Solly, maar de vaste klanten weten dat ik altijd langzaam ben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
hehe
ja, maar ik vergeet dat nog wel eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Solly, maar de vaste klanten weten dat ik altijd langzaam ben.![]()
Technische redenen.
quote:
We hebben iig weer eens een fatsoenlijke TT en een OPquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben een hekje vergeten in de TT![]()
Nee!quote:
Wat scheelt eraan, Eer?quote:
kutdag gewoonquote:
Nouw, gotjeeezus wat een dramaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef eer-ik het volgende:
m'n topic is voor sluitingstijd dichtgegooid,
Stonden er geen werkzaamheden in het rode gevaar geplandquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kutdag gewoon
Heb me de tering verveeld, m'n topic is voor sluitingstijd dichtgegooid, en ik verveel me nu weer/nog steeds. Ik ga zo maar gewoon naar de kroeg denk
Dobrequote:
Tak? Dobre? Ty lubisz kawe rozpuszczalne?quote:
10 min is langzaam ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Solly, maar de vaste klanten weten dat ik altijd langzaam ben.![]()
Technische redenen.
Dat topic haalde wel een vleugje verveling wegquote:
Mjawel, maar zij moest naar werkoverleg @ werk lmd, en ik was vergeten een afspraak te maken om m'n certificaten op te halen, dus ik zou ze niet meekrijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Stonden er geen werkzaamheden in het rode gevaar gepland?
Kurwaquote:
waarom een hekje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan iemand een hekje in de TT zetten?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tak? Dobre? Ty lubisz kawe rozpuszczalne?Ja wole kawe filtrowe
Nie mówię po polskuquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tak? Dobre? Ty lubisz kawe rozpuszczalne?Ja wole kawe filtrowe
Begin jij nou ook al? OA zeikt hier al altijd overquote:
Ga je mond spoelenquote:
Dlaczego?quote:
Dank U!quote:
Trudnoquote:
Ben jij poolsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nie mówię po polsku
Nouja... een miniem beetje dan
Ik was vooral toe aan koffie. Liefst filter, maar als er niets anders voorhanden is drink ik ook oplos
[..]
Begin jij nou ook al? OA zeikt hier al altijd over
Owja, ik ben er weer![]()
Omdat ik dergelijk taalgebruik in een nette topic-reeks als deze niet kan tolererenquote:
Nee, ik geef leiding aan een bende poolse uitzendkrachten op mijn werkquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik dergelijk taalgebruik in een nette topic-reeks als deze niet kan tolereren![]()
heb jij een poolse bende op je werk lopen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik geef leiding aan een bende poolse uitzendkrachten op mijn werk
Gheheh dat lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik geef leiding aan een bende poolse uitzendkrachten op mijn werk
Omdat ik jou toen nog niet pools zag schrijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij dan?
0800 8844quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb jij een poolse bende op je werk lopen?
quote:
Nopequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:36 schreef crossover het volgende:
Flash, ben jij pools?
Mooizoquote:
Jahp.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb jij een poolse bende op je werk lopen?
Is prima baantjequote:
Ssssssttt....quote:
En weer opquote:
Ben er nog helemaal nooit geweest. Mis ik iets?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope
Maar ik heb genoeg kennissen daarMoet er eigenlijk nodig weer eens heen, ben al anderhalf jaar niet geweest
mwoa, op zich niet, tot je er mensen leert kennen die het wel erg tof vinden dat je hun taal probeert te lerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:40 schreef crossover het volgende:
Ben er nog helemaal nooit geweest. Mis ik iets?
Ik hou meer van donkere meisjes. Ik wil eigenlijk wel portugees lerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa, op zich niet, tot je er mensen leert kennen die het wel erg tof vinden dat je hun taal probeert te leren
Nah, saai man. Iedereen heeft dezelfde ogen daarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou meer van donkere meisjes. Ik wil eigenlijk wel portugees leren [afbeelding]
In Brazilië? Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah, saai man. Iedereen heeft dezelfde ogen daar![]()
quote:
in brazilie hebben ze van die prachtige lichtbruine of groene ogenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In Brazilië? Dat denk ik niet [afbeelding]
Nou, moet je doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou meer van donkere meisjes. Ik wil eigenlijk wel portugees leren [afbeelding]
Ik zal de Chileense vrouwen voor je beoordelen!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In Brazilië? Dat denk ik niet [afbeelding]
Of van die mooie donkerbruine zoals de jouwequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
in brazilie hebben ze van die prachtige lichtbruine of groene ogen![]()
Ja maar ja maar ja maar ik ben al bezig met twee studiesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, moet je doenren naar e plaatselijke boekwinkel, koop een boekje en 4 CD's of zo, besteed wat avonduurtjes
Vreemde talen zijn nooit weggegooide energie
Huuuuuuuuuuuuuu! Maar goed dat ik daar ver vandaan zit danquote:
Prioriteitenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik ben al bezig met twee studies [afbeelding]
oh leuk, we gaan flirtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of van die mooie donkerbruine zoals de jouwe![]()
truste kroschquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen![]()
Nu al?
Ja nu al, ben verrekte moe.
vind je haaien niet mooi dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuu! Maar goed dat ik daar ver vandaan zit dan.
Jawel. Mits achter een dikke plaat gelaagd glas, of op filmquote:
Truste kerelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen![]()
Nu al?
Ja nu al, ben verrekte moe.
Zou je niet een keer in zo een kooi in het water willen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
Jawel. Mits achter een dikke plaat gelaagd glas
In de koffieSC?quote:
er is toch iets minders aan afspreken wanneer er geflirt wordtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de koffieSC? [afbeelding]
Ik vind je erg leuk, maar flirten doe ik liever op msn. Of beter nog, IRL [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |