195652
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Oja, valt je autosleutels in de autodeur laten zitten, in je geparkeerde auto ook onder zwangerschapdementie?
Gelukkig kwam er een lesauto voorbij die het zag, die heeft de sleutels netjes teruggegeven. Maar dat was wel een paar uur, nadat ik thuis was gekomen...
Vriendlief kon er wel om lachen
Ik vind dit zeker wel vallen onder zwangerschapsdementie .
Maar... jij probeerde de voordeur open te doen met de afstandsbediening van de auto, waarom doe je dan de auto op slot met de sleutel in de deur? (of hebben jullie 2 auto's waarvan 1 zonder AB?).

Boodschappenlijstje maken en het nog presteren om juist dat wat je nodig hebt niet mee te nemen...
pi_51196273
Ik was niet diegenen die de voordeur opende met een afstandsbediening.. Dat was davinia..
Zwangerschapsdementie

pi_51196629
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik was niet diegenen die de voordeur opende met een afstandsbediening.. Dat was davinia..
Zwangerschapsdementie

Moest even terugscrollen haha... nou ja hier dus inderdaad weer een gevalletje zwangerschapsdementie, verder ben ik best bij de tijd hoor (volgens mij...)
En jullie icoontjes lijken nou ook weer niet zoveel op elkaar...
pi_51196866
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:57 schreef freud het volgende:

[..]

HAHA, leuke nick . Poeder en stofzuigen is helaas de beste manier voor zover ik weet tegen vlooien, en ja, dan moet je met een dikke buik niet bij in de buurt zijn denk ik... Wel erg vervelend!
Tsjah, ik ben overal ook gewoon Freud, behalve hier....
pi_51196906
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Freudie.. vlooien.. Meestal bestrijd je ze met van die interieurspray, maar die zullen wel iets giftig zijn.. Kan je man dit weekend niet eens spuiten, en dat jij dan een dagje weg gaat? En dan voordat je thuiskomt alles goed door laten waaien? En natuurlijk je huisdieren ook ontvlooien.
En goed stofzuigen, je huisdieren niet meer op je slaapkamer enzo. Dan heb je daar in ieder geval een schone plek..
Ik ben de man We zijn inmiddels elke dag aan het stofzuigen en ontvlooien, maar ik zie ze nog steeds. Dus ik denk dat ik inderdaad maar die chemische troep ga kopen, en dan mag mijn vrouw de hele dag ergens anders heen. Zit niets anders op denk ik zo...
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:16:03 #99
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51198077
Heb je de katten ondertussen wel behandeld met bv frontline??

Wij hebben ook wel eens vlooienuitbraken, maar zodra ik de dieren behandel zijn de vlooien ook zo weer weg.

En de stofzuigerzak weggooien na 1 keer he?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:21:10 #100
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_51198259
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:40 schreef Freudie het volgende:

[..]

Ik ben de man
Oeps, sorry.. Ga er maar steeds vanuit dat het hier allemaal dames zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: