Niet mee eens, ze kan niet van zichzelf houden, ze is niet sterk genoeg om zo`n sukkel als Brian te laten lopen. ieder normaal zichelf respecterend mens zou nooit met Brian een relatie aangaan. Ik mag Amanda niet, maar dat kind is zo verpest, en zo eenzaam opgegroeid dat ze niet beter weet, en dat vind ik sneuquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef itsme het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Ze weet precies hoe hij in elkaar zit. Dat wist ze al voor ze het huis in kwam en zag hoe hij haar beste vriendin behandelde
Oh ze moet echt vrienden met mij worden. Ik haat mijn neus maar die van haar is nog lelijker dan valt die van mij minder op.quote:
+1quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pfffff ik dacht al dat het aan mij lag, ik heb daar ook al last van![]()
Die is idd geweldigquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:54 schreef Mokum020 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9eLg-MAQmZ4
![]()
Onzin. Ze zat maar te zuigen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze denkt dat hij kwaad op haar was en daarom die deur eruit gelopen heeft, hij is niet zozeer kwaad op haar, hij baalt van het dilemma wat hij heeft omdat hij Nadia leuk vindt en dat gaat een probleem met zowel Amanda als Natasia opleveren, en vooral het zelfgenoegzame van Natasia zit hem daarbij in de weg.
Brian is kwaad op zichzelf en vooral op de positie waar hij nu in zit... beetje lullig om Amanda zich daar schuldig over te laten voelen.
2,5 misschien, want ook vind Brian beter te pruimen nu hij zich probeert los te rukken van die 2 asociale wijven.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is kwaad op zichzelf en vooral op de positie waar hij nu in zit... beetje lullig om Amanda zich daar schuldig over te laten voelen.
hahahahaha...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:54 schreef Mokum020 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9eLg-MAQmZ4
![]()
Je tekst.quote:
Brian is die eerste avond gelijk al de fout ingegaan door met Amanda de "discussie" aan te gaan of Nadia wel of niet bij hun in bed mocht.......quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Onzin. Ze zat maar te zuigen.
Aan de ene kant mag hij zich er niet mee bemoeien als ze een ruzietje met jaap heeft maar is ze boos dat hij niet insprong toen Nadia haar een hoer noemde.
Ik ben totaal geen fan van Brian maar dit zie ik toch echt anders
Toen Jaap aan Brian vroeg waarom hij Amanda verkoos boven Nadia was het antwoord iets in de trant van 'ik heb een geschiedenis met Amanda'. Kortom, hij is zeker van haar dekking en met Nadia niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar komt de loverboy om de hoek. Hij wil haar laten voelen dat ze fout zit en dat lukt. Des te makkelijker is het voor hem om Amanda te dumpen en iets te beginnen met Nada.
ach komop, het is een klein egoistisch rotkind wat gewoon altijd haar zin wil krijgen en tot het uiterste gaat om die zin te krijgen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Niet mee eens, ze kan niet van zichzelf houden, ze is niet sterk genoeg om zo`n sukkel als Brian te laten lopen. ieder normaal zichelf respecterend mens zou nooit met Brian een relatie aangaan. Ik mag Amanda niet, maar dat kind is zo verpest, en zo eenzaam opgegroeid dat ze niet beter weet, en dat vind ik sneu
Ik meen toch echt dat de ruzie gisterenavond is begonnen omdat Amanda onder veel gescheld en gevloek aan Brian zei dat hij haar niet van Jaap had moeten wegtrekken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze denkt dat hij kwaad op haar was en daarom die deur eruit gelopen heeft, hij is niet zozeer kwaad op haar, hij baalt van het dilemma wat hij heeft omdat hij Nadia leuk vindt en dat gaat een probleem met zowel Amanda als Natasia opleveren, en vooral het zelfgenoegzame van Natasia zit hem daarbij in de weg.
Daar zit alleen maar glas in, grote deurquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:02 schreef farceman het volgende:
Brian moet wle het afval scheiden!!
Hijdoet glas in de vuilniszak
O Ik zeg niet dat ik hem leuk vind (stel je voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
2,5 misschien, want ook vind Brian beter te pruimen nu hij zich probeert los te rukken van die 2 asociale wijven.
Alleen, ik ben wel op mijn hoede, want ook zonder Amoebe en Nasty, blijft Brian een geschifte para brotha die ook beslist niet spoort.
Nadia leest de kindjes van Natasia voor?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef miraculeus het volgende:
Nadia is net een kleuterjuf die haar klas voor leest.
Ik heb nog een aktiefoto van IkWeetNiets:quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef akveor het volgende:
Nou dat is het tweede filmpje maar ik zie nog steeds niet hoe Nadia aan die krassen komt...
Hij haalde haar daar ook weg gisteravond naar ik denk met goede bedoelingen. Amanda zegt dat hij dat niet meer moet doen. Een half uur later wil ze dat hij voor haar opkomt als Jaap iets zegt. Wat wil ze nu?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar komt de loverboy om de hoek. Hij wil haar laten voelen dat ze fout zit en dat lukt. Des te makkelijker is het voor hem om Amanda te dumpen en iets te beginnen met Nada.
Er is ook een foto met Eric. Daar was het 1 cm, als ik me goed herinner.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef Gigageil het volgende:
Echt levensgevaarlijk die scherpe acryl-nagel steeds voor iemands ogen......![]()
[afbeelding]
Er zit een mooie vrouw in, daar kan Naataasiaa niet tegen natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef Gigageil het volgende:
Echt levensgevaarlijk die scherpe acryl-nagel steeds voor iemands ogen......![]()
[afbeelding]
Klopt, maar wat niet is kan nog komen, het blijft de Kooi.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen Jaap aan Brian vroeg waarom hij Amanda verkoos boven Nadia was het antwoord iets in de trant van 'ik heb een geschiedenis met Amanda'. Kortom, hij is zeker van haar dekking en met Nadia niet.
Hij vindt Nadia al vanaf de eerste tel dat ze binnen was leuker dan Amanda, en Amanda weet dat...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meen toch echt dat de ruzie gisterenavond is begonnen omdat Amanda onder veel gescheld en gevloek aan Brian zei dat hij haar niet van Jaap had moeten wegtrekken.
Brian werd kwaad van het gescheld en liep weg. Hij heeft alles aan Nadia verteld. Hij realiseerde zich dat Amanda's manier van "iets uitpraten" veel agressie bij hem oproept, en dat wil hij niet meer
Precies en dan vanmiddag kreeg hij weer te horen waarom hij haar niet had geholpen bij een andere ruzie (vrouw vrouw)quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meen toch echt dat de ruzie gisterenavond is begonnen omdat Amanda onder veel gescheld en gevloek aan Brian zei dat hij haar niet van Jaap had moeten wegtrekken.
Brian werd kwaad van het gescheld en liep weg. Hij heeft alles aan Nadia verteld. Hij realiseerde zich dat Amanda's manier van "iets uitpraten" veel agressie bij hem oproept, en dat wil hij niet meer
Of laat nadia nu even langskomen om te zeggen dat amanda brian vandaag ordinair behandelt heeft..quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:05 schreef farceman het volgende:
Waarom sturen ze loverboy 2 ,denniks, niet naar Amanda die kan hoop kwaad bloed zetten nu
Je rukt mijn beeldscherm uiteenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef daWeasel het volgende:
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?
De deur en de dader
Als Brian de kans had gekregen dan had die andere deur er ook uit gelegen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef daWeasel het volgende:
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=26077&format=4&user=b.vleugels@home.nl×tamp=
De deur en de dader
Hier nog 1.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik meer medelijden met Brian dit keer.
En ja ik vond hem de laatste dagen ook beter te pruimen
De enige loverboy in huis is huub, je 'vriendin' laten zweten voor een groupiedag, stellen dat zoenen sowieso mag' na dat ook al eerder ook in de praktijk brengen, je ex uitnodigen en stellen dat je voor haar het huis uit gaat en dan met een walgelijk gemaakt etentje, met een zeer gemaakte ondertoon, stellen dat je 'iets terug wou doen'quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |