ja is al meer gezegt..maar je moet er wat voor over hebben voor een Backup.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tenenkrommend dat gezuig van Amanda, ik zou ook gek worden.
Inkoppertje.
Waar gaat ze heen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:39 schreef itsme het volgende:
vanavond Natasja weg en dan moet brian wel aardig doen tegen dellie
Doet ie ook, "niet" zegt ie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:40 schreef F04 het volgende:
[..]
Sinds dat ze hier is. Voortaan beter luisteren.
wat Klopt hier niet ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:42 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
B: toen ik boos was had je geen sorry gezegd en nu ik boos ben heb je wel sorry gezegd.
Ja zie, het zit hem echt niet mee vandaag. Ik vond hem juist wat beter te pruimen de laatste tijd. Niet zo obsessief en hij leek niet zo getriggerd te zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zit gewoon met een probleem: Hij vindt Nadia leuk, zijn moeder is het zelfs met hem eens, en dan moet hij dus niet alleen eerst Amanda kwijt zien te raken (en dat wordt gegarandeed ellende) hij heeft ook nog het probleem dat zijn dushi en forever back-up Natasia een schurfthekel heeft aan Nadia....
Als Natasia dit gedaan had bij iemand die hij niet mocht dan had hij haar zo gelijk kunnen geven dat haar actie gerechtvaardigd was.... nu kan hij dat niet, want dan valt hij Nadia af
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:43 schreef Soury het volgende:
Ze gaan de wedding planner kijken .... Hoe toepasselijk![]()
Lijkt mij meer een geval van een dom wijf situatiequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:43 schreef De_Moester het volgende:
jeez zit amanda weer de schuld op zich te nemen??? 't is toch wel een echte loverboy situatie![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:43 schreef milk-shake het volgende:
amanda hou op met dat onderdanige gedrag![]()
![]()
![]()
same thing toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Lijkt mij meer een geval van een dom wijf situatie
Had ze dat nou maar eerder gedaan vandaag. Shit, wat kan die zeiken zeg..quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:43 schreef milk-shake het volgende:
amanda hou op met dat onderdanige gedrag![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze vraagt zich af of er vanavond wel geneukt gaat worden
Hahaha..ze zal (onbewust) niet durven..met al die camera's en huisgenoten die langs komen om hun haar te doen...vandaar dat ze pijn in haar buik heeft natuurlijk...quote:
Ongeloofelijk. Tijd voor Brian om naar Nada over te schakelen. Ik zie de bui al hangen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Had ze dat nou maar eerder gedaan vandaag. Shit, wat kan die zeiken zeg..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |