hallo ...je heb het over de kindjes van god..............die gaan helemaal nergens heen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef akveor het volgende:
Natasia is er helemaal klaar mee. Ik mag toch aannemen dat dit toch een exit is?
Had ze maar keuzes op de gevoel moeten maken en niet d'r snee achterna lopen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef riri het volgende:
ik vind het wel sneu voor Amanda...
Rot toch op.. In plaats dat ze nou ff meehelpt met opruimen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef riri het volgende:
IJsberen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef ericahysterica het volgende:
drie maar raden wat dennis nu doet![]()
Maar die krassen in Nadia's nek.... daar kan toch niemand omheen... Ik heb het niet gezien... Is er misschien al een filmpje?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
hallo ...je heb het over de kindjes van god..............die gaan helemaal nergens heen..![]()
![]()
![]()
Nou ik niet, ik hoop dat dr vriendje verstandig is en haar zsm inruilt voor Nadiaquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef riri het volgende:
Hoeveel bewoners ken jij die met regelmatig vernielingen aan het huis toebrengen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef F04 het volgende:
Wie heeft die deur gesloopt?
ik hoop het zo .....of samen .............DE KINDJES samen uit de kooi gezetquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef Gigageil het volgende:
Natasia lult zichzelf goed..... Gaat vegen om haar goedheid te tonen.............![]()
ECHTER .... het is 4 Juli .....Nationale Bevrijdingsdag in USA......voortaan ook in NL.....Natasia wordt DGK uitgezet ! ! ! !![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef Gigageil het volgende:
Natasia lult zichzelf goed..... Gaat vegen om haar goedheid te tonen.............![]()
ECHTER .... het is 4 Juli .....Nationale Bevrijdingsdag in USA......voortaan ook in NL.....Natasia wordt DGK uitgezet ! ! ! !![]()
![]()
![]()
Blijf het een mooi woord vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef AnTjUh het volgende:
natas tegen jaap: jij bent zwaar sriegrofeen
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28933&sess=664quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar die krassen in Nadia's nek.... daar kan toch niemand omheen... Ik heb het niet gezien... Is er misschien al een filmpje?
we kunnen niet ontkennen dat brian de deur goed heeft 'bewerkstelligd'quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners ken jij die met regelmatig vernielingen aan het huis toebrengen?
en het mooiste van alles (wat ik nooit had verwacht) HUUB heeft er niks mee te makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners ken jij die met regelmatig vernielingen aan het huis toebrengen?
De deur ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef De_Moester het volgende:
amanda is er helemaal stuk van...hihi
Thanks ericahysterica...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28933&sess=664
veel plezier........eerst ff op pauze zetten en laten bufferen anders hapert het filmpje zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |