een pot nat toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogen kamperauto's ook?
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz 190E
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 10 juni 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Old Transport Achterhoek; bouwjaar 1986
oude 3 serie omgebouwd tot nieuwere dacht ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wat is dit? een subaru maar dan omgebouwd tot een BMW?
owkee zag die kont en de deksel leek wel op een impreza zonder de taartschep!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:10 schreef deliberator het volgende:
[..]
oude 3 serie omgebouwd tot nieuwere dacht ik
yupz, rijd in Scheveningen rond, en dat gedoe op de achterruit is gewoon een sticker en geen bodyworkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:18 schreef Eetjen het volgende:
Die audi is dat niet die bak van De Grote Beurt ofzo? Maar dan weer ietsje uitgekleed?
Te lelijk,
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:38 schreef r_kluft het volgende:
Nou eens effe kijken wat jullie hier van vinden.
Ik als opelfan vind dit een van de mooiste astra's die ik tot nu toe heb gezien.
Maar zeker niet origineel meer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die dit lelijk vind?
Die spoiler op die Swiftquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat ik net toch tegen kwam.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
cker niet de slechtste vorm inderdaad! hier in tilburg rijdt ook een polo rond die helemaal glad is gemaakt! alleen is dat ding zo laag dat zowel voor als achter de bumpers kapot gereden zijn!quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:56 schreef Juggy het volgende:
[..]
[afbeelding]
En zo was ie eerst... kvind het toch definitely n flinke vooruitgang![]()
(ben dan wel n btje biased: auto is van t neefje van m'n vriendin, toch grappig om dat ding dan hier ineens voorbij te zien komen)
En dan die dikke achtervelgen in combinatie met de standaard stalen-velgjes vooropquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Die spoiler op die Swift![]()
![]()
Die voorbumper van die BMW![]()
![]()
Vooral andere mensen uitlachen om een open luchtfilter en er dan zelf 1 plaatsen op een dieseltjequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[/url]]
ALSOF DIE OPENLUCHTFILTER WAT UITMAAKT![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
die spoiler van die swift lijkt me een photoshopquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat ik net toch tegen kwam.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker hoogpolig tapijtjequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dan die dikke achtervelgen in combinatie met de standaard stalen-velgjes vooroptractie heb je toch niet nodig met een één-punt-nul
Als ik het zo zie zijn het dashboard, de a-stijlen en het hemeltje van de BMW bekleed met een knus bontvelletje..![]()
Niks mis met hoogpolig tapijt, mits gelegd in een grote Amerikaanse busquote:
Ja, maar wel in een BMWquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks mis met hoogpolig tapijt, mits gelegd in een grote Amerikaanse bus
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:29 schreef 3p0x het volgende:
Turquaz52 moet je die graf Golf 3 variant tdi niet een keertje posten hier? Of issie nog niet klaar?![]()
[..]
Vooral andere mensen uitlachen om een open luchtfilter en er dan zelf 1 plaatsen op een dieseltje![]()
Maar tja.. ga je gang.. post maar een foto van onze TDI in deze topic..quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:58 schreef garnage-patrick het volgende:
owww kerel!!!
ten eerste, leer beetje fatsoenlijk nederlands te typen, dit lijkt nergens op.
niet iedereen kan perfect typen, moet ik persé een disclaimer onder elke tekst plakken dat ik soort van dyslectie heb?
![]()
en bij mijn openluchtfilter hoor je het zuiglucht ook veul beter,.. nou nou nou wat een nut heb dat leuk klinkt het.
Moet alles wat je aan een auto veranderd nut hebben? In dit geval heeft het dus wel nut.. misschien niet zo veel...
en ten 2e als je onder je motorkap een openluchtfilter bouwt, en geen buizen heb voor frisse koeling.
1 ik heb een buis waar frisse lucht wordt toegevoerd, 2. We hebben een intercooler waardoor het lucht wordt gekoeld.
dan zuig je gewoon warme lucht van tussen de 70 en 90 graden naar binnen, nee goed voor voor de "frisse" lucht.
Zie hierboven...
OP EEN DIESEL!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef Neluhz het volgende:
Toch blijft het jammer, mensen met een open lucht filter uitlachen en vervolgens zelf een open luchtfilter plaatsen, al helemaal in combinatie met een turbo timer..
Mijn voorkeur gaat eerder uit aan een Stationwagon dan een Hatchback. Ik zou liever de Golf 3 Variant willen dan de Hatch.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:45 schreef garnage-patrick het volgende:
ik zou het inderdaad, gewoon als ondertitel ofzo gaan neerzetten dat je soort van dyslectie heb. weet iedereen het wel meteen![]()
en jij begint over "het nut hebben van" of iig dat een openluchtfilter nu zou hebben.
en hoe koeler de lucht is dat je aanvoert, hoe beter het inderdaad is, ookal zit er een (kleine) intercooler op.
maar kerel alsjeblieft, ga nou niet die golf stationbak vernaggelen, je gaat zeker ook sportuitlaat onder hangen.
klasgenoot van me heb dat ook bij zijn tdi, een sportuitlaat.... het trekkergehalte komt alleen maar verder naar voren.
quote:
hier staat altijd een Golf V TDI met 4 potten erop... ding is helaas alleen trager dan de 206 HDI van mijn vriendin... dus best langzaam!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:00 schreef garnage-patrick het volgende:
het is en blijft een diesel,.... uitlaat of niet. klaar zo is het.
een 4cil prutteldiesel. dat geluid kan je niets aan doen helaas...
Dan ben ik een TURK met een GOLF VARIANT met een Turbo Timer en een putlucht..quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:21 schreef Neluhz het volgende:
Leuk, dan ben je een turk in een golf stationcar diesel met turbo-timer en een putlucht.
Denk je dat je diesel anders gaat klinken als je er een vr6 pijp onder hangt?
Je hoort alleen meer, mooier wordt het niet
Gast serieus, wie probeer je voor de gek te houdenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan ben ik een TURK met een GOLF VARIANT met een Turbo Timer en een putlucht..![]()
Ik denk niet dat diesel anders gaat klinken met een VR6 pijp dr onder, ik weet het niet.. dat zien we zo wel waneer ik tijd heb om na garage te gaan...
Jij denkt nu van bah wat een kut geluid.. dat diesel geluid.. Stationair misschien wel ja, maar ga dr eens mee rijden.. dan moet je eens luisteren...![]()
Kennis van ons heeft een '06 Volvo Vrachtwagen... ik weet wel hoe dat klinktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gast serieus, wie probeer je voor de gek te houdenHet dieselgeluid in een Scania V8 of een MAN 6-cil met 580PK is mooi, maar no-way dat je een mooi geluid uit een 4cil TDItje krijgt in een Golf-station
En ja, station. Of je het nu variant, avant, sportswagen, estate, combi of whatever ook noemt, het blijft gewoon een stationcar.
Stoer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kennis van ons heeft een '06 Volvo Vrachtwagen... ik weet wel hoe dat klinkt![]()
Mijn uitlaat is er dus gewoon een keer onderuit gevallen. Een 1.9 Diesel.. Brwap brwap brwapquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:00 schreef garnage-patrick het volgende:
het is en blijft een diesel,.... uitlaat of niet. klaar zo is het.
een 4cil prutteldiesel. dat geluid kan je niets aan doen helaas...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:51 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Mijn uitlaat is er dus gewoon een keer onderuit gevallen. Een 1.9 Diesel.. Brwap brwap brwap
Wat was ik blij toen ik eenmaal thuis was en dat ding uit kon zetten.
Er rijdt in Lelystad ook nog een Del Sol rond in het blauw met enorme spinners, 2F2F striping en een taartschep waar Multivlaai jaloers op zou zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:20 schreef Daantke het volgende:
Bij wijze van tvp de EG Sedan rijstmobiel die ik vorige week spotte in Lelystad Centrum
[[url=http://img133.imagevenue.com/loc35/th_85129_28052007_038_122_35lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img17.imagevenue.com/loc1153/th_85119_28052007_037_122_1153lo.jpg]afbeelding][/URL]
Die woont bij mij twee straten verderopquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:37 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Er rijdt in Lelystad ook nog een Del Sol rond in het blauw met enorme spinners, 2F2F striping en een taartschep waar Multivlaai jaloers op zou zijn.
Haha.. Ja, dat gedrocht inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:51 schreef Daantke het volgende:
Die woont bij mij twee straten verderopstaat ook vaak bij Fair Play, zal ie wel werken
[[url=http://img153.imagevenue.com/loc780/th_30215_fotos_022_122_780lo.jpg]afbeelding][/URL]
die ja?
geloof me, hij is echtquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:22 schreef deliberator het volgende:
[..]
die spoiler van die swift lijkt me een photoshop
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:48 schreef mien-moeke het volgende:
Terug Vind Patserwagens.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:06 schreef pvdplanet het volgende:
Het vorige model Bora heet in de USA Jetta.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:13 schreef RMD het volgende:
en werd uitgegeven door BMW en was ook leverbaar als m-uitvoering?
en 2 ferrari's bezitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:47 schreef vosss het volgende:
Ow, die foto van die BMW komt van een site af van iemand die wél weet hoe je een auto moet tunen zonder te verkrachten.
[afbeelding]
Anyway, die BMW met 4dubbele taartschep achterop staat op zijn site in een BMW-nightmare stukje, dus het zou idd zomaar kunnen dat het gewoon een photoshop is
Een droogrek op 4 wielenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Look @ me!, I'm the Wing-Man
![]()
![]()
[afbeelding]
Je kan zeggen wat je wilt, maar die man is wel een vakman! Het is echt heel erg netjes gedaan. En waarschijnlijk heeft hij gèèn turbo-timerquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Over creativiteit gesproken:
Honda CRX met; BMW Grille, Mercedes Koplampen, en de Honda logo ipv de Mercedes logo
[afbeelding]
Die vind ik nog best netjes eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik kwam deze tegen in Duitsland van de week (slechte foto met mobiel):
[afbeelding]
Toen ik er omheen liep vond ik dat ding echt lelijk
Same here. Zit net tegen het randje aan maar nog net binnen de lijnen van: 'mwah, sportwagens zijn leuker maar deze is aardig aangepast'. Enige wat je nog maar moet zien is of het uiterlijk enigszins samenhangt met het vermogen. Ziet er sneller uit dan het ding is denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Die vind ik nog best netjes eerlijk gezegd
ik vind em netjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik kwam deze tegen in Duitsland van de week (slechte foto met mobiel):
[afbeelding]
Toen ik er omheen liep vond ik dat ding echt lelijk
heeeye, wat een klêur heeft jou tractor ???quote:
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Neluhz het volgende:
Typisch inderdaad, hebben ze daar echt geen mooie vrouwen?![]()
Hier hebben we beeldmateriaal bij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:31 schreef Dangel het volgende:
Oh jawel hoorMaar die zijn niet zo dom dat ze voor zulke lelijke auto's gaan staan
Die staan liever voor een plakbandVisa
Foto's.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
Oh jawel hoorMaar die zijn niet zo dom dat ze voor zulke lelijke auto's gaan staan
Die staan liever voor een plakbandVisa
Me too,alleen heb ik cherrybombs!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:17 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Mijn god, wat een hokken hier, met zeekoeien in bikini er ook nog om heen, terwijl het petjesvolk open luchtfilters en sportuitlaten op hunVAG
tractordieseltje zet?
Ik stap snel weer in m'n V8 met Flowmaster.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:43 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Me too,alleen heb ik cherrybombs!
Lekkere harde v8 roffel,kan niks aan tippen.Had hiervvor een mx3-v6,klinkt ook heel mooi,maar een 350 cu v8 is toch wel f wat anders.Nothing drinks gasoline like an american v8
zo dik zijn ze toch niet? ik zou het er best op kunnen iigquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:54 schreef Kill_em_all het volgende:
Je hebt iig genoeg om je aan vast te houden
Heb je die voorste goed bekeken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zo dik zijn ze toch niet? ik zou het er best op kunnen iigalleen die linker is lelijk met dat korte haar
![]()
Dit racemonster heeft blijkbaar geen koeling nodig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:45 schreef Ysblok het volgende:
excuses voor de brakke kwaliteit (flits had niet moeten afgaan)..
maare deze kwam ik vanavond tegen
[afbeelding]
tering, nu je het zegtquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:02 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Dit racemonster heeft blijkbaar geen koeling nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |