Ik heb er zelf ook wat moeite mee, maar om te worden geaccepteerd moet je blijkbaar 'het spel' spelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben af en toe een bitch, maar dit zou ik echt nooit kunnen, zo gemeen en stokerig. Sorry OT.![]()
Ze naait Huub sowieso een paar keer in de week.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
oh, je bent wel erg gesteld op die lieke, be benieuwd hoe jouw reaktie zal zijn als ze binnenkort huub keihard gaat naaien, wedden dat zij nog steeds met wraakgevoelens zit
Jazeker!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef itsme het volgende:
[..]
ze had wel aan nadia gezegt toch dat ze dat zou doen?
Tondeuse loopt gelijk vast door al die vette klitten. Echt, een schaap is nog makkelijker te scheren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef cobain94 het volgende:
Word voor amanda een tondeuse of een schaar gebruikt? Ik hoop een tondeuse..Richt meer schade aan..
als ze slim is doet ze dat niet ivm populariteitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
oh, je bent wel erg gesteld op die lieke, be benieuwd hoe jouw reaktie zal zijn als ze binnenkort huub keihard gaat naaien, wedden dat zij nog steeds met wraakgevoelens zit
Jawel, maar op feestjes is Amanda vaak het (zoen-)vriendinnetje van Lieke. Vanavond gaan Lieke en Nadia daarom demonstratief zoenen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda was toch al tegen Huub en Lieke, dus zij verliezen er niet bij.
Ze zorgen zo dat Amanda nog meer een hekel krijgt aan Nadia.
Daar kun je lang op wachten. De dag dat Amanda en Brian elkaar laten vallen ligt echt ietsjes dichterbijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Dan blijf ik kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel, maar op feestjes is Amanda vaak het (zoen-)vrindinnetje van Lieke. Vanavond gaan Lieke en Nadia daarom demonstratief zoenen.
Volgens mij iedere dag zelfs.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:50 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ze naait Huub sowieso een paar keer in de week.
O, dát had ik even gemist. Hebben ze ook gezegd hoe laat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel, maar op feestjes is Amanda vaak het (zoen-)vrindinnetje van Lieke. Vanavond gaan Lieke en Nadia daarom demonstratief zoenen.
Jij blijft tenminste scherp! American Caffee?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke had dit toch al vooraf gezegd tegen Nadia. Ze zou proberen Amanda in te palmen om dat vannacht ineens het tegenovergestelde te doen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:50 schreef F04 het volgende:
Amanda vind Nadia brutaal en arrogant .
Ja, ik begrijp ook niet wat ze in Dimitri ziet.quote:
Zelfs ík snap dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp ook niet wat ze in Dimitri ziet.
Een lekker lijf en vrouwen zien verder niets meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp ook niet wat ze in Dimitri ziet.
quote:
Zal ze door de keur komen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dimitri bekijkt of Nadia schimmelnagels heeft.
[afbeelding]
Vanavond laat willen Nadia en Lieke een feestje gaan bouwen. Lieke heeft ballonnen en feesttoeters en confetti in haar kast klaarliggen. Nadia was nog een beetje aarzelend, omdat Natasia dan wel zal slapen, maar Lieke wuifde dat weg ("dan had ze maar niet in de Kooi moeten komen")quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dát had ik even gemist. Hebben ze ook gezegd hoe laat?![]()
schimmelnagels of niet, huub zou meteen aan de tenen gaan sabbelen, huub is toch een voeten-liefhebber,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dimitri bekijkt of Nadia schimmelnagels heeft.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een lekker lijf en vrouwen zien verder niets meer.
Ik denk meer Jaap hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
schimmelnagels of niet, huub zou meteen aan de tenen gaan sabbelen, huub is toch een voeten-liefhebber,![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef Haunter het volgende:
Nu weet ik eindelijk waar dat stemgeluid van Amanda op lijkteen ouderwetse wasknijper op de neus
![]()
kettingzaagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef cobain94 het volgende:
Word voor amanda een tondeuse of een schaar gebruikt? Ik hoop een tondeuse..Richt meer schade aan..
Laat je nummer hier achter, hij vast ook een Fokker.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee Scan
Ik val niet op hem qua lichaam. Kijk als hij aanbelt doe ik wel open![]()
Maar hij is zo lief![]()
nog viezer, het beeld al, maar huub was regelmatig op de streams te zien terwijl hij vrolijk aan voeten likte, hoer of nietquote:
Vergeet het SJAALTJE niet!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
en die voetjes en dat butlertje en dan die massage
![]()
Schat het was een ramp, gisteren heeft hij de hele dag in de kleedkamer gezeten, vandaag mocht hij de baan op, regen regen regen, 1e set gewonnen, 2e set 6-5, dus morgen weer .............. ik heb zitten jankenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeft onze gemene deler vandaag nog gewonnen?![]()
Verleten V-snaar...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan versleten remblokken op mijn auto.![]()
Stropdasquote:
Als ze lachtquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
COSje bijna vol (no pun intended).Zet iemand een nieuwe klaar?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
COSje bijna vol (no pun intended).Zet iemand een nieuwe klaar?
BQueenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat je nummer hier achter, hij vast ook een Fokker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |