Precies, het is geen dreigement, ze bluft gewoonquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Bron: Tien.
10:06 - Op je tellen passen
Zo onrustig als de dag begon, zo vrolijk is iedereen aan het ontbijt. Niet heel gek, de twee kemphanen Natasia en Huub zitten niet aan tafel. De Surinaamse staat buiten en haalt verhaal bij Jaap. “Misschien kun jij een keer met hem praten en zeggen dat het niet verstandig is als hij daar nog eens over begint”, oppert Natasia, doelende op Huubs aantijgingen over haar kinderen, haar achtergrond, etc. “Ik ga het er echt niet met hem over hebben, ik hou me daar echt buiten!”, antwoordt Jaap wijselijk. “Ik heb m’n eigen criminele achterban!” “Huub zegt altijd dat ik mijn dagen moet aftellen, maar eigenlijk moet hij dat doen!”, laat Natasia nog even weten. Moet Huub oppassen, of bluft Natasia in het wilde weg?
Tuurlijk ... alles bedekken met de mantel der liefde.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, het is geen dreigement, ze bluft gewoon![]()
En gisteren waren het nog Cora, Jeltse (of zoiets) en Nicolaas die aan het hoofd van de dievenbende stonden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:
Dit las ik ook op de TIEN site:
"Wat een dag, gisteren! Hoewel de Briellenaar nu nog prinsheerlijk ligt te slapen, zal Jaap de komende tijd veel aan zijn hoofd hebben. Zijn huwelijk met Cora gaat niet door dankzij snode plannen van onbekenden en zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Voorlopig hoeft Jaap daar echter nog niet over na te denken. Eerst maar eens wakker worden…"
Dus Cora is inmiddels van alle blaam gezuiverd?
Jaap heeft Natasia erin gehouden en niet Huub.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef nibbieworld het volgende:
als ik de laatste cossen zo terug lees, en zie dat Natasia Hub flink aan het bedreigen is.Dan snap ik echt niet dat huub die bitch van een Natasia nog geen week geleden de hand boven het hoofd heeft gehouden, en haar niet heeft laten oprotten uit de kooi!! Na dat trapwerk van haar richting Jaap bedoel ik dan. Ongeloofelijk!
![]()
![]()
Ik denk toch echt aan een hoax Scan, anders stond het uitgebreid in de Telegraaf, die zitten hier normaal gesproken bovenop, maar geen woord.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:
Dit las ik ook op de TIEN site:
"Wat een dag, gisteren! Hoewel de Briellenaar nu nog prinsheerlijk ligt te slapen, zal Jaap de komende tijd veel aan zijn hoofd hebben. Zijn huwelijk met Cora gaat niet door dankzij snode plannen van onbekenden en zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Voorlopig hoeft Jaap daar echter nog niet over na te denken. Eerst maar eens wakker worden…"
Dus Cora is inmiddels van alle blaam gezuiverd?
Een hoax door wie? Aangezien het ook vermeld staat op de DGK-site?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:32 schreef beequeen het volgende:
Ik denk toch echt aan een hoax Scan, anders stond het uitgebreid in de Telegraaf, die zitten hier normaal gesproken bovenop, maar geen woord.
Een hoax in hoeverre? Dat er niets van waar is en dat Cora en Jelte zomaar even op nationale televisie worden afgemaakt en neergezet als criminelen? Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk toch echt aan een hoax Scan, anders stond het uitgebreid in de Telegraaf, die zitten hier normaal gesproken bovenop, maar geen woord.
Niettemin moeten dreigementen altijd serieus worden genomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:33 schreef Katewalker het volgende:
Zoals Tien zelf al aangeeft..Natasia bluft in het wilde weg. Het is dreigen om bang te maken en hoopt daarmee Huub af te bluffen. Milton lijkt me niet het type dat zich voor een karretje laat spannen door zijn ex. Die weet ook wel dat mocht Huub als hij weer buiten is iets aangedaan worden de politie meteen bij hem op de stoep staat...Milton geeft mi Natasia een hengst voor haar kop zodra hij de kans krijgt.....
Jaap heeft toch ook een hele preek gehouden voor haar achter. Dat stond in de brief. In die brief stond niet dat hij na het gesprek achter een uur lang, kuthoer, teringlijers, kuthoer, vuile teringlijers zei.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef nibbieworld het volgende:
als ik de laatste cossen zo terug lees, en zie dat Natasia Hub flink aan het bedreigen is.Dan snap ik echt niet dat huub die bitch van een Natasia nog geen week geleden de hand boven het hoofd heeft gehouden, en haar niet heeft laten oprotten uit de kooi!! Na dat trapwerk van haar richting Jaap bedoel ik dan. Ongeloofelijk!
![]()
![]()
hij heeft natas alleen ingehouden puur voor de kijkcijfers, huub ziet het programma als zijn show en zijn kindje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef nibbieworld het volgende:
![]()
![]()
Amanda en die hele familie is net zo smerig als de kots waar Jaap in heeft liggen rollen, dus tja... eigenlijk kun je niet eens anders verwachten. Het was een ongelooflijke aso, het is nog steeds een ongelooflijke aso en zal altijd een ongelooflijke aso blijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Amanda zei trouwens gisteren ook dat als Huub buiten de poort zou komen, zijn kop eraf geschoten zou worden.
Nu vind ik Amanda toch zo ongeloofwaardig als de pest maar het is zo'n laag niveau. Laat het toch eens binnen de kooi.
Het is toch niet of-of...?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, het is geen dreigement, ze bluft gewoon![]()
Ja ohkee, je hebt gelijk. Wat ik eigenlijk bedoel is dat huub en de andere bewoners allemaal te meelevend waren met Natasia. Toen met dat trappen van haar richting Jaap was het DE kans om een irritante bewoner zoals Natasia dat is het huis uit te werken. Wat deden ze!!! Haar allemaal over zitten halen om niet te vertrekken. En nu is Natasia weer het baasje in huis, met haar bedreigingen jegens Huub.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Jaap heeft Natasia erin gehouden en niet Huub.
Wat ik niet begrijp is dat Tien/DGK nog steeds een hand boven Natasia houdt.
Als er nu echt waar zou zijn, ik bedoel dus chantage en dat soort shit, denk jij dan niet dat dit ergens te lezen zou zijn, behalve op de site van Tien. De Telegraaf en met name Wilma Nanninga smullen van dit soort dingen, en de dreiging ging ook uit naar Tien, dus kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het een hoax is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een hoax door wie? Aangezien het ook vermeld staat op de DGK-site?
Ook dreigen om bang te maken, is strafbaar:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:33 schreef Katewalker het volgende:
Zoals Tien zelf al aangeeft..Natasia bluft in het wilde weg. Het is dreigen om bang te maken en hoopt daarmee Huub af te bluffen. Milton lijkt me niet het type dat zich voor een karretje laat spannen door zijn ex. Die weet ook wel dat mocht Huub als hij weer buiten is iets aangedaan worden de politie meteen bij hem op de stoep staat...Milton geeft mi Natasia een hengst voor haar kop zodra hij de kans krijgt.....
heel opvallend dat er niets in de kranten staat idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er nu echt waar zou zijn, ik bedoel dus chantage en dat soort shit, denk jij dan niet dat dit ergens te lezen zou zijn, behalve op de site van Tien. De Telegraaf en met name Wilma Nanninga smullen van dit soort dingen, en de dreiging ging ook uit naar Tien, dus kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het een hoax is.
Als er niets van waar zou zijn zou dát in de kranten staan. Over valse voorlichting enzo. Dus dat er niets staat wil volgens mij zeker niet zeggen dat er niets gaande is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef itsme het volgende:
[..]
heel opvallend dat er niets in de kranten staat idd.
TIEN drukt dit soort bedreigingen niet de kop in. Zijn zij bijvoorbeeld dan ook verantwoordelijk voor het regelen en betalen van beveiliging wanneer een bedreigde weer de villa verlaat. Of moeten wij dit dmv belastingen dit betalen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:33 schreef Katewalker het volgende:
Ik geloofde dat rare chantageverhaal van meet af aan al niet. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat DGK zo'n rare hoax verzint om van een huwelijk af te komen (of wat de achterliggende gedachte ook moge zijn). Maak dan de verhaallijn dat Jaap door de komst van Nadia aan het twijfelen is geslagen over zijn gevoelens voor Cora.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:37 schreef beequeen het volgende:
Als er nu echt waar zou zijn, ik bedoel dus chantage en dat soort shit, denk jij dan niet dat dit ergens te lezen zou zijn, behalve op de site van Tien. De Telegraaf en met name Wilma Nanninga smullen van dit soort dingen, en de dreiging ging ook uit naar Tien, dus kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het een hoax is.
Geen idee. Ik heb een paar regels en caps geplaatst: [DGK] Updates #4quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:34 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen een ieder.
Ik begreep dat Huub en Jaap in Editie NL zijn geweest. Is daar mischien een filmpje van?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:31 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Zou dennis het vandaag langer volhouden dan 10 min?
Onverantwoordelijk van Tien/DGK.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:40 schreef akveor het volgende:
[..]
TIEN drukt dit soort bedreigingen niet de kop in. Zijn zij bijvoorbeeld dan ook verantwoordelijk voor het regelen en betalen van beveiliging wanneer een bedreigde weer de villa verlaat. Of moeten wij dit dmv belastingen dit betalen?
Iets wat niet waar is en wat nog niet in de media is geweest (buiten DGK, dan) heeft absoluut geen nieuwswaarde. Chantage mbt een programma dat juist nu volop in de negatieve belangstelling staat, heeft juist enorme nieuwswaarde.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:40 schreef scanman01 het volgende:
Als er niets van waar zou zijn zou dát in de kranten staan. Over valse voorlichting enzo. Dus dat er niets staat wil volgens mij zeker niet zeggen dat er niets gaande is.
Ik begrijp er helemaal niks meer van.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Jaap heeft Natasia erin gehouden en niet Huub.
Wat ik niet begrijp is dat Tien/DGK nog steeds een hand boven Natasia houdt.
Je kunt toch wel nagaan dat Cora (en haar rijke ouders) zoiets nooit zouden pikken. En natuurlijk ook die Jelte niet, die ook al genoemd is. Dus je kunt wel nagaan dat ze dit verhaal niet verzinnen, anders zou TIEN (of de makers van het programma) in no time zelf aan de schandpaal genageld worden. Er is dus echt wel wat aan de hand.... en het lijkt mij erger te zijn dan naar buiten is gebracht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloofde dat rare chantageverhaal van meet af aan al niet. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat DGK zo'n rare hoax verzint om van een huwelijk af te komen (of wat de achterliggende gedachte ook moge zijn).
Dat dat huwelijk niet door zou gaan konden we wel aan voelen komen toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloofde dat rare chantageverhaal van meet af aan al niet. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat DGK zo'n rare hoax verzint om van een huwelijk af te komen (of wat de achterliggende gedachte ook moge zijn). Maak dan de verhaallijn dat Jaap door de komst van Nadia aan het twijfelen is geslagen over zijn gevoelens voor Cora.
Maar aan weer een andere kant is en blijven het DGKmedewerkers en die maken hele rare, onprofessionele sprongen.
Je nagelt iemand aan de schandpaal en vervolgens doe je het weer af met niks.
Dat de bruiloft niet doorgaat (beslist geen hoax) staat ook nog niet in de Telegraaf, of welke andere krant dan ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er niets van waar zou zijn zou dát in de kranten staan. Over valse voorlichting enzo. Dus dat er niets staat wil volgens mij zeker niet zeggen dat er niets gaande is.
Ze had gisteren al mot met Huub en werd wakker doopr Palma. Palma vertelde haar dat ze weer lekker bezig was ( negatief bedoelt) Hoe ze opeens begon te schreeuwen weet ik niet. Ze ging als een tornado door het huis, overspannen schreeuwend. Huub bleef kalm en ze werd steeds hysterischer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef yvonne het volgende:
Komt dit van Natasja uit het niks?
Gisteravond een schreeuwpartij met Huub en toen begon ze met dreigen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef yvonne het volgende:
Komt dit van Natasja uit het niks?
Thanks Disana.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een paar regels en caps geplaatst: [DGK] Updates #4
Dat is wel vreemd ja. Misschien nog bezig met een onderzoek ofzo, want er is vast veel meer aan de hand.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dat de bruiloft niet doorgaat (beslist geen hoax) staat ook nog niet in de Telegraaf, of welke andere krant dan ook.
Heb nog niet alle kranten gelezen...
Precies.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets wat niet waar is en wat nog niet in de media is geweest (buiten DGK, dan) heeft absoluut geen nieuwswaarde. Chantage mbt een programma dat juist nu volop in de negatieve belangstelling staat, heeft juist enorme nieuwswaarde.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef yvonne het volgende:
Dat dat huwelijk niet door zou gaan konden we wel aan voelen komen toch?
Maar dit enorm vage verhaal over afpersing en chantage?
Komop, erg slecht gesoapt, had dan, zoals in iedere soap, de bruid neer laten schieten voor het altaar
Er is eerder al uitgebreid melding gemaakt van het aanstaande huwelijk van Jaap en Cora. Nu dat huwelijk niet door gaat zullen ze daar toch wel iets over moeten schrijven. Ze zullen nog in beraad zijn hoe ze dat inhoudelijk gaan doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef itsme het volgende:
[..]
heel opvallend dat er niets in de kranten staat idd.
Zou je denken? Iemand die niets gedaan heeft, maar al wel op de streams landelijk door een TV zender wordt afgemaakt en neergezet als crimineel heeft geen nieuwswaarde? Daar denk ik toch even iets anders over.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets wat niet waar is en wat nog niet in de media is geweest (buiten DGK, dan) heeft absoluut geen nieuwswaarde. Chantage mbt een programma dat juist nu volop in de negatieve belangstelling staat, heeft juist enorme nieuwswaarde.
Ik ook. Zeker als een groot bedrijf als Talpa er in betrokken is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou je denken? Iemand die niets gedaan heeft, maar al wel op de streams landelijk door een TV zender wordt afgemaakt en neergezet als crimineel heeft geen nieuwswaarde? Daar denk ik toch even iets anders over.
Het hele chantageverhaal is niet verder gekomen dan de site van DGK en diverse fora. Is gewoon een non-item voor de media, want voordat het in het nieuws kon komen, bleek (...) het al anders te zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:50 schreef scanman01 het volgende:
Zou je denken? Iemand die niets gedaan heeft, maar al wel op de streams landelijk door een TV zender wordt afgemaakt en neergezet als crimineel heeft geen nieuwswaarde? Daar denk ik toch even iets anders over.
Voor de artikelen op de Privé-pagina van de Telegraaf wordt echt geen onderzoek gedaan hoor. Ik verwacht ook geen stuk hierover, waarschijnlijk alleen een vermeding dat het huwelijk niet doorgaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd ja. Misschien nog bezig met een onderzoek ofzo, want er is vast veel meer aan de hand.
Denk ik ook jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het hele chantageverhaal is niet verder gekomen dan de site van DGK en diverse fora. Is gewoon een non-item voor de media, want voordat het in het nieuws kon komen, bleek (...) het al anders te zijn.
Ik moet zeggen dat ik tempted ben. hoe zeg je dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef johngrisham het volgende:
voor wie er netzo over denkt
mail naar dgk
Het is voornamelijk artikel 285b wat op deze situatie van toepassing is:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef johngrisham het volgende:
mail naar dgk
WIJ ZIJN DE BEDREIGINGEN ZAT
Artikel 285 | Sr, Boek 2, Titel 18
1.
Bedreiging met openlijk geweld met verenigde krachten tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
2.
Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
3.
Bedreiging met een terroristisch misdrijf wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie
Geloof ik niet. Die kijkt en volgt het niet meer denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef CoT het volgende:
Kijken of Sylvia vanavond nog wat info aan Huub geeft
Benieuwd wat ze allemaal te melden heeft
Dat Lieke niet te vertrouwen is en dat Eric echt een lieverd is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef CoT het volgende:
Kijken of Sylvia vanavond nog wat info aan Huub geeft
Benieuwd wat ze allemaal te melden heeft
Ik geloof dat wij de enige zijn die er zo over denken. De rest denkt dat een huwelijk in de gouden kooi wel nieuwswaarde heeft, maar dat de bruid-to-be nu door TIEN gebruikt wordt en als crimineel wordt neergezet niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Zeker als een groot bedrijf als Talpa er in betrokken is.
toen Huub haar belde zei ze dat ze nog wel keekquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Die kijkt en volgt het niet meer denk ik
Oke Maar goed, alleen televisie? dan kan ze weinig hulp bieden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:59 schreef CoT het volgende:
[..]
toen Huub haar belde zei ze dat ze nog wel keek
Ze wist toen ook wat er allemaal gebeurd was, en dat Eric naar huis was gegaan
Wat is het apestaartje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef johngrisham het volgende:
mail naar dgk
1.
Bedreiging met openlijk geweld met verenigde krachten tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
2.
Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
3.
Bedreiging met een terroristisch misdrijf wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie
Hij is bij AJAX en Feyenoord geskipt omdat hij voetbalde met zijn handen in zijn zakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef demins het volgende:
Als ik Dennis zo bezig zie met een bal, kan ik bijna niet geloven dat hij ooit een veelbelovend voetballer is geweest...
Ajax zag de bui al hangen en heeft hem naar 010 gestuurdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef demins het volgende:
Als ik Dennis zo bezig zie met een bal, kan ik bijna niet geloven dat hij ooit een veelbelovend voetballer is geweest...
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef johngrisham het volgende:
mail naar dgk
1.
2.
ik weet niet of je dit beseft, maar hier geniet DGK van, extra fanatie fans, extra controversie, meer publiciteit, hogere kijkcijfers, je maakt het hen alleen maar makkelijker
3.
Volgende keer een iets vrolijkere tvp doen dan. Ik was al bang dat je de redactie niet leuk meer vond.quote:
De redactie die zoveel noeste arbeid verzet om het programma op hoog niveau te houden? What's not to like?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef noekje het volgende:
Volgende keer een iets vrolijkere tvp doen dan. Ik was al bang dat je de redactie niet leuk meer vond.
Ze geeft me echt het idee het helemaal niet leuk te hebben daar. Dennis, hoe loserig ook, lijkt het daar nog naar zijn zin te hebben op een vage manier. Nadia zie je denken van ," waar ben ik godsnaam in terecht gekomen?"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:15 schreef Clank het volgende:
Wacht op het moment dat Nadia gaat flippen.. zal zoiets worden als.. 'Foei!! Ik vind jou helemaal niet aardig!!'![]()
Dat snap ik dan ook niet. Voordat je besluit aan zoiets deel te nemen, doe je toch flink wat research en kom je, in het geval van DGK, er mi al snel achter dat dit programma ver, verder, verst onder het niveau is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
Ze geeft me echt het idee het helemaal niet leuk te hebben daar. Dennis, hoe loserig ook, lijkt het daar nog naar zijn zin te hebben op een vage manier. Nadia zie je denken van ," waar ben ik godsnaam in terecht gekomen?"
Precies! Juist in tijd van nood en in tijden van harde chantage kunnen ze onze steun hard gebruiken. De manier waarop ze het oplossen is echt fantastisch, zo vriendelijk en zonder juristen. Ze verdienen een lintje, die fuckers!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
De redactie die zoveel noeste arbeid verzet om het programma op hoog niveau te houden? What's not to like?![]()
Zal ik het meteen maar naar het AD, de Party en de Telegraaf doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:11 schreef johngrisham het volgende:
via talpa sit dgk onderaan staat
mail de redactie
[..]
Vergeet dan niet RTL ook te tippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Zal ik het meteen maar naar het AD, de Party en de Telegraaf doen?![]()
Kan EditieNL mooi een follow-up doen van het item van gisteren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef DrsH het volgende:
Vergeet dan niet RTL ook te tippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed plan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef DrsH het volgende:
[..]
Vergeet dan niet RTL ook te tippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omdat daar allemaal sufkutten op de redactie zitten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:27 schreef BuffyJan het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze in EditieNL geen beelden hebben laten zien van n blerende/dreigende Tas.
Wie gaat er rijden vandaag? Brianquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:31 schreef mazaru het volgende:
Zo'n stoer paard als Fries doe je toch geen roze tuig om
Heeft Amanda voor hem uitgekozen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:31 schreef mazaru het volgende:
Zo'n stoer paard als Fries doe je toch geen roze tuig om
Zitten er ook Zwarovski steentjes op?quote:
OT: Dat is wel mooi hoor op je paard. Mijn paard heeft een frontriem met Swarovski steentjesquote:
Maar ... de hamvraag ... is het ook roze? Die combi is toch wel erg Albert Cuyp chic, in mijn ogenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:36 schreef BuffyJan het volgende:
OT: Dat is wel mooi hoor op je paard. Mijn paard heeft een frontriem met Swarovski steentjes(en een halster, en een dekje en mn stijgbeugels
)
Nee zwartquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ... de hamvraag ... is het ook roze? Die combi is toch wel erg Albert Cuyp chic, in mijn ogen.
I case my rest!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:39 schreef BuffyJan het volgende:
Nee zwartRoze doe ik dr inderdaad niet aan
Dat is voor de paupers uit Almere Amsterdam Noord
![]()
Telegraaf heeft geen zin. John de Mol steekt daar als aandeelhouder een stokje voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Zal ik het meteen maar naar het AD, de Party en de Telegraaf doen?![]()
Party heeft denk ik ook geen zin. Stuur t dan naar de Privé of Weekend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Telegraaf heeft geen zin. John de Mol steekt daar als aandeelhouder een stokje voor.
De dag na de bekendmaking dat Tien zou stoppen was het groots voorpaginanieuws met kruizen door de hoofden van de presentatoren, denk dat John de Mol daar ook niet echt blij mee is maar dat is ook gebeurd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Telegraaf heeft geen zin. John de Mol steekt daar als aandeelhouder een stokje voor.
Privé is ook van TMG. Ik zou dan juist voor de Party gaan. Die publiceren i.t.t. Weekend vrijwel iedere week over DGK.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:42 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Party heeft denk ik ook geen zin. Stuur t dan naar de Privé of Weekend.
Maar t zou best kunnen dat Party een mediapartner is. Aangezien ze juist zoveel aandacht aan die kneuters besteden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Privé is ook van TMG. Ik zou dan juist voor de Party gaan. Die publiceren i.t.t. Weekend vrijwel iedere week over DGK.
Daar hebben ze toch ook van die misdaadverslaggevers? Laten ze dan meteen het MF verhaal uitzoeken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Maar t zou best kunnen dat Party een mediapartner is. Aangezien ze juist zoveel aandacht aan die kneuters besteden.
Waarom sturen jullie t niet naar de Revu! Heeft nix met TMG te maken en zijn volgens mij altijd wel in voor dit soort verhalen
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook van die misdaadverslaggevers? Laten ze dan meteen het MF verhaal uitzoeken.
Woooow bijna 100.000 meer dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef LoveProfusion het volgende:
519.000 kijkers naar de 20.00 uitzending en 170.000 naar de late uitzending..stijgende cijfers dus!
WB maakt zich zorgen over het feit dat de kinderen e.e.a. vernemen over de uitlatingen van Natasja. Op zich wel netjes van hem want dat Mamma zich niets van haar kindertjes aantrekt mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn. Het is een egocentrisch NARCISTISCH wezen die alleen maar aan zich zelf denkt en alles in haar directe omgeving slachtoffert ter eer en meerdere glorie van de door haar gestelde doelenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:56 schreef Clank het volgende:
Brian heeft problemen met het gedrag van Natasia?
Natasia kan d'r moedergevoelens niet kwijt bij d'r kindjes dus zoekt ze daarvoor een vervanging. Ze doet het bij iedereen (ook al laat ze die dan ook weer keihard vallen). Brian lijkt eindelijk volwassen te worden en is nu in de puberteit beland. En zet zich af tegen z'n wannabee mammie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:56 schreef Clank het volgende:
Brian heeft problemen met het gedrag van Natasia?
hoe was uw zomer sint Jan waarde?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:01 schreef DrsH het volgende:
[..]
WB maakt zich zorgen over het feit dat de kinderen e.e.a. vernemen over de uitlatingen van Natasja. Op zich wel netjes van hem want dat Mamma zich niets van haar kindertjes aantrekt mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn. Het is een egocentrisch NARCISTISCH wezen die alleen maar aan zich zelf denkt en alles in haar directe omgeving slachtoffert ter eer en meerdere glorie van de door haar gestelde doelen
Mijn zomer is nog steeds fantastisch mijn het dus bekommer je niet om mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Bijna... het is distantierenquote:
sorry?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:06 schreef DrsH het volgende:
[..]
Mijn zomer is nog steeds fantastisch mijn zoon dus bekommer je niet om mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da's toch die vriend die vreemdging? In dat geval doet hij boete met die fanhyvesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG, m'n voormalig beste vriend heeft een fanhyves aangemaakt voor Palma.. sinds de mei-vakantie ga ik niet meer met hem om...lol
Nee, 'beste vriend' niet als in ex ofzo. Hij vond DGK walgelijk maar heeft nu een site over haar gemaakt. Ik zal hem er even op wijzen hoe nep hij wel niet is om het nu opeens super te vinden nu die oude heks erin zit..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's toch die vriend die vreemdging? In dat geval doet hij boete met die fanhyves![]()
vrees niet ik voel mij nooit aangevallen, ik vond het eerder een heel attente opmerkingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:08 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
sorry?
was een simpele vraag aangezien uw zei Br:., te zijn .
niet meteen zo aangevallen voelen![]()
Ik kan helemaal niets leuks of goeds van Palma bedenken dat een fansite rechtvaardigtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee, 'beste vriend' niet als in ex ofzo. Hij vond DGK walgelijk maar heeft nu een site over haar gemaakt. Ik zal hem er even op wijzen hoe nep hij wel niet is om het nu opeens super te vinden nu die oude heks erin zit..
ff off topic, kom jij uit arnhem of omstreken ? je schrijft met een accentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:24 schreef Disana het volgende:
Dennis vindt Nadia heel leuk, zegt hij als antwoord op de vraag van Amanda.
Ik dacht trouwens dat hij geen oorbellen meer mocht, omdat Brian al het etiket 'mooiboy met mooie oorbellen' opgeplakt heeft gekregen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef Kaleddis het volgende:
Leuk die oorbelletjes bij Dennix ! Lijkt ie een stuk minder gay![]()
Dennix vindt jongens poepertjes geil, en nix andersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:24 schreef Disana het volgende:
Dennis vindt Nadia heel leuk, zegt hij als antwoord op de vraag van Amanda.
Hoe schrijven mensen uit Arnhem dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff off topic, kom jij uit arnhem of omstreken ? je schrijft met een accent![]()
Dat vermoeden heb ik ook, ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dennix vindt jongens poepertjes geil, en nix anders
Grapjasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:32 schreef farscapevr6 het volgende:
goed nieuws voor huub;
http://www.nu.nl/news/113(...)idaties_stoppen.html
hmm, maar snollie blijft een duur kutkrengquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Wonderbaarlijk... ik geloof dat dit de eerste keer is dat er maar 1 figuur van DOB aanwezig is.
ze zeggen vaak JAZEKERquote:
Nou, ik kom uit Rotterdam en Groningen, jazeker! Werk zequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze zeggen vaak JAZEKERmaar ff werken tot vannacht allemaal
![]()
Die wordt zeker ook weer terug in het script geschreven met de overgang naar RTL.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef Dark het volgende:
De golfleraar aan de telefoon.
binnenkort gaan ze ook zeilen ivm dat botenprogramma op rtlquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wordt zeker ook weer terug in het script geschreven met de overgang naar RTL.
Iedereen haakt af, en de buurman denkt, ik kan wel wat negatieve publiciteit gebruiken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wordt zeker ook weer terug in het script geschreven met de overgang naar RTL.
Spannende stemmingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef Dark het volgende:
Amanda en Tas gaan weer golfen, morgen om 12:00 uur komt Marco ze ophalen.
Adverteerder AH haakt in ieder geval af:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iedereen haakt af, en de buurman denkt, ik kan wel wat negatieve publiciteit gebruiken.![]()
Vandaar de zakken van Super de Boer afgelopen vrijdag. Je gaat als programma toch wel af zeg, als bijna iedereen wegloopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Adverteerder AH haakt in ieder geval af:
http://www.distrifood.nl/(...)topLabel/distrifood/
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
Amina zegt dat Amanda rustig aan moet doen met haar haar, geen rollers in.
Amanda vindt haar haar zo kort.
nou jah zeg....hahaha....doe maar een killootje danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:23 schreef DrsH het volgende:
Ik kan in alle behoeften voorzien coke is voorradig, ik heb goede contacten in Roemenie dus u vraagt en wij draaiien
Oh nee, toch wegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:57 schreef Copycat het volgende:
Typisch, op de site van DGK is het nieuwsbericht over Jaap's verhaal over de afpersing weg.
Edit: en nu is het weer terug.
is het ook, haar echte haar is nog korter dan menig bob-kapseltje, en haar nephaar is wat korter geknipt dan het was.quote:
Het bericht van Tien om 8.42 uur, foto van een slapende Jaap, met de tekst.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee, toch weg. Het staat wel bij de nieuwitems, maar opent in een leeg artikel. Doet u mij nog een doofpotje?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef johngrisham het volgende:
mail naar dgk
1.
2.
Dit kan beter naat RTL Boulevard gemailt worden, + een link naar een filmpje, en het verleden van die Milton.
Dan is er kans dat ze het oppikken.
3.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
On topic: er staat een vreemde vent met zijn handen in zijn zakken tegen Natasja te lullen.
hoe was de censuur eerst?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:06 schreef beequeen het volgende:
Het gewijzigde bericht op de site van Tien, van Gisteren. Niet te geloven, de draai die ze er nu aan willen geven.
23:10 - Jaap legt uit...
Jaap is weer ‘on speaking terms’ en wil graag iets met de mede-Miljonairs delen. “Cora is hier vanavond gekomen en mijn scenario, dat ik in mijn hoofd had, klopte”, legt Jaap uit. ”Er is veel over gesproken en ik ga Cora niet loslaten! Vrijdag gaat sowieso niet door en van mijn kant is het twijfelachtig of het ooit nog doorgaat!" Dan zijn we allemaal weer op de hoogte!
en jij denkt dat de advocaten en juridische staf van dit programma die zelfde info ook niet heeft...ut heeft geen nut...als DGK strax bij rtl 4 is...is het over met de pret...gaat Natasia natuurlijk weer janken dat ze regels opgelegd krijg..jah in de jungle heb je geen regels jah die van de natuur...nou volgens die regels was natasia allang het leven uit hoor..quote:
Die heb ik niet gesaved, maar een heel ander verhaal dus. Hier worden de chantage en bedreigingen gewoon weggelaten.quote:
Ik kan me er toch wel iets bij voorstellen. Een misdaadfilm of -serie is in de eerste plaats natuurlijk geen 'real life soap' met echte mensen die elkaar de tent uit pesten, schelden, kotsen, neuken en bedreigen. Daarbij moet je als groot concern heel erg uitkijken waarmee je geassocieerd wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een onzin dat afhaken van adverteerders. Als er reclame van Appie Heijn in de onderbreking van een misdaadfilm of -serie waarin net iemand is "omgelegd" wordt vertoond denkt toch ook niemand dat AH een voorstander is van moord en doodslag.
Dat staat nog wel eerder op de VillaVandaag van gisteren vermeld. Voor zolang het duurt, tenminste ...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Die heb ik niet gesaved, maar een heel ander verhaal dus. Hier worden de chantage en bedreigingen gewoon weggelaten.
dat gevoel krijg ik bij Dennisquote:
Dat domme wijf word elke dag lekker opgemaakt en nog steeds heeft ze die verlopen kop.quote:
Een beetje dood mag toch wel ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat domme wijf word elke dag lekker opgemaakt en nog steeds heeft ze die verlopen kop.
Valt geen eer meer aan te behalen.
Ach die Amandel, ze wordt met de dag dommer en lelijkerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:17 schreef Clank het volgende:
Kapster: Is Nadia een beetje jouw typje?
Amanda: We hebben wel veel overeenkomsten.. ze houdt ook van stylen en tutten.
Dat wijf is echt zo dom.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef Clank het volgende:
Amanda: Wat moet je van iemand vinden die je vriend wil zoenen.. die vind je toch nooit leuk?!
Over buurmannen gesproken. http://www.dumpert.nl/search/V/Musselkanaal/quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iedereen haakt af, en de buurman denkt, ik kan wel wat negatieve publiciteit gebruiken.![]()
ja mooi was dat... ze snapt niet eens hoe dat bedoeld wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef Clank het volgende:
Amanda zegt dat Lieke gewoon toegeeft dat ze sex met Huub heeft voor back-up.
Als Lieke gebashed wordt door BAN die zeggen dat ze sex heeft voor back-up dan beaamt Lieke dat om af te zijn van het gezeur
d'r haar is al dood, en ze begrijpt absoluut niet hoe het komt dat haar haar in zo'n slechte conditie isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje dood mag toch wel ?Dat is tenminste een verbetering
Dit kan op verschillende wijven slaan in dat hok, wie bedoel je?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:23 schreef pullup het volgende:
Dat machinegeweerachtige geratel als intonatie ook als dat wijf een beetje opgefokt is![]()
dat is waarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit kan op verschillende wijven slaan in dat hok, wie bedoel je?![]()
Je weet het toch, 2 dagen iemand kennen, 6 keer neuken en hoppa, je hebt een relatie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
Amanda: wil je gaan trouwen met iemand die je maar een paar weken kent? Dan kun je dat toch verwachten.
Amanda is 6x verloofd geweest volgens haarzelf..Waar heeft ze het over?
Vind hij geil denk ik..want hij is toch opzeker wel gespierder dan Hubio...dus jah die kleding zit lekker strak..ik denk dat dennis een homo is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:27 schreef blomst het volgende:
Dennix pikt kleren van Huub.
Wat pikte hij dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:27 schreef blomst het volgende:
Ja.. ik vond het een prachtige liefdesverklaringquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Trouwens leuke onderschrift heb je(heb toen ook helemaal in een deuk gelegen, toen ze dat tegen elkaar zeiden)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Vind hij geil denk ik..want hij is toch opzeker wel gespierder dan Hubio...dus jah die kleding zit lekker strak..ik denk dat dennis een homo is.
ze is al 19 hoor!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
Amanda: wil je gaan trouwen met iemand die je maar een paar weken kent? Dan kun je dat toch verwachten.
Amanda is 6x verloofd geweest volgens haarzelf..Waar heeft ze het over?
wat pikt tie?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:27 schreef blomst het volgende:
TY, achterbakse lul diequote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Overhemd, hijmag Palma de schuld geven als ze er achter komen.
Heel slecht voor je hart die filmpjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:31 schreef petraa het volgende:
OH my god, het is echt erg zeg die filmpjes en dan zeggen dat Huub dgk slecht in de media brengt. Wat doet dat *$#) wijf
dennis voor president van de ratten...met brian als zijn slaaf en natasia als stripster ze zit zo graag aan der tieten....en natuurlijk amanda als Coed Girlquote:
Haal dan wel even de grammaticale- en spelfouten er uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef johngrisham het volgende:
mail naar dgk
[.....]
Het zit je hoog hè schat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Amanda 6 keer verloofd geweest.....en dan noemt ze lieke een hoer....Amanda...echt uitgewooonde uit de baarmoeder gerukte neukpop...wtf...get a live instead of a man.
Ze is in ieder geval wel compleet hersendood ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dacht al dat ze dood was toen ze binnenkwam...
Volgens mij was het een letterlijk stukje uit het wetboek!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Haal dan wel even de grammaticale- en spelfouten er uit.
Je gaat verloven als je gaat trouwen. Anders heb je verkering, in Amanda's taal: dan is het aan.quote:
Deze kwam ik vanmorgen tegen:quote:
heel slecht je zou dat wijf zo door je monitor heen willen trekken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heel slecht voor je hart die filmpjes.
Nou Huub word daar helemaal para van.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Overhemd, hijmag Palma de schuld geven als ze er achter komen.
waarom, denk je dat die Redactie dat ziet..................quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Haal dan wel even de grammaticale- en spelfouten er uit.
whahaha...nee joh...moet er hard om lachen...tis eigenlijk heel zielig voor Amanda..want ze heeft een vent nodig om zich te profileren...daar word haar status aan verbonden...en das een jah vorm van zielig zijn toch..alles goed verder B?quote:
Zijn er wel erg veel inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Palma :weer over de namen die eindigen met een A, en die van Lieke niet, dat mens is echt niet wijs.
Praktijkles? Of wordt ze niet door Amanda gevisageerd?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Wat ik niet begrijp: Amina komt om Amanda visagieles te geven, maar wordt zelf opgemaakt.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:36 schreef Villalux het volgende:
[..]
waarom, denk je dat die Redactie dat ziet..................![]()
Nee, Amanda wordt opgemaakt. Zo gaat het bijna altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Praktijkles? Of wordt ze niet door Amanda gevisageerd?
Yep, praktijkles en Amina maakt Amanda op......quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Praktijkles? Of wordt ze niet door Amanda gevisageerd?
Tjah wat doe je er aan...heb hier een site gevonden die uitleg geeft over namen eindigend op een Aquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn er wel erg veel inderdaad
Ilona, Nena, Sylvia, Amanda, Palma, Herma, Natasia.
Veel te veel
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Je gaat verloven als je gaat trouwen. Anders heb je verkering, in Amanda's taal: dan is het aan.
Je mag trouwen vanaf 18 jaar. Binnen een jaar tijd is ze 6x verloofd geweest of ze heeft wel hele lange verlovingen gehad. Ik denk dat Zsa Zsa Gabor trots op haar zou zijn, sterker nog..ik denk dat Zsa Zsa haar moeder is.
Haar vader is Portugees, voor Amanda dus close enough.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
Is Portugal Amanda haar vaderland?
Haar vader had portugees bloedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
Nou ik garandeer je ze je ze heeft helemaal NIKS weg van de portugese roots...echt NIKS...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar vader is Portugees, voor Amanda dus close enough.
Die kwam toch uit Curacao en haar moeder uit Australië?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verschil tussen m'n vaderland en m'n vaders land hèquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
volgens haar moeder zijn er 8 potentiele vaders voor amandaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
volgens haar moeder zijn er 8 potentiele vaders voor amanda
dus.....
Ik ga bijna over mijn nek hier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:44 schreef petraa het volgende:
Wat een walgelijke lul nix.
Zou me niks verbazen als het toekomstige onverwachte kindje van Amanda geboren word...zeg Brian junior..je hebt 60 potientele vaders...effe de streams terug kijken daar zit die vast tussen whahahaha..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
volgens haar moeder zijn er 8 potentiele vaders voor amanda
dus.....
Ik denk dat je hem een beetje overschat... alleen zijn camerageilheid maakt hem wellicht nog geschikt, maar ik denk dat de woorden van meer dan 5 letters een probleem worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Marelle het volgende:
Kunnen ze Dennis niet beter belspelletjes laten presenteren?? Als ie dan aankan.....
Jah net als Martijn..die nep gozer die foto's van Rob de Nijs doorspeelde..en die overigens met de Bus heeft meegedaan..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Marelle het volgende:
Kunnen ze Dennis niet beter belspelletjes laten presenteren?? Als ie dat aankan.....
Ik ken iemand die een belspelletje presenteerde. Ik kende hem ook meer dan me lief was. Nu mag hij geloof ik niet meer presenteren maar Dennis zou een goede vervanger zijn ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Marelle het volgende:
Kunnen ze Dennis niet beter belspelletjes laten presenteren?? Als ie dat aankan.....
Die ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah net als Martijn..die nep gozer die foto's van Rob de Nijs doorspeelde..en die overigens met de Bus heeft meegedaan..
AANPAKKEN?????????quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef neehe het volgende:
Die nix durft alleen Lieke maar aan te pakken, dat is echt een lafaard.
En dan ook nog via Palma, hij durft het niet eens rechtstreeks.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef neehe het volgende:
Die nix durft alleen Lieke maar aan te pakken, dat is echt een lafaard.
dat vreesde ik alquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem een beetje overschat... alleen zijn camerageilheid maakt hem wellicht nog geschikt, maar ik denk dat de woorden van meer dan 5 letters een probleem worden.
Wat een ongelooflijke lafaard diequote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:50 schreef blomst het volgende:
[..]
En dan ook nog via Palma, hij durft het niet eens rechtstreeks.
hoeft niet, lieke maakt em alleen ook wel afquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke lafaard die, doe dat als Huub erbij is.
LOL.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:54 schreef ToughLove het volgende:
Lieke: Fijn dat je me zo goed kent Palma. Heb ik toch een beetje een vaderfiguur hier.
Ik hoorde het ook op de radio, super grappigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
Iemands iets gehoord van het "I hate you so much' geschreeuw net? Was op de radio en zou in/nabij de Gouden Kooi zijn.
afgunst jaloeziequote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef Marelle het volgende:
Waarom zeikt Palma Lieke altijd af??
Ik las net iets hier over Edwin Evers, was dat het soms?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
Iemands iets gehoord van het "I hate you so much' geschreeuw net? Was op de radio en zou in/nabij de Gouden Kooi zijn.
Huub en Lieke houden daar die hele tent draaiend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef farceman het volgende:
Wat jamme'; kunnen ze echt niks anders verzinnen om lieke en Huub aan t4 vallen?
Verzin iets anders en pak iemand anders aan!
Boring tv we already have seen
Palma is cult.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:00 schreef Ning het volgende:
Ik vind er op deze manier echt geen reet meer aan. Huishouding die zich overal mee bemoeit, figurant Dennis.Het herhaalt zich keer op keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |