Solly, maar de vaste klanten weten dat ik altijd langzaam ben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
hehe
ja, maar ik vergeet dat nog wel eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Solly, maar de vaste klanten weten dat ik altijd langzaam ben.![]()
Technische redenen.
quote:
We hebben iig weer eens een fatsoenlijke TT en een OPquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben een hekje vergeten in de TT![]()
Nee!quote:
Wat scheelt eraan, Eer?quote:
kutdag gewoonquote:
Nouw, gotjeeezus wat een dramaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef eer-ik het volgende:
m'n topic is voor sluitingstijd dichtgegooid,
Stonden er geen werkzaamheden in het rode gevaar geplandquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kutdag gewoon
Heb me de tering verveeld, m'n topic is voor sluitingstijd dichtgegooid, en ik verveel me nu weer/nog steeds. Ik ga zo maar gewoon naar de kroeg denk
Dobrequote:
Tak? Dobre? Ty lubisz kawe rozpuszczalne?quote:
10 min is langzaam ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Solly, maar de vaste klanten weten dat ik altijd langzaam ben.![]()
Technische redenen.
Dat topic haalde wel een vleugje verveling wegquote:
Mjawel, maar zij moest naar werkoverleg @ werk lmd, en ik was vergeten een afspraak te maken om m'n certificaten op te halen, dus ik zou ze niet meekrijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Stonden er geen werkzaamheden in het rode gevaar gepland?
Kurwaquote:
waarom een hekje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan iemand een hekje in de TT zetten?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tak? Dobre? Ty lubisz kawe rozpuszczalne?Ja wole kawe filtrowe
Nie mówię po polskuquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tak? Dobre? Ty lubisz kawe rozpuszczalne?Ja wole kawe filtrowe
Begin jij nou ook al? OA zeikt hier al altijd overquote:
Ga je mond spoelenquote:
Dlaczego?quote:
Dank U!quote:
Trudnoquote:
Ben jij poolsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nie mówię po polsku
Nouja... een miniem beetje dan
Ik was vooral toe aan koffie. Liefst filter, maar als er niets anders voorhanden is drink ik ook oplos
[..]
Begin jij nou ook al? OA zeikt hier al altijd over
Owja, ik ben er weer![]()
Omdat ik dergelijk taalgebruik in een nette topic-reeks als deze niet kan tolererenquote:
Nee, ik geef leiding aan een bende poolse uitzendkrachten op mijn werkquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik dergelijk taalgebruik in een nette topic-reeks als deze niet kan tolereren![]()
heb jij een poolse bende op je werk lopen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik geef leiding aan een bende poolse uitzendkrachten op mijn werk
Gheheh dat lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik geef leiding aan een bende poolse uitzendkrachten op mijn werk
Omdat ik jou toen nog niet pools zag schrijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij dan?
0800 8844quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb jij een poolse bende op je werk lopen?
quote:
Nopequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:36 schreef crossover het volgende:
Flash, ben jij pools?
Mooizoquote:
Jahp.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb jij een poolse bende op je werk lopen?
Is prima baantjequote:
Ssssssttt....quote:
En weer opquote:
Ben er nog helemaal nooit geweest. Mis ik iets?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope
Maar ik heb genoeg kennissen daarMoet er eigenlijk nodig weer eens heen, ben al anderhalf jaar niet geweest
mwoa, op zich niet, tot je er mensen leert kennen die het wel erg tof vinden dat je hun taal probeert te lerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:40 schreef crossover het volgende:
Ben er nog helemaal nooit geweest. Mis ik iets?
Ik hou meer van donkere meisjes. Ik wil eigenlijk wel portugees lerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa, op zich niet, tot je er mensen leert kennen die het wel erg tof vinden dat je hun taal probeert te leren
Nah, saai man. Iedereen heeft dezelfde ogen daarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou meer van donkere meisjes. Ik wil eigenlijk wel portugees leren [afbeelding]
In Brazilië? Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah, saai man. Iedereen heeft dezelfde ogen daar![]()
quote:
in brazilie hebben ze van die prachtige lichtbruine of groene ogenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In Brazilië? Dat denk ik niet [afbeelding]
Nou, moet je doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou meer van donkere meisjes. Ik wil eigenlijk wel portugees leren [afbeelding]
Ik zal de Chileense vrouwen voor je beoordelen!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In Brazilië? Dat denk ik niet [afbeelding]
Of van die mooie donkerbruine zoals de jouwequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
in brazilie hebben ze van die prachtige lichtbruine of groene ogen![]()
Ja maar ja maar ja maar ik ben al bezig met twee studiesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, moet je doenren naar e plaatselijke boekwinkel, koop een boekje en 4 CD's of zo, besteed wat avonduurtjes
Vreemde talen zijn nooit weggegooide energie
Huuuuuuuuuuuuuu! Maar goed dat ik daar ver vandaan zit danquote:
Prioriteitenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik ben al bezig met twee studies [afbeelding]
oh leuk, we gaan flirtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of van die mooie donkerbruine zoals de jouwe![]()
truste kroschquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen![]()
Nu al?
Ja nu al, ben verrekte moe.
vind je haaien niet mooi dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuu! Maar goed dat ik daar ver vandaan zit dan.
Jawel. Mits achter een dikke plaat gelaagd glas, of op filmquote:
Truste kerelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen![]()
Nu al?
Ja nu al, ben verrekte moe.
Zou je niet een keer in zo een kooi in het water willen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
Jawel. Mits achter een dikke plaat gelaagd glas
In de koffieSC?quote:
er is toch iets minders aan afspreken wanneer er geflirt wordtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de koffieSC? [afbeelding]
Ik vind je erg leuk, maar flirten doe ik liever op msn. Of beter nog, IRL [afbeelding]
Vraag Aarti via MSN mee op koffie-date, om IRL te flirtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de koffieSC? [afbeelding]
Ik vind je erg leuk, maar flirten doe ik liever op msn. Of beter nog, IRL [afbeelding]
Dobranocquote:
Niet direct behoefte aan nee. Jij wel?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Zou je niet een keer in zo een kooi in het water willen dan?
Fitrsquote:
Dan spreken we af dat we niet afspreken wanneer we gaan flirten, lieverd, schatje, schoonheid.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
er is toch iets minders aan afspreken wanneer er geflirt wordt![]()
Oh, shit, m'n typpolio speelt weer op...quote:
er is ook iets minders aan mannen die overstelpen met koosnaampjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan spreken we af dat we niet afspreken wanneer we gaan flirten, lieverd, schatje, schoonheid.![]()
Flirten via Fok! is zoooooo ingewikkeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
er is ook iets minders aan mannen die overstelpen met koosnaampjes![]()
ik niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Flirten via Fok! is zoooooo ingewikkeld.In het echt ben ik ook veel leuker.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, shit, m'n typpolio speelt weer op...![]()
Frits!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:28 schreef Aarti het volgende:
tristf?
Zit je nou stiekem te flirten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je danst! [afbeelding] [afbeelding]
Flirten? IK?quote:
Ik was even douchen!quote:
Ja.... JJ & Fruts hebben een week vrij...quote:
Aha dat is wel duidelijk dan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.... JJ & Fruts hebben een week vrij...![]()
Kuuk heeft nog geen internet...![]()
Eer is aan de zuip... [afbeelding]
Lenny & Cross ook vast wel... [afbeelding]
Sander komt niet voor middernacht...![]()
Indah slaapt nog...![]()
En.... en...... en.....![]()
Ik ruik niets, maar dat is omdat mijn neus dicht zitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was even douchen!
Nu ruik ik weer heerlijk!![]()
ff elders checken!![]()
Cross slaapt, moe van het feestje van afgelopen nachtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.... JJ & Fruts hebben een week vrij...![]()
Kuuk heeft nog geen internet...![]()
Eer is aan de zuip... [afbeelding]
Lenny & Cross ook vast wel... [afbeelding]
Sander komt niet voor middernacht...![]()
Indah slaapt nog...![]()
En.... en...... en.....![]()
Oh, ik kijk tv tussen het fokken door...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Cross slaapt, moe van het feestje van afgelopen nacht
Voor de rest lijkt het me duidelijk ja...
Owja, Ik probeer tussen het fok!ken door te leren.
Goed geheugen ftw....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha dat is wel duidelijk dan!
Wel fijn dat jij alles bij houdt!
Die begint na je 21e naar het schijntquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:32 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik kijk tv tussen het fokken door...![]()
[..]
Goed geheugen ftw....![]()
Ik maak er nu maar gebruik van voordat de onomkeerbare aftakeling begint...![]()
Ja dat zijn dingen die niet tegen te houden zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:32 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik kijk tv tussen het fokken door...![]()
[..]
Goed geheugen ftw....![]()
Ik maak er nu maar gebruik van voordat de onomkeerbare aftakeling begint...![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die begint na je 21e naar het schijnt
Jouw aftakeling lijkt dus al bezig te zijn... De mijne begint over minder dan 2 maanden....
De mijne begint dan over een maand of 5quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die begint na je 21e naar het schijnt
Jouw aftakeling lijkt dus al bezig te zijn... De mijne begint over minder dan 2 maanden....
Trusten OAquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:44 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens pitten!![]()
Welterusten![]()
A demain [afbeelding]
Slaap lekker vriend!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:44 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens pitten!![]()
Welterusten![]()
A demain [afbeelding]
Morgenochtend weer present Frits? [afbeelding]
Ja goed! Lekker gewerkt vandaag en 's avonds een filmpje gepakt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:03 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht, beste collega.
Ja gaat uitstekend met mij, en met jou?
Jij pakt wel veel filmpjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed! Lekker gewerkt vandaag en 's avonds een filmpje gepakt!
Sja, abonnement hè!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij pakt wel veel filmpjes. Welke was vanavond aan de beurt?
*noteert*quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sja, abonnement hè!
Vanavond was The Number 23 aan de beurt! Met Jim Carey, erg sterk! Een keer niet als grappenmaker!
Wat mij betreft een tip waard!
mooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:20 schreef Sander170 het volgende:
ja hiero is het leven goed hoor, althans met mij.
ik begin aan mijn eerstequote:Op woensdag 4 juli 2007 04:21 schreef Sander170 het volgende:
ik heb net mijn laatste kop koffie opgedronken.
was lekker sterk.
geniet er maar van danquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:21 schreef Sander170 het volgende:
Op het moment is hier veel bliksem!
nee, ik ook niet, ben net wakkerquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:22 schreef Sander170 het volgende:
In slaap gevallen, tuurlijk niet, hier ben ik toch.
Of slaap jij soms.
ja, niet onaardig inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:23 schreef Sander170 het volgende:
heel mooi.
ja, ik ga eens boodschappen doen en wat spullen afleveren. Verder ga ik niet veel doen, ik heb me de afgelopen week al druk genoeg gemaakt. Eind van de maand weer op pad. Tot die tijd afspraakjes zien te maken en zo, zodat iedereen die ik wil zien er dan ook is (het is het proberen waard natuurlijk)quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:26 schreef Sander170 het volgende:
Ga je nog wat doen vandaag?
Ja klopt, die zit er al op.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, jouw dag zit er bijna op, toch?
nou dan ben jij snel op je werkquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:49 schreef OA het volgende:
1 reactie maar in de tijd dat ik van huis naar m'n werk ben gegaan...![]()
iets mis meequote:Op woensdag 4 juli 2007 07:58 schreef Kuukske het volgende:
OMGWTFBBQLOLLEROMGOHNOOOOOES
Ja,, soms blijft het leuk om te weten met wie je Fokt. Voordat men het bed in gaatquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Neehoor. Leuk.
pfft ik moet zo weer wegquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:01 schreef Kuukske het volgende:
Wakker worden allemaaaaal.
gaat wel lukken het is dit of weer een jaar werkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
Ah. Succes.
Jup, Mss vandaag ook nog ff naar leek toe om iemand te bezoekenquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:07 schreef Kuukske het volgende:
Ah, school dus.
niet voor mijquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:08 schreef Kuukske het volgende:
Het kan vroeger hoor.
Ik zo van mijn woord wat doe je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Lelijk woord. Toedels.
Toedelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:38 schreef Q. het volgende:
Ik zo van mijn woord wat doe je?
Goed hoor, ze is kerngezond en tijdens de inenting kwam er wel een miauwje uit en bij het inbrengen van de chip ook, dat was ook een gemene dikke naald, toen ging ze ook een beetje bloedenquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
M-M!. Goedemorgen. Hoe ging het gisteren met Rosa?
Q!quote:
Je kwetst mij tot in het diepst van mijn ziel. Okee, zo diep is dat niet maar toch!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Goed hoor, ze is kerngezond en tijdens de inenting kwam er wel een miauwje uit en bij het inbrengen van de chip ook, dat was ook een gemene dikke naald, toen ging ze ook een beetje bloedenEn gewicht was goed
Het spijt me Q. Dat was niet mijn bedoeling. Accepteer je mijn excuses?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:44 schreef Q. het volgende:
Je kwetst mij tot in het diepst van mijn ziel. Okee, zo diep is dat niet maar toch!
Nou jammer. Het was heel gezellig, kom gerust nog een keer terug en veel plezier op je werk. Ik hoop dat je geen vervelende klanten tegenkomt want dat zou zonde zijn van je tijd. Rij voorzichtig onderweg en glij niet uit over de regen want dat kan pijn doen. Wees lief voor Rosa en vergeet niet om gezond te eten.quote:
[KSC 321] 1, 2, 3, 4, hoedje van....quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de TT van dit verkapte naam-topique?
OA! held! Redding!quote:
Ronduit bagger.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat vinden jullie van het weer?
quote:
Doe er dan wat aan.quote:
Ik ben toch jullie zonnetje in huis hier.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Doe er dan wat aan.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben toch jullie zonnetje in huis hier.
* straalt.
Ja.quote:Bestaan er werkelijk mensen die hun computer UIT zetten???
Vreemd. Je kan net zo goed je stoel verkopen om dat je even klaar bent met zitten.quote:
Kuuk!!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Nog één dagje werken.. en dan moeten jullie weer zonder me.
Ik hoop met je mee!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoop dat de internetverbinding er snel is.
quote:
Ik ook niet!quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:35 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 03 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 284 Kuukske
003. 235 indahnesia.com
009. 187 eer-ik
014. 132 Papierversnipperaar
016. 127 MPG
022. 111 OA
083. 058 Paaskonijn
118. 045 Memento-Mori
131. 043 Sebasser
166. 038 Sander170
181. 036 Pheno
214. 033 Jo0Lz
Staat erquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:32 schreef OA het volgende:
Ik heb net een online cursus gedragscode gedaan...![]()
Verplicht gesteld door het alom gewaardeerde Amerikaanse moederbedrijf...![]()
Oh, uiteraard heb ik alles goed beantwoord en mag ik nu een certificaat aan de muur hangen!![]()
Nee, het ging alleen maar over ethisch handelen in geval van frauduleuze toestanden, al dan niet zelf veroorzaakt...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Staat eriets in over Fok!en onder werktijd?
IN die tijd had je je bed kunnen zelf afhalenquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Op 1. Wat een verrassing.
Dus je vakantie is geregeld enzo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:47 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop een dezer dagen de tickets te krijgen.
He rot, ben alle smilies voor de rest kwijt.
Nou ja, dan maar zonder smilies
Oeh! Japanse meisjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ben altijd druk met andere zaken tov fokken. Mijn aantal SC's zijn ook gedaald.
Door wat gedoe gaat het oorspronkelijke idee niet door, maar goed, ik zie Japan ook niet als straf.
Word je dan eindelijk volwassen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:54 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog lang niet weg. Midden september pas. Rond die tijd zal ook zo langzamerhand mijn laatste fokdag zijn
En dat daalt verder naar 3 ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:00 schreef Pheno het volgende:
Ach, af en toe die pinguin ava laten zien, maar niet veel meer zoals vroeger. Ik ben van 300+ naar 30 gegaan in de laatste tijd, dus het is al duidelijk minder.
Japan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ben altijd druk met andere zaken tov fokken. Mijn aantal SC's zijn ook gedaald.
Door wat gedoe gaat het oorspronkelijke idee niet door, maar goed, ik zie Japan ook niet als straf.
Het zal me worst wezen, op het moment dat ik uit mijn solli kwam heeft geen hond daar gevraagd hoe het was gegaan. Dat wordt hier wel gedaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
Ze misten je al in een bepaalde SC laatst.
3 is wel een mooi aantal.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
En dat daalt verder naar 3 ?![]()
[..]
Japan!![]()
Lijkt mij ook zeker geen straf.
Laat je ondanks je afkickgedrag wel weten hoe het was?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me worst wezen, op het moment dat ik uit mijn solli kwam heeft geen hond daar gevraagd hoe het was gegaan. Dat wordt hier wel gedaan.
Maar wel een link naar elders?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 is wel een mooi aantal.
Natuurlijk, ik donder mijn reisverslag wel online, maar niet op fok.
Ik heb daar gevraagd of iemand iets van je sollicitatie wist. Telt dat ook?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me worst wezen, op het moment dat ik uit mijn solli kwam heeft geen hond daar gevraagd hoe het was gegaan. Dat wordt hier wel gedaan.
Telt ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb daar gevraagd of iemand iets van je sollicitatie wist. Telt dat ook?
Ik heb het compleet gemistquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
Wederom schpannend!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef Pheno het volgende:
Telt ook
Ging goed, mocht door naar de volgende ronde. Ik hoop daar vandaag meer over te horen.
* duimt voor Pheñoquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Telt ook
Ging goed, mocht door naar de volgende ronde. Ik hoop daar vandaag meer over te horen.
Goed bezig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Telt ook
Idemquote:
Indah!quote:
Yum!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
OEH TAART!
zonnig tot zonet, nu bewolkt. maar wel lekker warm hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Indah!![]()
Hoe is het weer bij jou?
maak ons maar jaloers
OAquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:49 schreef OA het volgende:
Mogge MPG [afbeelding]
Mogge SG [afbeelding]
Middag Indah.![]()
En dan kom je straks om 14 uur klagen dat je honger hebt zekerquote:
Hamsteren? Sla? Of soepgroenten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:54 schreef Pheno het volgende:
Hamsters
snacken dan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan kom je straks om 14 uur klagen dat je honger hebt zeker
Kreteks?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Whehe.. Philip Morris heeft in Indonesie kruidnagel-sigaretten op de markt gebracht.
jeps. Straks eens kijken of ze ook al buiten Jakarta te koop zijn. Normaal duurt dat eventjes.quote:
Pheño zijn nieuwe job is bij jou op de zaak?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een collega zei net tegen een klant: "Dan moet u met de linker lift."
Ik moest lachen.
omdat?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moest lachen.
zou hij daarom moeten lachen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheño zijn nieuwe job is bij jou op de zaak?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou hij daarom moeten lachen?
Whehehquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moest lachen.
Je hebt Pheno's links-fixatie gemistquote:
Nee, het was een enorme appelpuntquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:03 schreef MPG het volgende:
En dan kom je straks om 14 uur klagen dat je honger hebt zeker
Meer taart eten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het koud.
Stook de kachel opquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het koud.
hey, ik sta in je lijstjequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:38 schreef MPG het volgende:Top 30 posts per dag van MPG
Positie, datum, aantal posts
01. 2007-06-13 329
02. 2007-06-11 313
03. 2007-05-09 270
04. 2007-05-07 224
05. 2007-05-08 217
06. 2007-04-20 216
07. 2007-06-14 215
08. 2007-06-18 211
09. 2007-06-20 197
10. 2007-05-14 195
11. 2007-05-15 180
12. 2007-05-02 174
13. 2007-04-25 173
14. 2007-06-21 171
15. 2007-04-16 167
15. 2007-05-16 167
17. 2007-03-20 161
18. 2007-06-25 154
18. 2007-05-03 154
20. 2007-06-27 142
20. 2007-04-02 142
20. 2007-06-12 142
23. 2007-04-11 141
24. 2007-05-11 140
25. 2007-04-27 137
25. 2007-05-21 137
27. 2007-04-23 136
28. 2007-06-01 135
29. 2007-04-18 130
30. 2007-03-19 129Top 30 users die in topics hebben gepost waar MPG ook in postte
Positie, aantal topics, user
01. 277 eer-ik
02. 269 OA
03. 262 juon_jacket1
04. 254 Kuukske
05. 238 crossover
06. 223 Papierversnipperaar
07. 212 vrolijke-frits
08. 199 BrandX
09. 171 Lenny_Leonard
10. 156 buzzer
11. 151 Pheno
12. 138 Muck
13. 131 indahnesia.com
14. 130 Frutsel
15. 114 Jo0Lz
16. 113 Sander170
17. 111 Sebasser
18. 108 vdvorst
19. 099 Houniet
20. 081 boem-dikkie
21. 075 HeaRt_woRm
22. 074 JDude
23. 068 Maikuuul
24. 061 Memento-Mori
25. 056 cablegunmaster
26. 049 mcDavid
27. 045 erkel
27. 045 ScarFace-
29. 044 JortK
30. 041 renz0r
Het is niet echt zomer weer hier vandaagquote:
het kan niet altijd feest zijn he.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is niet echt zomer weer hier vandaag![]()
dan ga ik binnenkort op Bali zittenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga achter de balie zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |