Gewoon bij de kinderspullen (meestal het laatste stuk voor je weer naar beneden moet).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
Waar ergens zijn die te vinden dan? Ik wist helemaal niet dat ze ook baby-textiel hadden.![]()
Mijn Ikea, wat doe ik! Snel weer eens heen maar.
Zeker!! De kamer is net nieuw en er wordt maar 2 dagen in de week gebruik van gemaakt.quote:
Oeh! Goeie tipquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:26 schreef Deepfreeze het volgende:
He freud, misschien kun je het ook vragen in het "Wachten op een tweede streepje" - topic. Ik heb me hier pas aangemeld rond de 13 weken, en toen was er toch al een beginnend buikje te zien. Als je ze echt vanaf het begin op de foto wil hebben (of misschien met voor foto's) kun je het daar ook proberen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]
Freud maak je ook geboorte kaartjes in zwart wit met 1 detail in kleur?
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Gewicht nu in totaal +1.5, suiker was 4.7, bloeddruk 100/80.
zwangerschapscementjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Even mijn boekje erbij gehaald.
Ik begon met 115/80 bij 8 weken, bij 12 weken was het 95/65 en nu net 100/75. Het schommelt dus een klein beetje maar was verder in orde zei ze.
Scherp!quote:
Ticootje, mijn verloskundige zei dat het voor jezelf het prettigst is als je zorgt dat je eigen lichaamstemperatuur niet te veel stijgt. En ik heb gemerkt dat ze daar gelijk in had. Ik had veel sneller en meer last van de warmte nu.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:03 schreef Ticootje het volgende:
Weten jullie eigenlijk hoe het zit met warmte?
Ik wil graag over een weekje of 5 op vakantie naar zuid frankrijk, maar daar is het wel lekker warm.
Heeft de baby daar last van?
Ik neem sowieso een parasol mee, want in de felle zon is niet goed...
Dat heb ik dan nog niet geprobeerd, hahaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:32 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Briljant! Deze is bijna net zo goed als de voordeur open doen met de afstandbediening voor de auto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |