Ik zie dat Brain een arm is kwijt geraakt op 't moment dat ie door de deur liep.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Scherven brengen geluk. En dat kan dit happy couple wel gebruiken![]()
[afbeelding]
Ze is er ook echt klaar voor en mee , dat was ze vorige keer ook alquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde Natasja tijdens het opruimen van het glas zeggen: Ik hoop dat ik naar huis mag, ik trek dit niet meer.
Sjezus, zulk dik glas en hij is er gewoon doorheen gelopen??quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Scherven brengen geluk. En dat kan dit happy couple wel gebruiken![]()
[afbeelding]
Met de aanvulling dat terwijl hij door de deur loopt Amanda uitmaakt voor kankerhoer en nog meer van dat fraais.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natas en Amanda zaten Brian gek te maken dat ie niet met Nadia had mogen praten nadat Nadia had gezegd dat ze Amanda een ordinaire hoer vond. Brian had voor Aman moeten opkomen. Brian zei dat het een ordinaire catfight was waar iedereen elkaar voor hoer uitmaakte. Amanda zegt neeeee je luisterde niet goed want ik heb geen naar woord gezegd over Nadia, zij scheldt mij uit en jij praat daarna gewoon met haar. Brian zegt dat ie voortaan voor Amanda zal opkomen. Nats en Aman zeggen dat het daar niet om gaat. Brian flipt, daar gaat het wel om en lopt woest door de deur om vervolgens in de sauna te gaan zitten.
ja maar je quote het verkeerde postjequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mijn antwoord nog hebt gezien![]()
Maar hoe komt Nadia dan aan die krassenof is die cap geshopt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28933&sess=664
veel plezier........eerst ff op pauze zetten en laten bufferen anders hapert het filmpje zo![]()
dat vind ik nou weer niet leuk ...ze moet het wel ERG vinden als ze eruit wordt gezetquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Ze is er ook echt klaar voor en mee , dat was ze vorige keer ook al
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, zulk dik glas en hij is er gewoon doorheen gelopen??![]()
heeft onze bokito gedaan..........quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar hoe komt Nadia dan aan die krassenof is die cap geshopt?
Die zit in Spanje met een crimineel als vriendje dus die ziet echt niks van haar dochter hoor!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef milk-shake het volgende:
ja Amanda ..je moeder zal blij zijn met weer een agressieve schoonzoon![]()
Die cap is verduidelijkt met photoshop denk ik, ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Het IS een klein kind!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:27 schreef itsme het volgende:
dellie staat er bij als een klein kind
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Villalux het volgende:
dit huis gaat er erger uit zien dan dat huisje van Belinda de NIjs.voordat het afgelopen is!
Die krassen zijn echt, en toegebracht door Natasia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij had het eerste filmpje, die uithaal zit in deel 2:quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef akveor het volgende:
[..]
ja straks ...samen een happy tokkie familiequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die zit in Spanje met een crimineel als vriendje dus die ziet echt niks van haar dochter hoor!![]()
Volgens Huub is dat glas te dik om zomaar doorheen te lopen..Dennis zei dat Brian met zijn vuist er door heen sloeg...ook onmogenlijk zegt Huub..volgens hem heeft Brian gewoon de deur keihard met twee handen dicht geslagen..dat lijkt me wel de meest logische verklaring..anders had Brian wel meer gewond geweest..nu had hij alleen een bloedneus van het rondvliegend glas...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, zulk dik glas en hij is er gewoon doorheen gelopen??![]()
kiest ie zelf voor, hij kan zo overstappen op Nadia. . .quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:28 schreef Rudieh het volgende:
ik denk dat ieder normaal mens zo zou reageren als Brian als je zo'n lijdensweg met Amanda moet ondergaan
wat zou er door haar hoofd gaan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:27 schreef itsme het volgende:
dellie staat er bij als een klein kind
Wat let haar dan de kooi uit t lopen? gezeik, aandacht dat is het , niet meer dan dat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Ze is er ook echt klaar voor en mee , dat was ze vorige keer ook al
Deze cap is van mij en niet geshopt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij een bloedneus heeft van het glas?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:29 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Volgens Huub is dat glas te dik om zomaar doorheen te lopen..Dennis zei dat Brian met zijn vuist er door heen sloeg...ook onmogenlijk zegt Huub..volgens hem heeft Brian gewoon de deur keihard met twee handen dicht geslagen..dat lijkt me wel de meest logische verklaring..anders had Brian wel meer gewond geweest..nu had hij alleen een bloedneus van het rondvliegend glas...
Dat laatste miste ik inderdaad nog!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met de aanvulling dat terwijl hij door de deur loopt Amanda uitmaakt voor kankerhoer en nog meer van dat fraais.
Lijkt mij ook, ik wacht op het filmpje van het hele gebeuren. Ik kan me niet voorstellen dat hij er werkelijk doorheen gelopen is, dan zou het minstens KO op de grond hebben gelegen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:29 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Volgens Huub is dat glas te dik om zomaar doorheen te lopen..Dennis zei dat Brian met zijn vuist er door heen sloeg...ook onmogenlijk zegt Huub..volgens hem heeft Brian gewoon de deur keihard met twee handen dicht geslagen..dat lijkt me wel de meest logische verklaring..anders had Brian wel meer gewond geweest..nu had hij alleen een bloedneus van het rondvliegend glas...
Dit ging over de broer van Lieke, Amanda heeft geen broer, haar vader is uit het raam "gevallen"quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:28 schreef tutjehola het volgende:
over die eerdere opmerking, van die broer van Amanda, dat was toch al eens eerder door Amanda gezegd? Toen was er nog twijfel of hij het zelf had gedaan of geduwd was
Niet er door heen gelopen dus, maar de deur keihard dichtgetrokken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef itsme het volgende:
18:08 - Explosief!
“Mijn visie is dat jullie een kippengevecht hebben!”, zegt Brian nors, over de ruzie die Amanda en Natasia hebben met Nadia. De dames blijven maar op hem inpraten en dan knapt er iets. De Miljonair gooit woedend een glas op de grond. “Ik ga de hele boel hier afbreken”, zegt hij door het dolle heen. Hij stevent de kamer uit, met een klap slaat hij de glazen deur dicht. De glasstukjes vliegen in het rond. Brian besluit om af te koelen in de sauna, maar of dat gaat lukken?
[afbeelding]
bron 10
waarom nou ....het was zoooo gezelliequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef Black_king het volgende:
Brian stuurt Amanda weg
Te snel gelezen, sorry, deze roddel dan nu ook weer de wereld uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit ging over de broer van Lieke, Amanda heeft geen broer, haar vader is uit het raam "gevallen"
jaaaaa NETTYquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:32 schreef tipsch het volgende:
Netty? Zie je niet dat je zoon je nu nodig heeft? Bel hem even, kanjert![]()
In een sauna gaan zitten om af te koelen. Dat gaat echt werkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef itsme het volgende:
18:08 - Explosief!
“Mijn visie is dat jullie een kippengevecht hebben!”, zegt Brian nors, over de ruzie die Amanda en Natasia hebben met Nadia. De dames blijven maar op hem inpraten en dan knapt er iets. De Miljonair gooit woedend een glas op de grond. “Ik ga de hele boel hier afbreken”, zegt hij door het dolle heen. Hij stevent de kamer uit, met een klap slaat hij de glazen deur dicht. De glasstukjes vliegen in het rond. Brian besluit om af te koelen in de sauna, maar of dat gaat lukken?
[afbeelding]
bron 10
Ongelooflijk... maar dat ze die krassen toebracht daar is geen filmpje van?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:27 schreef Sev het volgende:
[..]
Die cap is verduidelijkt met photoshop denk ik, ja.
Die krassen zijn volgens mij van wanneer Natasia zich los trok?
ja ze zijn snel vandaag. maar eerst zien, de berichtgeving is niet altijd correct. to say the leastquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:32 schreef Tissik het volgende:
[..]
Niet er door heen gelopen dus, maar de deur keihard dichtgetrokken.
Ja klopt....keihard.....en het mooiste is dat ie schreeuwde "Ik ga alles slopen hier ! ! 'quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:29 schreef Katewalker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
In een sauna gaan zitten om af te koelen. Dat gaat echt werken![]()
NETTY is een belangrijke speelster op de achtergrond. Kunnen we haar kaartjes sturen?quote:
Dat klopt dan ook niet, hij gooide de deur keihard dicht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, ik wacht op het filmpje van het hele gebeuren. Ik kan me niet voorstellen dat hij er werkelijk doorheen gelopen is, dan zou het minstens KO op de grond hebben gelegen?![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28935&sess=664&mvpageno=1quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ongelooflijk... maar dat ze die krassen toebracht daar is geen filmpje van?
I know...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:34 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ze zijn snel vandaag. maar eerst zien, de berichtgeving is niet altijd correct. to say the least![]()
ik vind Jaap erg irritant in deze rol - nietszeggend - hij begint al wat op z'n maatje denniks te lijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef itsme het volgende:
Jaap in zijn nieuwe rol.![]()
NVM Hij zat te geinen![]()
Aha deel twee... thanks Leandra.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28935&sess=664&mvpageno=1
Hij zit gewoon met een probleem: Hij vindt Nadia leuk, zijn moeder is het zelfs met hem eens, en dan moet hij dus niet alleen eerst Amanda kwijt zien te raken (en dat wordt gegarandeed ellende) hij heeft ook nog het probleem dat zijn dushi en forever back-up Natasia een schurfthekel heeft aan Nadia....quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
Amanda liep ook wel heel erg te zeiken vandaag. Eveneens was hij het niet eens met Natasia haar uitspraken van gisteren. Zijn moeder belde ook nog eventjes vandaag en liet ook even weten niet goed bezig te zijn.
Kan me voorstellen dat die het op z'n minst even beu is.
(ben te gevoelig nu zeker?)
ja ik kan die NVM wel weer weg halen. Wat een slapjanusquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik vind Jaap erg irritant in deze rol - nietszeggend - hij begint al wat op z'n maatje denniks te lijken![]()
Tenenkrommend dat gezuig van Amanda, ik zou ook gek worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
Amanda liep ook wel heel erg te zeiken vandaag. Eveneens was hij het niet eens met Natasia haar uitspraken van gisteren. Zijn moeder belde ook nog eventjes vandaag en liet ook even weten niet goed bezig te zijn.
Brain legt haar een spreekverbod op?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef AnTjUh het volgende:
amanda mag met niemand praten van brian
doe ik ook niet zegt ze
Precies, je moet nu juist ruzie maken met Brian. Kans zit erin dat hij je gaat slaan.quote:
wie is nvm?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ik kan die NVM wel weer weg halen. Wat een slapjanus![]()
Onmogelijk! Gisteren nog zei ie tegen Nadia dat hij het sinds het Nena-incident geen k-* woorden meer gebruikt had.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef Marrije het volgende:
Met de aanvulling dat terwijl hij door de deur loopt Amanda uitmaakt voor kankerhoer en nog meer van dat fraais.
Nee hoor helemaal niet te gevoelig..ik heb de gesprekken gevolgd tussen Amanda en Brian..(ja, ik)quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
ja is al meer gezegt..maar je moet er wat voor over hebben voor een Backup.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tenenkrommend dat gezuig van Amanda, ik zou ook gek worden.
Inkoppertje.
Waar gaat ze heen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:39 schreef itsme het volgende:
vanavond Natasja weg en dan moet brian wel aardig doen tegen dellie
Doet ie ook, "niet" zegt ie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:40 schreef F04 het volgende:
[..]
Sinds dat ze hier is. Voortaan beter luisteren.
wat Klopt hier niet ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:42 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
B: toen ik boos was had je geen sorry gezegd en nu ik boos ben heb je wel sorry gezegd.
Ja zie, het zit hem echt niet mee vandaag. Ik vond hem juist wat beter te pruimen de laatste tijd. Niet zo obsessief en hij leek niet zo getriggerd te zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zit gewoon met een probleem: Hij vindt Nadia leuk, zijn moeder is het zelfs met hem eens, en dan moet hij dus niet alleen eerst Amanda kwijt zien te raken (en dat wordt gegarandeed ellende) hij heeft ook nog het probleem dat zijn dushi en forever back-up Natasia een schurfthekel heeft aan Nadia....
Als Natasia dit gedaan had bij iemand die hij niet mocht dan had hij haar zo gelijk kunnen geven dat haar actie gerechtvaardigd was.... nu kan hij dat niet, want dan valt hij Nadia af
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:43 schreef Soury het volgende:
Ze gaan de wedding planner kijken .... Hoe toepasselijk![]()
Lijkt mij meer een geval van een dom wijf situatiequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:43 schreef De_Moester het volgende:
jeez zit amanda weer de schuld op zich te nemen??? 't is toch wel een echte loverboy situatie![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:43 schreef milk-shake het volgende:
amanda hou op met dat onderdanige gedrag![]()
![]()
![]()
same thing toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Lijkt mij meer een geval van een dom wijf situatie
Had ze dat nou maar eerder gedaan vandaag. Shit, wat kan die zeiken zeg..quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:43 schreef milk-shake het volgende:
amanda hou op met dat onderdanige gedrag![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze vraagt zich af of er vanavond wel geneukt gaat worden
Hahaha..ze zal (onbewust) niet durven..met al die camera's en huisgenoten die langs komen om hun haar te doen...vandaar dat ze pijn in haar buik heeft natuurlijk...quote:
Ongeloofelijk. Tijd voor Brian om naar Nada over te schakelen. Ik zie de bui al hangen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Had ze dat nou maar eerder gedaan vandaag. Shit, wat kan die zeiken zeg..![]()
Ik zie ruzie nummer zoveel nog wel komen hoor als Amanda zo dicht op Bwian blijft zitten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ongeloofelijk. Tijd voor Brian om naar Nada over te schakelen. Ik zie de bui al hangen.
nee hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
Je zou bijna medelijden met Amanda krijgen....
Sterker nog, ik vind het echt sneu voor haar. Die griet is dus niet sterk genoeg om voor zichzelf op te komen, houdt niet van zichzelf. Zal hier de rest van haar leven hinder van hebben, dit soort types blijft op de verkeerde mannen vallen, triest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
the power of Christ compels you!!!! the power of Christ compels you!!!!!! the power of Christ compels you!!!!quote:
Netty sucks cocks in Hell, Brainquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef Elounda het volgende:
[..]
the power of Christ compels you!!!! the power of Christ compels you!!!!!! the power of Christ compels you!!!!
Your mother sucks cocks in Hell, Brian!!!!
Dit zijn smeekgebeden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef SIRA het volgende:
en ze blijft "vrolijk" op de trap zitten
wat wil ze nou ??
ECHT NIET.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
Wat moet ze anders? Flipt zij dalijk weer door en slaat ze iemand sinds de andere er sowieso op gaan inhameren als ze daarna gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef SIRA het volgende:
en ze blijft "vrolijk" op de trap zitten
wat wil ze nou ??
Ze kan zo meedoen in de Remake, die Amanda.quote:
Gek genoeg heb ik meer medelijden met Brian dit keer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
dit roept ze over zichzelf af:quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:48 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind het echt sneu voor haar. Die griet is dus niet sterk genoeg om voor zichzelf op te komen, houdt niet van zichzelf. Zal hier de rest van haar leven hinder van hebben, dit soort types blijft op de verkeerde mannen vallen, triest.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:48 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik zie ruzie nummer zoveel nog wel komen hoor als Amanda zo dicht op Bwian blijft zitten.
helemaal mee eens. Ze weet precies hoe hij in elkaar zit. Dat wist ze al voor ze het huis in kwam en zag hoe hij haar beste vriendin behandeldequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dit roept ze over zichzelf af:
ze is jaloers op Nada
maakt vervolgens ruzie met haar en loopt constant te zuigen tegen haar
valt rat er op aan dat hij niet voor haar op komt
laat N haar bijvallen
en tjah dan weet ze hoe explosief rat kan zijn dus eigen schuld dikke bult.
Pfffff ik dacht al dat het aan mij lag, ik heb daar ook al last vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik meer medelijden met Brian dit keer.
En ja ik vond hem de laatste dagen ook beter te pruimen
Ze denkt dat hij kwaad op haar was en daarom die deur eruit gelopen heeft, hij is niet zozeer kwaad op haar, hij baalt van het dilemma wat hij heeft omdat hij Nadia leuk vindt en dat gaat een probleem met zowel Amanda als Natasia opleveren, en vooral het zelfgenoegzame van Natasia zit hem daarbij in de weg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ECHT NIET.
Ik heb de streams niet aan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat Brian haar gescheld en domheid spuugzat is.
Wat moet ie nou doen?
Dank je. het was lekker tot die doos nadia opeens over poepen begon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:54 schreef patist het volgende:
mensen eet smakelijk!!!
Nee hoor, zelfs niet bijnaquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
yep een hele dertig euri...ben benieuwd wat die deur kostquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:52 schreef Mika25 het volgende:
Een deur express hard dichtslaan...ben benieuwd of hij de deur moet betalen, want Jaap moest toch ook dat servies vergoeden?
Top toch, wel even aan bronvermelding doen, van VOL dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:54 schreef Mokum020 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9eLg-MAQmZ4
![]()
We zijn met zijn tweetjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pfffff ik dacht al dat het aan mij lag, ik heb daar ook al last van![]()
Proestquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:54 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Niet mee eens, ze kan niet van zichzelf houden, ze is niet sterk genoeg om zo`n sukkel als Brian te laten lopen. ieder normaal zichelf respecterend mens zou nooit met Brian een relatie aangaan. Ik mag Amanda niet, maar dat kind is zo verpest, en zo eenzaam opgegroeid dat ze niet beter weet, en dat vind ik sneuquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef itsme het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Ze weet precies hoe hij in elkaar zit. Dat wist ze al voor ze het huis in kwam en zag hoe hij haar beste vriendin behandelde
Oh ze moet echt vrienden met mij worden. Ik haat mijn neus maar die van haar is nog lelijker dan valt die van mij minder op.quote:
+1quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pfffff ik dacht al dat het aan mij lag, ik heb daar ook al last van![]()
Die is idd geweldigquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:54 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Onzin. Ze zat maar te zuigen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze denkt dat hij kwaad op haar was en daarom die deur eruit gelopen heeft, hij is niet zozeer kwaad op haar, hij baalt van het dilemma wat hij heeft omdat hij Nadia leuk vindt en dat gaat een probleem met zowel Amanda als Natasia opleveren, en vooral het zelfgenoegzame van Natasia zit hem daarbij in de weg.
Brian is kwaad op zichzelf en vooral op de positie waar hij nu in zit... beetje lullig om Amanda zich daar schuldig over te laten voelen.
2,5 misschien, want ook vind Brian beter te pruimen nu hij zich probeert los te rukken van die 2 asociale wijven.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is kwaad op zichzelf en vooral op de positie waar hij nu in zit... beetje lullig om Amanda zich daar schuldig over te laten voelen.
hahahahaha...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:54 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Je tekst.quote:
Brian is die eerste avond gelijk al de fout ingegaan door met Amanda de "discussie" aan te gaan of Nadia wel of niet bij hun in bed mocht.......quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Onzin. Ze zat maar te zuigen.
Aan de ene kant mag hij zich er niet mee bemoeien als ze een ruzietje met jaap heeft maar is ze boos dat hij niet insprong toen Nadia haar een hoer noemde.
Ik ben totaal geen fan van Brian maar dit zie ik toch echt anders
Toen Jaap aan Brian vroeg waarom hij Amanda verkoos boven Nadia was het antwoord iets in de trant van 'ik heb een geschiedenis met Amanda'. Kortom, hij is zeker van haar dekking en met Nadia niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar komt de loverboy om de hoek. Hij wil haar laten voelen dat ze fout zit en dat lukt. Des te makkelijker is het voor hem om Amanda te dumpen en iets te beginnen met Nada.
ach komop, het is een klein egoistisch rotkind wat gewoon altijd haar zin wil krijgen en tot het uiterste gaat om die zin te krijgen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Niet mee eens, ze kan niet van zichzelf houden, ze is niet sterk genoeg om zo`n sukkel als Brian te laten lopen. ieder normaal zichelf respecterend mens zou nooit met Brian een relatie aangaan. Ik mag Amanda niet, maar dat kind is zo verpest, en zo eenzaam opgegroeid dat ze niet beter weet, en dat vind ik sneu
Ik meen toch echt dat de ruzie gisterenavond is begonnen omdat Amanda onder veel gescheld en gevloek aan Brian zei dat hij haar niet van Jaap had moeten wegtrekken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze denkt dat hij kwaad op haar was en daarom die deur eruit gelopen heeft, hij is niet zozeer kwaad op haar, hij baalt van het dilemma wat hij heeft omdat hij Nadia leuk vindt en dat gaat een probleem met zowel Amanda als Natasia opleveren, en vooral het zelfgenoegzame van Natasia zit hem daarbij in de weg.
Daar zit alleen maar glas in, grote deurquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:02 schreef farceman het volgende:
Brian moet wle het afval scheiden!!
Hijdoet glas in de vuilniszak
O Ik zeg niet dat ik hem leuk vind (stel je voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
2,5 misschien, want ook vind Brian beter te pruimen nu hij zich probeert los te rukken van die 2 asociale wijven.
Alleen, ik ben wel op mijn hoede, want ook zonder Amoebe en Nasty, blijft Brian een geschifte para brotha die ook beslist niet spoort.
Nadia leest de kindjes van Natasia voor?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef miraculeus het volgende:
Nadia is net een kleuterjuf die haar klas voor leest.
Ik heb nog een aktiefoto van IkWeetNiets:quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef akveor het volgende:
Nou dat is het tweede filmpje maar ik zie nog steeds niet hoe Nadia aan die krassen komt...
Hij haalde haar daar ook weg gisteravond naar ik denk met goede bedoelingen. Amanda zegt dat hij dat niet meer moet doen. Een half uur later wil ze dat hij voor haar opkomt als Jaap iets zegt. Wat wil ze nu?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar komt de loverboy om de hoek. Hij wil haar laten voelen dat ze fout zit en dat lukt. Des te makkelijker is het voor hem om Amanda te dumpen en iets te beginnen met Nada.
Er is ook een foto met Eric. Daar was het 1 cm, als ik me goed herinner.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef Gigageil het volgende:
Echt levensgevaarlijk die scherpe acryl-nagel steeds voor iemands ogen......![]()
[afbeelding]
Er zit een mooie vrouw in, daar kan Naataasiaa niet tegen natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef Gigageil het volgende:
Echt levensgevaarlijk die scherpe acryl-nagel steeds voor iemands ogen......![]()
[afbeelding]
Klopt, maar wat niet is kan nog komen, het blijft de Kooi.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen Jaap aan Brian vroeg waarom hij Amanda verkoos boven Nadia was het antwoord iets in de trant van 'ik heb een geschiedenis met Amanda'. Kortom, hij is zeker van haar dekking en met Nadia niet.
Hij vindt Nadia al vanaf de eerste tel dat ze binnen was leuker dan Amanda, en Amanda weet dat...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meen toch echt dat de ruzie gisterenavond is begonnen omdat Amanda onder veel gescheld en gevloek aan Brian zei dat hij haar niet van Jaap had moeten wegtrekken.
Brian werd kwaad van het gescheld en liep weg. Hij heeft alles aan Nadia verteld. Hij realiseerde zich dat Amanda's manier van "iets uitpraten" veel agressie bij hem oproept, en dat wil hij niet meer
Precies en dan vanmiddag kreeg hij weer te horen waarom hij haar niet had geholpen bij een andere ruzie (vrouw vrouw)quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meen toch echt dat de ruzie gisterenavond is begonnen omdat Amanda onder veel gescheld en gevloek aan Brian zei dat hij haar niet van Jaap had moeten wegtrekken.
Brian werd kwaad van het gescheld en liep weg. Hij heeft alles aan Nadia verteld. Hij realiseerde zich dat Amanda's manier van "iets uitpraten" veel agressie bij hem oproept, en dat wil hij niet meer
Of laat nadia nu even langskomen om te zeggen dat amanda brian vandaag ordinair behandelt heeft..quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:05 schreef farceman het volgende:
Waarom sturen ze loverboy 2 ,denniks, niet naar Amanda die kan hoop kwaad bloed zetten nu
Je rukt mijn beeldscherm uiteenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef daWeasel het volgende:
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?
De deur en de dader
Als Brian de kans had gekregen dan had die andere deur er ook uit gelegen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef daWeasel het volgende:
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=26077&format=4&user=b.vleugels@home.nl×tamp=
De deur en de dader
Hier nog 1.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik meer medelijden met Brian dit keer.
En ja ik vond hem de laatste dagen ook beter te pruimen
De enige loverboy in huis is huub, je 'vriendin' laten zweten voor een groupiedag, stellen dat zoenen sowieso mag' na dat ook al eerder ook in de praktijk brengen, je ex uitnodigen en stellen dat je voor haar het huis uit gaat en dan met een walgelijk gemaakt etentje, met een zeer gemaakte ondertoon, stellen dat je 'iets terug wou doen'quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt, hij duwt dus keihard tegen de deur, niks meer niks minder.quote:
Die gek moeten ze opsluiten.quote:
en neusquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:11 schreef tutjehola het volgende:
Even wat olie op het vuur, Brian heeft bewust geslagen tegen die deur, zijn hand doet nu pijn
Daar ben ik het volledig mee eens, maar ik denk niet dat Brian Nadia nu of in de nabije toekomst volledig kan vertrouwen...... En ik denk overigens ook niet dat Amanda met Brian een puur zakelijke relatie zou kunnen aanhouden en elkaar puur op het spel (of als vrienden) verder steunen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Zeg nou eens eerlijk: Met Nadia kan Brian thuiskomen bij Netty, met Amanda niet..die neukt meteen z'n broer, z'n vrienden, z'n homosexuele ooms en heel de straat.
Nadia stond op zeker haar vrouwtje in het gevecht met Natasia..ze won bij voorbaat al omdat ze kalmer was, punten maakte en vooral omdat ze ZOOOOVEEL Mooier is.
Idd... hij duwt de deur met 2 handen uit z'n voegen, volgens mij heeft hij de deurkruk niet eens aangeraakt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt, hij duwt dus keihard tegen de deur, niks meer niks minder.
Ja pleasequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
Mag die link uit de quotes?
Brian zeker niet, die heeft AL eens op het punt gestaan om haar er uit te stemmen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:12 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens, maar ik denk niet dat Brian Nadia nu of in de nabije toekomst volledig kan vertrouwen...... En ik denk overigens ook niet dat Amanda met Brian een puur zakelijke relatie zou kunnen aanhouden en elkaar puur op het spel (of als vrienden) verder steunen.
nee even link weg halen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Tijd voor een maaltijd in huize BQ, tot straks.
Die toverspreuken van 'm er ook bijquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef daWeasel het volgende:
De deur en de dader
3-en!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef daWeasel het volgende:
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=26077&format=4&user=b.vleugels@home.nl×tamp=1183568549&urlvalidity=300&token=ef89f51abe1940
42b4deb1ae867125f2c76f4f83&rnd=3486796&dart_ord_nr=11571362704405443242&u=37874
De deur en de dader
(sorry, plak maar, avonne)
Dat is brian's poezie...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die toverspreuken van 'm er ook bij!
en noekie ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:15 schreef Day het volgende:
[..]
3-en!
Ik heb van pure frustratie gewoon mijn rapport nog niet af. Mén, wat kan dat kind zuigen!
En dan te bedenken dat ik haar bij de afgelopen poll op 1 had staan.![]()
Ja, in september ws.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:16 schreef tutjehola het volgende:
Natas zei: hoe kan ik jou nou achterlaten dadelijk, ze gaat dus echt??
Daar zet ik op dit moment nu juist mijn vraagtekens bij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:16 schreef tutjehola het volgende:
Natas zei: hoe kan ik jou nou achterlaten dadelijk, ze gaat dus echt??
Day is een BAN fan....quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef itsme het volgende:
[..]
en noekie ook.
Maar oke day, jij telt niet echt want jij bent nooit anti brian geweest.![]()
![]()
en ik word vergetenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef itsme het volgende:
[..]
en noekie ook.
![]()
Smelliefinger, kom er maar inquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef daWeasel het volgende:
De deur en de dader
ja dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:15 schreef Day het volgende:
[..]
3-en!
Ik heb van pure frustratie gewoon mijn rapport nog niet af. Mén, wat kan dat kind zuigen!
En dan te bedenken dat ik haar bij de afgelopen poll op 1 had staan.![]()
Nee, maar ze is wel een back-up die er voor hem staat. Amanda zal geen zakelijke relatie aan kunnen gaan met Brian, of ze moet toch inzien dat ze er anders uitligt (wat ze denk ik niet zou doen)quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef De_Moester het volgende:
Natas tegen Brian: hoe kan ik je nu achterlaten zo meteen? brian: heel goed Alsof Natas kan voorkomen dat Brian door het lint gaat![]()
Op z'n minst....quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Er is ook een foto met Eric. Daar was het 1 cm, als ik me goed herinner.
Ik zeg : verplicht de nagels eraf
zelfde geldt voor jou lieverd.quote:
Nou, ik vind Brian ok (een veel beter alternatief dan het slechtste mens op de nederlandse buis, huub) maar Natasia...neequote:
komop, zeg. Day is één van de weinigen hier die neutraal is. Ben je dan meteen een BAN fan?quote:
Nou, z'n agressie trek ik ook niet, hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef itsme het volgende:
[..]
en noekie ook.
![]()
ja wat is dat een gevaarlijk mannetje zeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:20 schreef FdW het volgende:
Brian in dwangbuis svp.
Dat zal het zijn iddquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:20 schreef avonne het volgende:
[..]
komop, zeg. Day is één van de weinigen hier die neutraal is. Ben je dan meteen een BAN fan?
Of bedoel je "geen Huub fan?"
Amanda vond het over the topquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:20 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, z'n agressie trek ik ook niet, hoor.
Maar ik kon me vandaag voor het eerst zijn woede voorstellen.
Brian vindt het ook maar niks dat Natasia zoveel ruzies heeft de laatste dagen, en ging er meteen vanuit dat die met Nadia ze weer te ver is gegaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:20 schreef itsme het volgende:
[..]
zelfde geldt voor jou lieverd.![]()
Voor mij is het gek om voor Brian op te komen maar dit keer vind ik dat terecht.![]()
waar ze fan van is weet ik niet, maar neutraal wil ik haar niet noemen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:20 schreef avonne het volgende:
[..]
komop, zeg. Day is één van de weinigen hier die neutraal is. Ben je dan meteen een BAN fan?
Of bedoel je "geen Huub fan?"
Ik ben van niemand fan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |