Ik zie ruzie nummer zoveel nog wel komen hoor als Amanda zo dicht op Bwian blijft zitten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ongeloofelijk. Tijd voor Brian om naar Nada over te schakelen. Ik zie de bui al hangen.
nee hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
Je zou bijna medelijden met Amanda krijgen....
Sterker nog, ik vind het echt sneu voor haar. Die griet is dus niet sterk genoeg om voor zichzelf op te komen, houdt niet van zichzelf. Zal hier de rest van haar leven hinder van hebben, dit soort types blijft op de verkeerde mannen vallen, triest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
the power of Christ compels you!!!! the power of Christ compels you!!!!!! the power of Christ compels you!!!!quote:
Netty sucks cocks in Hell, Brainquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef Elounda het volgende:
[..]
the power of Christ compels you!!!! the power of Christ compels you!!!!!! the power of Christ compels you!!!!
Your mother sucks cocks in Hell, Brian!!!!
Dit zijn smeekgebeden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef SIRA het volgende:
en ze blijft "vrolijk" op de trap zitten
wat wil ze nou ??
ECHT NIET.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
Wat moet ze anders? Flipt zij dalijk weer door en slaat ze iemand sinds de andere er sowieso op gaan inhameren als ze daarna gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef SIRA het volgende:
en ze blijft "vrolijk" op de trap zitten
wat wil ze nou ??
Ze kan zo meedoen in de Remake, die Amanda.quote:
Gek genoeg heb ik meer medelijden met Brian dit keer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
dit roept ze over zichzelf af:quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:48 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind het echt sneu voor haar. Die griet is dus niet sterk genoeg om voor zichzelf op te komen, houdt niet van zichzelf. Zal hier de rest van haar leven hinder van hebben, dit soort types blijft op de verkeerde mannen vallen, triest.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:48 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik zie ruzie nummer zoveel nog wel komen hoor als Amanda zo dicht op Bwian blijft zitten.
helemaal mee eens. Ze weet precies hoe hij in elkaar zit. Dat wist ze al voor ze het huis in kwam en zag hoe hij haar beste vriendin behandeldequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dit roept ze over zichzelf af:
ze is jaloers op Nada
maakt vervolgens ruzie met haar en loopt constant te zuigen tegen haar
valt rat er op aan dat hij niet voor haar op komt
laat N haar bijvallen
en tjah dan weet ze hoe explosief rat kan zijn dus eigen schuld dikke bult.
Pfffff ik dacht al dat het aan mij lag, ik heb daar ook al last vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik meer medelijden met Brian dit keer.
En ja ik vond hem de laatste dagen ook beter te pruimen
Ze denkt dat hij kwaad op haar was en daarom die deur eruit gelopen heeft, hij is niet zozeer kwaad op haar, hij baalt van het dilemma wat hij heeft omdat hij Nadia leuk vindt en dat gaat een probleem met zowel Amanda als Natasia opleveren, en vooral het zelfgenoegzame van Natasia zit hem daarbij in de weg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ECHT NIET.
Ik heb de streams niet aan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat Brian haar gescheld en domheid spuugzat is.
Wat moet ie nou doen?
Dank je. het was lekker tot die doos nadia opeens over poepen begon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:54 schreef patist het volgende:
mensen eet smakelijk!!!
Nee hoor, zelfs niet bijnaquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
yep een hele dertig euri...ben benieuwd wat die deur kostquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:52 schreef Mika25 het volgende:
Een deur express hard dichtslaan...ben benieuwd of hij de deur moet betalen, want Jaap moest toch ook dat servies vergoeden?
Top toch, wel even aan bronvermelding doen, van VOL dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:54 schreef Mokum020 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9eLg-MAQmZ4
![]()
We zijn met zijn tweetjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pfffff ik dacht al dat het aan mij lag, ik heb daar ook al last van![]()
Proestquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:54 schreef Mokum020 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9eLg-MAQmZ4
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |