Ik denk te Nederlandsquote:
nee die vind ze wel lekker volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
nada heeft nog niks tegen brian
Dieheeft 2 avonden lang Nadia murw geluld met anti-Lieke monologen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:48 schreef riri het volgende:
dennis vist zometeen helemaal achter het net...die heeft helemaal niet door dat lieke en nadia bonden![]()
![]()
Wel extreem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Nadia: we moet haar eerst in laten slapen..
Ja, dat is ook een middel.
Het lijkt er toch op dat het niet heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dieheeft 2 avonden lang Nadia murw geluld met anti-Lieke monologen.
Nadia zelf vindt Amanda ook maar ordinair, dus...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
Lieke ligt Nada in over Natasja , Brian en Amanda. Het is trailer trash, ordinair en onderontwikkeld.
Of dit nu zo slim is van Lieke om dit te zeggen......
+ angstig voor Huub denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
Nadia is volgens mij best angstig voor Natasja, maar ach...begrijpen kan ik dat wel.
Ik zou ook bang voor haar zijn. (held op sokken)![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef daWeasel het volgende:
En dit is denk ik waarom Sylvia die Lieke niet mag. Zogauw ze merkt dat ze aan Nadia een echte backup heeft gaat ze Huub steeds meer loslaten en uiteindelijk laten vallen. Want ze weet ook dat Nadia Huub niet mag....
Geen dierenarts die daar intraptquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Nadia .......cyaankali............... make my daY!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
De laatste COS die ik heb geopent was 1008quote:COS#1906 alweer
Nouhou, met die berg stro maakt ze nog een redelijke kans hoor. Als ze haar muil opentrekt helemaal. Stom kalf dat het is.quote:
(Frank Boeijen?)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
Jij denkt echt dat ze Huub gaat laten vallen omdat ze nu met Nadia een plan heeft
![]()
![]()
Zeg me dat het niet zo is.
dat mens heeft voornamelijk contact met gene zijdequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Heeft Syl nog contact met Eric? Dat zou misschien iets van haar gedrag verklaren?
Grapje ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:54 schreef heracles het volgende:
[..]
De laatste COS die ik heb geopent was 1008op 1 april om 2:21
Maar bijzonder effectief.quote:
Ik denk eerder dat Lieke denkt; "hehe eindelijk iemand die ook niet zo ordinair reageert met ruzies"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef daWeasel het volgende:
En dit is denk ik waarom Sylvia die Lieke niet mag. Zogauw ze merkt dat ze aan Nadia een echte backup heeft gaat ze Huub steeds meer loslaten en uiteindelijk laten vallen. Want ze weet ook dat Nadia Huub niet mag....
ik eet gelukkig vegetarischquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nouhou, met die berg stro maakt ze nog een redelijke kans hoor. Als ze haar muil opentrekt helemaal. Stom kalf dat het is.![]()
Vandaar dat ze hier wel eens zweefteef wordt genoemd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat mens heeft voornamelijk contact met gene zijde![]()
Nadia knipt Adel Kaal en Lieke zijkt er overheen! en Natas gaat haar daarna wassen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:53 schreef lorence1 het volgende:
wat is het plan tussen de 2 dames?
wat gaan ze bij amanda doen?
Ach het is heel erg kort door de bocht, maar dat zou heel goed het uiteindelijke plan van Lieke zijn. Ze kijkt gewoon niet goed, betrouwbaar uit hoor ogen, die staan veel te dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
Jij denkt echt dat ze Huub gaat laten vallen omdat ze nu met Nadia een plan heeft
![]()
![]()
Zeg me dat het niet zo is.
"Braaf" is meteen weer een andere uiterste. Maar dat het niet wordt goedgekeurd dat er urine over iemand wordt heengegoten, juich ik toe.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:53 schreef wolferl het volgende:
Ik mis Terror Jaap nu al.
En dat Amanda haar actie niet mag uitvoeren tegen Nadia bewijst maar weer eens dat DGK een braaf progamma moet worden.
Sylvia heeft Eric gesproken, ja. Hij zei dat hij nog bevriend is met Huub, maar dat Huub wel zijn klap terug krijgt als hij weer buiten is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat mens heeft voornamelijk contact met gene zijde![]()
Kijk, die opmerking kan ik dan wel weer waarderenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Lieke denkt; "hehe eindelijk iemand die ook niet zo ordinair reageert met ruzies"
Klopt, maar Nada vertrouwen, no way.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadia zelf vindt Amanda ook maar ordinair, dus...
ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
"Braaf" is meteen weer een andere uiterste. Maar dat het niet wordt goedgekeurd dat er urine over iemand wordt heengegoten, juich ik toe.![]()
Amanda mag dus niet de schaamharen van jaap gebruiken tegen nadia.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
"Braaf" is meteen weer een andere uiterste. Maar dat het niet wordt goedgekeurd dat er urine over iemand wordt heengegoten, juich ik toe.![]()
aha, het is gebaseerd op feiten, ik dacht dat het je gevoel was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ach het is heel erg kort door de bocht, maar dat zou heel goed het uiteindelijke plan van Lieke zijn. Ze kijkt gewoon niet goed, betrouwbaar uit hoor ogen, die staan veel te dicht bij elkaar.
No way. Amanda háát Nadia. Ze voelt zich enorm dom en lelijk in haar buurt. En terecht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef itsme het volgende:
Lieke speelt het spel nu op het scherpst van de snede. Als ze niet uitkijkt dan bonden Nadia en Amanda.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Weet je moeder daarvan??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:54 schreef heracles het volgende:
[..]
De laatste COS die ik heb geopent was 1008op 1 april om 2:21
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef 2live het volgende:
[..]
aha, het is gebaseerd op feiten, ik dacht dat het je gevoel was.![]()
Tja, daadwerkelijk bewijs is er natuurlijk nooit. Het klinkt trouwens wel behoorlijk zweverig als ik het teruglees :schaam:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef 2live het volgende:
[..]
aha, het is gebaseerd op feiten, ik dacht dat het je gevoel was.![]()
Huub en Lieke hebben elkaar nog niet eens gesproken volgens mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:58 schreef Sporti het volgende:
Heeft Huub nog iets verteld over zijn gesprek met Silvia?
Ja! Dat weet ik nog. Dat ging toen over het bontje van Amanda. Wat hebben we toch ook een geschiedenis samen.quote:
neeeeee zeker niet WIJ allemaal hebben dit gezegt.........quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit momentje is voorspeld. (was jij dat?)
Dat vind ik dan heel groots van Eric, als hij het Huub niet kwalijk neemt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Sylvia heeft Eric gesproken, ja. Hij zei dat hij nog bevriend is met Huub, maar dat Huub wel zijn klap terug krijgt als hij weer buiten is.
Gaan ze Braaaijan versieren ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef petraa het volgende:
Binnen gaat de clash verder. Uiteindelijk gaan Nadia en Lieke naar buiten bij Fries praten ze wat met elkaar. Nadia wilt graag met Lieke tegen Amanda. ZE hebben een plan met confetti, slingers en toeters. Ze houden het plan onder elkaar en doen het samen Girl power.
Zo voorspelbaar is Huub dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef Villalux het volgende:
[..]
neeeeee zeker niet WIJ allemaal hebben dit gezegt.........
En nou zitten ze met lullo Dennisquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik dan heel groots van Eric, als hij het Huub niet kwalijk neemt.
Maar goed, die exit van Eric is ook doorgestoken kaart geweest.
ja dat is zo maar ze haat Lieke ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
No way. Amanda háát Nadia. Ze voelt zich enorm dom en lelijk in haar buurt. En terecht.
eric? is dat niet die man van die film ass wide shut....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik dan heel groots van Eric, als hij het Huub niet kwalijk neemt.
Maar goed, die exit van Eric is ook doorgestoken kaart geweest.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja! Dat weet ik nog. Dat ging toen over het bontje van Amanda. Wat hebben we toch ook een geschiedenis samen.
Ik had geschreven dat we straks weer met de 'weemoed' Huub zouden zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit momentje is voorspeld. (was jij dat?)
Ik had het moeten weten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had geschreven dat we straks weer met de 'weemoed' Huub zouden zitten.
Hoe spontaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef Gert het volgende:
Dimitri en Huub willen zomaar, met kleren aan, het zwembad in gaan springen..
broek uit!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef Kinga het volgende:
Shirt uit, shirt uit, shirt uit!!!
broek uit!! broek uit!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef Kinga het volgende:
Shirt uit, shirt uit, shirt uit!!!
mogen er van mij ook 2 zijn of zo...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Dimitri gaat even een banaantje eten met zijn shirt uit
Ik snap niet waarom ze Brian niet helpt met zijn Sudoku.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef demins het volgende:
Amanda ligt er bij als een aangeschoten reekalf...
Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat Lieke wel een vrouw in de kooi zou willen hebben waar ze eens normaal mee kan praten.
dank jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef Kinga het volgende:
Godskolere, die jongen is me toch lekker.
Je bedoelt dus dat ze er mee moeten doorgaan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Niemand moet echt ophouden met dat JAPIOOOOOOOOOO!
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ho nou meisjes, een beetje zelfbeheersing.![]()
![]()
ja met die andere twee............quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat Lieke wel een vrouw in de kooi zou willen hebben waar ze eens normaal mee kan praten.
en dan die stropdas op die blote borst; van hem kan ik het hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef Kinga het volgende:
Én hij wint van Brian met armpjedrukken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef Kinga het volgende:
echt welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:12 schreef 2live het volgende:
[..]
en dan die stropdas op die blote borst; van hem kan ik het hebben![]()
Eigen caps? Of geleend?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
Wat een bekende caps. Bron Tien.
[afbeelding]
Mijn butler is ook ruimdenkendquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
De opvattingen over hoe butlers en huishoudsters zich horen te gedragen, zijn behoorlijk progressief in Eemnes.
Ze is al bezig met Nadiaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:14 schreef blomst het volgende:
Dus Sylvia heeft nog steeds een slecht gevoel bij Lieke.
Lieke is verstandig nog iemand als dekking te zoeken, op Jaap kun j niet aan, en je weet maar nooit of je er nog 1 nodig hebt.
Staan op de site van Tien en komen van FOK.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staan op de site van Tien en komen van FOK.
Nog steeds vanuit Boston?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke in gesprek over de reactie van Sylvia. Huub geeft aan het ook niet helemaal eens te zijn met Sylvia.
[afbeelding]
[afbeelding]
oooooooo gelukkig ik was even bang dat hij zich had laten inpalmen door die tarotmutsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke in gesprek over de reactie van Sylvia. Huub geeft aan het ook niet helemaal eens te zijn met Sylvia.
Kan ik ze aanklagen denk je?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Schande. Zelfs hier hebben wij het fatsoen om de bron te vermelden.
Beetje Amanda-like. Ook zal zo'n verlopen kop. Volgens mij komt dat door overmatig zonnebanken.quote:
Nee, nu ben ik weer terug in NL, vanmiddag teruggekomen (de zg red-eye vlucht). Ik was maar 10 dagen in Boston.quote:
Een heel slecht advies, m.i.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
Dennis adviseert Nadia verbaal terug te knallen naar Amanda, omdat ze anders over haar heen loopt.
leuk gehad? goed je weer te zien (al zag ik je soms nogquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik weer terug in NL, vanmiddag teruggekomen (de zg red-eye vlucht). Ik was maar 10 dagen in Boston.
Neuh, laat maar. Ze lezen hier wel mee en kunnen zich gaan zitten schamen.quote:
Wist niet dat je dgk vanuit het buitenland kon bekijken,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik weer terug in NL, vanmiddag teruggekomen (de zg red-eye vlucht). Ik was maar 10 dagen in Boston.
jahahahaaaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje Amanda-like. Ook zal zo'n verlopen kop. Volgens mij komt dat door overmatig zonnebanken.
En wordt-ie nu al een beetje grijs of lijkt dat maar zo?
RTL-waardig!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef farscapevr6 het volgende:
wtf twister???????????????????????
Nah dits normaalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef wolferl het volgende:
Ik voorzie een breuk tussen Lieke en Huub.
Alleen van haar reactie ja, lijkt me logisch, maar absoluut niet van Sylvia zelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is duidelijk. Hij neemt echt afstand van de reactie van Sylvia
MUTE hier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef Soury het volgende:
Lieke wil uitleg en uitleg en uitleg Snap je![]()
Hmmm... volgens mij ziet hij er op die capture wel erg goed uit, maar dat zal dan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje Amanda-like. Ook zal zo'n verlopen kop. Volgens mij komt dat door overmatig zonnebanken.
En wordt-ie nu al een beetje grijs of lijkt dat maar zo?
Ik zat daar om te werken. Maar heb natuurlijk genoeg tijd gehad om te streamen (en hier te posten). Zaterdag (boot-camp) kon ik in 1 dag 200+ caps plaatsen. Ik zat daar toch maar in 'n appartementje en heel slecht weer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:24 schreef itsme het volgende:
[..]
leuk gehad? goed je weer te zien (al zag ik je soms nog)
Ze stellen de popi poll niet voor niks effe uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef wolferl het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef wolferl het volgende:
Dat vind ik wel jammer, dat ze soms in de zeur-modus gaat. Huub gaat nu door het vuur voor haar en als ze dat in twijfel gaat trekken met zeuren kinkelt ze haar eigen glaasjes in. Even afwachten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef blomst het volgende:
Lieke weet vaak een gesprek om te draaien in een negatief gesprek.
Klopt, hij neemt afstand van haar reactie. Sylvia blijft echt wel een vriendin van Huub.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen van haar reactie ja, lijkt me logisch, maar absoluut niet van Sylvia zelf.
is toch een heel normaal gesprek, je kunt alles wel gezeur vinden.Maar niemand maakt mij wijs dat ze thuis ook niet van dit soort gesprekken hebben.quote:
Na Triviant en Twister wacht ik op PimPamPet.quote:
Smaken verschillen, maar ik vind hem absoluut niet knap, het lijkt net alsof z'n hoofd niet helemaal echt is, en hij ziet er altijd zo onfris uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... volgens mij ziet hij er op die capture wel erg goed uit, maar dat zal dan aan mij liggen.
Huh?? Luister ik weer naar iets anders ofzo? Het ging heel prima, tot Huub zei dat hij Lieke niet normaal vindt. Daar viel Lieke even over en dat kan ik me heel goed voorstellen. Verder reageert Lieke zéér primaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef blomst het volgende:
Lieke weet vaak een gesprek om te draaien in een negatief gesprek.
Ach ja, het complot.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze stellen de popi poll niet voor niks effe uit.
Die gaan ze pas doen als Huub een fout maakt.
Nadia en Dennis gaan anders veel te weinig scoren.
Ik snap er ook helemaal niets meer van. Lieke reageert helemaal prima op de acties van Sylvia. Diep respect voor... echt diep respect. Dat had ik niet gekunt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
[..]
is toch een heel normaal gesprek, je kunt alles wel gezeur vinden.Maar niemand maakt mij wijs dat ze thuis ook niet van dit soort gesprekken hebben.
Als je van die verwijfde, verlepte,zonnebankbruinachtige koppen houd, dan wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm... volgens mij ziet hij er op die capture wel erg goed uit, maar dat zal dan aan mij liggen.
Het gaat mij om het ontzettende gedram van Lieke, daar ben ik allergisch voor, sorry.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:28 schreef 2live het volgende:
[..]
is toch een heel normaal gesprek, je kunt alles wel gezeur vinden.Maar niemand maakt mij wijs dat ze thuis ook niet van dit soort gesprekken hebben.
Heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef wolferl het volgende:
Nadia is bezig om Huub en Lieke te breken, Nadia is sluw bezig.
Scherp blijvenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ach ja, het complot.
Ik was het bijna vergeten.
idd en de meeste mensen niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niets meer van. Lieke reageert helemaal prima op de acties van Sylvia. Diep respect voor... echt diep respect. Dat had ik niet gekunt.
Wat? Zijn er meer mensen die dit gehoord hebben. Het lijkt me ERG sterk namelijk, na het gesprek tussen Lieke en Nadia net in de tuin.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef wolferl het volgende:
Nadia is bezig om Huub en Lieke te breken, Nadia is sluw bezig.
Ze heeft zich erg ingehouden, maar het blijkt nu toch wat dieper te zitten dan ze deed voorkomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
Ja Lieke Syl is onvolwassen en snap je bewoording maar over en uit nu .... gezeik op nix af.
Ja, ik heb er duidelijk geen kijk op dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Als je van die verwijfde, verlepte,zonnebankbruinachtige koppen houd, dan wel.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Zijn er meer mensen die dit gehoord hebben. Het lijkt me ERG sterk namelijk, na het gesprek tussen Lieke en Nadia net in de tuin.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er duidelijk geen kijk op dan.
Nadia lokt Lieke uit tot negatieve uitspraken over Huub.quote:
Kan ik me heel goed voorstellen. Het had mij in die situatie nog véél meer dwars gezeten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft zich erg ingehouden, maar het blijkt nu toch wat dieper te zitten dan ze deed voorkomen.
Ik meende te zien dat het haar kwetste.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft zich erg ingehouden, maar het blijkt nu toch wat dieper te zitten dan ze deed voorkomen.
Rustig blijven, Scan...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Zijn er meer mensen die dit gehoord hebben. Het lijkt me ERG sterk namelijk, na het gesprek tussen Lieke en Nadia net in de tuin.
Nou Nadia kom maar es op danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nadia lokt Lieke uit tot negatieve uitspraken over Huub.
Maar let maar op Nadia is sluw bezig.
Huub mag Nadia niet.
Huub mag Denniks niks.
Denniks mag Nadia.
Denniks mag Huub en Lieke niet.
Lieke mag Nadia.
Ik heb het gehoord en ik heb niet het idee dat Nadia slinks bezig was. Nadia kon wel even een steuntje gebruiken zeg maar en Lieke gaf dat. Dat denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jah Nadia die heeft helemaal geen 2 weken nodig om te orienteren.quote:
Je kunt je nog wel eens vergissen in Nada. Het lijkt me een hele gevaarlijke tante.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord en ik heb niet het idee dat Nadia slinks bezig was. Nadia kon wel even een steuntje gebruiken zeg maar en Lieke gaf dat. Dat denk ik.
Ik vind het eerlijk gezegd geen gedram, kan wel begrijpen dat ze hierover wil praten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat mij om het ontzettende gedram van Lieke, daar ben ik allergisch voor, sorry.
vergeet niet; je lult uit je fokkin kutnek!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef noekje het volgende:
Dit vond ik dus een mooi gesprek. Heel anders dan:
- ja maar jij vindt hem dom
- dat vind ik ook
- hou je mond
- waarom?
- jij zegt dat altijd, ik word boos
- ik ben ook boos
- hou op! We gaan verder met onze relatie
- oké!
Ik kan me ontzettend gaan vergissen hoor. Ik heb het weleens vaker fout maar tot nu toe vind ik haar juist heel lief, gevoelig, geen mening hebben, onzeker en niet geschikt voor de kooi.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je nog wel eens vergissen in Nada. Het lijkt me een hele gevaarlijke tante.
nadia is niet slinks, lieke maakt er volledig gebruik van, die is gewoon valsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord en ik heb niet het idee dat Nadia slinks bezig was. Nadia kon wel even een steuntje gebruiken zeg maar en Lieke gaf dat. Dat denk ik.
Tuurlijk , ik ook, maar we hebben dit al zo vaak gehoord. Ik vind het wat vermoeiend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd geen gedram, kan wel begrijpen dat ze hierover wil praten.
Nadia, die gaat over lijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kan me ontzettend gaan vergissen hoor. Ik heb het weleens vaker fout maar tot nu toe vind ik haar juist heel lief, gevoelig, geen mening hebben, onzeker en niet geschikt voor de kooi.
ze zei dat ze gevoelig was, snel ontroerd, en slecht tegen terror kan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kan me ontzettend gaan vergissen hoor. Ik heb het weleens vaker fout maar tot nu toe vind ik haar juist heel lief, gevoelig, geen mening hebben, onzeker en niet geschikt voor de kooi.
En ze zei tegen Lieke dat die terror niet echt iets voor haar is. Dat ze daar niet tegen kan. Dus het gaat vrij simpel worden om Nadia na 23 september er uit te werken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
[..]
De Rat heeft bijna alles door wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:42 schreef farceman het volgende:
Lieke begaat een fout: Amanda en Nadia gaan hier nooit intrappen en Lieke wordt weer slachtoffer.
Brian zal Amanda hier waarschijnlijk vanavond nog voor waarschuwen die heeft dit soort dingen gelijk door.
Jouw lieve Amanda gelukkig niet. Die zou niet, door bijvoorbeeld met Huub te gaan kussen, proberen om Huub en Lieke uit elkaar te krijgen. Dat doen prinsesjes niet. En ze zou ook nooit een homo dagenlang voor flikker uitschelden enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nadia is niet slinks, lieke maakt er volledig gebruik van, die is gewoon vals
Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef Kinga het volgende:
OMG, Dimitri gaat Nadia's voeten masseren... IK BEN JALOERS!!!
Ze moet uitkijken dat ze het niet overdrijft.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Holy Moses, nu zegt Lieke weer het tegenovergestelde tegen Amanda over Nada.
Speltechnisch sterk, maar zo sneaky.
Lieke had dit toch al vooraf gezegd tegen Nadia. Ze zou proberen Amanda in te palmen om dat vannacht ineens het tegenovergestelde te doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
dat is lieke's middle name: sneakyquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Misschien vergis ik me dan, zal later blijken, maar ik denk dat het een lieve meid is met meer hersen-inhoud dan een amoebe, en in staat om boven de hier als algemeen dom omschreven bewoners te staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je nog wel eens vergissen in Nada. Het lijkt me een hele gevaarlijke tante.
ze had wel aan nadia gezegt toch dat ze dat zou doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Amanda was toch al tegen Huub en Lieke, dus zij verliezen er niet bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke had dit toch al vooraf gezegd tegen Nadia. Ze zou proberen Amanda in te palmen om dat vannacht ineens het tegenovergestelde te doen.
Ik ben af en toe een bitch, maar dit zou ik echt nooit kunnen, zo gemeen en stokerig. Sorry OT.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke had dit toch al vooraf gezegd tegen Nadia. Ze zou proberen Amanda in te palmen om dat vannacht ineens het tegenovergestelde te doen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien vergis ik me dan, zal later blijken, maar ik denk dat het een lieve meid is met meer hersen-inhoud dan een amoebe, en in staat om boven de hier als algemeen dom omschreven bewoners te staan.
Het complotje van Nadia en Lieke, dat ze nu uitvoert tegen Amanda, met forse steun van Huub, zal laten blijken hoe dom Amanda is (of niet natuurlijk)![]()
oh, je bent wel erg gesteld op die lieke, be benieuwd hoe jouw reaktie zal zijn als ze binnenkort huub keihard gaat naaien, wedden dat zij nog steeds met wraakgevoelens zitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jouw lieve Amanda gelukkig niet. Die zou niet, door bijvoorbeeld met Huub te gaan kussen, proberen om Huub en Lieke uit elkaar te krijgen. Dat doen prinsesjes niet. En ze zou ook nooit een homo dagenlang voor flikker uitschelden enzo.
Ja maar wat moet je nou geloven, op een gegeven moment komt het boven tafel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef itsme het volgende:
[..]
ze had wel aan nadia gezegt toch dat ze dat zou doen?
Sterker nog Honneponnetje mag Dimitri's rug masseren......quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:44 schreef Kinga het volgende:
OMG, Dimitri gaat Nadia's voeten masseren... IK BEN JALOERS!!!
Urine en schaamharen gooien, dat is gelukkig heel gewoon.quote:
Ik word gek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Sterker nog Honneponnetje mag Dimitri's rug masseren......
Nou als iemand me zo zou uitschelden als Amanda deed.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben af en toe een bitch, maar dit zou ik echt nooit kunnen, zo gemeen en stokerig. Sorry OT.![]()
Ik heb er zelf ook wat moeite mee, maar om te worden geaccepteerd moet je blijkbaar 'het spel' spelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben af en toe een bitch, maar dit zou ik echt nooit kunnen, zo gemeen en stokerig. Sorry OT.![]()
Ze naait Huub sowieso een paar keer in de week.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
oh, je bent wel erg gesteld op die lieke, be benieuwd hoe jouw reaktie zal zijn als ze binnenkort huub keihard gaat naaien, wedden dat zij nog steeds met wraakgevoelens zit
Jazeker!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef itsme het volgende:
[..]
ze had wel aan nadia gezegt toch dat ze dat zou doen?
Tondeuse loopt gelijk vast door al die vette klitten. Echt, een schaap is nog makkelijker te scheren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef cobain94 het volgende:
Word voor amanda een tondeuse of een schaar gebruikt? Ik hoop een tondeuse..Richt meer schade aan..
als ze slim is doet ze dat niet ivm populariteitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
oh, je bent wel erg gesteld op die lieke, be benieuwd hoe jouw reaktie zal zijn als ze binnenkort huub keihard gaat naaien, wedden dat zij nog steeds met wraakgevoelens zit
Jawel, maar op feestjes is Amanda vaak het (zoen-)vriendinnetje van Lieke. Vanavond gaan Lieke en Nadia daarom demonstratief zoenen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda was toch al tegen Huub en Lieke, dus zij verliezen er niet bij.
Ze zorgen zo dat Amanda nog meer een hekel krijgt aan Nadia.
Daar kun je lang op wachten. De dag dat Amanda en Brian elkaar laten vallen ligt echt ietsjes dichterbijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Dan blijf ik kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel, maar op feestjes is Amanda vaak het (zoen-)vrindinnetje van Lieke. Vanavond gaan Lieke en Nadia daarom demonstratief zoenen.
Volgens mij iedere dag zelfs.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:50 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ze naait Huub sowieso een paar keer in de week.
O, dát had ik even gemist. Hebben ze ook gezegd hoe laat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel, maar op feestjes is Amanda vaak het (zoen-)vrindinnetje van Lieke. Vanavond gaan Lieke en Nadia daarom demonstratief zoenen.
Jij blijft tenminste scherp! American Caffee?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:50 schreef F04 het volgende:
Amanda vind Nadia brutaal en arrogant .
Ja, ik begrijp ook niet wat ze in Dimitri ziet.quote:
Zelfs ík snap dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp ook niet wat ze in Dimitri ziet.
Een lekker lijf en vrouwen zien verder niets meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp ook niet wat ze in Dimitri ziet.
quote:
Zal ze door de keur komen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dimitri bekijkt of Nadia schimmelnagels heeft.
[afbeelding]
Vanavond laat willen Nadia en Lieke een feestje gaan bouwen. Lieke heeft ballonnen en feesttoeters en confetti in haar kast klaarliggen. Nadia was nog een beetje aarzelend, omdat Natasia dan wel zal slapen, maar Lieke wuifde dat weg ("dan had ze maar niet in de Kooi moeten komen")quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dát had ik even gemist. Hebben ze ook gezegd hoe laat?![]()
schimmelnagels of niet, huub zou meteen aan de tenen gaan sabbelen, huub is toch een voeten-liefhebber,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dimitri bekijkt of Nadia schimmelnagels heeft.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een lekker lijf en vrouwen zien verder niets meer.
Ik denk meer Jaap hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
schimmelnagels of niet, huub zou meteen aan de tenen gaan sabbelen, huub is toch een voeten-liefhebber,![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef Haunter het volgende:
Nu weet ik eindelijk waar dat stemgeluid van Amanda op lijkteen ouderwetse wasknijper op de neus
![]()
kettingzaagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef cobain94 het volgende:
Word voor amanda een tondeuse of een schaar gebruikt? Ik hoop een tondeuse..Richt meer schade aan..
Laat je nummer hier achter, hij vast ook een Fokker.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee Scan
Ik val niet op hem qua lichaam. Kijk als hij aanbelt doe ik wel open![]()
Maar hij is zo lief![]()
nog viezer, het beeld al, maar huub was regelmatig op de streams te zien terwijl hij vrolijk aan voeten likte, hoer of nietquote:
Vergeet het SJAALTJE niet!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
en die voetjes en dat butlertje en dan die massage
![]()
Schat het was een ramp, gisteren heeft hij de hele dag in de kleedkamer gezeten, vandaag mocht hij de baan op, regen regen regen, 1e set gewonnen, 2e set 6-5, dus morgen weer .............. ik heb zitten jankenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeft onze gemene deler vandaag nog gewonnen?![]()
Verleten V-snaar...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan versleten remblokken op mijn auto.![]()
Stropdasquote:
Als ze lachtquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
COSje bijna vol (no pun intended).Zet iemand een nieuwe klaar?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
COSje bijna vol (no pun intended).Zet iemand een nieuwe klaar?
BQueenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat je nummer hier achter, hij vast ook een Fokker.
Lekker hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
en die voetjes en dat butlertje en dan die massage
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |