Jah Nadia die heeft helemaal geen 2 weken nodig om te orienteren.quote:
Je kunt je nog wel eens vergissen in Nada. Het lijkt me een hele gevaarlijke tante.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord en ik heb niet het idee dat Nadia slinks bezig was. Nadia kon wel even een steuntje gebruiken zeg maar en Lieke gaf dat. Dat denk ik.
Ik vind het eerlijk gezegd geen gedram, kan wel begrijpen dat ze hierover wil praten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat mij om het ontzettende gedram van Lieke, daar ben ik allergisch voor, sorry.
vergeet niet; je lult uit je fokkin kutnek!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef noekje het volgende:
Dit vond ik dus een mooi gesprek. Heel anders dan:
- ja maar jij vindt hem dom
- dat vind ik ook
- hou je mond
- waarom?
- jij zegt dat altijd, ik word boos
- ik ben ook boos
- hou op! We gaan verder met onze relatie
- oké!
Ik kan me ontzettend gaan vergissen hoor. Ik heb het weleens vaker fout maar tot nu toe vind ik haar juist heel lief, gevoelig, geen mening hebben, onzeker en niet geschikt voor de kooi.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je nog wel eens vergissen in Nada. Het lijkt me een hele gevaarlijke tante.
nadia is niet slinks, lieke maakt er volledig gebruik van, die is gewoon valsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord en ik heb niet het idee dat Nadia slinks bezig was. Nadia kon wel even een steuntje gebruiken zeg maar en Lieke gaf dat. Dat denk ik.
Tuurlijk , ik ook, maar we hebben dit al zo vaak gehoord. Ik vind het wat vermoeiend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd geen gedram, kan wel begrijpen dat ze hierover wil praten.
Nadia, die gaat over lijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kan me ontzettend gaan vergissen hoor. Ik heb het weleens vaker fout maar tot nu toe vind ik haar juist heel lief, gevoelig, geen mening hebben, onzeker en niet geschikt voor de kooi.
ze zei dat ze gevoelig was, snel ontroerd, en slecht tegen terror kan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kan me ontzettend gaan vergissen hoor. Ik heb het weleens vaker fout maar tot nu toe vind ik haar juist heel lief, gevoelig, geen mening hebben, onzeker en niet geschikt voor de kooi.
En ze zei tegen Lieke dat die terror niet echt iets voor haar is. Dat ze daar niet tegen kan. Dus het gaat vrij simpel worden om Nadia na 23 september er uit te werken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
[..]
De Rat heeft bijna alles door wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:42 schreef farceman het volgende:
Lieke begaat een fout: Amanda en Nadia gaan hier nooit intrappen en Lieke wordt weer slachtoffer.
Brian zal Amanda hier waarschijnlijk vanavond nog voor waarschuwen die heeft dit soort dingen gelijk door.
Jouw lieve Amanda gelukkig niet. Die zou niet, door bijvoorbeeld met Huub te gaan kussen, proberen om Huub en Lieke uit elkaar te krijgen. Dat doen prinsesjes niet. En ze zou ook nooit een homo dagenlang voor flikker uitschelden enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nadia is niet slinks, lieke maakt er volledig gebruik van, die is gewoon vals
Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef Kinga het volgende:
OMG, Dimitri gaat Nadia's voeten masseren... IK BEN JALOERS!!!
Ze moet uitkijken dat ze het niet overdrijft.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Holy Moses, nu zegt Lieke weer het tegenovergestelde tegen Amanda over Nada.
Speltechnisch sterk, maar zo sneaky.
Lieke had dit toch al vooraf gezegd tegen Nadia. Ze zou proberen Amanda in te palmen om dat vannacht ineens het tegenovergestelde te doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
dat is lieke's middle name: sneakyquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Misschien vergis ik me dan, zal later blijken, maar ik denk dat het een lieve meid is met meer hersen-inhoud dan een amoebe, en in staat om boven de hier als algemeen dom omschreven bewoners te staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je nog wel eens vergissen in Nada. Het lijkt me een hele gevaarlijke tante.
ze had wel aan nadia gezegt toch dat ze dat zou doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Amanda was toch al tegen Huub en Lieke, dus zij verliezen er niet bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke had dit toch al vooraf gezegd tegen Nadia. Ze zou proberen Amanda in te palmen om dat vannacht ineens het tegenovergestelde te doen.
Ik ben af en toe een bitch, maar dit zou ik echt nooit kunnen, zo gemeen en stokerig. Sorry OT.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke had dit toch al vooraf gezegd tegen Nadia. Ze zou proberen Amanda in te palmen om dat vannacht ineens het tegenovergestelde te doen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien vergis ik me dan, zal later blijken, maar ik denk dat het een lieve meid is met meer hersen-inhoud dan een amoebe, en in staat om boven de hier als algemeen dom omschreven bewoners te staan.
Het complotje van Nadia en Lieke, dat ze nu uitvoert tegen Amanda, met forse steun van Huub, zal laten blijken hoe dom Amanda is (of niet natuurlijk)![]()
oh, je bent wel erg gesteld op die lieke, be benieuwd hoe jouw reaktie zal zijn als ze binnenkort huub keihard gaat naaien, wedden dat zij nog steeds met wraakgevoelens zitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jouw lieve Amanda gelukkig niet. Die zou niet, door bijvoorbeeld met Huub te gaan kussen, proberen om Huub en Lieke uit elkaar te krijgen. Dat doen prinsesjes niet. En ze zou ook nooit een homo dagenlang voor flikker uitschelden enzo.
Ja maar wat moet je nou geloven, op een gegeven moment komt het boven tafel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef itsme het volgende:
[..]
ze had wel aan nadia gezegt toch dat ze dat zou doen?
Sterker nog Honneponnetje mag Dimitri's rug masseren......quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef Kinga het volgende:
OMG, Dimitri gaat Nadia's voeten masseren... IK BEN JALOERS!!!
Urine en schaamharen gooien, dat is gelukkig heel gewoon.quote:
Ik word gek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Sterker nog Honneponnetje mag Dimitri's rug masseren......
Nou als iemand me zo zou uitschelden als Amanda deed.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben af en toe een bitch, maar dit zou ik echt nooit kunnen, zo gemeen en stokerig. Sorry OT.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |