Wist niet dat je dgk vanuit het buitenland kon bekijken,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik weer terug in NL, vanmiddag teruggekomen (de zg red-eye vlucht). Ik was maar 10 dagen in Boston.
jahahahaaaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje Amanda-like. Ook zal zo'n verlopen kop. Volgens mij komt dat door overmatig zonnebanken.
En wordt-ie nu al een beetje grijs of lijkt dat maar zo?
RTL-waardig!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef farscapevr6 het volgende:
wtf twister???????????????????????
Nah dits normaalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef wolferl het volgende:
Ik voorzie een breuk tussen Lieke en Huub.
Alleen van haar reactie ja, lijkt me logisch, maar absoluut niet van Sylvia zelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is duidelijk. Hij neemt echt afstand van de reactie van Sylvia
MUTE hier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef Soury het volgende:
Lieke wil uitleg en uitleg en uitleg Snap je![]()
Hmmm... volgens mij ziet hij er op die capture wel erg goed uit, maar dat zal dan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje Amanda-like. Ook zal zo'n verlopen kop. Volgens mij komt dat door overmatig zonnebanken.
En wordt-ie nu al een beetje grijs of lijkt dat maar zo?
Ik zat daar om te werken. Maar heb natuurlijk genoeg tijd gehad om te streamen (en hier te posten). Zaterdag (boot-camp) kon ik in 1 dag 200+ caps plaatsen. Ik zat daar toch maar in 'n appartementje en heel slecht weer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:24 schreef itsme het volgende:
[..]
leuk gehad? goed je weer te zien (al zag ik je soms nog)
Ze stellen de popi poll niet voor niks effe uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef wolferl het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef wolferl het volgende:
Dat vind ik wel jammer, dat ze soms in de zeur-modus gaat. Huub gaat nu door het vuur voor haar en als ze dat in twijfel gaat trekken met zeuren kinkelt ze haar eigen glaasjes in. Even afwachten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef blomst het volgende:
Lieke weet vaak een gesprek om te draaien in een negatief gesprek.
Klopt, hij neemt afstand van haar reactie. Sylvia blijft echt wel een vriendin van Huub.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen van haar reactie ja, lijkt me logisch, maar absoluut niet van Sylvia zelf.
is toch een heel normaal gesprek, je kunt alles wel gezeur vinden.Maar niemand maakt mij wijs dat ze thuis ook niet van dit soort gesprekken hebben.quote:
Na Triviant en Twister wacht ik op PimPamPet.quote:
Smaken verschillen, maar ik vind hem absoluut niet knap, het lijkt net alsof z'n hoofd niet helemaal echt is, en hij ziet er altijd zo onfris uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... volgens mij ziet hij er op die capture wel erg goed uit, maar dat zal dan aan mij liggen.
Huh?? Luister ik weer naar iets anders ofzo? Het ging heel prima, tot Huub zei dat hij Lieke niet normaal vindt. Daar viel Lieke even over en dat kan ik me heel goed voorstellen. Verder reageert Lieke zéér primaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef blomst het volgende:
Lieke weet vaak een gesprek om te draaien in een negatief gesprek.
Ach ja, het complot.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze stellen de popi poll niet voor niks effe uit.
Die gaan ze pas doen als Huub een fout maakt.
Nadia en Dennis gaan anders veel te weinig scoren.
Ik snap er ook helemaal niets meer van. Lieke reageert helemaal prima op de acties van Sylvia. Diep respect voor... echt diep respect. Dat had ik niet gekunt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
[..]
is toch een heel normaal gesprek, je kunt alles wel gezeur vinden.Maar niemand maakt mij wijs dat ze thuis ook niet van dit soort gesprekken hebben.
Als je van die verwijfde, verlepte,zonnebankbruinachtige koppen houd, dan wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... volgens mij ziet hij er op die capture wel erg goed uit, maar dat zal dan aan mij liggen.
Het gaat mij om het ontzettende gedram van Lieke, daar ben ik allergisch voor, sorry.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
[..]
is toch een heel normaal gesprek, je kunt alles wel gezeur vinden.Maar niemand maakt mij wijs dat ze thuis ook niet van dit soort gesprekken hebben.
Heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef wolferl het volgende:
Nadia is bezig om Huub en Lieke te breken, Nadia is sluw bezig.
Scherp blijvenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ach ja, het complot.
Ik was het bijna vergeten.
idd en de meeste mensen niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niets meer van. Lieke reageert helemaal prima op de acties van Sylvia. Diep respect voor... echt diep respect. Dat had ik niet gekunt.
Wat? Zijn er meer mensen die dit gehoord hebben. Het lijkt me ERG sterk namelijk, na het gesprek tussen Lieke en Nadia net in de tuin.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef wolferl het volgende:
Nadia is bezig om Huub en Lieke te breken, Nadia is sluw bezig.
Ze heeft zich erg ingehouden, maar het blijkt nu toch wat dieper te zitten dan ze deed voorkomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
Ja Lieke Syl is onvolwassen en snap je bewoording maar over en uit nu .... gezeik op nix af.
Ja, ik heb er duidelijk geen kijk op dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Als je van die verwijfde, verlepte,zonnebankbruinachtige koppen houd, dan wel.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Zijn er meer mensen die dit gehoord hebben. Het lijkt me ERG sterk namelijk, na het gesprek tussen Lieke en Nadia net in de tuin.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er duidelijk geen kijk op dan.
Nadia lokt Lieke uit tot negatieve uitspraken over Huub.quote:
Kan ik me heel goed voorstellen. Het had mij in die situatie nog véél meer dwars gezeten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft zich erg ingehouden, maar het blijkt nu toch wat dieper te zitten dan ze deed voorkomen.
Ik meende te zien dat het haar kwetste.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft zich erg ingehouden, maar het blijkt nu toch wat dieper te zitten dan ze deed voorkomen.
Rustig blijven, Scan...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Zijn er meer mensen die dit gehoord hebben. Het lijkt me ERG sterk namelijk, na het gesprek tussen Lieke en Nadia net in de tuin.
Nou Nadia kom maar es op danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nadia lokt Lieke uit tot negatieve uitspraken over Huub.
Maar let maar op Nadia is sluw bezig.
Huub mag Nadia niet.
Huub mag Denniks niks.
Denniks mag Nadia.
Denniks mag Huub en Lieke niet.
Lieke mag Nadia.
Ik heb het gehoord en ik heb niet het idee dat Nadia slinks bezig was. Nadia kon wel even een steuntje gebruiken zeg maar en Lieke gaf dat. Dat denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |