quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef Nijna het volgende:
Weet je wat ook handig is als je een beetje last hebt van zwangerschapsdementie... Je gaat winkelen en thuis pak je de tas uit en ontdek je opnieuw wat je gekocht hebt.
Gewoon bij de kinderspullen (meestal het laatste stuk voor je weer naar beneden moet).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
Waar ergens zijn die te vinden dan? Ik wist helemaal niet dat ze ook baby-textiel hadden.![]()
Mijn Ikea, wat doe ik! Snel weer eens heen maar.
Zeker!! De kamer is net nieuw en er wordt maar 2 dagen in de week gebruik van gemaakt.quote:
Oeh! Goeie tipquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:26 schreef Deepfreeze het volgende:
He freud, misschien kun je het ook vragen in het "Wachten op een tweede streepje" - topic. Ik heb me hier pas aangemeld rond de 13 weken, en toen was er toch al een beginnend buikje te zien. Als je ze echt vanaf het begin op de foto wil hebben (of misschien met voor foto's) kun je het daar ook proberen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]
Freud maak je ook geboorte kaartjes in zwart wit met 1 detail in kleur?
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Gewicht nu in totaal +1.5, suiker was 4.7, bloeddruk 100/80.
zwangerschapscementjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Even mijn boekje erbij gehaald.
Ik begon met 115/80 bij 8 weken, bij 12 weken was het 95/65 en nu net 100/75. Het schommelt dus een klein beetje maar was verder in orde zei ze.
Scherp!quote:
Ticootje, mijn verloskundige zei dat het voor jezelf het prettigst is als je zorgt dat je eigen lichaamstemperatuur niet te veel stijgt. En ik heb gemerkt dat ze daar gelijk in had. Ik had veel sneller en meer last van de warmte nu.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:03 schreef Ticootje het volgende:
Weten jullie eigenlijk hoe het zit met warmte?
Ik wil graag over een weekje of 5 op vakantie naar zuid frankrijk, maar daar is het wel lekker warm.
Heeft de baby daar last van?
Ik neem sowieso een parasol mee, want in de felle zon is niet goed...
Dat heb ik dan nog niet geprobeerd, hahaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:32 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Briljant! Deze is bijna net zo goed als de voordeur open doen met de afstandbediening voor de auto!
Nee geen problemen met bloeddruk hoor. Ik hou wel heel erg van drop, dat schijnt de bloeddruk geen goed te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:43 schreef Gaoxing het volgende:
Ticootje, ik heb twee tropenkindjes op de wereld gezet, en die zijn allebei gezond hoor. Wat BE zegt :niet in de felle zon, doe het rustig aan, goed smeren (echt niet verbranden!), en veel drinken. De meeste zwangeren vinden alleen de warmte niet zo erg fijn.
Als je problemen hebt met je bloeddruk zou ik het wel nog een keer overwegen, maar ik neem aan dat je dat niet hebt.
HAHA, leuke nickquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:36 schreef Freudie het volgende:
Nou, nog eens een update. Vandaag 37 weken. Dus vanaf nu kunnen we thuis bevallen!![]()
Baby is alleen nog niet ingedaald. Dus als het volgende week nog niet is ingedaald, dan moeten we even langs de gyn om te kijken waarom het niet is ingedaald, maar goed, dat is iets voor volgende week.
Verder gaat alles goed, jammer alleen dat we opeens een huis vol vlooien hebben *zucht* Iemand een idee om ze snel weg te krijgen zonder dat een zwangere vrouw last krijgt?
Ik vind dit zeker wel vallen onder zwangerschapsdementiequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Oja, valt je autosleutels in de autodeur laten zitten, in je geparkeerde auto ook onder zwangerschapdementie?
Gelukkig kwam er een lesauto voorbij die het zag, die heeft de sleutels netjes teruggegeven. Maar dat was wel een paar uur, nadat ik thuis was gekomen...
Vriendlief kon er wel om lachen![]()
Moest even terugscrollen haha... nou ja hier dus inderdaad weer een gevalletje zwangerschapsdementie, verder ben ik best bij de tijd hoor (volgens mij...)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik was niet diegenen die de voordeur opende met een afstandsbediening.. Dat was davinia..
Zwangerschapsdementie![]()
![]()
Tsjah, ik ben overal ook gewoon Freud, behalve hier....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:57 schreef freud het volgende:
[..]
HAHA, leuke nick. Poeder en stofzuigen is helaas de beste manier voor zover ik weet tegen vlooien, en ja, dan moet je met een dikke buik niet bij in de buurt zijn denk ik... Wel erg vervelend!
Ik ben de manquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Freudie.. vlooien.. Meestal bestrijd je ze met van die interieurspray, maar die zullen wel iets giftig zijn.. Kan je man dit weekend niet eens spuiten, en dat jij dan een dagje weg gaat? En dan voordat je thuiskomt alles goed door laten waaien? En natuurlijk je huisdieren ook ontvlooien.
En goed stofzuigen, je huisdieren niet meer op je slaapkamer enzo. Dan heb je daar in ieder geval een schone plek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |