Hij raakte lichtelijk geirriteerd, en brak de deur in 80.000 stukjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:01 schreef milk-shake het volgende:
wat deed brain nou ...
Een mooie illustratie van de absurditeit rondom Natasia itt anderen!quote:
Vreselijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Tilly had een Tropcal Moment, en het gesprek komt op de overgang......babbel de babbel.
Lieke: Mijn moeder is een keer flauwgevallen tijdens een opvlieger.
Til: Kwam dat door de overgang?
Lieke: Waarschijnlijk een combi van zaken. Mijn broer was vlak daarvoor van een flat gesprongen.
Wist iemand dit al, ik hoor het voor het eerst.
wat extra stoom afblazen denk ik..quote:
Das goed verstaan, ik hoorde het ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Vreselijk..Hopelijk heb je dit verkeerd verstaan...
Oww die zit op te scheppen hoe hij deze situatie zou handelen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef ericahysterica het volgende:
drie maar raden wat dennis nu doet![]()
Mooi kan ze Huub ff vertellen waar Brian is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft hem eindelijk gevonden, maar brian wil dat ze weg gaat.
Brian is para geworden en erdoorheen gebeuktquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef F04 het volgende:
Wie heeft die deur gesloopt?
hallo ...je heb het over de kindjes van god..............die gaan helemaal nergens heen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef akveor het volgende:
Natasia is er helemaal klaar mee. Ik mag toch aannemen dat dit toch een exit is?
Had ze maar keuzes op de gevoel moeten maken en niet d'r snee achterna lopen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef riri het volgende:
ik vind het wel sneu voor Amanda...
Rot toch op.. In plaats dat ze nou ff meehelpt met opruimen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef riri het volgende:
IJsberen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef ericahysterica het volgende:
drie maar raden wat dennis nu doet![]()
Maar die krassen in Nadia's nek.... daar kan toch niemand omheen... Ik heb het niet gezien... Is er misschien al een filmpje?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
hallo ...je heb het over de kindjes van god..............die gaan helemaal nergens heen..![]()
![]()
![]()
Nou ik niet, ik hoop dat dr vriendje verstandig is en haar zsm inruilt voor Nadiaquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef riri het volgende:
Hoeveel bewoners ken jij die met regelmatig vernielingen aan het huis toebrengen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef F04 het volgende:
Wie heeft die deur gesloopt?
ik hoop het zo .....of samen .............DE KINDJES samen uit de kooi gezetquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef Gigageil het volgende:
Natasia lult zichzelf goed..... Gaat vegen om haar goedheid te tonen.............![]()
ECHTER .... het is 4 Juli .....Nationale Bevrijdingsdag in USA......voortaan ook in NL.....Natasia wordt DGK uitgezet ! ! ! !![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef Gigageil het volgende:
Natasia lult zichzelf goed..... Gaat vegen om haar goedheid te tonen.............![]()
ECHTER .... het is 4 Juli .....Nationale Bevrijdingsdag in USA......voortaan ook in NL.....Natasia wordt DGK uitgezet ! ! ! !![]()
![]()
![]()
Blijf het een mooi woord vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef AnTjUh het volgende:
natas tegen jaap: jij bent zwaar sriegrofeen
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28933&sess=664quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar die krassen in Nadia's nek.... daar kan toch niemand omheen... Ik heb het niet gezien... Is er misschien al een filmpje?
we kunnen niet ontkennen dat brian de deur goed heeft 'bewerkstelligd'quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners ken jij die met regelmatig vernielingen aan het huis toebrengen?
en het mooiste van alles (wat ik nooit had verwacht) HUUB heeft er niks mee te makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners ken jij die met regelmatig vernielingen aan het huis toebrengen?
De deur ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef De_Moester het volgende:
amanda is er helemaal stuk van...hihi
Thanks ericahysterica...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28933&sess=664
veel plezier........eerst ff op pauze zetten en laten bufferen anders hapert het filmpje zo![]()
Jij bent de eerste die reageert. Ik hoorde het woord voor woord, iedereen keek/luisterde naar een andere stream.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Vreselijk..Hopelijk heb je dit verkeerd verstaan...
Niet iedereen, ik hoorde het ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die reageert. Ik hoorde het woord voor woord, iedereen keek/luisterde naar een andere stream.
Zit je de COS bij te lezen, je ergert je aan hoe Natasia zich niet meer dan gerechtvaardigd voelt dat ze zo uitgehaald heeft naar Nadia, je leest dat Brian bij het gesprek wegloopt en dan die post...quote:
vertel vertel (wat natas zei bedoel je)quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die reageert. Ik hoorde het woord voor woord, iedereen keek/luisterde naar een andere stream.
Als je op de datum en tijd in een quote klikt, ga je vanzelf verder terug zodat je de conversatie kunt lezenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
vertel vertel (wat natas zei bedoel je)
Inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:17 schreef Gigageil het volgende:
Valt me nog mee dat het pas de eerste keer is met die deur....![]()
Ok, jammer dat niemand het las.quote:
weer wat geleerd.......quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je op de datum en tijd in een quote klikt, ga je vanzelf verder terug zodat je de conversatie kunt lezen![]()
Dat krijgt hij al een maand of 9 volgens mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:16 schreef burtbeej het volgende:
Anger management, hebben ze daar al ooit aan gedacht?
welke?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:20 schreef itsme het volgende:
Ik vond mijn eigen post zo grappig maar niemand reageert![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:19 schreef Sug4r het volgende:
Nu de voordeur eruit ligt kan Natasia haar beroep gelijk uitoefenen als portier![]()
![]()
![]()
Verspreiden met je hakken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:20 schreef Dogga het volgende:
Brian: Niet nu rond gaan lopen met je hakken dan gaat het alleen verspreiden??:S
Niet eens het gaat je snijden ofso, maar verspreiden
Hij is inderdaad leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef itsme het volgende:
hahahahahahaha Goed zo huub pesten. Jaap houd zich weer op de vlakte?![]()
dezequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:12 schreef itsme het volgende:
nou jaaa. Ik ga even koken kom terug en zie enorm veel glasstukjes.
Dacht dat Natasja had gehoord dat ze naar haar kinderen moest.![]()
mag op mijn rekeningquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:22 schreef tipsch het volgende:
Netty, doe nog even een collect call om te vragen hoe het met je lieve zoon gaat![]()
Natas en Amanda zaten Brian gek te maken dat ie niet met Nadia had mogen praten nadat Nadia had gezegd dat ze Amanda een ordinaire hoer vond. Brian had voor Aman moeten opkomen. Brian zei dat het een ordinaire catfight was waar iedereen elkaar voor hoer uitmaakte. Amanda zegt neeeee je luisterde niet goed want ik heb geen naar woord gezegd over Nadia, zij scheldt mij uit en jij praat daarna gewoon met haar. Brian zegt dat ie voortaan voor Amanda zal opkomen. Nats en Aman zeggen dat het daar niet om gaat. Brian flipt, daar gaat het wel om en lopt woest door de deur om vervolgens in de sauna te gaan zitten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef demins het volgende:
Wat is er gebeurd???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |