quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Sorry, moest het even kwijt. Met name door de grote Huub liefde hier nog steeds aanwezig![]()
Volgens mij is het Menstruatiebloedquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En daar gaat ketjap of chocosaus in Japio's bed
[afbeelding]
Aks je die niet ziet, moet je even naar de popi pol kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie hier geen liefde voor Huub, wel een Taz, Brian, Del, iemand afkeer, die ik overigens deel.![]()
Qua uiterlijk misschien, qua karakter is hij daar veel te uitgekookt, sluw en doortrapt voor...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef AutumnTears het volgende:
Huub lijkt echt 8 ofzo
OMG... dat baggermerk "Candy" is toch de enige die een was-droogcombinatie levert?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:02 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een combi apparaat wat beneden staat, wassen en drogen in een.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef BarryK het volgende:
Ze moeten stoppen, Jaap zegt: "ja rtl he"... en daarna biedt Jaap z'n excuses aan
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Qua uiterlijk misschien, qua karakter is hij daar veel te uitgekookt, sluw en doortrapt voor...
Fonssssssssssssssssquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef BarryK het volgende:
Ze moeten stoppen, Jaap zegt: "ja rtl he"... en daarna biedt Jaap z'n excuses aan
Jaap werkt niet samen met Huub. Huub had hem nodig en nu heeft Jaap Dennis als back-up.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:07 schreef farceman het volgende:
ZO jammer dat Huub en Jaap altijd alles moeten doen.
Laat ze nu eens samen werken tegen andere?!
haha, die Huub is ook een echte lilliputter zo tegenover Dimitri!!quote:
Als het aan sommige partijen ligt moeten ze zich wel zo gaan gedragen.quote:
Een beetje miljonair laat dat ophalen, wassen en weer thuis bezorgen. Allemaal natuurlijk geregeld door de huishouding... Die natuurlijk elke keer er voor zorgt dat er niks kwijt is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
OMG... dat baggermerk "Candy" is toch de enige die een was-droogcombinatie levert?!
Ik wil de eerste miljonair nog tegenkomen die zo'n ding gebruikt voor zijn wasgoed![]()
Striptwisterquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit mee te kijken hoe Huub staat te pissen.
Waar dan ik zie m niet, o wacht idd dat stuk vlees met zn handen in zn zakquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
ah wat is die dennis' aanwezigheid irritant
Hij zorgt wel voor lekker veel kijkcijfers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, je hebt een geestelijke stoornis of je hebt het niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |