Ik denk te Nederlandsquote:
nee die vind ze wel lekker volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
nada heeft nog niks tegen brian
Dieheeft 2 avonden lang Nadia murw geluld met anti-Lieke monologen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:48 schreef riri het volgende:
dennis vist zometeen helemaal achter het net...die heeft helemaal niet door dat lieke en nadia bonden![]()
![]()
Wel extreem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Nadia: we moet haar eerst in laten slapen..
Ja, dat is ook een middel.
Het lijkt er toch op dat het niet heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dieheeft 2 avonden lang Nadia murw geluld met anti-Lieke monologen.
Nadia zelf vindt Amanda ook maar ordinair, dus...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
Lieke ligt Nada in over Natasja , Brian en Amanda. Het is trailer trash, ordinair en onderontwikkeld.
Of dit nu zo slim is van Lieke om dit te zeggen......
+ angstig voor Huub denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
Nadia is volgens mij best angstig voor Natasja, maar ach...begrijpen kan ik dat wel.
Ik zou ook bang voor haar zijn. (held op sokken)![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef daWeasel het volgende:
En dit is denk ik waarom Sylvia die Lieke niet mag. Zogauw ze merkt dat ze aan Nadia een echte backup heeft gaat ze Huub steeds meer loslaten en uiteindelijk laten vallen. Want ze weet ook dat Nadia Huub niet mag....
Geen dierenarts die daar intraptquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Nadia .......cyaankali............... make my daY!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
De laatste COS die ik heb geopent was 1008quote:COS#1906 alweer
Nouhou, met die berg stro maakt ze nog een redelijke kans hoor. Als ze haar muil opentrekt helemaal. Stom kalf dat het is.quote:
(Frank Boeijen?)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
Jij denkt echt dat ze Huub gaat laten vallen omdat ze nu met Nadia een plan heeft
![]()
![]()
Zeg me dat het niet zo is.
dat mens heeft voornamelijk contact met gene zijdequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Heeft Syl nog contact met Eric? Dat zou misschien iets van haar gedrag verklaren?
Grapje ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:54 schreef heracles het volgende:
[..]
De laatste COS die ik heb geopent was 1008op 1 april om 2:21
Maar bijzonder effectief.quote:
Ik denk eerder dat Lieke denkt; "hehe eindelijk iemand die ook niet zo ordinair reageert met ruzies"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef daWeasel het volgende:
En dit is denk ik waarom Sylvia die Lieke niet mag. Zogauw ze merkt dat ze aan Nadia een echte backup heeft gaat ze Huub steeds meer loslaten en uiteindelijk laten vallen. Want ze weet ook dat Nadia Huub niet mag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |