Vraag Aarti via MSN mee op koffie-date, om IRL te flirtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de koffieSC? [afbeelding]
Ik vind je erg leuk, maar flirten doe ik liever op msn. Of beter nog, IRL [afbeelding]
Dobranocquote:
Niet direct behoefte aan nee. Jij wel?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Zou je niet een keer in zo een kooi in het water willen dan?
Fitrsquote:
Dan spreken we af dat we niet afspreken wanneer we gaan flirten, lieverd, schatje, schoonheid.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
er is toch iets minders aan afspreken wanneer er geflirt wordt![]()
Oh, shit, m'n typpolio speelt weer op...quote:
er is ook iets minders aan mannen die overstelpen met koosnaampjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan spreken we af dat we niet afspreken wanneer we gaan flirten, lieverd, schatje, schoonheid.![]()
Flirten via Fok! is zoooooo ingewikkeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
er is ook iets minders aan mannen die overstelpen met koosnaampjes![]()
ik niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Flirten via Fok! is zoooooo ingewikkeld.In het echt ben ik ook veel leuker.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, shit, m'n typpolio speelt weer op...![]()
Frits!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:28 schreef Aarti het volgende:
tristf?
Zit je nou stiekem te flirten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je danst! [afbeelding] [afbeelding]
Flirten? IK?quote:
Ik was even douchen!quote:
Ja.... JJ & Fruts hebben een week vrij...quote:
Aha dat is wel duidelijk dan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.... JJ & Fruts hebben een week vrij...![]()
Kuuk heeft nog geen internet...![]()
Eer is aan de zuip... [afbeelding]
Lenny & Cross ook vast wel... [afbeelding]
Sander komt niet voor middernacht...![]()
Indah slaapt nog...![]()
En.... en...... en.....![]()
Ik ruik niets, maar dat is omdat mijn neus dicht zitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was even douchen!
Nu ruik ik weer heerlijk!![]()
ff elders checken!![]()
Cross slaapt, moe van het feestje van afgelopen nachtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.... JJ & Fruts hebben een week vrij...![]()
Kuuk heeft nog geen internet...![]()
Eer is aan de zuip... [afbeelding]
Lenny & Cross ook vast wel... [afbeelding]
Sander komt niet voor middernacht...![]()
Indah slaapt nog...![]()
En.... en...... en.....![]()
Oh, ik kijk tv tussen het fokken door...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Cross slaapt, moe van het feestje van afgelopen nacht
Voor de rest lijkt het me duidelijk ja...
Owja, Ik probeer tussen het fok!ken door te leren.
Goed geheugen ftw....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha dat is wel duidelijk dan!
Wel fijn dat jij alles bij houdt!
Die begint na je 21e naar het schijntquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:32 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik kijk tv tussen het fokken door...![]()
[..]
Goed geheugen ftw....![]()
Ik maak er nu maar gebruik van voordat de onomkeerbare aftakeling begint...![]()
Ja dat zijn dingen die niet tegen te houden zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:32 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik kijk tv tussen het fokken door...![]()
[..]
Goed geheugen ftw....![]()
Ik maak er nu maar gebruik van voordat de onomkeerbare aftakeling begint...![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die begint na je 21e naar het schijnt
Jouw aftakeling lijkt dus al bezig te zijn... De mijne begint over minder dan 2 maanden....
De mijne begint dan over een maand of 5quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die begint na je 21e naar het schijnt
Jouw aftakeling lijkt dus al bezig te zijn... De mijne begint over minder dan 2 maanden....
Trusten OAquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:44 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens pitten!![]()
Welterusten![]()
A demain [afbeelding]
Slaap lekker vriend!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:44 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens pitten!![]()
Welterusten![]()
A demain [afbeelding]
Morgenochtend weer present Frits? [afbeelding]
Ja goed! Lekker gewerkt vandaag en 's avonds een filmpje gepakt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:03 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht, beste collega.
Ja gaat uitstekend met mij, en met jou?
Jij pakt wel veel filmpjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed! Lekker gewerkt vandaag en 's avonds een filmpje gepakt!
Sja, abonnement hè!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij pakt wel veel filmpjes. Welke was vanavond aan de beurt?
*noteert*quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sja, abonnement hè!
Vanavond was The Number 23 aan de beurt! Met Jim Carey, erg sterk! Een keer niet als grappenmaker!
Wat mij betreft een tip waard!
mooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:20 schreef Sander170 het volgende:
ja hiero is het leven goed hoor, althans met mij.
ik begin aan mijn eerstequote:Op woensdag 4 juli 2007 04:21 schreef Sander170 het volgende:
ik heb net mijn laatste kop koffie opgedronken.
was lekker sterk.
geniet er maar van danquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:21 schreef Sander170 het volgende:
Op het moment is hier veel bliksem!
nee, ik ook niet, ben net wakkerquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:22 schreef Sander170 het volgende:
In slaap gevallen, tuurlijk niet, hier ben ik toch.
Of slaap jij soms.
ja, niet onaardig inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:23 schreef Sander170 het volgende:
heel mooi.
ja, ik ga eens boodschappen doen en wat spullen afleveren. Verder ga ik niet veel doen, ik heb me de afgelopen week al druk genoeg gemaakt. Eind van de maand weer op pad. Tot die tijd afspraakjes zien te maken en zo, zodat iedereen die ik wil zien er dan ook is (het is het proberen waard natuurlijk)quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:26 schreef Sander170 het volgende:
Ga je nog wat doen vandaag?
Ja klopt, die zit er al op.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, jouw dag zit er bijna op, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |