Volgens mij wel...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:13 schreef AutumnTears het volgende:
Is Dimitrie homo??
Absoluut en hij heeft tenminste een reden waarom hij het doet, Huub niet die doet het met een vol verstand. Moet eerlijk toegeven dat ik de Terror soms ook te grappig voor woorden vindt, zoals met Palma in de uitzending daarstraks. Alleen de kots vond ik tever gaan, maar goed, hij doet het zelf en hij kan die viezigheid blijkbaar wel verdragenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:11 schreef F04 het volgende:
[..]
Hij zorgt wel voor lekker veel kijkcijfers.
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Wacht even, ik moet 'n scheet laten"
[afbeelding]
Staat er weer eens een waardige tegenstander voor meneer Huub op, wordt ie afgerekend op zijn houdingquote:
Precies, dat wil ik wel eens zienquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef farceman het volgende:
Nadia wil geeneens meedoen!?!!!!! belachelijk flatscreen ingrijpen
Wil je zeggen dat Huub geen hoog IQ heeft? Dat heeft hij volgens mij wel.. en ook nog eens een hoog EQ volgens mij, itt Jaap.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Absoluut en hij heeft tenminste een reden waarom hij het doet, Huub niet die doet het met een vol verstand. Moet eerlijk toegeven dat ik de Terror soms ook te grappig voor woorden vindt, zoals met Palma in de uitzending daarstraks. Alleen de kots vond ik tever gaan, maar goed, hij doet het zelf en hij kan die viezigheid blijkbaar wel verdragenBovendien heeft Jaap (ondanks wat zijn acties leken zouden kunnen 'vertellen') wel een stevig iq, ook prettig natuurlijk
![]()
Oh Oh Leandraquote:
Bij mij is hij een wandelend stuk vlees meer niet ! Ik walg van zn stem kop en houding.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef pony_pak het volgende:
[..]
'Stuk vlees"
Na HDNGMWMZHIZZ, Denniks, Dennix, mr Wehkamp de nieuwe benaming voor De Nix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |