mogen er van mij ook 2 zijn of zo...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Dimitri gaat even een banaantje eten met zijn shirt uit
Ik snap niet waarom ze Brian niet helpt met zijn Sudoku.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef demins het volgende:
Amanda ligt er bij als een aangeschoten reekalf...
Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat Lieke wel een vrouw in de kooi zou willen hebben waar ze eens normaal mee kan praten.
dank jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef Kinga het volgende:
Godskolere, die jongen is me toch lekker.
Je bedoelt dus dat ze er mee moeten doorgaan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Niemand moet echt ophouden met dat JAPIOOOOOOOOOO!
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ho nou meisjes, een beetje zelfbeheersing.![]()
![]()
ja met die andere twee............quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat Lieke wel een vrouw in de kooi zou willen hebben waar ze eens normaal mee kan praten.
en dan die stropdas op die blote borst; van hem kan ik het hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef Kinga het volgende:
Én hij wint van Brian met armpjedrukken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef Kinga het volgende:
echt welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:12 schreef 2live het volgende:
[..]
en dan die stropdas op die blote borst; van hem kan ik het hebben![]()
Eigen caps? Of geleend?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
Wat een bekende caps. Bron Tien.
[afbeelding]
Mijn butler is ook ruimdenkendquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
De opvattingen over hoe butlers en huishoudsters zich horen te gedragen, zijn behoorlijk progressief in Eemnes.
Ze is al bezig met Nadiaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:14 schreef blomst het volgende:
Dus Sylvia heeft nog steeds een slecht gevoel bij Lieke.
Lieke is verstandig nog iemand als dekking te zoeken, op Jaap kun j niet aan, en je weet maar nooit of je er nog 1 nodig hebt.
Staan op de site van Tien en komen van FOK.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staan op de site van Tien en komen van FOK.
Nog steeds vanuit Boston?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke in gesprek over de reactie van Sylvia. Huub geeft aan het ook niet helemaal eens te zijn met Sylvia.
[afbeelding]
[afbeelding]
oooooooo gelukkig ik was even bang dat hij zich had laten inpalmen door die tarotmutsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke in gesprek over de reactie van Sylvia. Huub geeft aan het ook niet helemaal eens te zijn met Sylvia.
Kan ik ze aanklagen denk je?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Schande. Zelfs hier hebben wij het fatsoen om de bron te vermelden.
Beetje Amanda-like. Ook zal zo'n verlopen kop. Volgens mij komt dat door overmatig zonnebanken.quote:
Nee, nu ben ik weer terug in NL, vanmiddag teruggekomen (de zg red-eye vlucht). Ik was maar 10 dagen in Boston.quote:
Een heel slecht advies, m.i.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
Dennis adviseert Nadia verbaal terug te knallen naar Amanda, omdat ze anders over haar heen loopt.
leuk gehad? goed je weer te zien (al zag ik je soms nogquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik weer terug in NL, vanmiddag teruggekomen (de zg red-eye vlucht). Ik was maar 10 dagen in Boston.
Neuh, laat maar. Ze lezen hier wel mee en kunnen zich gaan zitten schamen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |