Knap hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Ik voel me buiten gesloten.Ik heb helemaal alleen 3 kwartier naar A en L zitten luisteren.
![]()
Zegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Ik voel me buiten gesloten.Ik heb helemaal alleen 3 kwartier naar A en L zitten luisteren.
![]()
Schat, waarom lees ik hier dan niks.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Datik dat nooit meer moet doen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast weer wat geleerd vandaag![]()
"Lieve kindjes , vandaag heb ik weer niet voorgelezen, maar ik heb wel Huub uitgescholdenquote:
quote:
Nee hoor, ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Spreekt het dan?quote:
Je bent me voor, hij draaft echt door nu.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nog 3 baco en Huub wordt vervelend
[afbeelding]
Je hebt ze meegenomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben heel slecht in verslagjes, heb btw knallende koppijn, maar het zit wel allemaal opgeslagen in mijn hoofd, dus ik geef wel een brul als het nodig is.
En nu ga ikgezellig met jullie meekijken.
538quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben heel slecht in verslagjes, heb btw knallende koppijn, maar het zit wel allemaal opgeslagen in mijn hoofd, dus ik geef wel een brul als het nodig is.
En nu ga ikgezellig met jullie meekijken.
Dag lieverdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
Naakt Twister zit ik niet echt op te wachten. Nite all en succes voor de nachtbrakers. Don't let the bedbugs bite you.![]()
@kleinzusje, is niet verstanding ivm de Google fraude-detectie ....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
Day mag ik even spammen ??? voor HIDIHO?????
Ik heb op de valreep nog even geklikt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
Day mag ik even spammen ??? voor HIDIHO?????
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
Naakt Twister zit ik niet echt op te wachten. Nite all en succes voor de nachtbrakers. Don't let the bedbugs bite you.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
Nadia zegt dat je ieder jaar je tanden mag bleken.
Mijn tandarts denkt daar anders over.
thx, maar HiDiHo weet dat , zit wel goedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
@kleinzusje, is niet verstanding ivm de Google fraude-detectie ....
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb op de valreep nog even geklikt.![]()
Jongens en meisjes, kleinzusje heeft een sig waar je op kan klikken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx, maar HiDiHo weet dat , zit wel goed
Of willen jullie het via PM doorgeven ?![]()
Dag lekkertje, kus aan de Polenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet niet of het hier iets mee te maken heeft maar dit hangt de hele dag al in mijn kop:
http://youtube.com/watch?v=bEkDGzDBD54&mode=related&search=
All Good Things Come To The End van mooie Nelly. Eergisteren ook gezien op het Diana-tribute.
Morgen moet ik ook weer heeeeel vroeg op.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Jongens en meisjes, kleinzusje heeft een sig waar je op kan klikken.
Zo, klaar.
En maar weer on topic.![]()
Oh jezus, weer de tieten discussiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:42 schreef Sug4r het volgende:
Nadia heeft 85B, vraagt Amanda; "En wat is je omvang?"![]()
Is op zich wel een goed gestelde vraag, 85 is in deze de omvang onder de borst.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:42 schreef Sug4r het volgende:
Nadia heeft 85B, vraagt Amanda; "En wat is je omvang?"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |