ja, ik ga eens boodschappen doen en wat spullen afleveren. Verder ga ik niet veel doen, ik heb me de afgelopen week al druk genoeg gemaakt. Eind van de maand weer op pad. Tot die tijd afspraakjes zien te maken en zo, zodat iedereen die ik wil zien er dan ook is (het is het proberen waard natuurlijk)quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:26 schreef Sander170 het volgende:
Ga je nog wat doen vandaag?
Ja klopt, die zit er al op.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, jouw dag zit er bijna op, toch?
nou dan ben jij snel op je werkquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:49 schreef OA het volgende:
1 reactie maar in de tijd dat ik van huis naar m'n werk ben gegaan...![]()
iets mis meequote:Op woensdag 4 juli 2007 07:58 schreef Kuukske het volgende:
OMGWTFBBQLOLLEROMGOHNOOOOOES
Ja,, soms blijft het leuk om te weten met wie je Fokt. Voordat men het bed in gaatquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:59 schreef Kuukske het volgende:
Neehoor. Leuk.
pfft ik moet zo weer wegquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:01 schreef Kuukske het volgende:
Wakker worden allemaaaaal.
gaat wel lukken het is dit of weer een jaar werkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
Ah. Succes.
Jup, Mss vandaag ook nog ff naar leek toe om iemand te bezoekenquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:07 schreef Kuukske het volgende:
Ah, school dus.
niet voor mijquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:08 schreef Kuukske het volgende:
Het kan vroeger hoor.
Ik zo van mijn woord wat doe je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Lelijk woord. Toedels.
Toedelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:38 schreef Q. het volgende:
Ik zo van mijn woord wat doe je?
Goed hoor, ze is kerngezond en tijdens de inenting kwam er wel een miauwje uit en bij het inbrengen van de chip ook, dat was ook een gemene dikke naald, toen ging ze ook een beetje bloedenquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
M-M!. Goedemorgen. Hoe ging het gisteren met Rosa?
Q!quote:
Je kwetst mij tot in het diepst van mijn ziel. Okee, zo diep is dat niet maar toch!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Goed hoor, ze is kerngezond en tijdens de inenting kwam er wel een miauwje uit en bij het inbrengen van de chip ook, dat was ook een gemene dikke naald, toen ging ze ook een beetje bloedenEn gewicht was goed
Het spijt me Q. Dat was niet mijn bedoeling. Accepteer je mijn excuses?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:44 schreef Q. het volgende:
Je kwetst mij tot in het diepst van mijn ziel. Okee, zo diep is dat niet maar toch!
Nou jammer. Het was heel gezellig, kom gerust nog een keer terug en veel plezier op je werk. Ik hoop dat je geen vervelende klanten tegenkomt want dat zou zonde zijn van je tijd. Rij voorzichtig onderweg en glij niet uit over de regen want dat kan pijn doen. Wees lief voor Rosa en vergeet niet om gezond te eten.quote:
[KSC 321] 1, 2, 3, 4, hoedje van....quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de TT van dit verkapte naam-topique?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |