Volgens mij wel...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:13 schreef AutumnTears het volgende:
Is Dimitrie homo??
Absoluut en hij heeft tenminste een reden waarom hij het doet, Huub niet die doet het met een vol verstand. Moet eerlijk toegeven dat ik de Terror soms ook te grappig voor woorden vindt, zoals met Palma in de uitzending daarstraks. Alleen de kots vond ik tever gaan, maar goed, hij doet het zelf en hij kan die viezigheid blijkbaar wel verdragenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:11 schreef F04 het volgende:
[..]
Hij zorgt wel voor lekker veel kijkcijfers.
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Wacht even, ik moet 'n scheet laten"
[afbeelding]
Staat er weer eens een waardige tegenstander voor meneer Huub op, wordt ie afgerekend op zijn houdingquote:
Precies, dat wil ik wel eens zienquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef farceman het volgende:
Nadia wil geeneens meedoen!?!!!!! belachelijk flatscreen ingrijpen
Wil je zeggen dat Huub geen hoog IQ heeft? Dat heeft hij volgens mij wel.. en ook nog eens een hoog EQ volgens mij, itt Jaap.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Absoluut en hij heeft tenminste een reden waarom hij het doet, Huub niet die doet het met een vol verstand. Moet eerlijk toegeven dat ik de Terror soms ook te grappig voor woorden vindt, zoals met Palma in de uitzending daarstraks. Alleen de kots vond ik tever gaan, maar goed, hij doet het zelf en hij kan die viezigheid blijkbaar wel verdragenBovendien heeft Jaap (ondanks wat zijn acties leken zouden kunnen 'vertellen') wel een stevig iq, ook prettig natuurlijk
![]()
Oh Oh Leandraquote:
Bij mij is hij een wandelend stuk vlees meer niet ! Ik walg van zn stem kop en houding.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef pony_pak het volgende:
[..]
'Stuk vlees"
Na HDNGMWMZHIZZ, Denniks, Dennix, mr Wehkamp de nieuwe benaming voor De Nix?
Doodsbang dat haar buik in beeld komt zeker. Die 'prachtige' borsten laat ze wel graag zienquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef farceman het volgende:
Nadia wil geeneens meedoen!?!!!!! belachelijk flatscreen ingrijpen
ja das eigenlijk 1 emotie teveel voor dit spel, dat kloptquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ja huub is best een sneu mannetje.. de enige emotie die hij kent is zelfmedelijden volgens mij
Morgen gaan ze rummicuppen? Kan niet wachten...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Spannende televisie dit jongen"
Sjaaaltje, kettingquote:
Dat eq zeker niet, hij heeft totaal geen empathie voor de medemens en leeft in een 'Huub voor alles' wereld. Op het eerste oog lijkt hij dit wel te bezitten, daar ben ik het mee eens maar als je hem langer ziet..... wat mij betreft niet. Ook zijn iq vind ik discutabel. Hij lijkt op sommige momenten inderdaad aan de hoog-intelligente kant, maar hij legt het er vaak zo dik bovenop dat het mij veel te geforceerd overkomt. Ik houd het maar op een wat imponerende manier om zijn kennis op velerlei gebieden te vertonen. Op taalvaardig vlak zit het overigens wel snor bij Huub, daar valt niet over te twijfelen (goh, zeg ik nou iets aardigs over die....quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Huub geen hoog IQ heeft? Dat heeft hij volgens mij wel.. en ook nog eens een hoog EQ volgens mij, itt Jaap.
Ze zei eerder vanavond dat het nu niet mooi eruit ziet, ze heeft de hechtingen nog in twee sneetjes van de operatie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doodsbang dat haar buik in beeld komt zeker. Die 'prachtige' borsten laat ze wel graag zien
Geen verhaallijn. Jaap heeft Huub nooit gemogen, maar had geen keus en moest zich wel bij hem aansluiten om verder succes in de villa te verzekeren. Nu Dennis er is liggen de zaken helemaal anders.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:21 schreef farceman het volgende:
Jammer deze verhaallijn dat er weer ruzie moet komen tussen Huub en Jaap
Geen slecht woord over Nadiaquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:22 schreef firecow het volgende:
damn wat is die nadia een muts zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |