Solly, maar de vaste klanten weten dat ik altijd langzaam ben.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
hehe
ja, maar ik vergeet dat nog wel eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Solly, maar de vaste klanten weten dat ik altijd langzaam ben.![]()
Technische redenen.
quote:
We hebben iig weer eens een fatsoenlijke TT en een OPquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben een hekje vergeten in de TT![]()
Nee!quote:
Wat scheelt eraan, Eer?quote:
kutdag gewoonquote:
Nouw, gotjeeezus wat een dramaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef eer-ik het volgende:
m'n topic is voor sluitingstijd dichtgegooid,
Stonden er geen werkzaamheden in het rode gevaar geplandquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kutdag gewoon
Heb me de tering verveeld, m'n topic is voor sluitingstijd dichtgegooid, en ik verveel me nu weer/nog steeds. Ik ga zo maar gewoon naar de kroeg denk
Dobrequote:
Tak? Dobre? Ty lubisz kawe rozpuszczalne?quote:
10 min is langzaam ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Solly, maar de vaste klanten weten dat ik altijd langzaam ben.![]()
Technische redenen.
Dat topic haalde wel een vleugje verveling wegquote:
Mjawel, maar zij moest naar werkoverleg @ werk lmd, en ik was vergeten een afspraak te maken om m'n certificaten op te halen, dus ik zou ze niet meekrijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Stonden er geen werkzaamheden in het rode gevaar gepland?
Kurwaquote:
waarom een hekje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan iemand een hekje in de TT zetten?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tak? Dobre? Ty lubisz kawe rozpuszczalne?Ja wole kawe filtrowe
Nie mówię po polskuquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tak? Dobre? Ty lubisz kawe rozpuszczalne?Ja wole kawe filtrowe
Begin jij nou ook al? OA zeikt hier al altijd overquote:
Ga je mond spoelenquote:
Dlaczego?quote:
Dank U!quote:
Trudnoquote:
Ben jij poolsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nie mówię po polsku
Nouja... een miniem beetje dan
Ik was vooral toe aan koffie. Liefst filter, maar als er niets anders voorhanden is drink ik ook oplos
[..]
Begin jij nou ook al? OA zeikt hier al altijd over
Owja, ik ben er weer![]()
Omdat ik dergelijk taalgebruik in een nette topic-reeks als deze niet kan tolererenquote:
Nee, ik geef leiding aan een bende poolse uitzendkrachten op mijn werkquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik dergelijk taalgebruik in een nette topic-reeks als deze niet kan tolereren![]()
heb jij een poolse bende op je werk lopen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik geef leiding aan een bende poolse uitzendkrachten op mijn werk
Gheheh dat lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik geef leiding aan een bende poolse uitzendkrachten op mijn werk
Omdat ik jou toen nog niet pools zag schrijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |