Jah Nadia die heeft helemaal geen 2 weken nodig om te orienteren.quote:
Je kunt je nog wel eens vergissen in Nada. Het lijkt me een hele gevaarlijke tante.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord en ik heb niet het idee dat Nadia slinks bezig was. Nadia kon wel even een steuntje gebruiken zeg maar en Lieke gaf dat. Dat denk ik.
Ik vind het eerlijk gezegd geen gedram, kan wel begrijpen dat ze hierover wil praten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat mij om het ontzettende gedram van Lieke, daar ben ik allergisch voor, sorry.
vergeet niet; je lult uit je fokkin kutnek!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef noekje het volgende:
Dit vond ik dus een mooi gesprek. Heel anders dan:
- ja maar jij vindt hem dom
- dat vind ik ook
- hou je mond
- waarom?
- jij zegt dat altijd, ik word boos
- ik ben ook boos
- hou op! We gaan verder met onze relatie
- oké!
Ik kan me ontzettend gaan vergissen hoor. Ik heb het weleens vaker fout maar tot nu toe vind ik haar juist heel lief, gevoelig, geen mening hebben, onzeker en niet geschikt voor de kooi.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je nog wel eens vergissen in Nada. Het lijkt me een hele gevaarlijke tante.
nadia is niet slinks, lieke maakt er volledig gebruik van, die is gewoon valsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord en ik heb niet het idee dat Nadia slinks bezig was. Nadia kon wel even een steuntje gebruiken zeg maar en Lieke gaf dat. Dat denk ik.
Tuurlijk , ik ook, maar we hebben dit al zo vaak gehoord. Ik vind het wat vermoeiend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd geen gedram, kan wel begrijpen dat ze hierover wil praten.
Nadia, die gaat over lijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kan me ontzettend gaan vergissen hoor. Ik heb het weleens vaker fout maar tot nu toe vind ik haar juist heel lief, gevoelig, geen mening hebben, onzeker en niet geschikt voor de kooi.
ze zei dat ze gevoelig was, snel ontroerd, en slecht tegen terror kan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kan me ontzettend gaan vergissen hoor. Ik heb het weleens vaker fout maar tot nu toe vind ik haar juist heel lief, gevoelig, geen mening hebben, onzeker en niet geschikt voor de kooi.
En ze zei tegen Lieke dat die terror niet echt iets voor haar is. Dat ze daar niet tegen kan. Dus het gaat vrij simpel worden om Nadia na 23 september er uit te werken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
[..]
De Rat heeft bijna alles door wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:42 schreef farceman het volgende:
Lieke begaat een fout: Amanda en Nadia gaan hier nooit intrappen en Lieke wordt weer slachtoffer.
Brian zal Amanda hier waarschijnlijk vanavond nog voor waarschuwen die heeft dit soort dingen gelijk door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |