Je post lijkt wel een cliffhangerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Amanda doet nu wel vrij normaal tegen Lieke. Zal Lieke gewoon doorgaan met de actie tegen haar?
Sommige mensen sabbelen aan tenen. Anderen laten zich elke dag anaal nemen, zonder condoom, zonder te wassen achteraf.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nog viezer, het beeld al, maar huub was regelmatig op de streams te zien terwijl hij vrolijk aan voeten likte, hoer of niet
Heeft ze die nog steeds?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:03 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ook had ze een hersenschudding.
[afbeelding]
Verdomd ja, dat is waar. Ik was vergeten hoe genuanceerd die zaken bij jou liggen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Stropdas![]()
De minnnnnnnnnnnnnnnnnnsssssssssssss![]()
Ja, Japio zit te fitnessen met een bak chips voor zijn neus .......quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef wolferl het volgende:
Natasia en Jaap zijn aan het fitnessen.
Ik hoop echt op flink wat terror vannacht.
Hebben Amanda en Lieke het nou over huub?
Hè, ik had net zin in een stukje kaasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige mensen sabbelen aan tenen. Anderen laten zich elke dag anaal nemen, zonder condoom, zonder te wassen achteraf.
Ik kan niet 24/7 kijken, maar wordt dat bed ook wel eens verschoond na zo'n achterdeurexcursie?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige mensen sabbelen aan tenen. Anderen laten zich elke dag anaal nemen, zonder condoom, zonder te wassen achteraf.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:06 schreef demins het volgende:
[..]
Verdomd ja, dat is waar. Ik was vergeten hoe genuanceerd die zaken bij jou liggen...
Kleinkusje![]()
Laat me weten als de terror op Amanda begint? Nu trek ik het even niet meer...![]()
als het Palma belieftquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan niet 24/7 kijken, maar wordt dat bed ook wel eens verschoond na zo'n achterdeurexcursie?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan niet 24/7 kijken, maar wordt dat bed ook wel eens verschoond na zo'n achterdeurexcursie?
Beetje pijpen naderhand doet ook wonderenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:
Na het sabbelen of dat laatste ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje pijpen naderhand doet ook wonderen
De opmerkingen in die richting van Nadia liegen er ook niet om. Ik zie haar best wel een stevige pot vrijen met Lieke. Huub vroeg het zelfs aan Lieke (gesprek in kantoor) en Lieke zei alleen maar "Zou best kunnen".quote:
Zo hé, dat had ik ff gemist! Zit Dimitri op dwergwerpen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:08 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dimitri laat zijn volgende truc zien. Huub is hierbij het slachtoffer.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Zal Dimitri stiekem gek zijn op Huub? Hij vindt Huub wel heel leuk, heeft hij al eens gezegd.
Of is hij toch hetero?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Sebi het volgende:
[..]
Zo hé, dat had ik ff gemist! Zit Dimitri op dwergwerpen?![]()
![]()
Daar doe ik het ook voor ja. Dat wordt dan feestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
IK wil wilde neuk sex tussen Nadia en Brain, verdorrie![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar doe ik het ook voor ja. Dat wordt dan feest
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis is nog steeds het draaiblok van Twister aan het testen. Het zal toch niet zo zijn dat ze niet met hem meedoen?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
IK wil wilde neuk sex tussen Nadia en Brain Dimitri, verdorrie![]()
Mooie opmerkingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Driekwart van alles wat hier gebeurt, gebeurt achter Jaap's rug om. Dat betekent niet dat we sneaky zijn, maar gewoon dat Jaap zo'n grote rug heeft"
Daarna ok ?quote:
Wie?quote:
Weet ik niet, hij riep hetquote:
Ik vrees voor een streamlock. Japio dronken en klapt uit de school.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef 2live het volgende:
jaap; ik werd achter geroepen, je wordt verdacht van enorme fraude
Zou wat zijn als ik iedereen die ik niet mocht onder zou moeten gaan kotsen...zal een bende worden...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je wat het is
Ik wil Nadia en Dennis echt een kans geven in DGK
Maar als ik ze op straat tegen zou komen
( Bij Dennis is de kans klein, qua afstand)
Kots ik er op
soory, maar hij kan zich niet mengen in deze discussiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen heeft lol en maakt geinige opmerkingen, behalve Dennix. Hij doet z'n mond niet eens open.
[afbeelding]
okquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik iedereen die ik niet mocht onder zou moeten gaan kotsen...zal een bende worden...![]()
Als ze Palma kidnappen, maakt ze ze binnen een paar uur zo gek met haar geschreeuw dan ze haar zo weer vrijlaten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:18 schreef 2live het volgende:
jaap; ik zie Jelte wel iemand kidnappen van het personeel
b; als ie slim is neemt hij Palma
Ja, hoe is het mogelijk dat je er nu ze in DGK zitten wél naar luistert hè? Dat heb ik met Brian ook, trouwens met veel daar nu ik er over nadenk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je wat het is
Ik wil Nadia en Dennis echt een kans geven in DGK
Maar als ik ze op straat tegen zou komen
( Bij Dennis is de kans klein, qua afstand)
Kots ik er op
Je bedoelt die man met zijn handen in zijn zakken en alleen een grote bek heeft als Huub niet in de buurt is?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen heeft lol en maakt geinige opmerkingen, behalve Dennix. Hij doet z'n mond niet eens open.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:19 schreef TiNo_Flo het volgende:
Op Bonaire kennen ze geen Twister, Brian weet inmiddels de spelregels en het lijkt hem een ingewikkeld spel. Maar hij is wel enthousiast.
[afbeelding]
Hij observeert, en straks gebruikt hij datquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt die man met zijn handen in zijn zakken en alleen een grote bek heeft als Huub niet in de buurt is?
Is Mitch naaktquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja, hoe is het mogelijk dat je er nu ze in DGK zitten wél naar luistert hè? Dat heb ik met Brian ook, trouwens met veel daar nu ik er over nadenk.
quote:
Volgens Peter zit er een gaatje in die zakken en speelt hij steeds met zn piemeltjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij observeert, en straks gebruikt hij dat![]()
Nu nog rellen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb nu ook livestreamleve iDeal, dit is meesterlijk
Ik kon niet alles volgen, gisteren en vandaag. Heeft Lieke die brief geschreven ? Of was het een fake van Brian ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:19 schreef Clank het volgende:
'Domme Amanda' laat Lieke nu uitspraken doen waardoor ze weet dat Lieke liegt.. gaat over de back-up die ze zou willen van Natasia. Dat is volgens Lieke niet waar... maar die brief waar ze dat in had geschreven heeft Amanda ook gelezen.
Kreeg net geld terugquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Haal adem en denk aan de blauwe belasting envelop, dat werkt bij mij ook altijd![]()
Streams zijn gratis, iig je kan ze gratis krijgen als je even een ander topic had gelezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb nu ook livestreamleve iDeal, dit is meesterlijk
Dat noemen ze een bioscoop-broek ........quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Volgens Peter zit er een gaatje in die zakken en speelt hij steeds met zn piemeltje![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat noemen ze een bioscoop-broek ........
kutquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:24 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Streams zijn gratis, iig je kan ze gratis krijgen als je even een ander topic had gelezen.
Ahhhhhhh wat zielig....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Ik voel me buiten gesloten.Ik heb helemaal alleen 3 kwartier naar A en L zitten luisteren.
![]()
Maar jij hebt vast weer wat geleerd vandaagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Ik voel me buiten gesloten.Ik heb helemaal alleen 3 kwartier naar A en L zitten luisteren.
![]()
Knap hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Zegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Schat, waarom lees ik hier dan niks.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Datik dat nooit meer moet doen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast weer wat geleerd vandaag![]()
"Lieve kindjes , vandaag heb ik weer niet voorgelezen, maar ik heb wel Huub uitgescholdenquote:
quote:
Nee hoor, ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Spreekt het dan?quote:
Je bent me voor, hij draaft echt door nu.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nog 3 baco en Huub wordt vervelend
[afbeelding]
Je hebt ze meegenomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben heel slecht in verslagjes, heb btw knallende koppijn, maar het zit wel allemaal opgeslagen in mijn hoofd, dus ik geef wel een brul als het nodig is.
En nu ga ikgezellig met jullie meekijken.
538quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben heel slecht in verslagjes, heb btw knallende koppijn, maar het zit wel allemaal opgeslagen in mijn hoofd, dus ik geef wel een brul als het nodig is.
En nu ga ikgezellig met jullie meekijken.
Dag lieverdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
Naakt Twister zit ik niet echt op te wachten. Nite all en succes voor de nachtbrakers. Don't let the bedbugs bite you.![]()
@kleinzusje, is niet verstanding ivm de Google fraude-detectie ....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
Day mag ik even spammen ??? voor HIDIHO?????
Ik heb op de valreep nog even geklikt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
Day mag ik even spammen ??? voor HIDIHO?????
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
Naakt Twister zit ik niet echt op te wachten. Nite all en succes voor de nachtbrakers. Don't let the bedbugs bite you.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
Nadia zegt dat je ieder jaar je tanden mag bleken.
Mijn tandarts denkt daar anders over.
thx, maar HiDiHo weet dat , zit wel goedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
@kleinzusje, is niet verstanding ivm de Google fraude-detectie ....
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb op de valreep nog even geklikt.![]()
Jongens en meisjes, kleinzusje heeft een sig waar je op kan klikken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx, maar HiDiHo weet dat , zit wel goed
Of willen jullie het via PM doorgeven ?![]()
Dag lekkertje, kus aan de Polenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet niet of het hier iets mee te maken heeft maar dit hangt de hele dag al in mijn kop:
http://youtube.com/watch?v=bEkDGzDBD54&mode=related&search=
All Good Things Come To The End van mooie Nelly. Eergisteren ook gezien op het Diana-tribute.
Morgen moet ik ook weer heeeeel vroeg op.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Jongens en meisjes, kleinzusje heeft een sig waar je op kan klikken.
Zo, klaar.
En maar weer on topic.![]()
Oh jezus, weer de tieten discussiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:42 schreef Sug4r het volgende:
Nadia heeft 85B, vraagt Amanda; "En wat is je omvang?"![]()
Is op zich wel een goed gestelde vraag, 85 is in deze de omvang onder de borst.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:42 schreef Sug4r het volgende:
Nadia heeft 85B, vraagt Amanda; "En wat is je omvang?"![]()
Omdat dit op een website staat betekend het nog niet dat het waar is. Ik heb dezelfde maat als jij btwquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:45 schreef kleinzusje het volgende:
85 B = 80 C
80C = 75 D
75D = 70 E
( behalve bij de HEMA)
Gratis?, umh dat DRM trucje bedoel je. Dit kan enkel als je eerst een licentie koopt dus niet helemaal gratis helaas.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:24 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Streams zijn gratis, iig je kan ze gratis krijgen als je even een ander topic had gelezen.
Dat zou dan ook een 70 E moeten zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:46 schreef kleinzusje het volgende:
Nogmaals
Ik heb 75D
Maar een 70C staat echt niet
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Omdat dit op een website staat betekend het nog niet dat het waar is. Ik heb dezelfde maat als jij btw![]()
Nee, dan zou jij volgens "die onzin" ook 80/85 C kunnen dragen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:46 schreef kleinzusje het volgende:
Nogmaals
Ik heb 75D
Huub past dit soort grappen vaak toe. Verbazend dat het iedere keer weer lukt om op die manier dingen te ontlokken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
Huub zei net dat Cora een ton wilde voor de bruiloft.
Jaap: Grappig, ik mocht dat bedrag niet zeggen maar jij zegt het de hele tijd.
Huub: Bedankt, ik wist niet zeker dat het dat bedrag was maar nu wel.
Amanda zal het ook wel zo bedoelt hebben denk ik, normaal meet je voor het kopen van een BH.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is op zich wel een goed gestelde vraag, 85 is in deze de omvang onder de borst.
Playboy e,d, vermelden altijd de borstomvang, dus over de boezem gemeten.
pssssssssssssstttttttttt, voor 1 dag is voldoende, mail HiDiHoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:47 schreef Fano.effect het volgende:
[..]
Gratis?, umh dat DRM trucje bedoel je. Dit kan enkel als je eerst een licentie koopt dus niet helemaal gratis helaas.![]()
Mooi, dan is ook gelijk duidelijk dat Jelte zichzelf finaal verluld heeft tijdens het vrijgezellenfeest...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
Huub zei net dat Cora een ton wilde voor de bruiloft.
Jaap: Grappig, ik mocht dat bedrag niet zeggen maar jij zegt het de hele tijd.
Huub: Bedankt, ik wist niet zeker dat het dat bedrag was maar nu wel.
bijna 0:00quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
pssssssssssssstttttttttt, voor 1 dag is voldoende, mail HiDiHo![]()
sorry Gertje![]()
quote:
De Cos van vorige week was al gesloten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:55 schreef VirtualPOM het volgende:
Ongelofelijk die Huub, ik blijf wat hem betreft in de ene negatieve verbasing in de andere vallen. Hoe kan je iemand die zo met zijn 'vriendin' omgaat (groupies afbellen en zieken) en dan vervolgens een gemaakt dinertje verzorgt nog serieus nemen? En dan gaat meneer, die Brian maandenlang alle kanten op geterroriseerd heeft, ook nog JANKEN na een aanvaring met Dennis met de woorden "van mij hoeft het alllemaal niet meer op deze manier'. Wat een ongelofelijk slecht mens is het toch........![]()
Dat is sexyquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:53 schreef kleinzusje het volgende:
Even een vraag: waarom is Dimi naakt maar heeft hij wel een stropdas om ?
Omdat zijn kleren nat zijn na een zwempartij met Huub.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:53 schreef kleinzusje het volgende:
Even een vraag: waarom is Dimi naakt maar heeft hij wel een stropdas om ?
Hebben die bijstandsgerechtigden in dat krot geen droger?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:58 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Omdat zijn kleren nat zijn na een zwempartij met Huub.
Ja, maar toch gek. Ik dacht hem te kennen als een spijkerharde persoon die iedereen vertrapt onder zijn (volgens hem) superieure schoenzolen. Brengt zo'n nieuweling hem nu al aan het huilen.... Idd, hij zwicht blijkbaar ook nog eens snel in zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ja huub is best een sneu mannetje.. de enige emotie die hij kent is zelfmedelijden volgens mij
Ik heb er ook nog geen waslijn of -molen gezien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben die bijstandsgerechtigden in dat krot geen droger?![]()
Sorry, moest het even kwijt. Met name door de grote Huub liefde hier nog steeds aanwezigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De Cos van vorige week was al gesloten?![]()
Er wordt hier over tieten gepraat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:46 schreef kleinzusje het volgende:
Nogmaals
Ik heb 75D
Hoef je je niet voor te verontschuldigen, zelfde maat betekent niet meteen zelfde mening.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
Lobasca: Ondanks je sterke optreden bij 538 was ik wel geschokt door je succes uitspraak aan Huub en Lieke![]()
Ik durfde het niet eerder te zeggen, maar ik kots op die stellen![]()
Volgens mij is dat een combi apparaat wat beneden staat, wassen en drogen in een.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een stadspas krijg je korting op de streams en airmiles bij BCCquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie hier geen liefde voor Huub, wel een Taz, Brian, Del, iemand afkeer, die ik overigens deel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Sorry, moest het even kwijt. Met name door de grote Huub liefde hier nog steeds aanwezig![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Sorry, moest het even kwijt. Met name door de grote Huub liefde hier nog steeds aanwezig![]()
Volgens mij is het Menstruatiebloedquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En daar gaat ketjap of chocosaus in Japio's bed
[afbeelding]
Aks je die niet ziet, moet je even naar de popi pol kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie hier geen liefde voor Huub, wel een Taz, Brian, Del, iemand afkeer, die ik overigens deel.![]()
Qua uiterlijk misschien, qua karakter is hij daar veel te uitgekookt, sluw en doortrapt voor...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef AutumnTears het volgende:
Huub lijkt echt 8 ofzo
OMG... dat baggermerk "Candy" is toch de enige die een was-droogcombinatie levert?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:02 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een combi apparaat wat beneden staat, wassen en drogen in een.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef BarryK het volgende:
Ze moeten stoppen, Jaap zegt: "ja rtl he"... en daarna biedt Jaap z'n excuses aan
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Qua uiterlijk misschien, qua karakter is hij daar veel te uitgekookt, sluw en doortrapt voor...
Fonssssssssssssssssquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef BarryK het volgende:
Ze moeten stoppen, Jaap zegt: "ja rtl he"... en daarna biedt Jaap z'n excuses aan
Jaap werkt niet samen met Huub. Huub had hem nodig en nu heeft Jaap Dennis als back-up.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:07 schreef farceman het volgende:
ZO jammer dat Huub en Jaap altijd alles moeten doen.
Laat ze nu eens samen werken tegen andere?!
haha, die Huub is ook een echte lilliputter zo tegenover Dimitri!!quote:
Als het aan sommige partijen ligt moeten ze zich wel zo gaan gedragen.quote:
Een beetje miljonair laat dat ophalen, wassen en weer thuis bezorgen. Allemaal natuurlijk geregeld door de huishouding... Die natuurlijk elke keer er voor zorgt dat er niks kwijt is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
OMG... dat baggermerk "Candy" is toch de enige die een was-droogcombinatie levert?!
Ik wil de eerste miljonair nog tegenkomen die zo'n ding gebruikt voor zijn wasgoed![]()
Striptwisterquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit mee te kijken hoe Huub staat te pissen.
Waar dan ik zie m niet, o wacht idd dat stuk vlees met zn handen in zn zakquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
ah wat is die dennis' aanwezigheid irritant
Hij zorgt wel voor lekker veel kijkcijfers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, je hebt een geestelijke stoornis of je hebt het niet
![]()
Volgens mij wel...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:13 schreef AutumnTears het volgende:
Is Dimitrie homo??
Absoluut en hij heeft tenminste een reden waarom hij het doet, Huub niet die doet het met een vol verstand. Moet eerlijk toegeven dat ik de Terror soms ook te grappig voor woorden vindt, zoals met Palma in de uitzending daarstraks. Alleen de kots vond ik tever gaan, maar goed, hij doet het zelf en hij kan die viezigheid blijkbaar wel verdragenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:11 schreef F04 het volgende:
[..]
Hij zorgt wel voor lekker veel kijkcijfers.
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Wacht even, ik moet 'n scheet laten"
[afbeelding]
Staat er weer eens een waardige tegenstander voor meneer Huub op, wordt ie afgerekend op zijn houdingquote:
Precies, dat wil ik wel eens zienquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef farceman het volgende:
Nadia wil geeneens meedoen!?!!!!! belachelijk flatscreen ingrijpen
Wil je zeggen dat Huub geen hoog IQ heeft? Dat heeft hij volgens mij wel.. en ook nog eens een hoog EQ volgens mij, itt Jaap.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Absoluut en hij heeft tenminste een reden waarom hij het doet, Huub niet die doet het met een vol verstand. Moet eerlijk toegeven dat ik de Terror soms ook te grappig voor woorden vindt, zoals met Palma in de uitzending daarstraks. Alleen de kots vond ik tever gaan, maar goed, hij doet het zelf en hij kan die viezigheid blijkbaar wel verdragenBovendien heeft Jaap (ondanks wat zijn acties leken zouden kunnen 'vertellen') wel een stevig iq, ook prettig natuurlijk
![]()
Oh Oh Leandraquote:
Bij mij is hij een wandelend stuk vlees meer niet ! Ik walg van zn stem kop en houding.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef pony_pak het volgende:
[..]
'Stuk vlees"
Na HDNGMWMZHIZZ, Denniks, Dennix, mr Wehkamp de nieuwe benaming voor De Nix?
Doodsbang dat haar buik in beeld komt zeker. Die 'prachtige' borsten laat ze wel graag zienquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef farceman het volgende:
Nadia wil geeneens meedoen!?!!!!! belachelijk flatscreen ingrijpen
ja das eigenlijk 1 emotie teveel voor dit spel, dat kloptquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ja huub is best een sneu mannetje.. de enige emotie die hij kent is zelfmedelijden volgens mij
Morgen gaan ze rummicuppen? Kan niet wachten...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Spannende televisie dit jongen"
Sjaaaltje, kettingquote:
Dat eq zeker niet, hij heeft totaal geen empathie voor de medemens en leeft in een 'Huub voor alles' wereld. Op het eerste oog lijkt hij dit wel te bezitten, daar ben ik het mee eens maar als je hem langer ziet..... wat mij betreft niet. Ook zijn iq vind ik discutabel. Hij lijkt op sommige momenten inderdaad aan de hoog-intelligente kant, maar hij legt het er vaak zo dik bovenop dat het mij veel te geforceerd overkomt. Ik houd het maar op een wat imponerende manier om zijn kennis op velerlei gebieden te vertonen. Op taalvaardig vlak zit het overigens wel snor bij Huub, daar valt niet over te twijfelen (goh, zeg ik nou iets aardigs over die....quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Huub geen hoog IQ heeft? Dat heeft hij volgens mij wel.. en ook nog eens een hoog EQ volgens mij, itt Jaap.
Ze zei eerder vanavond dat het nu niet mooi eruit ziet, ze heeft de hechtingen nog in twee sneetjes van de operatie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doodsbang dat haar buik in beeld komt zeker. Die 'prachtige' borsten laat ze wel graag zien
Geen verhaallijn. Jaap heeft Huub nooit gemogen, maar had geen keus en moest zich wel bij hem aansluiten om verder succes in de villa te verzekeren. Nu Dennis er is liggen de zaken helemaal anders.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:21 schreef farceman het volgende:
Jammer deze verhaallijn dat er weer ruzie moet komen tussen Huub en Jaap
Geen slecht woord over Nadiaquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:22 schreef firecow het volgende:
damn wat is die nadia een muts zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |