Het feit dat Tas er nog in zit bewijst dat god niet bestaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:57 schreef F04 het volgende:
Ik hoop dat Natasia eens een keer echt word weggetieft.
Mejuffrouw Krajicek. Live te zien op RTL7quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
mevrouw Krajicek (18 jaartjes jong, 1/4 finale Wimbledon!)
Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt Nadia Brian dus die mag in augustus wieberen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze moeten aangeven of ze het zouden kunnen redden zonder natasja in de kooi, zo niet dan mag natasja blijven.
En Nadia krijgt zeker littekens!quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:05 schreef Gigageil het volgende:
Ze zien toch dat ze het mooie gezichtje van Nadia heeft open gekrabt ?
KAN NIET ANDERS dat ze eruit moet nu.....
Ik kan DGK niet meer serieus nemen als een vrouw die lichamelijk letsel toebrengt gewoon mag blijven en door kan gaan met haar gevaarlijke gedrag.
Ze lopen echt het risico dat ze iemand de ogen uitkrabt....![]()
Strak planquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt Nadia Brian dus die mag in augustus wieberen...
Alleen een beetje jammer dat we dan tot eind september nog met Dennis opgescheept zitten![]()
Ik stel voor dat alle bewoners hem gewoon blijven negeren, dan houdt hij dat geen 3 maanden vol![]()
En wederom een volkomen verkeerde weergave. Dit ging over Amanda. Nettie zei dat ze Nada leuker vond dan Amanda omdat Amanda alles mocht met anderen en Brian niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:01 schreef Ning het volgende:
16:00 - Moederskindje
Brian is een echt moederskindje; een belletje hier, een kaartje daar. De Miljonair onderhoudt een goed contact met zijn moeder, die ook al vaak de Villa heeft bezocht. Zijn moeder gaat direct van start met goed bedoelde adviezen, zodra zij zoonlief aan de lijn krijgt. “Ik wil zeggen dat je het heel goed doet. Je bent veel te intelligent voor deze soort domme gesprekken”, benadrukt zijn moeder. “Ga niet voor dit soort dingen bellen!”, zegt Brian vermoeid. “Maar je schrijft geen brieven, en ik bel hier niet speciaal voor!” De twee babbelen over Brians familie en kennissen en dan heeft moeders nog één advies voor haar zoon: "Die anderen mogen alles, je hoeft je toch niet tot één iemand te beperken." "Bemoei je met je eigen zaken", zegt de Antilliaan vermoeid. "Tien seconden!", roept Brian. Saved by the bell?
10
Volgens mij moeten ze op de internetredactie ook betalen voor de streams... en weigeren ze datquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wederom een volkomen verkeerde weergave. Dit ging over Amanda. Nettie zei dat ze Nada leuker vond dan Amanda omdat Amanda alles mocht met anderen en Brian niet.
Goed paln, jammer dat dat net tijdens mijn vakantie moet zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt ze Brian dus die mag in augustus wieberen...
Alleen een beetje jammer dat we dan tot eind september nog met Dennis opgescheept zitten![]()
Ik stel voor dat alle bewoners hem gewoon blijven negeren, dan houdt hij dat geen 3 maanden vol![]()
Pracht scenario en Nix negeren we gewoon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt Nadia Brian dus die mag in augustus wieberen...
Flitsscheiding noemen ze dat tegenwoordig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en Amanda terug van een bezoek aan 'achter'. Dat was een snelle echtscheiding
Moi...ik vind dat wel wat hebben, een lekker ding met een littekentje hier en daar......vooral als het flink geld opleverd doordat Nasty eruit is gerotquote:
Zal ik er een collect-call aan wagen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef Kinga het volgende:
Wat is Lieke toch lelijk met die krullen.. kan iemand haar dat niet zeggen?
Da's dan wel weer een goeie van Brian.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia heeft wel 9 kaarten bij de post .....
Brian : "Jeetje, veel meer dan Dennix en er kijken nogwel zoveel meisjes !"
zei brian denniks?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia heeft wel 9 kaarten bij de post .....
Brian : "Jeetje, veel meer dan Dennix en er kijken nogwel zoveel meisjes !"
Hij had wel post,een brief met een enorme zwarte balk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen post ..... de opmerking van Brian kwam hard aan .......
[afbeelding]
Stelde geen reet voor, echt niet. Er staat volgens mij een fimpje van op VOL.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:11 schreef itsme het volgende:
Dat die nadia met dieheeft gezoend. Stond vast en zeekr in het script
Kut lijkt me dat, dat ze je post door moeten lezen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij had wel post,een brief met een enorme zwarte balk.![]()
Ik neem DGK al maanden niet meer serieus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:05 schreef Gigageil het volgende:
Ik kan DGK niet meer serieus nemen als een vrouw die lichamelijk letsel toebrengt gewoon mag blijven en door kan gaan met haar gevaarlijke gedrag.
Haar script ja.....ze zorgt eerst dat er een paar mannen gek op haar worden en gaat dan voordeel uit de (jaloezie-)ruzietjes halen.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:11 schreef itsme het volgende:
Dat die nadia met dieheeft gezoend. Stond vast en zeekr in het script
Dan zal hij wel sick zijn van de zwarte balk .......quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij had wel post,een brief met een enorme zwarte balk.![]()
linkje?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke Ik ga wel even kijken of het filmpje op clipser nu wel werkt
Komt volgens mij ook omdat Dennix zichzelf zo geweldig vindt. Ik heb wel eens begrepen dat de meeste vrouwen daar op afknappenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:13 schreef dreugkleut het volgende:
Ik dacht dat vrouwen Dennis wel aantrekklijk zouden vinden.
Maar blijkbaar niet,
Zelfs de SMS-grage jonge meisjes vinden hem niet aantrekkelijk genoeg om een kaartje te sturenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:13 schreef dreugkleut het volgende:
Ik dacht dat vrouwen Dennis wel aantrekklijk zouden vinden.
Maar blijkbaar niet,
En dan gaat hij zeker met zijn neus typen, zodat ie ook daarbij zijn handen in de zakken kan houden. De zakkenwasser.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
Nix heeft één brief ontvangen, maar no way dat hij een brief terug gaat schrijven, handmatig dan. Hij wacht tot de printer het weer doet.![]()
Beslist. Dennis is een selfkicker, als die al een vrouw 'neemt' dan is het alleen voor uiterlijk vertoon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Komt volgens mij ook omdat Dennix zichzelf zo geweldig vindt. Ik heb wel eens begrepen dat de meeste vrouwen daar op afknappen![]()
Hmz...DGK_REDAKTIE die gebruik van fysiek geweld eens NIET in de doofpot stopt. Dat is tot nu toe nog maar 2 keer gebeurd: de trap van Nena, en het Huub-NL incident. Zou ze dan toch weggaan dit keer?quote:Hoe het ook zij, Nadia laat niet met zich sollen, dat is nu wel duidelijk. Maar hoe zit dat met Natasia. Kreeg zij een tijdje geleden niet te horen dat het einde oefening zou zijn, de eerstvolgende keer dat ze fysiek geweld zou gebruiken? Hoe zal dit aflopen?
Bron: Tien
Ik heb dat echt niet vaak, in zo'n korte tijd een hekel aan iemand hebben, maar deze gastquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan gaat hij zeker met zijn neus typen, zodat ie ook daarbij zijn handen in de zakken kan houden. De zakkenwasser.
het zal wel weer niet.............................zoals zovaakquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:19 schreef Gigageil het volgende:
Wanneer komt het verlossende woord of Natasia op moet zouten? Meestal s' avonds toch na het avond-eten?![]()
Hekel is veel te veel eer joh. Het is een stuk onbenul.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb dat echt niet vaak, in zo'n korte tijd een hekel aan iemand hebben, maar deze gast![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan , zodat ie ook daarbij zijn handen in de zakken kan houden. De zakkenwasser.
elk moment is een goed moment om het ff over de achtergelaten kindjes van natas te hebben...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef Marrije het volgende:
Wanneer begint Nadia weer over de kindjes van Natas? Tijdens het eten lijkt mij wel een geschiikt moment.
Als de redactie meeleest om te peilen hoe men er hier over denkt dan doen ze dat iig niet ingelogd...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:19 schreef Gigageil het volgende:
Wanneer komt het verlossende woord of Natasia op moet zouten? Meestal s' avonds toch na het avond-eten?![]()
Typische Nederlans ook weer om te zeiken op het weer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
OT: Zo'n typisch Nederlandse zomer. Om 17.00 uur begint de zon te schijnen.![]()
![]()
Je kijkt vast naar een ander programma dat je zo in de war bentquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:22 schreef dreugkleut het volgende:
Ik vind die Dennis wel lachen, hij neemt het allemaal met een korreltje zout, en hij gedraagd zich sympatiek tegenover de andere bewoners. Zover ik het gezien heb.
En echt capsones heeft ie nou ook weer niet.
Dat durven ze niet meer, denk ik. Dat de webredactie meeleest, was gisteren in ieder geval klip ende klaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
Als de redactie meeleest om te peilen hoe men er hier over denkt dan doen ze dat iig niet ingelogd...
DGK_REDACTIE
Mischien kijk ik niet door die gigantische huub bril van je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:26 schreef riri het volgende:
[..]
Je kijkt vast naar een ander programma dat je zo in de war bent![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je met die laatste zin?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat durven ze niet meer, denk ik. Dat de webredactie meeleest, was gisteren in ieder geval klip ende klaar.
Dit klinkt veelbelovend....quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz...DGK_REDAKTIE die gebruik van fysiek geweld eens NIET in de doofpot stopt. Dat is tot nu toe nog maar 2 keer gebeurd: de trap van Nena, en het Huub-NL incident. Zou ze dan toch weggaan dit keer?
wel leuk om te zien dat een DREUGKLEUT fan is van een ZAKKENWASSERquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:27 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Mischien kijk ik niet door die gigantische huub bril van je?
We hadden gisteren een leuke discussie over (het gebrek aan) objectiviteit in de stukjes op de site van Tien. Naar aanleiding van een gekleurd stuk over Lieke. Prompt staat er een stukje met daarin iets als 'Lieke zit, heel objectief gezien op haar knietjes'. Een paar minuten later was het weer weg, maar in een van de COSsen van gistermiddag moet het terug zijn te vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:28 schreef farceman het volgende:
Wat bedoel je met die laatste zin?
Who the hell isquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Haar script ja.....ze zorgt eerst dat er een paar mannen gek op haar worden en gaat dan voordeel uit de (jaloezie-)ruzietjes halen.....![]()
Ze zullen wel incognito meelezen tegenwoordig......quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de redactie meeleest om te peilen hoe men er hier over denkt dan doen ze dat iig niet ingelogd...
DGK_REDACTIE
Ja, dat ben ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zullen wel incognito meelezen tegenwoordig......![]()
[COS]#1901 Dennis meent tv te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
Ik ga even met wat steekwoorden voor je op zoek.
OK, voor de zekerheid dan nog maar even: DIT is GEEN "duwtje" of zo, maar FYSIEK GEWELD. Jullie snappen, redactie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat durven ze niet meer, denk ik. Dat de webredactie meeleest, was gisteren in ieder geval klip ende klaar.
LOLquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:30 schreef farscapevr6 het volgende:
wel leuk om te zien dat een DREUGKLEUT fan is van een ZAKKENWASSER![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:27 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Mischien kijk ik niet door die gigantische huub bril van je?
Tuurlijk die laten ze echt niet zonder vervanging weglopen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:35 schreef Gigageil het volgende:
Als Natasia eruit gezet wordt, kan er weer een nieuwe inkomen, toch ?Dat is voor alles beter. Anders is er over drie maanden iemand weg en loopt DGK al vroeg leeg....
mocht de redactie nog op zoek zijn naar rtl model bewoners..... rechtsboven zit de pm buttonquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef farscapevr6 het volgende:
ik had een paar dagen geleden toch gezegt dat ik dacht dat er een castwissel aan zat te komen?
let maar op
out met de "tien" bewoners in met de "rtl"bewoners
wil dr wel een kusje op geven hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, voor de zekerheid dan nog maar even: DIT is GEEN "duwtje" of zo, maar FYSIEK GEWELD. Jullie snappen, redactie?![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zullen wel incognito meelezen tegenwoordig......![]()
Heb je inside info?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef farscapevr6 het volgende:
ik had een paar dagen geleden toch gezegt dat ik dacht dat er een castwissel aan zat te komen?
let maar op
out met de "tien" bewoners in met de "rtl"bewoners
Wat triest alweer! Bijten, schoppen , krabben, diefstal, vernieling en ernstige bedreigingen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, voor de zekerheid dan nog maar even: DIT is GEEN "duwtje" of zo, maar FYSIEK GEWELD. Jullie snappen, redactie?![]()
De langzame overgang naar een zoetsappige Big Brother is al ingezet....quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:41 schreef farceman het volgende:
[..]
Heb je inside info?
Nadia en Deniks zijn in ieder geval echt duidelijk van die rtl 4 soapsterretjes.
Niet teveel zeggen maar mooi zijn
die doofpot raakt aardig volquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef Rudieh het volgende:
als ze dit voorvalletje weer in de doofpot stoppen dan zijn het daar bij de redactie nog een groter stel idioten dan ik al dacht
Ach joh....eenmaal thuis heeft ze constant security om zich heen lopen ( Wilgo en Zichzelf)quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:46 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat triest alweer! Bijten, schoppen , krabben, diefstal, vernieling en ernstige bedreigingen.
Hoeveel zwaar schandalig gedrag mag zich blijven manifesteren van de Febo? Deze 'Natasja' is, samen met haar kinderen door deze exploitatie gestigmatiseerd.
Deze vrouw stelselmatig de hand boven het hoofd houden is de stinkende heelmeester spelen. Het laat verschrikkelijk stinkende wonden achter![]()
![]()
hebben hun al die krassen gezien op Nadia 's gezichtquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:49 schreef itsme het volgende:
amanda vind het heel erg dat ze (nadia) tas heeft aangevlogen, die krijgt ze ook terug
Natasja: jahhahaha![]()
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat er mensen zijn die haar leuk vinden.. Er zit echt maar 0,0 intelligentie inquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:53 schreef milk-shake het volgende:
amanda moet erg lachen over het feit dat Natas over Nadia's vader begon![]()
![]()
alsof dat helpt. alsjeblieft niet zeg. Dat zou ik juist stom vinden. Alsof ze niet voor zichzelf op kan komenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:53 schreef blomst het volgende:
Als de redactie/productie Natasja wel in de kooi houden dan hoop ik toch dat ze vanavond een brief de kooi in gooien met dat Nadia evenveel recht heeft in de kooi dan natasja.
alleen Robbert vind haar leuk denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat er mensen zijn die haar leuk vinden.. Er zit echt maar 0,0 intelligentie in![]()
en dan durven ze te beweren op de 10 site dat Nadia "slechts een wondje" in haar gezicht heeft..quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
Natasia maakt zonder schroom een gebaar dat erop duidt dat ze met haar nagels flink heeft uitgehaald naar Nadia's gezicht. Maar ze zegt erachteraan dat ze bitch fights haat.
ja daar zakt je broekquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dan durven ze te beweren op de 10 site dat Nadia "slechts een wondje" in haar gezicht heeft..
![]()
Nadia heeft een wondje aan haar gezicht door het aanvliegen van Natasia. “Het is niet erg”, zegt Nadia als ze Lieke en Huub in de keuken treft. “Niet erg!”, roept Lieke uit als ze het gezicht van Nadia ziet. Ook Huub moet lachen: “Jezus!” “Je zit hier net en dan dit al!”, zegt Lieke. “Ik laat me niet zomaar in mijn gezicht krassen. Ik ga haar nog terug pakken!”, besluit Nadia. Zo moet het meid! Oog om oog…
Ik vind dat ook schandalig. Nadia heeft daarnaast geluk gehad dat het niet nog erger was. Natasia deed net voor hoe ze uithaalde, dat was flink hard. En als je dan die nagels ziet...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dan durven ze te beweren op de 10 site dat Nadia "slechts een wondje" in haar gezicht heeft..
![]()
Nadia heeft een wondje aan haar gezicht door het aanvliegen van Natasia. “Het is niet erg”, zegt Nadia als ze Lieke en Huub in de keuken treft. “Niet erg!”, roept Lieke uit als ze het gezicht van Nadia ziet. Ook Huub moet lachen: “Jezus!” “Je zit hier net en dan dit al!”, zegt Lieke. “Ik laat me niet zomaar in mijn gezicht krassen. Ik ga haar nog terug pakken!”, besluit Nadia. Zo moet het meid! Oog om oog…
Wat ik net zeg, super deze herhaling, de glazen deur aan puinquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef Marrije het volgende:
Zo voorspelbaar. Toen Brian gisteren met Naida praatte, voorspelde ik al dat ie dat op zijn dak zou krijgen van Amanda. Nou had ik dat moment toevallig gemist, maar gelukkig tref ik nu de herhaling![]()
Hij raakte lichtelijk geirriteerd, en brak de deur in 80.000 stukjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:01 schreef milk-shake het volgende:
wat deed brain nou ...
Een mooie illustratie van de absurditeit rondom Natasia itt anderen!quote:
Vreselijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Tilly had een Tropcal Moment, en het gesprek komt op de overgang......babbel de babbel.
Lieke: Mijn moeder is een keer flauwgevallen tijdens een opvlieger.
Til: Kwam dat door de overgang?
Lieke: Waarschijnlijk een combi van zaken. Mijn broer was vlak daarvoor van een flat gesprongen.
Wist iemand dit al, ik hoor het voor het eerst.
wat extra stoom afblazen denk ik..quote:
Das goed verstaan, ik hoorde het ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Vreselijk..Hopelijk heb je dit verkeerd verstaan...
Oww die zit op te scheppen hoe hij deze situatie zou handelen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef ericahysterica het volgende:
drie maar raden wat dennis nu doet![]()
Mooi kan ze Huub ff vertellen waar Brian is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft hem eindelijk gevonden, maar brian wil dat ze weg gaat.
Brian is para geworden en erdoorheen gebeuktquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef F04 het volgende:
Wie heeft die deur gesloopt?
hallo ...je heb het over de kindjes van god..............die gaan helemaal nergens heen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef akveor het volgende:
Natasia is er helemaal klaar mee. Ik mag toch aannemen dat dit toch een exit is?
Had ze maar keuzes op de gevoel moeten maken en niet d'r snee achterna lopen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef riri het volgende:
ik vind het wel sneu voor Amanda...
Rot toch op.. In plaats dat ze nou ff meehelpt met opruimen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef riri het volgende:
IJsberen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef ericahysterica het volgende:
drie maar raden wat dennis nu doet![]()
Maar die krassen in Nadia's nek.... daar kan toch niemand omheen... Ik heb het niet gezien... Is er misschien al een filmpje?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
hallo ...je heb het over de kindjes van god..............die gaan helemaal nergens heen..![]()
![]()
![]()
Nou ik niet, ik hoop dat dr vriendje verstandig is en haar zsm inruilt voor Nadiaquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef riri het volgende:
Hoeveel bewoners ken jij die met regelmatig vernielingen aan het huis toebrengen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef F04 het volgende:
Wie heeft die deur gesloopt?
ik hoop het zo .....of samen .............DE KINDJES samen uit de kooi gezetquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef Gigageil het volgende:
Natasia lult zichzelf goed..... Gaat vegen om haar goedheid te tonen.............![]()
ECHTER .... het is 4 Juli .....Nationale Bevrijdingsdag in USA......voortaan ook in NL.....Natasia wordt DGK uitgezet ! ! ! !![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef Gigageil het volgende:
Natasia lult zichzelf goed..... Gaat vegen om haar goedheid te tonen.............![]()
ECHTER .... het is 4 Juli .....Nationale Bevrijdingsdag in USA......voortaan ook in NL.....Natasia wordt DGK uitgezet ! ! ! !![]()
![]()
![]()
Blijf het een mooi woord vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef AnTjUh het volgende:
natas tegen jaap: jij bent zwaar sriegrofeen
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28933&sess=664quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar die krassen in Nadia's nek.... daar kan toch niemand omheen... Ik heb het niet gezien... Is er misschien al een filmpje?
we kunnen niet ontkennen dat brian de deur goed heeft 'bewerkstelligd'quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners ken jij die met regelmatig vernielingen aan het huis toebrengen?
en het mooiste van alles (wat ik nooit had verwacht) HUUB heeft er niks mee te makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners ken jij die met regelmatig vernielingen aan het huis toebrengen?
De deur ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef De_Moester het volgende:
amanda is er helemaal stuk van...hihi
Thanks ericahysterica...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28933&sess=664
veel plezier........eerst ff op pauze zetten en laten bufferen anders hapert het filmpje zo![]()
Jij bent de eerste die reageert. Ik hoorde het woord voor woord, iedereen keek/luisterde naar een andere stream.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Vreselijk..Hopelijk heb je dit verkeerd verstaan...
Niet iedereen, ik hoorde het ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die reageert. Ik hoorde het woord voor woord, iedereen keek/luisterde naar een andere stream.
Zit je de COS bij te lezen, je ergert je aan hoe Natasia zich niet meer dan gerechtvaardigd voelt dat ze zo uitgehaald heeft naar Nadia, je leest dat Brian bij het gesprek wegloopt en dan die post...quote:
vertel vertel (wat natas zei bedoel je)quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die reageert. Ik hoorde het woord voor woord, iedereen keek/luisterde naar een andere stream.
Als je op de datum en tijd in een quote klikt, ga je vanzelf verder terug zodat je de conversatie kunt lezenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
vertel vertel (wat natas zei bedoel je)
Inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:17 schreef Gigageil het volgende:
Valt me nog mee dat het pas de eerste keer is met die deur....![]()
Ok, jammer dat niemand het las.quote:
weer wat geleerd.......quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je op de datum en tijd in een quote klikt, ga je vanzelf verder terug zodat je de conversatie kunt lezen![]()
Dat krijgt hij al een maand of 9 volgens mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:16 schreef burtbeej het volgende:
Anger management, hebben ze daar al ooit aan gedacht?
welke?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:20 schreef itsme het volgende:
Ik vond mijn eigen post zo grappig maar niemand reageert![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:19 schreef Sug4r het volgende:
Nu de voordeur eruit ligt kan Natasia haar beroep gelijk uitoefenen als portier![]()
![]()
![]()
Verspreiden met je hakken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:20 schreef Dogga het volgende:
Brian: Niet nu rond gaan lopen met je hakken dan gaat het alleen verspreiden??:S
Niet eens het gaat je snijden ofso, maar verspreiden
Hij is inderdaad leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef itsme het volgende:
hahahahahahaha Goed zo huub pesten. Jaap houd zich weer op de vlakte?![]()
dezequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:12 schreef itsme het volgende:
nou jaaa. Ik ga even koken kom terug en zie enorm veel glasstukjes.
Dacht dat Natasja had gehoord dat ze naar haar kinderen moest.![]()
mag op mijn rekeningquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:22 schreef tipsch het volgende:
Netty, doe nog even een collect call om te vragen hoe het met je lieve zoon gaat![]()
Natas en Amanda zaten Brian gek te maken dat ie niet met Nadia had mogen praten nadat Nadia had gezegd dat ze Amanda een ordinaire hoer vond. Brian had voor Aman moeten opkomen. Brian zei dat het een ordinaire catfight was waar iedereen elkaar voor hoer uitmaakte. Amanda zegt neeeee je luisterde niet goed want ik heb geen naar woord gezegd over Nadia, zij scheldt mij uit en jij praat daarna gewoon met haar. Brian zegt dat ie voortaan voor Amanda zal opkomen. Nats en Aman zeggen dat het daar niet om gaat. Brian flipt, daar gaat het wel om en lopt woest door de deur om vervolgens in de sauna te gaan zitten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef demins het volgende:
Wat is er gebeurd???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |