abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51085534
TT uitleg:

Het is een heerlijke rustige ochtend in de vila. Palma en Herma zuigen de rustruimte. Het geluid van de stozuiger lijkt op de ringtone van een GSM.
Maar dan, hup uit het niets, wordt Natasja wakker. Huub is haar target. Luid schreeuwend en zingend uit ze de meest vreselijke dingen: "Je moeder is een cokehoer, cokesnuiver, te vondeling gelegd enz enz. "

Ook neemt zij de naam van haar Ex in de mond. Volgens mij zegt Huub ex en noemt Natasja de naam Milton.
Ze schreeuwt dat Milton Huub zal vermoorden en dat dat het beste is omdat onkruid opgeruimd moet worden.
"Opgeruimd staat netjes" is haar nieuwe liedje.

Nadia trekt zich er niks van aan en heeft een heerlijke hipster aan, waar de camera maar niet op wil inzoomen.
Ze geeft Amanda een heel lief knipoogje met links
Dennis poetst ondertussen zn tanden in bed.

Brian maakt leuke grapjes met Palma over romige creme soep en Amanda loopt heen en weer te gillen dat Anna heeft gewonnen met Dames is de dop. Gelukkig mag ze de stijltang van Nadia lenen.

Talpa heeft weer een andere kijk op de zaken:

09:35 - Begin de dag met Natasia

De dag begint weer lekker! Alle Miljonairs zijn nog maar net wakker, of Huub en Natasia raken wederom in de clinch. Nadia en Dennis zien de woordenwisseling met lede ogen aan. ‘Waar heb ik me voor opgegeven’, lijken de twee te denken. Huub vindt het allemaal maar prachtig. Zijn dag lijkt pas geslaagd als hij Natasia een keer goed te pakken heeft gehad. En Natasia zelf is ook niet vies van een goede woordenwisseling. Ook haar dag is pas goed als ze een keer goed te keer heeft kunnen gaan tegen een van haar mede-Miljonairs. Heerlijk, De Gouden Kooi!

Voor wie lekker wil kwebbelen: [SC #174] Appeltaart en cumshots.

[ Bericht 50% gewijzigd door kleinzusje op 03-07-2007 10:59:30 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:23:37 #2
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51085630
Ik kan in alle behoeften voorzien coke is voorradig, ik heb goede contacten in Roemenie dus u vraagt en wij draaiien
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:24:03 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51085638
Hoe kan het toch dat ik Palma constant hoor op de streams. Dat mens wil wel graag een hoofdrol opeisen zeg.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:24:50 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51085660
Jaap lult maar een beetje mee met Palma, maar zit er volgens mij ook niet op te wachten. Maar dat boeit Palma niets natuurlijk.
pi_51085710
Hoelaat komt Sylvia vanavond?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:28:27 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51085720
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Bron: Tien.

10:06 - Op je tellen passen

Zo onrustig als de dag begon, zo vrolijk is iedereen aan het ontbijt. Niet heel gek, de twee kemphanen Natasia en Huub zitten niet aan tafel. De Surinaamse staat buiten en haalt verhaal bij Jaap. “Misschien kun jij een keer met hem praten en zeggen dat het niet verstandig is als hij daar nog eens over begint”, oppert Natasia, doelende op Huubs aantijgingen over haar kinderen, haar achtergrond, etc. “Ik ga het er echt niet met hem over hebben, ik hou me daar echt buiten!”, antwoordt Jaap wijselijk. “Ik heb m’n eigen criminele achterban!” “Huub zegt altijd dat ik mijn dagen moet aftellen, maar eigenlijk moet hij dat doen!”, laat Natasia nog even weten. Moet Huub oppassen, of bluft Natasia in het wilde weg?
Precies, het is geen dreigement, ze bluft gewoon
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:29:35 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51085737
Dit las ik ook op de TIEN site:

"Wat een dag, gisteren! Hoewel de Briellenaar nu nog prinsheerlijk ligt te slapen, zal Jaap de komende tijd veel aan zijn hoofd hebben. Zijn huwelijk met Cora gaat niet door dankzij snode plannen van onbekenden en zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Voorlopig hoeft Jaap daar echter nog niet over na te denken. Eerst maar eens wakker worden…"

Dus Cora is inmiddels van alle blaam gezuiverd?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:30:37 #8
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51085755
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tuurlijk ... alles bedekken met de mantel der liefde.
Het heeft alleen helemaal niets meer te maken met spel.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_51085756
als ik de laatste cossen zo terug lees, en zie dat Natasia Hub flink aan het bedreigen is. Dan snap ik echt niet dat huub die bitch van een Natasia nog geen week geleden de hand boven het hoofd heeft gehouden, en haar niet heeft laten oprotten uit de kooi!! Na dat trapwerk van haar richting Jaap bedoel ik dan. Ongeloofelijk!
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_51085761

Zou dennis het vandaag langer volhouden dan 10 min?
Goedemorgen :W
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:31:14 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51085763
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:

"Wat een dag, gisteren! Hoewel de Briellenaar nu nog prinsheerlijk ligt te slapen, zal Jaap de komende tijd veel aan zijn hoofd hebben. Zijn huwelijk met Cora gaat niet door dankzij snode plannen van onbekenden en zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Voorlopig hoeft Jaap daar echter nog niet over na te denken. Eerst maar eens wakker worden…"

En gisteren waren het nog Cora, Jeltse (of zoiets) en Nicolaas die aan het hoofd van de dievenbende stonden.
Ben erg benieuwd hoezeer het verhaal weer verdraaid wordt in de televisieregistratie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:31:48 #12
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51085775
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef nibbieworld het volgende:
als ik de laatste cossen zo terug lees, en zie dat Natasia Hub flink aan het bedreigen is. Dan snap ik echt niet dat huub die bitch van een Natasia nog geen week geleden de hand boven het hoofd heeft gehouden, en haar niet heeft laten oprotten uit de kooi!! Na dat trapwerk van haar richting Jaap bedoel ik dan. Ongeloofelijk!
Jaap heeft Natasia erin gehouden en niet Huub.
Wat ik niet begrijp is dat Tien/DGK nog steeds een hand boven Natasia houdt.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 10:32:21 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_51085790
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:

Ik denk toch echt aan een hoax Scan, anders stond het uitgebreid in de Telegraaf, die zitten hier normaal gesproken bovenop, maar geen woord.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51085807
Amanda zei trouwens gisteren ook dat als Huub buiten de poort zou komen, zijn kop eraf geschoten zou worden.
Nu vind ik Amanda toch zo ongeloofwaardig als de pest maar het is zo'n laag niveau. Laat het toch eens binnen de kooi.
Go hard or go home
pi_51085808
Zoals Tien zelf al aangeeft..Natasia bluft in het wilde weg. Het is dreigen om bang te maken en hoopt daarmee Huub af te bluffen. Milton lijkt me niet het type dat zich voor een karretje laat spannen door zijn ex. Die weet ook wel dat mocht Huub als hij weer buiten is iets aangedaan worden de politie meteen bij hem op de stoep staat...Milton geeft mi Natasia een hengst voor haar kop zodra hij de kans krijgt.....
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:33:14 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51085814
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:32 schreef beequeen het volgende:

Ik denk toch echt aan een hoax Scan, anders stond het uitgebreid in de Telegraaf, die zitten hier normaal gesproken bovenop, maar geen woord.
Een hoax door wie? Aangezien het ook vermeld staat op de DGK-site?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:33:24 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51085820
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Een hoax in hoeverre? Dat er niets van waar is en dat Cora en Jelte zomaar even op nationale televisie worden afgemaakt en neergezet als criminelen? Denk je dat echt?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:34:23 #18
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51085841
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:33 schreef Katewalker het volgende:
Zoals Tien zelf al aangeeft..Natasia bluft in het wilde weg. Het is dreigen om bang te maken en hoopt daarmee Huub af te bluffen. Milton lijkt me niet het type dat zich voor een karretje laat spannen door zijn ex. Die weet ook wel dat mocht Huub als hij weer buiten is iets aangedaan worden de politie meteen bij hem op de stoep staat...Milton geeft mi Natasia een hengst voor haar kop zodra hij de kans krijgt.....
Niettemin moeten dreigementen altijd serieus worden genomen.
Het feit dat DGK niet minimaal Natasia de mond snoert om het spel ook echt een spel te houden is echt te triest voor woorden.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:34:41 #19
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51085850
Goedemorgen een ieder.
Ik begreep dat Huub en Jaap in Editie NL zijn geweest. Is daar mischien een filmpje van?
pi_51085865
quote:
Jaap heeft toch ook een hele preek gehouden voor haar achter. Dat stond in de brief. In die brief stond niet dat hij na het gesprek achter een uur lang, kuthoer, teringlijers, kuthoer, vuile teringlijers zei.
Go hard or go home
pi_51085884
quote:
hij heeft natas alleen ingehouden puur voor de kijkcijfers, huub ziet het programma als zijn show en zijn kindje.
nu wordt natas hier continue afgebrand maar een goede reality soap moet altijd karakters hebben waar je je aan ergert en waarvan je houdt.
moet je nagaan hoeveel hier over haar wordt gepost, zegt toch ook wat
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:35:50 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51085885
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Amanda zei trouwens gisteren ook dat als Huub buiten de poort zou komen, zijn kop eraf geschoten zou worden.
Nu vind ik Amanda toch zo ongeloofwaardig als de pest maar het is zo'n laag niveau. Laat het toch eens binnen de kooi.
Amanda en die hele familie is net zo smerig als de kots waar Jaap in heeft liggen rollen, dus tja... eigenlijk kun je niet eens anders verwachten. Het was een ongelooflijke aso, het is nog steeds een ongelooflijke aso en zal altijd een ongelooflijke aso blijven.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:36:52 #24
130054 demins
We weten niks
pi_51085913
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het is toch niet of-of...?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_51085917
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:31 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ja ohkee, je hebt gelijk. Wat ik eigenlijk bedoel is dat huub en de andere bewoners allemaal te meelevend waren met Natasia. Toen met dat trappen van haar richting Jaap was het DE kans om een irritante bewoner zoals Natasia dat is het huis uit te werken. Wat deden ze!!! Haar allemaal over zitten halen om niet te vertrekken. En nu is Natasia weer het baasje in huis, met haar bedreigingen jegens Huub.
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 10:37:35 #26
135305 beequeen
Lost.
pi_51085927
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een hoax door wie? Aangezien het ook vermeld staat op de DGK-site?
Als er nu echt waar zou zijn, ik bedoel dus chantage en dat soort shit, denk jij dan niet dat dit ergens te lezen zou zijn, behalve op de site van Tien. De Telegraaf en met name Wilma Nanninga smullen van dit soort dingen, en de dreiging ging ook uit naar Tien, dus kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het een hoax is.
― Mark Twain
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:38:08 #27
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_51085944
quote:
Ook dreigen om bang te maken, is strafbaar:

Artikel 285b
1. Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.
2. Vervolging vindt niet plaats dan op klacht van hem tegen wie het misdrijf is begaan.

Alleen, het is dan wel Huub zelf, die aangifte hiervan zal moeten doen.
pi_51085951
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

Als er nu echt waar zou zijn, ik bedoel dus chantage en dat soort shit, denk jij dan niet dat dit ergens te lezen zou zijn, behalve op de site van Tien. De Telegraaf en met name Wilma Nanninga smullen van dit soort dingen, en de dreiging ging ook uit naar Tien, dus kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het een hoax is.
heel opvallend dat er niets in de kranten staat idd.
pi_51085952
OP is klaar
pi_51085963
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar
Ik ga even kijken
Natasja is weer bezig geweest?
pi_51085985
Gatverdamme. Ik ben nu echt kwaad.
(heb je op gelezen)
Ik eis een staking
Bedreiging. alweer
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:40:39 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51086006
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef itsme het volgende:

[..]

Als er niets van waar zou zijn zou dát in de kranten staan. Over valse voorlichting enzo. Dus dat er niets staat wil volgens mij zeker niet zeggen dat er niets gaande is.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:40:49 #33
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51086011
quote:
TIEN drukt dit soort bedreigingen niet de kop in. Zijn zij bijvoorbeeld dan ook verantwoordelijk voor het regelen en betalen van beveiliging wanneer een bedreigde weer de villa verlaat. Of moeten wij dit dmv belastingen dit betalen?
Go hard or go home
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:42:39 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51086062
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:37 schreef beequeen het volgende:

Ik geloofde dat rare chantageverhaal van meet af aan al niet. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat DGK zo'n rare hoax verzint om van een huwelijk af te komen (of wat de achterliggende gedachte ook moge zijn). Maak dan de verhaallijn dat Jaap door de komst van Nadia aan het twijfelen is geslagen over zijn gevoelens voor Cora.
Maar aan weer een andere kant is en blijven het DGKmedewerkers en die maken hele rare, onprofessionele sprongen.
Je nagelt iemand aan de schandpaal en vervolgens doe je het weer af met niks.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 10:43:22 #36
137949 Disana
pi_51086076
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:34 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen een ieder.
Ik begreep dat Huub en Jaap in Editie NL zijn geweest. Is daar mischien een filmpje van?
Geen idee. Ik heb een paar regels en caps geplaatst: [DGK] Updates #4
pi_51086080
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:31 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Zou dennis het vandaag langer volhouden dan 10 min?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:44:17 #38
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51086099
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:40 schreef akveor het volgende:

[..]

TIEN drukt dit soort bedreigingen niet de kop in. Zijn zij bijvoorbeeld dan ook verantwoordelijk voor het regelen en betalen van beveiliging wanneer een bedreigde weer de villa verlaat. Of moeten wij dit dmv belastingen dit betalen?
Onverantwoordelijk van Tien/DGK.
Zij beinvloeden hiermee het spel en spelen ook met een mensenleven, want je moet het altijd serieus nemen. Zeker gezien het feit uit welk milieu twee van de hoofddreigers (is het wel een nederlands woord) komen.
  Admin dinsdag 3 juli 2007 @ 10:44:17 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51086101
Komt dit van Natasja uit het niks?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_51086107
Dank u
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:44:30 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51086108
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:40 schreef scanman01 het volgende:

Als er niets van waar zou zijn zou dát in de kranten staan. Over valse voorlichting enzo. Dus dat er niets staat wil volgens mij zeker niet zeggen dat er niets gaande is.
Iets wat niet waar is en wat nog niet in de media is geweest (buiten DGK, dan) heeft absoluut geen nieuwswaarde. Chantage mbt een programma dat juist nu volop in de negatieve belangstelling staat, heeft juist enorme nieuwswaarde.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:44:37 #42
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_51086115
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:31 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ik begrijp er helemaal niks meer van.
Heb met stijgende verbazing moeten constateren dat Natasia's grove fysieke geweld dus niet tot verwijdering uit de Villa heeft geleid.
Niet dat dat nou écht een verrassing was, maar het blijft toch ontnuchterend als je merkt dat DGK dus inderdaad complete bullshit is, volkomen bepaald door 'achter'.
En dan het volkomen ongeloofwaardige gedoe rondom de 'bruiloft'...

Geef mijn portie maar aan fikkie, ik heb geen zin mijn tijd en aandacht nog te verspillen aan de hersenspinsels van een volslagen onkundige programmaleiding.
En al helemaal niet als om zeer duistere redenen de meest laagbijdegrondse personen continu in bescherming worden genomen.

Rot toch op JdM. Tien is een flop, en geef ook maar toe dat DGK volledig mislukt is.
Ga je centen tellen, en geef je zusje alvast een nieuwe makeover.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_51086134
Ik heb niet het idee dat Nadia dgk zo leuk vindt.
Go hard or go home
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:45:41 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51086145
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik geloofde dat rare chantageverhaal van meet af aan al niet. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat DGK zo'n rare hoax verzint om van een huwelijk af te komen (of wat de achterliggende gedachte ook moge zijn).
Je kunt toch wel nagaan dat Cora (en haar rijke ouders) zoiets nooit zouden pikken. En natuurlijk ook die Jelte niet, die ook al genoemd is. Dus je kunt wel nagaan dat ze dit verhaal niet verzinnen, anders zou TIEN (of de makers van het programma) in no time zelf aan de schandpaal genageld worden. Er is dus echt wel wat aan de hand.... en het lijkt mij erger te zijn dan naar buiten is gebracht.
  Admin dinsdag 3 juli 2007 @ 10:46:16 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51086158
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik geloofde dat rare chantageverhaal van meet af aan al niet. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat DGK zo'n rare hoax verzint om van een huwelijk af te komen (of wat de achterliggende gedachte ook moge zijn). Maak dan de verhaallijn dat Jaap door de komst van Nadia aan het twijfelen is geslagen over zijn gevoelens voor Cora.
Maar aan weer een andere kant is en blijven het DGKmedewerkers en die maken hele rare, onprofessionele sprongen.
Je nagelt iemand aan de schandpaal en vervolgens doe je het weer af met niks.
Dat dat huwelijk niet door zou gaan konden we wel aan voelen komen toch?
Maar dit enorm vage verhaal over afpersing en chantage?
Komop, erg slecht gesoapt, had dan, zoals in iedere soap, de bruid neer laten schieten voor het altaar
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 3 juli 2007 @ 10:46:25 #46
130054 demins
We weten niks
pi_51086166
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat de bruiloft niet doorgaat (beslist geen hoax) staat ook nog niet in de Telegraaf, of welke andere krant dan ook.

Heb nog niet alle kranten gelezen...
pi_51086176
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef yvonne het volgende:
Ze had gisteren al mot met Huub en werd wakker doopr Palma. Palma vertelde haar dat ze weer lekker bezig was ( negatief bedoelt) Hoe ze opeens begon te schreeuwen weet ik niet. Ze ging als een tornado door het huis, overspannen schreeuwend. Huub bleef kalm en ze werd steeds hysterischer.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:47:03 #48
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51086180
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef yvonne het volgende:
Gisteravond een schreeuwpartij met Huub en toen begon ze met dreigen.
Ik weet wie hem op staat te wachten ...
en Amanda .. Zijn kop wordt eraf geknald.

Naar aanleiding hiervan heeft Huub melding gemaakt van de dreigementen in mijn ogen.
Hij was iig aan de telefoon.

En vanmorgen viel Natasia Huub aan .. begon over coke snuiven ... zijn tippelende HIV-moeder etc ... en Huub reageerde met .. nee dat deed jij voor je pooier ... en toen kwam het ... Milton knalt je kop eraf.

En ze gaat er nog prat op ook en heeft Jaap ook alweer gechanteerd hiermee.
Het is geen spel meer ....
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:47:10 #49
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51086186
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb een paar regels en caps geplaatst: [DGK] Updates #4
Thanks Disana.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:47:29 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51086197
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef demins het volgende:

[..]

Dat de bruiloft niet doorgaat (beslist geen hoax) staat ook nog niet in de Telegraaf, of welke andere krant dan ook.

Heb nog niet alle kranten gelezen...
Dat is wel vreemd ja. Misschien nog bezig met een onderzoek ofzo, want er is vast veel meer aan de hand.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 10:47:44 #51
135305 beequeen
Lost.
pi_51086202
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Iets wat niet waar is en wat nog niet in de media is geweest (buiten DGK, dan) heeft absoluut geen nieuwswaarde. Chantage mbt een programma dat juist nu volop in de negatieve belangstelling staat, heeft juist enorme nieuwswaarde.
Precies.
tijd voor een poetsbeurt in Huize beequeen, tot later.
― Mark Twain
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:48:48 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51086237
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef yvonne het volgende:

Dat dat huwelijk niet door zou gaan konden we wel aan voelen komen toch?
Maar dit enorm vage verhaal over afpersing en chantage?
Komop, erg slecht gesoapt, had dan, zoals in iedere soap, de bruid neer laten schieten voor het altaar

Mail de makers even. Lijkt mij een prima verhaallijn, want werkte het een hele poos terug bij Dynasty, dan werkt het ook in DGK!
En daarna meteen op zwart.
pi_51086263
Mooie Op Zusje van me.

Duidelijk voor de niet streamertjes

shit ik heb bijna 15.000 posts.
Moet nu weg naar drenthe.

14498 (gemiddeld 6 per dag)
pi_51086291
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef itsme het volgende:

[..]

Er is eerder al uitgebreid melding gemaakt van het aanstaande huwelijk van Jaap en Cora. Nu dat huwelijk niet door gaat zullen ze daar toch wel iets over moeten schrijven. Ze zullen nog in beraad zijn hoe ze dat inhoudelijk gaan doen.

Overdenking:
"Cora heeft geprobeerd Talpa te chanteren met de dreiging dat het huwelijk niet door zou gaan. Dat is mislukt en als straf gaat het huwelijk niet door"
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:50:19 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51086298
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zou je denken? Iemand die niets gedaan heeft, maar al wel op de streams landelijk door een TV zender wordt afgemaakt en neergezet als crimineel heeft geen nieuwswaarde? Daar denk ik toch even iets anders over.

Ik zie de krantenkop al: "Onschuldige vrouw door TIEN neergezet als crimineel vanwege een programma"
  Admin dinsdag 3 juli 2007 @ 10:53:16 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51086370
Schreeuwende koppen hoor :
Talpa gechanteerd door verliefde vrouw en haar zaakwaarnemer!

pi_51086374
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zou je denken? Iemand die niets gedaan heeft, maar al wel op de streams landelijk door een TV zender wordt afgemaakt en neergezet als crimineel heeft geen nieuwswaarde? Daar denk ik toch even iets anders over.
Ik ook. Zeker als een groot bedrijf als Talpa er in betrokken is.
pi_51086386
voor wie er netzo over denkt
mail naar dgk

WIJ ZIJN DE BEDREIGINGEN ZAT
Artikel 285 | Sr, Boek 2, Titel 18
1.
Bedreiging met openlijk geweld met verenigde krachten tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

2.
Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

3.
Bedreiging met een terroristisch misdrijf wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie
pi_51086387
Straks hebben Huub en Nasty weer de grootste lol, zo gaat het na elke ruzie
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:53:48 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51086393
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:50 schreef scanman01 het volgende:

Het hele chantageverhaal is niet verder gekomen dan de site van DGK en diverse fora. Is gewoon een non-item voor de media, want voordat het in het nieuws kon komen, bleek (...) het al anders te zijn.
pi_51086403
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is wel vreemd ja. Misschien nog bezig met een onderzoek ofzo, want er is vast veel meer aan de hand.
Voor de artikelen op de Privé-pagina van de Telegraaf wordt echt geen onderzoek gedaan hoor. Ik verwacht ook geen stuk hierover, waarschijnlijk alleen een vermeding dat het huwelijk niet doorgaat.
pi_51086431
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het hele chantageverhaal is niet verder gekomen dan de site van DGK en diverse fora. Is gewoon een non-item voor de media, want voordat het in het nieuws kon komen, bleek (...) het al anders te zijn.
Denk ik ook ja
pi_51086443
Kijken of Sylvia vanavond nog wat info aan Huub geeft
Benieuwd wat ze allemaal te melden heeft
pi_51086473
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef johngrisham het volgende:
mail naar dgk
Ik moet zeggen dat ik tempted ben. hoe zeg je dat.

Als ik zo terug ben
nog 499 posts te gaan dan pas 150.000
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:56:53 #65
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_51086479
quote:
mail naar dgk

1.
Bedreiging met openlijk geweld met verenigde krachten tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

2.
Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

3.
Bedreiging met een terroristisch misdrijf wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie
Het is voornamelijk artikel 285b wat op deze situatie van toepassing is:

Artikel 285b
1. Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.
2. Vervolging vindt niet plaats dan op klacht van hem tegen wie het misdrijf is begaan.
pi_51086486
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef CoT het volgende:
Geloof ik niet. Die kijkt en volgt het niet meer denk ik
pi_51086487
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef CoT het volgende:
Dat Lieke niet te vertrouwen is en dat Eric echt een lieverd is.
Natasia is enorm gegroeid en Brian blijft heel dicht bij z'n gevoel. Huub moet oppassen met de hoeveelheid alcohol.
Dat denk ik.
Go hard or go home
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:57:15 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51086495
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik ook. Zeker als een groot bedrijf als Talpa er in betrokken is.
Ik geloof dat wij de enige zijn die er zo over denken. De rest denkt dat een huwelijk in de gouden kooi wel nieuwswaarde heeft, maar dat de bruid-to-be nu door TIEN gebruikt wordt en als crimineel wordt neergezet niet.
Tja, tijd om wat anders te gaan doen. Ik heb nog wel een dvdtje liggen.
pi_51086542
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:57 schreef itsme het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Die kijkt en volgt het niet meer denk ik
toen Huub haar belde zei ze dat ze nog wel keek
Ze wist toen ook wat er allemaal gebeurd was, en dat Eric naar huis was gegaan
pi_51086546
ik neem aan dat we er niet bij hoeven te zetten op wie we doelen?
straks denken ze dat we het zielig vinden voor talpa dat die bedreigt zijn

grr waar blijft mijn vader.
pi_51086570
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:59 schreef CoT het volgende:

[..]

toen Huub haar belde zei ze dat ze nog wel keek
Ze wist toen ook wat er allemaal gebeurd was, en dat Eric naar huis was gegaan
Oke Maar goed, alleen televisie? dan kan ze weinig hulp bieden.
en wat kan ze zeggen om hem te helpen? dat hij nog steeds popi is
over popi gesproken. kunnen we al smsen?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:03:27 #72
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51086662
quote:
mail naar dgk

1.

2.

3.
Wat is het apestaartje?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:03:51 #73
130054 demins
We weten niks
pi_51086671
Als ik Dennis zo bezig zie met een bal, kan ik bijna niet geloven dat hij ooit een veelbelovend voetballer is geweest...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:05:37 #74
175331 Liess
Liess.nl
pi_51086744
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:05:40 #75
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51086745
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef demins het volgende:
Als ik Dennis zo bezig zie met een bal, kan ik bijna niet geloven dat hij ooit een veelbelovend voetballer is geweest...
Hij is bij AJAX en Feyenoord geskipt omdat hij voetbalde met zijn handen in zijn zakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_51086760
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef demins het volgende:
Ajax zag de bui al hangen en heeft hem naar 010 gestuurd
pi_51086927
via talpa sit dgk onderaan staat
mail de redactie
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef Dark het volgende:

[..]

Wat is het apestaartje?
pi_51086967
quote:
mail naar dgk

1.

2.

ik weet niet of je dit beseft, maar hier geniet DGK van, extra fanatie fans, extra controversie, meer publiciteit, hogere kijkcijfers, je maakt het hen alleen maar makkelijker
3.
pi_51086976
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef Liess het volgende:
Wat is er?
Go hard or go home
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:14:33 #80
175331 Liess
Liess.nl
pi_51087008
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:13 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat is er?
Mijn idee over de streams inclusief tvp
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_51087054
Wacht op het moment dat Nadia gaat flippen.. zal zoiets worden als.. 'Foei!! Ik vind jou helemaal niet aardig!!'
pi_51087088
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:14 schreef Liess het volgende:

[..]

Volgende keer een iets vrolijkere tvp doen dan. Ik was al bang dat je de redactie niet leuk meer vond.
Go hard or go home
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:17:38 #83
130054 demins
We weten niks
pi_51087111
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:14 schreef Liess het volgende:

[..]

Goed verwoord!

Al had ook best gemogen...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:17:57 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51087125
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef noekje het volgende:

Volgende keer een iets vrolijkere tvp doen dan. Ik was al bang dat je de redactie niet leuk meer vond.
De redactie die zoveel noeste arbeid verzet om het programma op hoog niveau te houden? What's not to like?
pi_51087135
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:15 schreef Clank het volgende:
Wacht op het moment dat Nadia gaat flippen.. zal zoiets worden als.. 'Foei!! Ik vind jou helemaal niet aardig!!'
Ze geeft me echt het idee het helemaal niet leuk te hebben daar. Dennis, hoe loserig ook, lijkt het daar nog naar zijn zin te hebben op een vage manier. Nadia zie je denken van ," waar ben ik godsnaam in terecht gekomen?"
Go hard or go home
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:19:37 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51087184
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:18 schreef noekje het volgende:

Ze geeft me echt het idee het helemaal niet leuk te hebben daar. Dennis, hoe loserig ook, lijkt het daar nog naar zijn zin te hebben op een vage manier. Nadia zie je denken van ," waar ben ik godsnaam in terecht gekomen?"
Dat snap ik dan ook niet. Voordat je besluit aan zoiets deel te nemen, doe je toch flink wat research en kom je, in het geval van DGK, er mi al snel achter dat dit programma ver, verder, verst onder het niveau is.
pi_51087198
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

De redactie die zoveel noeste arbeid verzet om het programma op hoog niveau te houden? What's not to like?
Precies! Juist in tijd van nood en in tijden van harde chantage kunnen ze onze steun hard gebruiken. De manier waarop ze het oplossen is echt fantastisch, zo vriendelijk en zonder juristen. Ze verdienen een lintje, die fuckers!
Go hard or go home
pi_51087200
Het hele verhaal met betrekking tot de bruiloft van Jaap wordt toch steeds ongeloofwaardiger zo.. Geluidsfragment van fok> Het geluid is flink versterkt en zo goed als mogelijk ontdaan van achtergrond geluid van de fontijn en omgevingsgeluid middels noise reduction:

>Stemmen Cora en haar moeder tijdens streamlock-http://goudenkooi.headliner.nl/item-125/stemmen-cora-en-haar-moeder-tijdens-streamlock/
En een lol dat ze hebben in het huis!!! Meteen na de streamlock zitten de bewoners weer op de bank en is Brain weer rustig aan het sudoka spelen.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:21:48 #89
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51087252
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:11 schreef johngrisham het volgende:
via talpa sit dgk onderaan staat
mail de redactie
[..]
Zal ik het meteen maar naar het AD, de Party en de Telegraaf doen?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:22:58 #90
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51087292
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Dark het volgende:

[..]

Vergeet dan niet RTL ook te tippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:24:13 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51087334
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef DrsH het volgende:
Kan EditieNL mooi een follow-up doen van het item van gisteren.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:26:04 #92
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51087403
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef DrsH het volgende:

[..]

Goed plan!

fons.vanwesterloo@rtl.nl
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:27:54 #93
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_51087457
Ik snap sowieso niet waarom ze in EditieNL geen beelden hebben laten zien van n blerende/dreigende Tas.
pi_51087480
interessant onderwerp ook
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:29:14 #95
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51087500
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:27 schreef BuffyJan het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze in EditieNL geen beelden hebben laten zien van n blerende/dreigende Tas.
Omdat daar allemaal sufkutten op de redactie zitten?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:31:14 #96
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51087563
Zo'n stoer paard als Fries doe je toch geen roze tuig om
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:32:00 #97
103972 BuffyJan
pi_51087582
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:31 schreef mazaru het volgende:
Wie gaat er rijden vandaag? Brian
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:32:04 #98
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51087583
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:31 schreef mazaru het volgende:
Heeft Amanda voor hem uitgekozen!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:34:21 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51087664
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:32 schreef Dark het volgende:

Heeft Amanda voor hem uitgekozen!
Zitten er ook Zwarovski steentjes op?
pi_51087737
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vraag me af hoe het met die speciaal voor Amanda gemaakte jas zit
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:36:48 #101
103972 BuffyJan
pi_51087749
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

OT: Dat is wel mooi hoor op je paard. Mijn paard heeft een frontriem met Swarovski steentjes (en een halster, en een dekje en mn stijgbeugels )
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:38:33 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51087816
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:36 schreef BuffyJan het volgende:

OT: Dat is wel mooi hoor op je paard. Mijn paard heeft een frontriem met Swarovski steentjes (en een halster, en een dekje en mn stijgbeugels )
Maar ... de hamvraag ... is het ook roze? Die combi is toch wel erg Albert Cuyp chic, in mijn ogen .
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:39:38 #103
103972 BuffyJan
pi_51087844
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar ... de hamvraag ... is het ook roze? Die combi is toch wel erg Albert Cuyp chic, in mijn ogen .
Nee zwart Roze doe ik dr inderdaad niet aan Dat is voor de paupers uit Almere
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:40:36 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51087878
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:39 schreef BuffyJan het volgende:

Nee zwart Roze doe ik dr inderdaad niet aan Dat is voor de paupers uit Almere Amsterdam Noord
I case my rest!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:41:28 #105
16715 Mylene
*schatje*
pi_51087901
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Dark het volgende:

[..]

Telegraaf heeft geen zin. John de Mol steekt daar als aandeelhouder een stokje voor.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:42:13 #106
103972 BuffyJan
pi_51087932
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Telegraaf heeft geen zin. John de Mol steekt daar als aandeelhouder een stokje voor.
Party heeft denk ik ook geen zin. Stuur t dan naar de Privé of Weekend.
pi_51087976
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef schatje het volgende:

[..]

De dag na de bekendmaking dat Tien zou stoppen was het groots voorpaginanieuws met kruizen door de hoofden van de presentatoren, denk dat John de Mol daar ook niet echt blij mee is maar dat is ook gebeurd.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:44:28 #108
16715 Mylene
*schatje*
pi_51088003
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:42 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Party heeft denk ik ook geen zin. Stuur t dan naar de Privé of Weekend.
Privé is ook van TMG. Ik zou dan juist voor de Party gaan. Die publiceren i.t.t. Weekend vrijwel iedere week over DGK.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:46:46 #109
103972 BuffyJan
pi_51088079
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:44 schreef schatje het volgende:

[..]

Privé is ook van TMG. Ik zou dan juist voor de Party gaan. Die publiceren i.t.t. Weekend vrijwel iedere week over DGK.
Maar t zou best kunnen dat Party een mediapartner is. Aangezien ze juist zoveel aandacht aan die kneuters besteden.
Waarom sturen jullie t niet naar de Revu! Heeft nix met TMG te maken en zijn volgens mij altijd wel in voor dit soort verhalen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:48:40 #110
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51088139
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Maar t zou best kunnen dat Party een mediapartner is. Aangezien ze juist zoveel aandacht aan die kneuters besteden.
Waarom sturen jullie t niet naar de Revu! Heeft nix met TMG te maken en zijn volgens mij altijd wel in voor dit soort verhalen
Daar hebben ze toch ook van die misdaadverslaggevers? Laten ze dan meteen het MF verhaal uitzoeken.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 11:54:05 #111
137949 Disana
pi_51088307
Het is duidelijk dat Brian denkt dat hij iets moois heeft bedacht om op de piano te spelen.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:55:57 #112
103972 BuffyJan
pi_51088367
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:48 schreef akveor het volgende:

[..]

Daar hebben ze toch ook van die misdaadverslaggevers? Laten ze dan meteen het MF verhaal uitzoeken.
Klopt inderdaad.
pi_51088374
Brian heeft problemen met het gedrag van Natasia?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:57:16 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51088408
"De Gouden Kooi: dekmantel voor Amsterdamse onderwereld?"
Zo'n kop zou ik graag willen zien.
pi_51088429
519.000 kijkers naar de 20.00 uitzending en 170.000 naar de late uitzending..stijgende cijfers dus!
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:59:15 #116
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51088475
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef LoveProfusion het volgende:
519.000 kijkers naar de 20.00 uitzending en 170.000 naar de late uitzending..stijgende cijfers dus!
Woooow bijna 100.000 meer dan gemiddeld.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:01:43 #117
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51088527
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:56 schreef Clank het volgende:
WB maakt zich zorgen over het feit dat de kinderen e.e.a. vernemen over de uitlatingen van Natasja. Op zich wel netjes van hem want dat Mamma zich niets van haar kindertjes aantrekt mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn. Het is een egocentrisch NARCISTISCH wezen die alleen maar aan zich zelf denkt en alles in haar directe omgeving slachtoffert ter eer en meerdere glorie van de door haar gestelde doelen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:02:43 #118
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51088557
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:56 schreef Clank het volgende:
Natasia kan d'r moedergevoelens niet kwijt bij d'r kindjes dus zoekt ze daarvoor een vervanging. Ze doet het bij iedereen (ook al laat ze die dan ook weer keihard vallen). Brian lijkt eindelijk volwassen te worden en is nu in de puberteit beland. En zet zich af tegen z'n wannabee mammie.

out with the old, in with the new.

natas------kinderen verlaten , kan nniet op rtl

jaap--- te ranzig bezig geweest, te ver gegaan om imago om te keren

huub-- scheldpartijen met doodsverwensingen en ernstige ziekten

amanda----zelfs voor rtl te simpel en te platvloers

deze zullen vervangen worden

je ziet al dat brian de bui ziet hangen en begint zich nog nadrukelijker te distansieren (goed geschreven?) van natas en amanda.

lieke mag blijven want die scheld niet als ze een ruzie maakt.

met andere woorden.....

Ben jij RTL materiaal??? geef je op want er komen een aantal plekken vrij binnenkort
pi_51088640
OMG, m'n voormalig beste vriend heeft een fanhyves aangemaakt voor Palma.. sinds de mei-vakantie ga ik niet meer met hem om...lol
pi_51088650
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:01 schreef DrsH het volgende:

[..]

WB maakt zich zorgen over het feit dat de kinderen e.e.a. vernemen over de uitlatingen van Natasja. Op zich wel netjes van hem want dat Mamma zich niets van haar kindertjes aantrekt mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn. Het is een egocentrisch NARCISTISCH wezen die alleen maar aan zich zelf denkt en alles in haar directe omgeving slachtoffert ter eer en meerdere glorie van de door haar gestelde doelen
hoe was uw zomer sint Jan waarde?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:06:54 #122
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51088698
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef farscapevr6 het volgende:

[..]

hoe was uw zomer sint Jan waarde?
Mijn zomer is nog steeds fantastisch mijn het dus bekommer je niet om mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:08:22 #123
137949 Disana
pi_51088744
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:04 schreef farscapevr6 het volgende:

distansieren (goed geschreven?)
Bijna... het is distantieren Overigens vind ik dat sneak Brian ook geen RTL materiaal is als je het zo stelt
pi_51088754
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:06 schreef DrsH het volgende:

[..]

Mijn zomer is nog steeds fantastisch mijn zoon dus bekommer je niet om mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry?

was een simpele vraag aangezien uw zei Br:., te zijn .

niet meteen zo aangevallen voelen
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:11:34 #125
137949 Disana
pi_51088865
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG, m'n voormalig beste vriend heeft een fanhyves aangemaakt voor Palma.. sinds de mei-vakantie ga ik niet meer met hem om...lol
Da's toch die vriend die vreemdging? In dat geval doet hij boete met die fanhyves
pi_51088975
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Da's toch die vriend die vreemdging? In dat geval doet hij boete met die fanhyves
Nee, 'beste vriend' niet als in ex ofzo. Hij vond DGK walgelijk maar heeft nu een site over haar gemaakt. Ik zal hem er even op wijzen hoe nep hij wel niet is om het nu opeens super te vinden nu die oude heks erin zit..
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:15:37 #127
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51089001
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:08 schreef farscapevr6 het volgende:

[..]

sorry?

was een simpele vraag aangezien uw zei Br:., te zijn .

niet meteen zo aangevallen voelen
vrees niet ik voel mij nooit aangevallen, ik vond het eerder een heel attente opmerking
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:19:08 #128
137949 Disana
pi_51089134
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Nee, 'beste vriend' niet als in ex ofzo. Hij vond DGK walgelijk maar heeft nu een site over haar gemaakt. Ik zal hem er even op wijzen hoe nep hij wel niet is om het nu opeens super te vinden nu die oude heks erin zit..
Ik kan helemaal niets leuks of goeds van Palma bedenken dat een fansite rechtvaardigt
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:24:33 #129
137949 Disana
pi_51089318
Dennis vindt Nadia heel leuk, zegt hij als antwoord op de vraag van Amanda.
pi_51089344
Op radio 3 FM :

Infiltreer het DGK huis en zing I hate you so much right now!
En je wint een prijs!!!! (Stenders)
pi_51089507
Leuk die oorbelletjes bij Dennix ! Lijkt ie een stuk minder gay
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_51089525
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:24 schreef Disana het volgende:
ff off topic, kom jij uit arnhem of omstreken ? je schrijft met een accent
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:30:48 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51089579
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef Kaleddis het volgende:
Leuk die oorbelletjes bij Dennix ! Lijkt ie een stuk minder gay
Ik dacht trouwens dat hij geen oorbellen meer mocht, omdat Brian al het etiket 'mooiboy met mooie oorbellen' opgeplakt heeft gekregen?
pi_51089600
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:24 schreef Disana het volgende:
Dennix vindt jongens poepertjes geil, en nix anders
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:34:28 #136
137949 Disana
pi_51089716
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef Pavement het volgende:

[..]

ff off topic, kom jij uit arnhem of omstreken ? je schrijft met een accent
Hoe schrijven mensen uit Arnhem dan?
pi_51089735
De titel 'Palma uit De Gouden Kooi' vind ik anders wel hoopvol
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:34:54 #138
137949 Disana
pi_51089736
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:31 schreef waxmask het volgende:

[..]

Dennix vindt jongens poepertjes geil, en nix anders
Dat vermoeden heb ik ook, ja.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:36:23 #139
137949 Disana
pi_51089789
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:32 schreef farscapevr6 het volgende:
goed nieuws voor huub;

http://www.nu.nl/news/113(...)idaties_stoppen.html
Grapjas

Wonderbaarlijk... ik geloof dat dit de eerste keer is dat er maar 1 figuur van DOB aanwezig is.
pi_51089868
zijn de rest van de bewoners een daggie vrij ofzo?

ik ga ff douchen tis mijn zondag vandaag
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:42:03 #141
137949 Disana
pi_51089991
Amanda vindt dat Nadia 'vroeg' om de 'vette seks' die Amanda en Brian naast haar hadden.
pi_51090013
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Grapjas

Wonderbaarlijk... ik geloof dat dit de eerste keer is dat er maar 1 figuur van DOB aanwezig is.
hmm, maar snollie blijft een duur kutkreng
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:42:57 #143
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51090021
Amanda wil graag anti haarbreukspul.
pi_51090073
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoe schrijven mensen uit Arnhem dan?
ze zeggen vaak JAZEKER maar ff werken tot vannacht allemaal
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:45:21 #145
137949 Disana
pi_51090113
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:44 schreef Pavement het volgende:

[..]

ze zeggen vaak JAZEKER maar ff werken tot vannacht allemaal
Nou, ik kom uit Rotterdam en Groningen, jazeker! Werk ze
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:47:21 #146
137949 Disana
pi_51090191
Amanda begint de DOB dame te vertellen waarom Jaaps huwelijk niet doorgaat, en meteen gaan de streams ervanaf.

We zien nu een lezende Lieke. See you later
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:49:18 #147
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51090258
Telefoon voor Natasia - Marco Dijkema?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:49:48 #148
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51090272
De golfleraar aan de telefoon.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:50:44 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51090304
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef Dark het volgende:
De golfleraar aan de telefoon.
Die wordt zeker ook weer terug in het script geschreven met de overgang naar RTL.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:51:30 #150
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51090338
Amanda en Tas gaan weer golfen, morgen om 12:00 uur komt Marco ze ophalen.
pi_51090348
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die wordt zeker ook weer terug in het script geschreven met de overgang naar RTL.
binnenkort gaan ze ook zeilen ivm dat botenprogramma op rtl
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:52:11 #152
135305 beequeen
Lost.
pi_51090360
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Iedereen haakt af, en de buurman denkt, ik kan wel wat negatieve publiciteit gebruiken.
― Mark Twain
pi_51090366
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef Dark het volgende:
Amanda en Tas gaan weer golfen, morgen om 12:00 uur komt Marco ze ophalen.
Spannende stemming
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:53:23 #154
135305 beequeen
Lost.
pi_51090413
Marco heeft Natasja en Amanda zooooooooo gemist.
― Mark Twain
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:54:32 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51090439
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Iedereen haakt af, en de buurman denkt, ik kan wel wat negatieve publiciteit gebruiken.
Adverteerder AH haakt in ieder geval af:
http://www.distrifood.nl/(...)topLabel/distrifood/
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:55:48 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_51090486
Amina zegt dat Amanda rustig aan moet doen met haar haar, geen rollers in.
Amanda vindt haar haar zo kort.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:57:10 #157
135305 beequeen
Lost.
pi_51090525
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Adverteerder AH haakt in ieder geval af:
http://www.distrifood.nl/(...)topLabel/distrifood/
Vandaar de zakken van Super de Boer afgelopen vrijdag. Je gaat als programma toch wel af zeg, als bijna iedereen wegloopt.
― Mark Twain
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:57:18 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51090531
Typisch, op de site van DGK is het nieuwsbericht over Jaap's verhaal over de afpersing weg.

Edit: en nu is het weer terug .
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:57:28 #159
130755 Kinga
versier hier
pi_51090535
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
Amina zegt dat Amanda rustig aan moet doen met haar haar, geen rollers in.

Ze zegt ook ja, maar zal je zien.... over een uur staat ze weer met de stijltang in haar poten. Dat wijf is echt zo ongelovelijk dom. Die neemt niks aan van anderen.
pi_51090545
amanda heeft puistjes !!!
ze lijkt wel zwanger
pi_51090558
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:23 schreef DrsH het volgende:
Ik kan in alle behoeften voorzien coke is voorradig, ik heb goede contacten in Roemenie dus u vraagt en wij draaiien
nou jah zeg....hahaha....doe maar een killootje dan
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 12:59:31 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_51090601
Natasja loopt weg met haar handen vol spullen.
Amina: Is mijn koffer leeg.
Hoezo spiegeltjes en kraaltjes?
― Mark Twain
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:00:03 #163
130755 Kinga
versier hier
pi_51090615
"Zing met me mee, tot op de hoek..."

dinsdag 3 juli 2007 @ 13:00:29 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51090630
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:57 schreef Copycat het volgende:
Typisch, op de site van DGK is het nieuwsbericht over Jaap's verhaal over de afpersing weg.

Edit: en nu is het weer terug .
Oh nee, toch weg . Het staat wel bij de nieuwitems, maar opent in een leeg artikel. Doet u mij nog een doofpotje?
pi_51090640
Dennis aan Popstars the rivals...als hij zo'n blooper moet zijn..dan is het terug te vinden...ik ga is speuren..
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:00:57 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_51090643
Moet ik nou echt naar luisteren?
― Mark Twain
pi_51090657
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:

is het ook, haar echte haar is nog korter dan menig bob-kapseltje, en haar nephaar is wat korter geknipt dan het was.
Ik zou haar echte haar, ontdaan van alle extensions wel eens willen zien.
ze moet gewoon net als kylie minoque een kort modelletje nemen. (dat zag er bij kylie ook mooi uit en za amanda wat meer klasse geven, dat heeft ze wel nodig met die ordi-kop van nu).
Op zich heeft amanda wel een leuk gezichtje met een hele leuke lach. als ze alleen haar wenkbrauwen iets natuurlijker zou hebben en gewoon nooit meer praat, dan is het totaalplaatje toch een stuk beter.

wishfull thinking.....
pi_51090662
rtv-directeur Carola Meester. 'Eerst zie je twee mensen vreselijk vozen, daarna komt een spotje van Danone. Dat kán gewoon niet.'
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:04:08 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_51090737
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh nee, toch weg . Het staat wel bij de nieuwitems, maar opent in een leeg artikel. Doet u mij nog een doofpotje?
Het bericht van Tien om 8.42 uur, foto van een slapende Jaap, met de tekst.

Jaap reserveert een plekje voor Cora.
― Mark Twain
pi_51090750
Nou op You tube is niks te vinden van Popstars the Rivals...en Dennis Beau is inderdaad een gave gozer..veel gaver dan jij..sterker nog als ik beau een beetje ken schijt hij op je bek nu dus doe nou niet zo stoer dat je vrienden met hem bent ofzo...mafkees dennis.
pi_51090759
quote:
mail naar dgk

1.

2.

Dit kan beter naat RTL Boulevard gemailt worden, + een link naar een filmpje, en het verleden van die Milton.
Dan is er kans dat ze het oppikken.

3.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:06:31 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_51090812
Het gewijzigde bericht op de site van Tien, van Gisteren. Niet te geloven, de draai die ze er nu aan willen geven.
23:10 - Jaap legt uit...

Jaap is weer ‘on speaking terms’ en wil graag iets met de mede-Miljonairs delen. “Cora is hier vanavond gekomen en mijn scenario, dat ik in mijn hoofd had, klopte”, legt Jaap uit. ”Er is veel over gesproken en ik ga Cora niet loslaten! Vrijdag gaat sowieso niet door en van mijn kant is het twijfelachtig of het ooit nog doorgaat!" Dan zijn we allemaal weer op de hoogte!
― Mark Twain
pi_51090833
Wat een onzin dat afhaken van adverteerders. Als er reclame van Appie Heijn in de onderbreking van een misdaadfilm of -serie waarin net iemand is "omgelegd" wordt vertoond denkt toch ook niemand dat AH een voorstander is van moord en doodslag.

Een of andere gek van een groot reclamebureau krijst iets en een hele kudde domme schapen huppelt er achter aan.

On topic: er staat een vreemde vent met zijn handen in zijn zakken tegen Natasja te lullen.

(edit: nee, het was een of andere politicus die iets krijste)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_51090938
Denix vertelt nu dat zijn vrienden erger zijn dan de bewoners....waarom hebben je jou dan in DGK gezet? Niksnut
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:10:14 #175
135305 beequeen
Lost.
pi_51090949
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:07 schreef ruudpuntenel het volgende:

On topic: er staat een vreemde vent met zijn handen in zijn zakken tegen Natasja te lullen.
― Mark Twain
pi_51090989
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:06 schreef beequeen het volgende:
Het gewijzigde bericht op de site van Tien, van Gisteren. Niet te geloven, de draai die ze er nu aan willen geven.
23:10 - Jaap legt uit...

Jaap is weer ‘on speaking terms’ en wil graag iets met de mede-Miljonairs delen. “Cora is hier vanavond gekomen en mijn scenario, dat ik in mijn hoofd had, klopte”, legt Jaap uit. ”Er is veel over gesproken en ik ga Cora niet loslaten! Vrijdag gaat sowieso niet door en van mijn kant is het twijfelachtig of het ooit nog doorgaat!" Dan zijn we allemaal weer op de hoogte!
hoe was de censuur eerst?
pi_51090993
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:05 schreef neehe het volgende:

[..]
en jij denkt dat de advocaten en juridische staf van dit programma die zelfde info ook niet heeft...ut heeft geen nut...als DGK strax bij rtl 4 is...is het over met de pret...gaat Natasia natuurlijk weer janken dat ze regels opgelegd krijg..jah in de jungle heb je geen regels jah die van de natuur...nou volgens die regels was natasia allang het leven uit hoor..
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:12:26 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_51091026
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:11 schreef farceman het volgende:

[..]

hoe was de censuur eerst?
Die heb ik niet gesaved, maar een heel ander verhaal dus. Hier worden de chantage en bedreigingen gewoon weggelaten.
― Mark Twain
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:13:04 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51091055
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een onzin dat afhaken van adverteerders. Als er reclame van Appie Heijn in de onderbreking van een misdaadfilm of -serie waarin net iemand is "omgelegd" wordt vertoond denkt toch ook niemand dat AH een voorstander is van moord en doodslag.
Ik kan me er toch wel iets bij voorstellen. Een misdaadfilm of -serie is in de eerste plaats natuurlijk geen 'real life soap' met echte mensen die elkaar de tent uit pesten, schelden, kotsen, neuken en bedreigen. Daarbij moet je als groot concern heel erg uitkijken waarmee je geassocieerd wordt.
Alhoewel ik niet denk dat consumenten de AH links laten liggen omdat AH rondom DGK adverteert. Maar met zoveel heisa is het voor zo'n bedrijf better to be safe than sorry.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:13:52 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_51091081
Ik erger me aan alles van maar mijn grootste ergernis is het deuntje wat hij om de 5 minuten kreunt: Oemtantalee
― Mark Twain
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:14:05 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51091092
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:

Die heb ik niet gesaved, maar een heel ander verhaal dus. Hier worden de chantage en bedreigingen gewoon weggelaten.
Dat staat nog wel eerder op de VillaVandaag van gisteren vermeld. Voor zolang het duurt, tenminste ...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:15:14 #182
131703 pullup
smartie
pi_51091129
Kan iemand Amanda even doodmaken ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:16:01 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_51091164
Nada: Ik wil nieuwe kleding, ik heb helemaal niiiiiiiiiiiiiiiiks om aan te trekken.
Ze kwam met 5 dozen vol binnen.
― Mark Twain
pi_51091198
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef pullup het volgende:
dat gevoel krijg ik bij Dennis
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_51091212
quote:
Dat domme wijf word elke dag lekker opgemaakt en nog steeds heeft ze die verlopen kop.
Valt geen eer meer aan te behalen.
pi_51091224
Kapster: Is Nadia een beetje jouw typje?
Amanda: We hebben wel veel overeenkomsten.. ze houdt ook van stylen en tutten.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:18:14 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_51091239
Nada vind dat haar truitjes te strak zitten, haar borsten zijn te groot.
Opperzwabber: Daar heb ik ook last van , alleen Lieke niet.
Ligt in een deuk, de lul. Ik haat
― Mark Twain
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:18:21 #188
131703 pullup
smartie
pi_51091242
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:17 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat domme wijf word elke dag lekker opgemaakt en nog steeds heeft ze die verlopen kop.
Valt geen eer meer aan te behalen.
Een beetje dood mag toch wel ? Dat is tenminste een verbetering
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_51091262
Amanda: Wat moet je van iemand vinden die je vriend wil zoenen.. die vind je toch nooit leuk?!
pi_51091283
Amanda: Ik irriteer met nog steeds aan de figurant Lieke. Ze loopt de hele tijd achter Huub aan.
pi_51091290
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:17 schreef Clank het volgende:
Kapster: Is Nadia een beetje jouw typje?
Amanda: We hebben wel veel overeenkomsten.. ze houdt ook van stylen en tutten.
Ach die Amandel, ze wordt met de dag dommer en lelijker
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
pi_51091336
Amanda zegt dat Lieke gewoon toegeeft dat ze sex met Huub heeft voor back-up.
Als Lieke gebashed wordt door BAN die zeggen dat ze sex heeft voor back-up dan beaamt Lieke dat om af te zijn van het gezeur
pi_51091351
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef Clank het volgende:
Amanda: Wat moet je van iemand vinden die je vriend wil zoenen.. die vind je toch nooit leuk?!
Dat wijf is echt zo dom.
Lieke neukt voor back up.
wat doet Amanda dan.
Vind Huub en Lieke liever voor elkaar dan Amanda en Brian.
pi_51091362
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Over buurmannen gesproken. http://www.dumpert.nl/search/V/Musselkanaal/
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:22:19 #195
135305 beequeen
Lost.
pi_51091370
Natasja tegen Nada: Als je een stoeipoes bent, draag je toch een kort rokje, met een body en zwarte pumps.
Nog een stoeipoes.
― Mark Twain
pi_51091385
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:21 schreef Clank het volgende:
Amanda zegt dat Lieke gewoon toegeeft dat ze sex met Huub heeft voor back-up.
Als Lieke gebashed wordt door BAN die zeggen dat ze sex heeft voor back-up dan beaamt Lieke dat om af te zijn van het gezeur
ja mooi was dat... ze snapt niet eens hoe dat bedoeld wordt.

Trouwens leuke onderschrift heb je (heb toen ook helemaal in een deuk gelegen, toen ze dat tegen elkaar zeiden)
pi_51091390
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef pullup het volgende:

[..]

Een beetje dood mag toch wel ? Dat is tenminste een verbetering
d'r haar is al dood, en ze begrijpt absoluut niet hoe het komt dat haar haar in zo'n slechte conditie is
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:23:03 #198
131703 pullup
smartie
pi_51091392
Dat machinegeweerachtige geratel als intonatie ook als dat wijf een beetje opgefokt is
pi_51091438
Zooo zit die filmpjes van de ruzie van gisteravond te bekijken. Wat een viswijf zeg.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:24:32 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_51091457
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:23 schreef pullup het volgende:
Dat machinegeweerachtige geratel als intonatie ook als dat wijf een beetje opgefokt is
Dit kan op verschillende wijven slaan in dat hok, wie bedoel je?
― Mark Twain
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:25:53 #201
131703 pullup
smartie
pi_51091503
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dit kan op verschillende wijven slaan in dat hok, wie bedoel je?
dat is waar maar het is er op dit moment maar een die mijn Audiospectrum aan het vervuilen is op deze manier A dus
pi_51091517
Godv......., de streams worden elke keer weer verpest door die dennixxxx, ik kan die stem niet meer horen, hij gaat direct op zwart.
Wat heb ik een hekel aan die gozer, en dan de hele tijd dat Amandaaaaatje, prinsesjeeeeeee.
Milton please schiet hem af !!!
Ik vindt er zo geen bal meer aan.
Wordt ik overspannen ???
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:26:28 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_51091523
Denkt dat Huub zijn spullen jat. Als dat zo is is het war, zegt het.
Eindelijk actie van ?
― Mark Twain
pi_51091524
Amanda: wil je gaan trouwen met iemand die je maar een paar weken kent? Dan kun je dat toch verwachten.

Amanda is 6x verloofd geweest volgens haarzelf..Waar heeft ze het over?
Go hard or go home
pi_51091554
Dennix pikt kleren van Huub.
pi_51091564
quote:
dacht al dat ze dood was toen ze binnenkwam...
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:28:39 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_51091580
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
Amanda: wil je gaan trouwen met iemand die je maar een paar weken kent? Dan kun je dat toch verwachten.

Je weet het toch, 2 dagen iemand kennen, 6 keer neuken en hoppa, je hebt een relatie.
― Mark Twain
pi_51091585
Begint Palam weer over de namen die eindigen met een A, en die van Lieke niet, dat mens is echt niet wijs.
pi_51091586
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:27 schreef blomst het volgende:
Vind hij geil denk ik..want hij is toch opzeker wel gespierder dan Hubio...dus jah die kleding zit lekker strak..ik denk dat dennis een homo is.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:29:17 #210
135305 beequeen
Lost.
pi_51091601
quote:
Wat pikte hij dan?
― Mark Twain
pi_51091603
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:22 schreef Desii het volgende:

[..]
Trouwens leuke onderschrift heb je (heb toen ook helemaal in een deuk gelegen, toen ze dat tegen elkaar zeiden)
Ja.. ik vond het een prachtige liefdesverklaring

Heb de letterlijke tekst trouwens uit een streamverslag van Scanman geplukt
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:29:20 #212
131703 pullup
smartie
pi_51091604
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:28 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Vind hij geil denk ik..want hij is toch opzeker wel gespierder dan Hubio...dus jah die kleding zit lekker strak..ik denk dat dennis een homo is.
Je logica is brilliant
pi_51091618
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:26 schreef noekje het volgende:

ze is al 19 hoor!!
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
pi_51091623
quote:
wat pikt tie?
pi_51091643
Palma :weer over de namen die eindigen met een A, en die van Lieke niet, dat mens is echt niet wijs.

Jah joh Palma is een cokesnuivende stinksnol denk ik.

daarbij He schoonmaakslet: Brian Dennis Huub en Jaap eindig ook niet op een A domme slaaf.
pi_51091647
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat pikte hij dan?
Overhemd, hijmag Palma de schuld geven als ze er achter komen.
pi_51091678
OH my god, het is echt erg zeg die filmpjes en dan zeggen dat Huub dgk slecht in de media brengt. Wat doet dat *&#$#) wijf
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:31:37 #218
135305 beequeen
Lost.
pi_51091679
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef blomst het volgende:

[..]

TY, achterbakse lul die
― Mark Twain
pi_51091698
Amanda 6 keer verloofd geweest.....en dan noemt ze lieke een hoer....Amanda...echt uitgewooonde uit de baarmoeder gerukte neukpop...wtf...get a live instead of a man.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:32:14 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_51091703
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:31 schreef petraa het volgende:
OH my god, het is echt erg zeg die filmpjes en dan zeggen dat Huub dgk slecht in de media brengt. Wat doet dat *&#$#) wijf
Heel slecht voor je hart die filmpjes.
― Mark Twain
pi_51091721
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

TY, achterbakse lul die
dennis voor president van de ratten...met brian als zijn slaaf en natasia als stripster ze zit zo graag aan der tieten....en natuurlijk amanda als Coed Girl
  Moderator dinsdag 3 juli 2007 @ 13:33:15 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51091728
quote:
mail naar dgk

[.....]
Haal dan wel even de grammaticale- en spelfouten er uit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:33:40 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_51091743
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Amanda 6 keer verloofd geweest.....en dan noemt ze lieke een hoer....Amanda...echt uitgewooonde uit de baarmoeder gerukte neukpop...wtf...get a live instead of a man.
Het zit je hoog hè schat?
― Mark Twain
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:34:11 #224
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51091756
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:27 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

dacht al dat ze dood was toen ze binnenkwam...
Ze is in ieder geval wel compleet hersendood ja.
pi_51091758
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Volgens mij was het een letterlijk stukje uit het wetboek!!
pi_51091778
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef Marelle het volgende:

[..]

ze is al 19 hoor!!
Je gaat verloven als je gaat trouwen. Anders heb je verkering, in Amanda's taal: dan is het aan.
Je mag trouwen vanaf 18 jaar. Binnen een jaar tijd is ze 6x verloofd geweest of ze heeft wel hele lange verlovingen gehad. Ik denk dat Zsa Zsa Gabor trots op haar zou zijn, sterker nog..ik denk dat Zsa Zsa haar moeder is.
Go hard or go home
pi_51091779
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef Marelle het volgende:

[..]

ze is al 19 hoor!!
Deze kwam ik vanmorgen tegen:

[b]Op maandag 2 juli 2007 23:56 schreef petraa het volgende:[/b]
A: Een marokaan is geen dief, maar Jaap is wel dik en dom. Hij noemt mij toch ook stoephoer, wil je gaan huilen om hem.
B: Amanda alsjeblieft. Heb ik dat gezegd tegen jou.
A: ja maar
B: Nee hou het bij nee.
A: Als iets over mij gaat verdedig jij mij ook niet
B: Amanda deze discussie tussen ons zal nooit werken, zullen we verder gaan met onze relatie.
A: Oke.

Vooral die laatste OK geeft de indruk dat ze net 10 jaar is geworden.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_51091780
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Heel slecht voor je hart die filmpjes.
heel slecht je zou dat wijf zo door je monitor heen willen trekken.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:35:32 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_51091797
Wat ik niet begrijp: Amina komt om Amanda visagieles te geven, maar wordt zelf opgemaakt.
― Mark Twain
pi_51091808
Huub is zo'n vieze cheater met online schiet spelletjes
pi_51091816
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef blomst het volgende:

[..]

Nou Huub word daar helemaal para van.
Alle stoppen gaan nu doorslaan.
Wat is die Dennis dom .
Huub heeft schijt aan kleren.
pi_51091824
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef Gert het volgende:

[..]

waarom, denk je dat die Redactie dat ziet..................
pi_51091830
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het zit je hoog hè schat?
whahaha...nee joh...moet er hard om lachen...tis eigenlijk heel zielig voor Amanda..want ze heeft een vent nodig om zich te profileren...daar word haar status aan verbonden...en das een jah vorm van zielig zijn toch..alles goed verder B?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:36:37 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51091845
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Palma :weer over de namen die eindigen met een A, en die van Lieke niet, dat mens is echt niet wijs.
Zijn er wel erg veel inderdaad

Ilona, Nena, Sylvia, Amanda, Palma, Herma, Natasia.

Veel te veel
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:36:47 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51091848
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Wat ik niet begrijp: Amina komt om Amanda visagieles te geven, maar wordt zelf opgemaakt.
Praktijkles? Of wordt ze niet door Amanda gevisageerd?
pi_51091867
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:36 schreef Villalux het volgende:

[..]

waarom, denk je dat die Redactie dat ziet..................
Dat is dan ook weer zo waar.
Go hard or go home
pi_51091890
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, Amanda wordt opgemaakt. Zo gaat het bijna altijd.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:38:32 #238
135305 beequeen
Lost.
pi_51091915
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Yep, praktijkles en Amina maakt Amanda op......
Edit: Ik moet er wel bij vertellen dat Amanda in een dip zit, omdat haar haar zo kort is.
― Mark Twain
pi_51091949
A: Ik krijg waarschijnlijk met Dennis Portugeese les, dan kan ik nog iets van me vaderland praten.
pi_51091960
Is Portugal Amanda haar vaderland?
Go hard or go home
pi_51092001
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zijn er wel erg veel inderdaad

Ilona, Nena, Sylvia, Amanda, Palma, Herma, Natasia.

Veel te veel
Tjah wat doe je er aan...heb hier een site gevonden die uitleg geeft over namen eindigend op een A

er zijn theorieren over dus. :
http://plien2003-ivil.tripod.com/id2.html
pi_51092004
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:34 schreef noekje het volgende:

[..]

Je gaat verloven als je gaat trouwen. Anders heb je verkering, in Amanda's taal: dan is het aan.
Je mag trouwen vanaf 18 jaar. Binnen een jaar tijd is ze 6x verloofd geweest of ze heeft wel hele lange verlovingen gehad. Ik denk dat Zsa Zsa Gabor trots op haar zou zijn, sterker nog..ik denk dat Zsa Zsa haar moeder is.
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:40:57 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_51092012
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
Haar vader is Portugees, voor Amanda dus close enough.
― Mark Twain
pi_51092022
A: Ik ben hier toch wel echt gegroeid. Ik heb mezelf leren kennen, ik doe me cursussen. Ik kan spelen en noten lezen. Dat zijn toch allemaal aparte dingen. Thuis zou ik dat ook wel kunnen doen, maarre ehh zou ik er nooit aan beginnen. Mijn paardje Fries daar rij ik regelmatig op. Ik ben eigenlijk de enige die rijd als Ellen er niet is.
N: Nu was Nadia aan het rijden
A: Ja die krijgt les, ik ga lekker zonder zadel rijden enz.
pi_51092051
quote:
Haar vader had portugees bloed
Amanda haar vaderland is gewoon nederland.
pi_51092063
Brian en Huub wilde tv gaan kijken... maar de redactie deed net of ze hun niet hoorde

Brian zegt tegen Huub... kom dan gaan we slapen, kijken wat ze doen.
Terwijl ze beide net lekker liggen, gaat de tv aan.

Was grappig... vind Huub&Brian toch beter samen gaan, dan een aantal weken gelee
pi_51092090
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nou ik garandeer je ze je ze heeft helemaal NIKS weg van de portugese roots...echt NIKS...
pi_51092092
quote:

[..]

Die kwam toch uit Curacao en haar moeder uit Australië?
Go hard or go home
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:42:50 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51092100
quote:
[..]
Het verschil tussen m'n vaderland en m'n vaders land hè
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51092109
quote:
volgens haar moeder zijn er 8 potentiele vaders voor amanda
dus.....
pi_51092110
Waarom zeikt Palma Lieke altijd af??
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
pi_51092173
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef farscapevr6 het volgende:

[..]

dus.....
en er zou zomaar een Portugees tussen kunnen zitten?
Go hard or go home
pi_51092175
Wat een walgelijke lul nix.
pi_51092212
P: Het begon toen ik haar op haar knieen zag bij de produktie. Want ze wil Media studeren.
L: Oh wat deed ik dan?
pi_51092234
ouwe koeien Palma, ouwe koeien
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
pi_51092257
Jammer weer van Dennis want het is wederom iemand anders die haar momentje pakt.
Go hard or go home
pi_51092280
grappig dat die prutser denkt te scoren met ouwe verhalen over lieke op te rakelen

die niksnut ziet niet dat dit al tot in den treure is gedaan door andere bewoners, platgetrapt pad minkukel , probeer eens iets zelfs te verzinnen
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:47:44 #258
135305 beequeen
Lost.
pi_51092296
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:44 schreef petraa het volgende:
Wat een walgelijke lul nix.
Ik ga bijna over mijn nek hier.
Lieke is gewoon aanwezig en Palma en zeggen.
P
D: Hoe is Lieke echt?
P: Ik mocht maar in het begin wel, tot ik haar op haar knietjes zag zitten,je snapt wel wat ik bedoel.
D; Je bedoet dat ze....je weet wel?
P,: Ja dus.
Geniet met volle teugen.
― Mark Twain
pi_51092303
Kunnen ze Dennis niet beter belspelletjes laten presenteren?? Als ie dat aankan.....
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
pi_51092320
Die nix durft alleen Lieke maar aan te pakken, dat is echt een lafaard.
pi_51092324
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef farscapevr6 het volgende:

[..]

dus.....
Zou me niks verbazen als het toekomstige onverwachte kindje van Amanda geboren word...zeg Brian junior..je hebt 60 potientele vaders...effe de streams terug kijken daar zit die vast tussen whahahaha..
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:48:52 #262
135305 beequeen
Lost.
pi_51092333
P en Mute, iemand anders neemt het maar over, mijn teil zit vol.
― Mark Twain
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:49:01 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51092344
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Marelle het volgende:
Kunnen ze Dennis niet beter belspelletjes laten presenteren?? Als ie dan aankan.....
Ik denk dat je hem een beetje overschat... alleen zijn camerageilheid maakt hem wellicht nog geschikt, maar ik denk dat de woorden van meer dan 5 letters een probleem worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51092352
quote:
Kunnen ze Dennis niet beter belspelletjes laten presenteren?? Als ie dat aankan.....
Jah net als Martijn..die nep gozer die foto's van Rob de Nijs doorspeelde..en die overigens met de Bus heeft meegedaan..
pi_51092360
quote:
Ik ken iemand die een belspelletje presenteerde. Ik kende hem ook meer dan me lief was. Nu mag hij geloof ik niet meer presenteren maar Dennis zou een goede vervanger zijn ja.
Go hard or go home
pi_51092371
mag Dennix dood.
pi_51092376
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:49 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Jah net als Martijn..die nep gozer die foto's van Rob de Nijs doorspeelde..en die overigens met de Bus heeft meegedaan..
Die ja.
Go hard or go home
pi_51092381
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef neehe het volgende:
AANPAKKEN?????????

als ie net zo neukt als ie bashed is ie impotent
pi_51092413
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef neehe het volgende:
En dan ook nog via Palma, hij durft het niet eens rechtstreeks.
pi_51092424
ben benieuwd wanneer Nadia's ogen open gaan wat betreft Dennix
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51092459
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat je hem een beetje overschat... alleen zijn camerageilheid maakt hem wellicht nog geschikt, maar ik denk dat de woorden van meer dan 5 letters een probleem worden.
dat vreesde ik al misschien een pornofilmpje van zeer laag niveau, hoeft ie alleen maar te hijgen
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:52:22 #272
135305 beequeen
Lost.
pi_51092474
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:50 schreef blomst het volgende:

[..]

En dan ook nog via Palma, hij durft het niet eens rechtstreeks.
Wat een ongelooflijke lafaard die , doe dat als Huub erbij is.
― Mark Twain
pi_51092484
eigenlijk moet dennix iets toegestuurd krijgen waardoor het blijkt voor hem wat voor looser hij is
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51092499
Palma...strondwijfie....met je domme Hyves account...ken je normaal anders geen vrienden krijgen ofzo...
pi_51092507
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijke lafaard die , doe dat als Huub erbij is.
hoeft niet, lieke maakt em alleen ook wel af
pi_51092518
Ben effe weg tot strxxxxxxxxxxxxx
pi_51092564
Lieke: Fijn dat je me zo goed kent Palma. Heb ik toch een beetje een vaderfiguur hier.
We are all going to hell, and I am driving the bus.
pi_51092575
Lieke tegen Palma: Fijn dat je me zo goed kent, heb ik toch het gevoel dat ik een vaderfiguur heb hier
pi_51092586
Wat is jouw waarheid Palma?? Kom eens uit de kast omgebouwde vent
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:55:18 #280
38396 mazaru
pi_51092589
oehhh wat heb ik een zin om die klotedennis te slaan
pi_51092607
Palma is samen met Dennis Lieke aan het bashen. Palma ga weg!!!!!
pi_51092615
Die probeert in alles Huub na te doen... met z'n euuuu, euuuuu
en z'n manier van uitlokken............ alleen het lukt van geen meter.

Opzouten met die
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:56:18 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51092617
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:54 schreef ToughLove het volgende:
Lieke: Fijn dat je me zo goed kent Palma. Heb ik toch een beetje een vaderfiguur hier.
LOL.
Zo moet je met dat tuig omgaan. Hulde voor Lieke.
pi_51092634
raar mannetje die dennis!

Go nadia go !
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_51092635
Wat stoer van Dennis zeg.
Palma helpt wel mee stom klote wijf.
Dennis kan alleen maar neuken enzo roepen.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:58:38 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51092694
Iemands iets gehoord van het "I hate you so much' geschreeuw net? Was op de radio en zou in/nabij de Gouden Kooi zijn.
pi_51092696
Wat jamme'; kunnen ze echt niks anders verzinnen om lieke en Huub aan t4 vallen?
Verzin iets anders en pak iemand anders aan!

Boring tv we already have seen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:58:53 #288
38396 mazaru
pi_51092702
Denken die twee flapdrollen nou echt dat ze Lieke klein krijgen?
Dat lukt ze nog niet met zes tegen 1
pi_51092733
Geweldig die lult alleen maar met Palma mee, verder durft en doet ie niks, wat een SUKKEL!!
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
pi_51092751
Dennis kan alleen maar," ohoohoho" zeggen.
Goed zo Dennis!
Go hard or go home
pi_51092756
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
Iemands iets gehoord van het "I hate you so much' geschreeuw net? Was op de radio en zou in/nabij de Gouden Kooi zijn.
Ik hoorde het ook op de radio, super grappig
Maar het zal wel niet uitgezonden worden..
pi_51092768
Ik vind er op deze manier echt geen reet meer aan. Huishouding die zich overal mee bemoeit, figurant Dennis.Het herhaalt zich keer op keer
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:00:50 #293
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51092770
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef Marelle het volgende:
Waarom zeikt Palma Lieke altijd af??
afgunst jaloezie
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:01:00 #294
38396 mazaru
pi_51092778
Nou heeft die wel een grote bek, van de week spuugde die nog paardenstront
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 14:01:39 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_51092793
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
Ik las net iets hier over Edwin Evers, was dat het soms?
― Mark Twain
pi_51092795
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef farceman het volgende:
Wat jamme'; kunnen ze echt niks anders verzinnen om lieke en Huub aan t4 vallen?
Verzin iets anders en pak iemand anders aan!

Boring tv we already have seen
Huub en Lieke houden daar die hele tent draaiend.
De rest stelt niks voor.
Word echt tijd dat het anders word.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:01:57 #297
38396 mazaru
pi_51092804
Gisteren deed die dennix nog palma na met haar zware stem, nu kruipt die in haar vette reet
pi_51092807
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:00 schreef Ning het volgende:
Ik vind er op deze manier echt geen reet meer aan. Huishouding die zich overal mee bemoeit, figurant Dennis.Het herhaalt zich keer op keer
Palma is cult.
Go hard or go home
pi_51092829
dit is t beste wat die drol kan brengen?

whahahahahaha
pi_51092840
Kom op Palma, ga nu even verder tegen Lieke met Huub erbij, ben je nou een vent of niet!!
and today is a gift.
(Jirí Kylián)
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:03:35 #301
38396 mazaru
pi_51092853
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:02 schreef noekje het volgende:

[..]

Palma is cult kut .