Knap hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Ik voel me buiten gesloten.Ik heb helemaal alleen 3 kwartier naar A en L zitten luisteren.
![]()
Zegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Ik voel me buiten gesloten.Ik heb helemaal alleen 3 kwartier naar A en L zitten luisteren.
![]()
Schat, waarom lees ik hier dan niks.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Datik dat nooit meer moet doen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast weer wat geleerd vandaag![]()
"Lieve kindjes , vandaag heb ik weer niet voorgelezen, maar ik heb wel Huub uitgescholdenquote:
quote:
Nee hoor, ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Spreekt het dan?quote:
Je bent me voor, hij draaft echt door nu.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nog 3 baco en Huub wordt vervelend
[afbeelding]
Je hebt ze meegenomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben heel slecht in verslagjes, heb btw knallende koppijn, maar het zit wel allemaal opgeslagen in mijn hoofd, dus ik geef wel een brul als het nodig is.
En nu ga ikgezellig met jullie meekijken.
538quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben heel slecht in verslagjes, heb btw knallende koppijn, maar het zit wel allemaal opgeslagen in mijn hoofd, dus ik geef wel een brul als het nodig is.
En nu ga ikgezellig met jullie meekijken.
Dag lieverdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
Naakt Twister zit ik niet echt op te wachten. Nite all en succes voor de nachtbrakers. Don't let the bedbugs bite you.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |