En dan gaat hij zeker met zijn neus typen, zodat ie ook daarbij zijn handen in de zakken kan houden. De zakkenwasser.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
Nix heeft één brief ontvangen, maar no way dat hij een brief terug gaat schrijven, handmatig dan. Hij wacht tot de printer het weer doet.![]()
Beslist. Dennis is een selfkicker, als die al een vrouw 'neemt' dan is het alleen voor uiterlijk vertoon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Komt volgens mij ook omdat Dennix zichzelf zo geweldig vindt. Ik heb wel eens begrepen dat de meeste vrouwen daar op afknappen![]()
Hmz...DGK_REDAKTIE die gebruik van fysiek geweld eens NIET in de doofpot stopt. Dat is tot nu toe nog maar 2 keer gebeurd: de trap van Nena, en het Huub-NL incident. Zou ze dan toch weggaan dit keer?quote:Hoe het ook zij, Nadia laat niet met zich sollen, dat is nu wel duidelijk. Maar hoe zit dat met Natasia. Kreeg zij een tijdje geleden niet te horen dat het einde oefening zou zijn, de eerstvolgende keer dat ze fysiek geweld zou gebruiken? Hoe zal dit aflopen?
Bron: Tien
Ik heb dat echt niet vaak, in zo'n korte tijd een hekel aan iemand hebben, maar deze gastquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan gaat hij zeker met zijn neus typen, zodat ie ook daarbij zijn handen in de zakken kan houden. De zakkenwasser.
het zal wel weer niet.............................zoals zovaakquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:19 schreef Gigageil het volgende:
Wanneer komt het verlossende woord of Natasia op moet zouten? Meestal s' avonds toch na het avond-eten?![]()
Hekel is veel te veel eer joh. Het is een stuk onbenul.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb dat echt niet vaak, in zo'n korte tijd een hekel aan iemand hebben, maar deze gast![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan , zodat ie ook daarbij zijn handen in de zakken kan houden. De zakkenwasser.
elk moment is een goed moment om het ff over de achtergelaten kindjes van natas te hebben...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef Marrije het volgende:
Wanneer begint Nadia weer over de kindjes van Natas? Tijdens het eten lijkt mij wel een geschiikt moment.
Als de redactie meeleest om te peilen hoe men er hier over denkt dan doen ze dat iig niet ingelogd...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:19 schreef Gigageil het volgende:
Wanneer komt het verlossende woord of Natasia op moet zouten? Meestal s' avonds toch na het avond-eten?![]()
Typische Nederlans ook weer om te zeiken op het weer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
OT: Zo'n typisch Nederlandse zomer. Om 17.00 uur begint de zon te schijnen.![]()
![]()
Je kijkt vast naar een ander programma dat je zo in de war bentquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:22 schreef dreugkleut het volgende:
Ik vind die Dennis wel lachen, hij neemt het allemaal met een korreltje zout, en hij gedraagd zich sympatiek tegenover de andere bewoners. Zover ik het gezien heb.
En echt capsones heeft ie nou ook weer niet.
Dat durven ze niet meer, denk ik. Dat de webredactie meeleest, was gisteren in ieder geval klip ende klaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
Als de redactie meeleest om te peilen hoe men er hier over denkt dan doen ze dat iig niet ingelogd...
DGK_REDACTIE
Mischien kijk ik niet door die gigantische huub bril van je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:26 schreef riri het volgende:
[..]
Je kijkt vast naar een ander programma dat je zo in de war bent![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je met die laatste zin?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat durven ze niet meer, denk ik. Dat de webredactie meeleest, was gisteren in ieder geval klip ende klaar.
Dit klinkt veelbelovend....quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz...DGK_REDAKTIE die gebruik van fysiek geweld eens NIET in de doofpot stopt. Dat is tot nu toe nog maar 2 keer gebeurd: de trap van Nena, en het Huub-NL incident. Zou ze dan toch weggaan dit keer?
wel leuk om te zien dat een DREUGKLEUT fan is van een ZAKKENWASSERquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:27 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Mischien kijk ik niet door die gigantische huub bril van je?
We hadden gisteren een leuke discussie over (het gebrek aan) objectiviteit in de stukjes op de site van Tien. Naar aanleiding van een gekleurd stuk over Lieke. Prompt staat er een stukje met daarin iets als 'Lieke zit, heel objectief gezien op haar knietjes'. Een paar minuten later was het weer weg, maar in een van de COSsen van gistermiddag moet het terug zijn te vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:28 schreef farceman het volgende:
Wat bedoel je met die laatste zin?
Who the hell isquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Haar script ja.....ze zorgt eerst dat er een paar mannen gek op haar worden en gaat dan voordeel uit de (jaloezie-)ruzietjes halen.....![]()
Ze zullen wel incognito meelezen tegenwoordig......quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de redactie meeleest om te peilen hoe men er hier over denkt dan doen ze dat iig niet ingelogd...
DGK_REDACTIE
Ja, dat ben ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zullen wel incognito meelezen tegenwoordig......![]()
[COS]#1901 Dennis meent tv te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
Ik ga even met wat steekwoorden voor je op zoek.
OK, voor de zekerheid dan nog maar even: DIT is GEEN "duwtje" of zo, maar FYSIEK GEWELD. Jullie snappen, redactie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat durven ze niet meer, denk ik. Dat de webredactie meeleest, was gisteren in ieder geval klip ende klaar.
LOLquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:30 schreef farscapevr6 het volgende:
wel leuk om te zien dat een DREUGKLEUT fan is van een ZAKKENWASSER![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:27 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Mischien kijk ik niet door die gigantische huub bril van je?
Tuurlijk die laten ze echt niet zonder vervanging weglopen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:35 schreef Gigageil het volgende:
Als Natasia eruit gezet wordt, kan er weer een nieuwe inkomen, toch ?Dat is voor alles beter. Anders is er over drie maanden iemand weg en loopt DGK al vroeg leeg....
mocht de redactie nog op zoek zijn naar rtl model bewoners..... rechtsboven zit de pm buttonquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef farscapevr6 het volgende:
ik had een paar dagen geleden toch gezegt dat ik dacht dat er een castwissel aan zat te komen?
let maar op
out met de "tien" bewoners in met de "rtl"bewoners
wil dr wel een kusje op geven hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, voor de zekerheid dan nog maar even: DIT is GEEN "duwtje" of zo, maar FYSIEK GEWELD. Jullie snappen, redactie?![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zullen wel incognito meelezen tegenwoordig......![]()
Heb je inside info?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef farscapevr6 het volgende:
ik had een paar dagen geleden toch gezegt dat ik dacht dat er een castwissel aan zat te komen?
let maar op
out met de "tien" bewoners in met de "rtl"bewoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |