Weet ik niet, hij riep hetquote:
Ik vrees voor een streamlock. Japio dronken en klapt uit de school.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:16 schreef 2live het volgende:
jaap; ik werd achter geroepen, je wordt verdacht van enorme fraude
Zou wat zijn als ik iedereen die ik niet mocht onder zou moeten gaan kotsen...zal een bende worden...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je wat het is
Ik wil Nadia en Dennis echt een kans geven in DGK
Maar als ik ze op straat tegen zou komen
( Bij Dennis is de kans klein, qua afstand)
Kots ik er op
soory, maar hij kan zich niet mengen in deze discussiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen heeft lol en maakt geinige opmerkingen, behalve Dennix. Hij doet z'n mond niet eens open.
[afbeelding]
okquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik iedereen die ik niet mocht onder zou moeten gaan kotsen...zal een bende worden...![]()
Als ze Palma kidnappen, maakt ze ze binnen een paar uur zo gek met haar geschreeuw dan ze haar zo weer vrijlaten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:18 schreef 2live het volgende:
jaap; ik zie Jelte wel iemand kidnappen van het personeel
b; als ie slim is neemt hij Palma
Ja, hoe is het mogelijk dat je er nu ze in DGK zitten wél naar luistert hè? Dat heb ik met Brian ook, trouwens met veel daar nu ik er over nadenk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je wat het is
Ik wil Nadia en Dennis echt een kans geven in DGK
Maar als ik ze op straat tegen zou komen
( Bij Dennis is de kans klein, qua afstand)
Kots ik er op
Je bedoelt die man met zijn handen in zijn zakken en alleen een grote bek heeft als Huub niet in de buurt is?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen heeft lol en maakt geinige opmerkingen, behalve Dennix. Hij doet z'n mond niet eens open.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:19 schreef TiNo_Flo het volgende:
Op Bonaire kennen ze geen Twister, Brian weet inmiddels de spelregels en het lijkt hem een ingewikkeld spel. Maar hij is wel enthousiast.
[afbeelding]
Hij observeert, en straks gebruikt hij datquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt die man met zijn handen in zijn zakken en alleen een grote bek heeft als Huub niet in de buurt is?
Is Mitch naaktquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja, hoe is het mogelijk dat je er nu ze in DGK zitten wél naar luistert hè? Dat heb ik met Brian ook, trouwens met veel daar nu ik er over nadenk.
quote:
Volgens Peter zit er een gaatje in die zakken en speelt hij steeds met zn piemeltjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij observeert, en straks gebruikt hij dat![]()
Nu nog rellen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb nu ook livestreamleve iDeal, dit is meesterlijk
Ik kon niet alles volgen, gisteren en vandaag. Heeft Lieke die brief geschreven ? Of was het een fake van Brian ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:19 schreef Clank het volgende:
'Domme Amanda' laat Lieke nu uitspraken doen waardoor ze weet dat Lieke liegt.. gaat over de back-up die ze zou willen van Natasia. Dat is volgens Lieke niet waar... maar die brief waar ze dat in had geschreven heeft Amanda ook gelezen.
Kreeg net geld terugquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Haal adem en denk aan de blauwe belasting envelop, dat werkt bij mij ook altijd![]()
Streams zijn gratis, iig je kan ze gratis krijgen als je even een ander topic had gelezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb nu ook livestreamleve iDeal, dit is meesterlijk
Dat noemen ze een bioscoop-broek ........quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Volgens Peter zit er een gaatje in die zakken en speelt hij steeds met zn piemeltje![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat noemen ze een bioscoop-broek ........
kutquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:24 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Streams zijn gratis, iig je kan ze gratis krijgen als je even een ander topic had gelezen.
Ahhhhhhh wat zielig....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Ik voel me buiten gesloten.Ik heb helemaal alleen 3 kwartier naar A en L zitten luisteren.
![]()
Maar jij hebt vast weer wat geleerd vandaagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Ik voel me buiten gesloten.Ik heb helemaal alleen 3 kwartier naar A en L zitten luisteren.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |