Wat triest alweer! Bijten, schoppen , krabben, diefstal, vernieling en ernstige bedreigingen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, voor de zekerheid dan nog maar even: DIT is GEEN "duwtje" of zo, maar FYSIEK GEWELD. Jullie snappen, redactie?![]()
De langzame overgang naar een zoetsappige Big Brother is al ingezet....quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:41 schreef farceman het volgende:
[..]
Heb je inside info?
Nadia en Deniks zijn in ieder geval echt duidelijk van die rtl 4 soapsterretjes.
Niet teveel zeggen maar mooi zijn
die doofpot raakt aardig volquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef Rudieh het volgende:
als ze dit voorvalletje weer in de doofpot stoppen dan zijn het daar bij de redactie nog een groter stel idioten dan ik al dacht
Ach joh....eenmaal thuis heeft ze constant security om zich heen lopen ( Wilgo en Zichzelf)quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:46 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat triest alweer! Bijten, schoppen , krabben, diefstal, vernieling en ernstige bedreigingen.
Hoeveel zwaar schandalig gedrag mag zich blijven manifesteren van de Febo? Deze 'Natasja' is, samen met haar kinderen door deze exploitatie gestigmatiseerd.
Deze vrouw stelselmatig de hand boven het hoofd houden is de stinkende heelmeester spelen. Het laat verschrikkelijk stinkende wonden achter![]()
![]()
hebben hun al die krassen gezien op Nadia 's gezichtquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:49 schreef itsme het volgende:
amanda vind het heel erg dat ze (nadia) tas heeft aangevlogen, die krijgt ze ook terug
Natasja: jahhahaha![]()
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat er mensen zijn die haar leuk vinden.. Er zit echt maar 0,0 intelligentie inquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:53 schreef milk-shake het volgende:
amanda moet erg lachen over het feit dat Natas over Nadia's vader begon![]()
![]()
alsof dat helpt. alsjeblieft niet zeg. Dat zou ik juist stom vinden. Alsof ze niet voor zichzelf op kan komenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:53 schreef blomst het volgende:
Als de redactie/productie Natasja wel in de kooi houden dan hoop ik toch dat ze vanavond een brief de kooi in gooien met dat Nadia evenveel recht heeft in de kooi dan natasja.
alleen Robbert vind haar leuk denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:55 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat er mensen zijn die haar leuk vinden.. Er zit echt maar 0,0 intelligentie in![]()
en dan durven ze te beweren op de 10 site dat Nadia "slechts een wondje" in haar gezicht heeft..quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
Natasia maakt zonder schroom een gebaar dat erop duidt dat ze met haar nagels flink heeft uitgehaald naar Nadia's gezicht. Maar ze zegt erachteraan dat ze bitch fights haat.
ja daar zakt je broekquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dan durven ze te beweren op de 10 site dat Nadia "slechts een wondje" in haar gezicht heeft..
![]()
Nadia heeft een wondje aan haar gezicht door het aanvliegen van Natasia. “Het is niet erg”, zegt Nadia als ze Lieke en Huub in de keuken treft. “Niet erg!”, roept Lieke uit als ze het gezicht van Nadia ziet. Ook Huub moet lachen: “Jezus!” “Je zit hier net en dan dit al!”, zegt Lieke. “Ik laat me niet zomaar in mijn gezicht krassen. Ik ga haar nog terug pakken!”, besluit Nadia. Zo moet het meid! Oog om oog…
Ik vind dat ook schandalig. Nadia heeft daarnaast geluk gehad dat het niet nog erger was. Natasia deed net voor hoe ze uithaalde, dat was flink hard. En als je dan die nagels ziet...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dan durven ze te beweren op de 10 site dat Nadia "slechts een wondje" in haar gezicht heeft..
![]()
Nadia heeft een wondje aan haar gezicht door het aanvliegen van Natasia. “Het is niet erg”, zegt Nadia als ze Lieke en Huub in de keuken treft. “Niet erg!”, roept Lieke uit als ze het gezicht van Nadia ziet. Ook Huub moet lachen: “Jezus!” “Je zit hier net en dan dit al!”, zegt Lieke. “Ik laat me niet zomaar in mijn gezicht krassen. Ik ga haar nog terug pakken!”, besluit Nadia. Zo moet het meid! Oog om oog…
Wat ik net zeg, super deze herhaling, de glazen deur aan puinquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef Marrije het volgende:
Zo voorspelbaar. Toen Brian gisteren met Naida praatte, voorspelde ik al dat ie dat op zijn dak zou krijgen van Amanda. Nou had ik dat moment toevallig gemist, maar gelukkig tref ik nu de herhaling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |