Dit ging over de broer van Lieke, Amanda heeft geen broer, haar vader is uit het raam "gevallen"quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:28 schreef tutjehola het volgende:
over die eerdere opmerking, van die broer van Amanda, dat was toch al eens eerder door Amanda gezegd? Toen was er nog twijfel of hij het zelf had gedaan of geduwd was
Niet er door heen gelopen dus, maar de deur keihard dichtgetrokken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef itsme het volgende:
18:08 - Explosief!
“Mijn visie is dat jullie een kippengevecht hebben!”, zegt Brian nors, over de ruzie die Amanda en Natasia hebben met Nadia. De dames blijven maar op hem inpraten en dan knapt er iets. De Miljonair gooit woedend een glas op de grond. “Ik ga de hele boel hier afbreken”, zegt hij door het dolle heen. Hij stevent de kamer uit, met een klap slaat hij de glazen deur dicht. De glasstukjes vliegen in het rond. Brian besluit om af te koelen in de sauna, maar of dat gaat lukken?
[afbeelding]
bron 10
waarom nou ....het was zoooo gezelliequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef Black_king het volgende:
Brian stuurt Amanda weg
Te snel gelezen, sorry, deze roddel dan nu ook weer de wereld uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit ging over de broer van Lieke, Amanda heeft geen broer, haar vader is uit het raam "gevallen"
jaaaaa NETTYquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:32 schreef tipsch het volgende:
Netty? Zie je niet dat je zoon je nu nodig heeft? Bel hem even, kanjert![]()
In een sauna gaan zitten om af te koelen. Dat gaat echt werkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef itsme het volgende:
18:08 - Explosief!
“Mijn visie is dat jullie een kippengevecht hebben!”, zegt Brian nors, over de ruzie die Amanda en Natasia hebben met Nadia. De dames blijven maar op hem inpraten en dan knapt er iets. De Miljonair gooit woedend een glas op de grond. “Ik ga de hele boel hier afbreken”, zegt hij door het dolle heen. Hij stevent de kamer uit, met een klap slaat hij de glazen deur dicht. De glasstukjes vliegen in het rond. Brian besluit om af te koelen in de sauna, maar of dat gaat lukken?
[afbeelding]
bron 10
Ongelooflijk... maar dat ze die krassen toebracht daar is geen filmpje van?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:27 schreef Sev het volgende:
[..]
Die cap is verduidelijkt met photoshop denk ik, ja.
Die krassen zijn volgens mij van wanneer Natasia zich los trok?
ja ze zijn snel vandaag. maar eerst zien, de berichtgeving is niet altijd correct. to say the leastquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:32 schreef Tissik het volgende:
[..]
Niet er door heen gelopen dus, maar de deur keihard dichtgetrokken.
Ja klopt....keihard.....en het mooiste is dat ie schreeuwde "Ik ga alles slopen hier ! ! 'quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:29 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Volgens Huub is dat glas te dik om zomaar doorheen te lopen..Dennis zei dat Brian met zijn vuist er door heen sloeg...ook onmogenlijk zegt Huub..volgens hem heeft Brian gewoon de deur keihard met twee handen dicht geslagen..dat lijkt me wel de meest logische verklaring..anders had Brian wel meer gewond geweest..nu had hij alleen een bloedneus van het rondvliegend glas...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
In een sauna gaan zitten om af te koelen. Dat gaat echt werken![]()
NETTY is een belangrijke speelster op de achtergrond. Kunnen we haar kaartjes sturen?quote:
Dat klopt dan ook niet, hij gooide de deur keihard dicht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, ik wacht op het filmpje van het hele gebeuren. Ik kan me niet voorstellen dat hij er werkelijk doorheen gelopen is, dan zou het minstens KO op de grond hebben gelegen?![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28935&sess=664&mvpageno=1quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ongelooflijk... maar dat ze die krassen toebracht daar is geen filmpje van?
I know...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:34 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ze zijn snel vandaag. maar eerst zien, de berichtgeving is niet altijd correct. to say the least![]()
ik vind Jaap erg irritant in deze rol - nietszeggend - hij begint al wat op z'n maatje denniks te lijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef itsme het volgende:
Jaap in zijn nieuwe rol.![]()
NVM Hij zat te geinen![]()
Aha deel twee... thanks Leandra.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28935&sess=664&mvpageno=1
Hij zit gewoon met een probleem: Hij vindt Nadia leuk, zijn moeder is het zelfs met hem eens, en dan moet hij dus niet alleen eerst Amanda kwijt zien te raken (en dat wordt gegarandeed ellende) hij heeft ook nog het probleem dat zijn dushi en forever back-up Natasia een schurfthekel heeft aan Nadia....quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
Amanda liep ook wel heel erg te zeiken vandaag. Eveneens was hij het niet eens met Natasia haar uitspraken van gisteren. Zijn moeder belde ook nog eventjes vandaag en liet ook even weten niet goed bezig te zijn.
Kan me voorstellen dat die het op z'n minst even beu is.
(ben te gevoelig nu zeker?)
ja ik kan die NVM wel weer weg halen. Wat een slapjanusquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik vind Jaap erg irritant in deze rol - nietszeggend - hij begint al wat op z'n maatje denniks te lijken![]()
Tenenkrommend dat gezuig van Amanda, ik zou ook gek worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
Amanda liep ook wel heel erg te zeiken vandaag. Eveneens was hij het niet eens met Natasia haar uitspraken van gisteren. Zijn moeder belde ook nog eventjes vandaag en liet ook even weten niet goed bezig te zijn.
Brain legt haar een spreekverbod op?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef AnTjUh het volgende:
amanda mag met niemand praten van brian
doe ik ook niet zegt ze
Precies, je moet nu juist ruzie maken met Brian. Kans zit erin dat hij je gaat slaan.quote:
wie is nvm?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:38 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ik kan die NVM wel weer weg halen. Wat een slapjanus![]()
Onmogelijk! Gisteren nog zei ie tegen Nadia dat hij het sinds het Nena-incident geen k-* woorden meer gebruikt had.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef Marrije het volgende:
Met de aanvulling dat terwijl hij door de deur loopt Amanda uitmaakt voor kankerhoer en nog meer van dat fraais.
Nee hoor helemaal niet te gevoelig..ik heb de gesprekken gevolgd tussen Amanda en Brian..(ja, ik)quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |