Het feit dat Tas er nog in zit bewijst dat god niet bestaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:57 schreef F04 het volgende:
Ik hoop dat Natasia eens een keer echt word weggetieft.
Mejuffrouw Krajicek. Live te zien op RTL7quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
mevrouw Krajicek (18 jaartjes jong, 1/4 finale Wimbledon!)
Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt Nadia Brian dus die mag in augustus wieberen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze moeten aangeven of ze het zouden kunnen redden zonder natasja in de kooi, zo niet dan mag natasja blijven.
En Nadia krijgt zeker littekens!quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:05 schreef Gigageil het volgende:
Ze zien toch dat ze het mooie gezichtje van Nadia heeft open gekrabt ?
KAN NIET ANDERS dat ze eruit moet nu.....
Ik kan DGK niet meer serieus nemen als een vrouw die lichamelijk letsel toebrengt gewoon mag blijven en door kan gaan met haar gevaarlijke gedrag.
Ze lopen echt het risico dat ze iemand de ogen uitkrabt....![]()
Strak planquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt Nadia Brian dus die mag in augustus wieberen...
Alleen een beetje jammer dat we dan tot eind september nog met Dennis opgescheept zitten![]()
Ik stel voor dat alle bewoners hem gewoon blijven negeren, dan houdt hij dat geen 3 maanden vol![]()
En wederom een volkomen verkeerde weergave. Dit ging over Amanda. Nettie zei dat ze Nada leuker vond dan Amanda omdat Amanda alles mocht met anderen en Brian niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:01 schreef Ning het volgende:
16:00 - Moederskindje
Brian is een echt moederskindje; een belletje hier, een kaartje daar. De Miljonair onderhoudt een goed contact met zijn moeder, die ook al vaak de Villa heeft bezocht. Zijn moeder gaat direct van start met goed bedoelde adviezen, zodra zij zoonlief aan de lijn krijgt. “Ik wil zeggen dat je het heel goed doet. Je bent veel te intelligent voor deze soort domme gesprekken”, benadrukt zijn moeder. “Ga niet voor dit soort dingen bellen!”, zegt Brian vermoeid. “Maar je schrijft geen brieven, en ik bel hier niet speciaal voor!” De twee babbelen over Brians familie en kennissen en dan heeft moeders nog één advies voor haar zoon: "Die anderen mogen alles, je hoeft je toch niet tot één iemand te beperken." "Bemoei je met je eigen zaken", zegt de Antilliaan vermoeid. "Tien seconden!", roept Brian. Saved by the bell?
10
Volgens mij moeten ze op de internetredactie ook betalen voor de streams... en weigeren ze datquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wederom een volkomen verkeerde weergave. Dit ging over Amanda. Nettie zei dat ze Nada leuker vond dan Amanda omdat Amanda alles mocht met anderen en Brian niet.
Goed paln, jammer dat dat net tijdens mijn vakantie moet zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt ze Brian dus die mag in augustus wieberen...
Alleen een beetje jammer dat we dan tot eind september nog met Dennis opgescheept zitten![]()
Ik stel voor dat alle bewoners hem gewoon blijven negeren, dan houdt hij dat geen 3 maanden vol![]()
Pracht scenario en Nix negeren we gewoon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt Nadia Brian dus die mag in augustus wieberen...
Flitsscheiding noemen ze dat tegenwoordig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en Amanda terug van een bezoek aan 'achter'. Dat was een snelle echtscheiding
Moi...ik vind dat wel wat hebben, een lekker ding met een littekentje hier en daar......vooral als het flink geld opleverd doordat Nasty eruit is gerotquote:
Zal ik er een collect-call aan wagen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef Kinga het volgende:
Wat is Lieke toch lelijk met die krullen.. kan iemand haar dat niet zeggen?
Da's dan wel weer een goeie van Brian.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia heeft wel 9 kaarten bij de post .....
Brian : "Jeetje, veel meer dan Dennix en er kijken nogwel zoveel meisjes !"
zei brian denniks?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia heeft wel 9 kaarten bij de post .....
Brian : "Jeetje, veel meer dan Dennix en er kijken nogwel zoveel meisjes !"
Hij had wel post,een brief met een enorme zwarte balk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen post ..... de opmerking van Brian kwam hard aan .......
[afbeelding]
Stelde geen reet voor, echt niet. Er staat volgens mij een fimpje van op VOL.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:11 schreef itsme het volgende:
Dat die nadia met dieheeft gezoend. Stond vast en zeekr in het script
Kut lijkt me dat, dat ze je post door moeten lezen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij had wel post,een brief met een enorme zwarte balk.![]()
Ik neem DGK al maanden niet meer serieus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:05 schreef Gigageil het volgende:
Ik kan DGK niet meer serieus nemen als een vrouw die lichamelijk letsel toebrengt gewoon mag blijven en door kan gaan met haar gevaarlijke gedrag.
Haar script ja.....ze zorgt eerst dat er een paar mannen gek op haar worden en gaat dan voordeel uit de (jaloezie-)ruzietjes halen.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:11 schreef itsme het volgende:
Dat die nadia met dieheeft gezoend. Stond vast en zeekr in het script
Dan zal hij wel sick zijn van de zwarte balk .......quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij had wel post,een brief met een enorme zwarte balk.![]()
linkje?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke Ik ga wel even kijken of het filmpje op clipser nu wel werkt
Komt volgens mij ook omdat Dennix zichzelf zo geweldig vindt. Ik heb wel eens begrepen dat de meeste vrouwen daar op afknappenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:13 schreef dreugkleut het volgende:
Ik dacht dat vrouwen Dennis wel aantrekklijk zouden vinden.
Maar blijkbaar niet,
Zelfs de SMS-grage jonge meisjes vinden hem niet aantrekkelijk genoeg om een kaartje te sturenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:13 schreef dreugkleut het volgende:
Ik dacht dat vrouwen Dennis wel aantrekklijk zouden vinden.
Maar blijkbaar niet,
En dan gaat hij zeker met zijn neus typen, zodat ie ook daarbij zijn handen in de zakken kan houden. De zakkenwasser.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
Nix heeft één brief ontvangen, maar no way dat hij een brief terug gaat schrijven, handmatig dan. Hij wacht tot de printer het weer doet.![]()
Beslist. Dennis is een selfkicker, als die al een vrouw 'neemt' dan is het alleen voor uiterlijk vertoon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Komt volgens mij ook omdat Dennix zichzelf zo geweldig vindt. Ik heb wel eens begrepen dat de meeste vrouwen daar op afknappen![]()
Hmz...DGK_REDAKTIE die gebruik van fysiek geweld eens NIET in de doofpot stopt. Dat is tot nu toe nog maar 2 keer gebeurd: de trap van Nena, en het Huub-NL incident. Zou ze dan toch weggaan dit keer?quote:Hoe het ook zij, Nadia laat niet met zich sollen, dat is nu wel duidelijk. Maar hoe zit dat met Natasia. Kreeg zij een tijdje geleden niet te horen dat het einde oefening zou zijn, de eerstvolgende keer dat ze fysiek geweld zou gebruiken? Hoe zal dit aflopen?
Bron: Tien
Ik heb dat echt niet vaak, in zo'n korte tijd een hekel aan iemand hebben, maar deze gastquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan gaat hij zeker met zijn neus typen, zodat ie ook daarbij zijn handen in de zakken kan houden. De zakkenwasser.
het zal wel weer niet.............................zoals zovaakquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:19 schreef Gigageil het volgende:
Wanneer komt het verlossende woord of Natasia op moet zouten? Meestal s' avonds toch na het avond-eten?![]()
Hekel is veel te veel eer joh. Het is een stuk onbenul.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb dat echt niet vaak, in zo'n korte tijd een hekel aan iemand hebben, maar deze gast![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan , zodat ie ook daarbij zijn handen in de zakken kan houden. De zakkenwasser.
elk moment is een goed moment om het ff over de achtergelaten kindjes van natas te hebben...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef Marrije het volgende:
Wanneer begint Nadia weer over de kindjes van Natas? Tijdens het eten lijkt mij wel een geschiikt moment.
Als de redactie meeleest om te peilen hoe men er hier over denkt dan doen ze dat iig niet ingelogd...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:19 schreef Gigageil het volgende:
Wanneer komt het verlossende woord of Natasia op moet zouten? Meestal s' avonds toch na het avond-eten?![]()
Typische Nederlans ook weer om te zeiken op het weer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
OT: Zo'n typisch Nederlandse zomer. Om 17.00 uur begint de zon te schijnen.![]()
![]()
Je kijkt vast naar een ander programma dat je zo in de war bentquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:22 schreef dreugkleut het volgende:
Ik vind die Dennis wel lachen, hij neemt het allemaal met een korreltje zout, en hij gedraagd zich sympatiek tegenover de andere bewoners. Zover ik het gezien heb.
En echt capsones heeft ie nou ook weer niet.
Dat durven ze niet meer, denk ik. Dat de webredactie meeleest, was gisteren in ieder geval klip ende klaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
Als de redactie meeleest om te peilen hoe men er hier over denkt dan doen ze dat iig niet ingelogd...
DGK_REDACTIE
Mischien kijk ik niet door die gigantische huub bril van je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:26 schreef riri het volgende:
[..]
Je kijkt vast naar een ander programma dat je zo in de war bent![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je met die laatste zin?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat durven ze niet meer, denk ik. Dat de webredactie meeleest, was gisteren in ieder geval klip ende klaar.
Dit klinkt veelbelovend....quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz...DGK_REDAKTIE die gebruik van fysiek geweld eens NIET in de doofpot stopt. Dat is tot nu toe nog maar 2 keer gebeurd: de trap van Nena, en het Huub-NL incident. Zou ze dan toch weggaan dit keer?
wel leuk om te zien dat een DREUGKLEUT fan is van een ZAKKENWASSERquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:27 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Mischien kijk ik niet door die gigantische huub bril van je?
We hadden gisteren een leuke discussie over (het gebrek aan) objectiviteit in de stukjes op de site van Tien. Naar aanleiding van een gekleurd stuk over Lieke. Prompt staat er een stukje met daarin iets als 'Lieke zit, heel objectief gezien op haar knietjes'. Een paar minuten later was het weer weg, maar in een van de COSsen van gistermiddag moet het terug zijn te vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:28 schreef farceman het volgende:
Wat bedoel je met die laatste zin?
Who the hell isquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Haar script ja.....ze zorgt eerst dat er een paar mannen gek op haar worden en gaat dan voordeel uit de (jaloezie-)ruzietjes halen.....![]()
Ze zullen wel incognito meelezen tegenwoordig......quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de redactie meeleest om te peilen hoe men er hier over denkt dan doen ze dat iig niet ingelogd...
DGK_REDACTIE
Ja, dat ben ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zullen wel incognito meelezen tegenwoordig......![]()
[COS]#1901 Dennis meent tv te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
Ik ga even met wat steekwoorden voor je op zoek.
OK, voor de zekerheid dan nog maar even: DIT is GEEN "duwtje" of zo, maar FYSIEK GEWELD. Jullie snappen, redactie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat durven ze niet meer, denk ik. Dat de webredactie meeleest, was gisteren in ieder geval klip ende klaar.
LOLquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:30 schreef farscapevr6 het volgende:
wel leuk om te zien dat een DREUGKLEUT fan is van een ZAKKENWASSER![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:27 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Mischien kijk ik niet door die gigantische huub bril van je?
Tuurlijk die laten ze echt niet zonder vervanging weglopen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:35 schreef Gigageil het volgende:
Als Natasia eruit gezet wordt, kan er weer een nieuwe inkomen, toch ?Dat is voor alles beter. Anders is er over drie maanden iemand weg en loopt DGK al vroeg leeg....
mocht de redactie nog op zoek zijn naar rtl model bewoners..... rechtsboven zit de pm buttonquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef farscapevr6 het volgende:
ik had een paar dagen geleden toch gezegt dat ik dacht dat er een castwissel aan zat te komen?
let maar op
out met de "tien" bewoners in met de "rtl"bewoners
wil dr wel een kusje op geven hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, voor de zekerheid dan nog maar even: DIT is GEEN "duwtje" of zo, maar FYSIEK GEWELD. Jullie snappen, redactie?![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zullen wel incognito meelezen tegenwoordig......![]()
Heb je inside info?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef farscapevr6 het volgende:
ik had een paar dagen geleden toch gezegt dat ik dacht dat er een castwissel aan zat te komen?
let maar op
out met de "tien" bewoners in met de "rtl"bewoners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |