een pot nat toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogen kamperauto's ook?
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz 190E
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 10 juni 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Old Transport Achterhoek; bouwjaar 1986
oude 3 serie omgebouwd tot nieuwere dacht ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wat is dit? een subaru maar dan omgebouwd tot een BMW?
owkee zag die kont en de deksel leek wel op een impreza zonder de taartschep!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:10 schreef deliberator het volgende:
[..]
oude 3 serie omgebouwd tot nieuwere dacht ik
yupz, rijd in Scheveningen rond, en dat gedoe op de achterruit is gewoon een sticker en geen bodyworkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:18 schreef Eetjen het volgende:
Die audi is dat niet die bak van De Grote Beurt ofzo? Maar dan weer ietsje uitgekleed?
Te lelijk,
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:38 schreef r_kluft het volgende:
Nou eens effe kijken wat jullie hier van vinden.
Ik als opelfan vind dit een van de mooiste astra's die ik tot nu toe heb gezien.
Maar zeker niet origineel meer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die dit lelijk vind?
Die spoiler op die Swiftquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat ik net toch tegen kwam.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
cker niet de slechtste vorm inderdaad! hier in tilburg rijdt ook een polo rond die helemaal glad is gemaakt! alleen is dat ding zo laag dat zowel voor als achter de bumpers kapot gereden zijn!quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:56 schreef Juggy het volgende:
[..]
[afbeelding]
En zo was ie eerst... kvind het toch definitely n flinke vooruitgang![]()
(ben dan wel n btje biased: auto is van t neefje van m'n vriendin, toch grappig om dat ding dan hier ineens voorbij te zien komen)
En dan die dikke achtervelgen in combinatie met de standaard stalen-velgjes vooropquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Die spoiler op die Swift![]()
![]()
Die voorbumper van die BMW![]()
![]()
Vooral andere mensen uitlachen om een open luchtfilter en er dan zelf 1 plaatsen op een dieseltjequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[/url]]
ALSOF DIE OPENLUCHTFILTER WAT UITMAAKT![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
die spoiler van die swift lijkt me een photoshopquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat ik net toch tegen kwam.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker hoogpolig tapijtjequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dan die dikke achtervelgen in combinatie met de standaard stalen-velgjes vooroptractie heb je toch niet nodig met een één-punt-nul
Als ik het zo zie zijn het dashboard, de a-stijlen en het hemeltje van de BMW bekleed met een knus bontvelletje..![]()
Niks mis met hoogpolig tapijt, mits gelegd in een grote Amerikaanse busquote:
Ja, maar wel in een BMWquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks mis met hoogpolig tapijt, mits gelegd in een grote Amerikaanse bus
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:29 schreef 3p0x het volgende:
Turquaz52 moet je die graf Golf 3 variant tdi niet een keertje posten hier? Of issie nog niet klaar?![]()
[..]
Vooral andere mensen uitlachen om een open luchtfilter en er dan zelf 1 plaatsen op een dieseltje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |