ik eet gelukkig vegetarischquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nouhou, met die berg stro maakt ze nog een redelijke kans hoor. Als ze haar muil opentrekt helemaal. Stom kalf dat het is.![]()
Vandaar dat ze hier wel eens zweefteef wordt genoemd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat mens heeft voornamelijk contact met gene zijde![]()
Nadia knipt Adel Kaal en Lieke zijkt er overheen! en Natas gaat haar daarna wassen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:53 schreef lorence1 het volgende:
wat is het plan tussen de 2 dames?
wat gaan ze bij amanda doen?
Ach het is heel erg kort door de bocht, maar dat zou heel goed het uiteindelijke plan van Lieke zijn. Ze kijkt gewoon niet goed, betrouwbaar uit hoor ogen, die staan veel te dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
Jij denkt echt dat ze Huub gaat laten vallen omdat ze nu met Nadia een plan heeft
![]()
![]()
Zeg me dat het niet zo is.
"Braaf" is meteen weer een andere uiterste. Maar dat het niet wordt goedgekeurd dat er urine over iemand wordt heengegoten, juich ik toe.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:53 schreef wolferl het volgende:
Ik mis Terror Jaap nu al.
En dat Amanda haar actie niet mag uitvoeren tegen Nadia bewijst maar weer eens dat DGK een braaf progamma moet worden.
Sylvia heeft Eric gesproken, ja. Hij zei dat hij nog bevriend is met Huub, maar dat Huub wel zijn klap terug krijgt als hij weer buiten is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat mens heeft voornamelijk contact met gene zijde![]()
Kijk, die opmerking kan ik dan wel weer waarderenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Lieke denkt; "hehe eindelijk iemand die ook niet zo ordinair reageert met ruzies"
Klopt, maar Nada vertrouwen, no way.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadia zelf vindt Amanda ook maar ordinair, dus...
ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
"Braaf" is meteen weer een andere uiterste. Maar dat het niet wordt goedgekeurd dat er urine over iemand wordt heengegoten, juich ik toe.![]()
Amanda mag dus niet de schaamharen van jaap gebruiken tegen nadia.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
"Braaf" is meteen weer een andere uiterste. Maar dat het niet wordt goedgekeurd dat er urine over iemand wordt heengegoten, juich ik toe.![]()
aha, het is gebaseerd op feiten, ik dacht dat het je gevoel was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ach het is heel erg kort door de bocht, maar dat zou heel goed het uiteindelijke plan van Lieke zijn. Ze kijkt gewoon niet goed, betrouwbaar uit hoor ogen, die staan veel te dicht bij elkaar.
No way. Amanda háát Nadia. Ze voelt zich enorm dom en lelijk in haar buurt. En terecht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef itsme het volgende:
Lieke speelt het spel nu op het scherpst van de snede. Als ze niet uitkijkt dan bonden Nadia en Amanda.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Nadia: we moet haar eerst in laten slapen..
Ja, dat is ook een middel.
Weet je moeder daarvan??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:54 schreef heracles het volgende:
[..]
De laatste COS die ik heb geopent was 1008op 1 april om 2:21
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef 2live het volgende:
[..]
aha, het is gebaseerd op feiten, ik dacht dat het je gevoel was.![]()
Tja, daadwerkelijk bewijs is er natuurlijk nooit. Het klinkt trouwens wel behoorlijk zweverig als ik het teruglees :schaam:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef 2live het volgende:
[..]
aha, het is gebaseerd op feiten, ik dacht dat het je gevoel was.![]()
Huub en Lieke hebben elkaar nog niet eens gesproken volgens mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:58 schreef Sporti het volgende:
Heeft Huub nog iets verteld over zijn gesprek met Silvia?
Ja! Dat weet ik nog. Dat ging toen over het bontje van Amanda. Wat hebben we toch ook een geschiedenis samen.quote:
neeeeee zeker niet WIJ allemaal hebben dit gezegt.........quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit momentje is voorspeld. (was jij dat?)
Dat vind ik dan heel groots van Eric, als hij het Huub niet kwalijk neemt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Sylvia heeft Eric gesproken, ja. Hij zei dat hij nog bevriend is met Huub, maar dat Huub wel zijn klap terug krijgt als hij weer buiten is.
Gaan ze Braaaijan versieren ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef petraa het volgende:
Binnen gaat de clash verder. Uiteindelijk gaan Nadia en Lieke naar buiten bij Fries praten ze wat met elkaar. Nadia wilt graag met Lieke tegen Amanda. ZE hebben een plan met confetti, slingers en toeters. Ze houden het plan onder elkaar en doen het samen Girl power.
Zo voorspelbaar is Huub dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef Villalux het volgende:
[..]
neeeeee zeker niet WIJ allemaal hebben dit gezegt.........
En nou zitten ze met lullo Dennisquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik dan heel groots van Eric, als hij het Huub niet kwalijk neemt.
Maar goed, die exit van Eric is ook doorgestoken kaart geweest.
ja dat is zo maar ze haat Lieke ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
No way. Amanda háát Nadia. Ze voelt zich enorm dom en lelijk in haar buurt. En terecht.
eric? is dat niet die man van die film ass wide shut....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik dan heel groots van Eric, als hij het Huub niet kwalijk neemt.
Maar goed, die exit van Eric is ook doorgestoken kaart geweest.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja! Dat weet ik nog. Dat ging toen over het bontje van Amanda. Wat hebben we toch ook een geschiedenis samen.
Ik had geschreven dat we straks weer met de 'weemoed' Huub zouden zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit momentje is voorspeld. (was jij dat?)
Ik had het moeten weten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had geschreven dat we straks weer met de 'weemoed' Huub zouden zitten.
Hoe spontaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef Gert het volgende:
Dimitri en Huub willen zomaar, met kleren aan, het zwembad in gaan springen..
broek uit!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef Kinga het volgende:
Shirt uit, shirt uit, shirt uit!!!
broek uit!! broek uit!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef Kinga het volgende:
Shirt uit, shirt uit, shirt uit!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |