Ze zei gister ook dat als ze echt kwaad wordt, ze ook een soort blackout krijgt, net zolas Brainquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Zooooooooo, Nada is echt een fel kreng zeg, en niet bang voor Natasja. Dat kan nog wat worden met die 2.
Ja , en Natasia mag 100x zeggen luchtbediende en meer ben je niet ( dus een stukje uit priveleven ) toen waarom zou Nadia dan niks over haar kinderen zeggen? Go Nadia ,Bye Natasia!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
tjonge jonge, en dan van de andere eisen dat ze nooit meer over de kindertjes van blablasia beginnen![]()
Help, nog zon mafkees.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:57 schreef CoT het volgende:
[..]
Ze zei gister ook dat als ze echt kwaad wordt, ze ook een soort blackout krijgt, net zolas Brain
ze gaat dan met dingen gooien
ja ...........zonde.......... want die BRULAAP was over de rooie! ze sloeg maar niet hard genoeg denk ik dan weer.........quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:56 schreef blomst het volgende:
Jammer dat jaap er tussen ging, anders had natasja vast wel een dreun gegeven.
Ik zei het al eerder: Nada is een wolf in schaapskleren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan er uiteraard ook nog wel bij. Kampwijf.
Ik heb het al eerder gezegd. Iedereen die in Nadia een lief meisje ziet is een beetje wereldvreemd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:56 schreef cobain94 het volgende:
Nadia is lief...Ahumm...
hij wil ook op tvquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef riri het volgende:
wat moet die lul van een dennis daar nou weer
zonder tussenkomst van jaap was het bijna gebeurtt...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:57 schreef CoT het volgende:
[..]
Ze zei gister ook dat als ze echt kwaad wordt, ze ook een soort blackout krijgt, net zolas Brain
ze gaat dan met dingen gooien
Ik vind haar nog steeds lief. Groot gelijk dat ze haar bek opentrok tegen Natasia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. Iedereen die in Nadia een lief meisje ziet is een beetje wereldvreemd.
Het is een marokkaanse; en marokkaanse vrouwen zijn de meeste trotse vrouwen ter wereld. Natasia moet nog een keer geboren worden wil ze Nadia klein krijgen.
Ik gun die pishoer alle Nadia's van de wereld
( excusez le mot , uiteraard )
Voor lul zitten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef riri het volgende:
wat moet die lul van een dennis daar nou weer
En Nadia zegt dat al te weten... was volgens mij ook onderdeel van Lieke's en Nadia's plan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef Kinga het volgende:
Jaap zegt ff leuk dat Lieke dubbelspel speelt.
Das dan weer het Arabische in haar bloed he....niet fokken met me..ik ben een bitch...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:56 schreef schatje het volgende:
Nadia is toch wel pittig.
klopt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:00 schreef Clank het volgende:
[..]
En Nadia zegt dat al te weten... was volgens mij ook onderdeel van Lieke's en Nadia's plan.
Daarom ook de ''Ahummm'' op het eind..quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. Iedereen die in Nadia een lief meisje ziet is een beetje wereldvreemd.
Het is een marokkaanse; en marokkaanse vrouwen zijn de meeste trotse vrouwen ter wereld. Natasia moet nog een keer geboren worden wil ze Nadia klein krijgen.
Ik gun die pishoer alle Nadia's van de wereld
( excusez le mot , uiteraard )
goeie benaming voor hemquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef Ricard0j het volgende:
Jahoor, etalagepop zit ook alweer in de private
Ja, bij Amanda is het haar Portugese bloed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Das dan weer het Arabische in haar bloed he....niet fokken met me..ik ben een bitch...
Zal wel weer niet. Maar het gaat dat beveiligingskutwijf wel 1000 euri kosten.quote:
Dat ziet er toch best heftig uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |