Ik zie ruzie nummer zoveel nog wel komen hoor als Amanda zo dicht op Bwian blijft zitten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ongeloofelijk. Tijd voor Brian om naar Nada over te schakelen. Ik zie de bui al hangen.
nee hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
Je zou bijna medelijden met Amanda krijgen....
Sterker nog, ik vind het echt sneu voor haar. Die griet is dus niet sterk genoeg om voor zichzelf op te komen, houdt niet van zichzelf. Zal hier de rest van haar leven hinder van hebben, dit soort types blijft op de verkeerde mannen vallen, triest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
the power of Christ compels you!!!! the power of Christ compels you!!!!!! the power of Christ compels you!!!!quote:
Netty sucks cocks in Hell, Brainquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef Elounda het volgende:
[..]
the power of Christ compels you!!!! the power of Christ compels you!!!!!! the power of Christ compels you!!!!
Your mother sucks cocks in Hell, Brian!!!!
Dit zijn smeekgebeden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef SIRA het volgende:
en ze blijft "vrolijk" op de trap zitten
wat wil ze nou ??
ECHT NIET.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
Wat moet ze anders? Flipt zij dalijk weer door en slaat ze iemand sinds de andere er sowieso op gaan inhameren als ze daarna gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef SIRA het volgende:
en ze blijft "vrolijk" op de trap zitten
wat wil ze nou ??
Ze kan zo meedoen in de Remake, die Amanda.quote:
Gek genoeg heb ik meer medelijden met Brian dit keer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |