Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Neluhz het volgende:
Typisch inderdaad, hebben ze daar echt geen mooie vrouwen?![]()
Hier hebben we beeldmateriaal bij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:31 schreef Dangel het volgende:
Oh jawel hoorMaar die zijn niet zo dom dat ze voor zulke lelijke auto's gaan staan
Die staan liever voor een plakbandVisa
Foto's.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
Oh jawel hoorMaar die zijn niet zo dom dat ze voor zulke lelijke auto's gaan staan
Die staan liever voor een plakbandVisa
Me too,alleen heb ik cherrybombs!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:17 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Mijn god, wat een hokken hier, met zeekoeien in bikini er ook nog om heen, terwijl het petjesvolk open luchtfilters en sportuitlaten op hunVAG
tractordieseltje zet?
Ik stap snel weer in m'n V8 met Flowmaster.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:43 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Me too,alleen heb ik cherrybombs!
Lekkere harde v8 roffel,kan niks aan tippen.Had hiervvor een mx3-v6,klinkt ook heel mooi,maar een 350 cu v8 is toch wel f wat anders.Nothing drinks gasoline like an american v8
zo dik zijn ze toch niet? ik zou het er best op kunnen iigquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:54 schreef Kill_em_all het volgende:
Je hebt iig genoeg om je aan vast te houden
Heb je die voorste goed bekeken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zo dik zijn ze toch niet? ik zou het er best op kunnen iigalleen die linker is lelijk met dat korte haar
![]()
Dit racemonster heeft blijkbaar geen koeling nodig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:45 schreef Ysblok het volgende:
excuses voor de brakke kwaliteit (flits had niet moeten afgaan)..
maare deze kwam ik vanavond tegen
[afbeelding]
tering, nu je het zegtquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:02 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Dit racemonster heeft blijkbaar geen koeling nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |