Klopt, ik praat Tas ook niet goed hoor, zal ik nooit doen. Dat gedrag is beneden alle pijl en getuigd ook nog eens van zwakheid. Ze kan Huub blijkbaar niet in een normale woordenwisseling de baas en gaat dan met dergelijke smerige opmerkingen strooien. Ook dat toeteren in iemands oren blijft niet om aan te horen en bovendien zeer laag bij de grond, maar goed... Maar toch vind ik Huub minstens zo erg, door al zijn acties en het voor mij onbrijpelijke feit dat er ook nog maar iemand is die hem beter vindt dan een ander figuur daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is iig gericht tegen de spelers in het huis. Dat kun je van Tante Tas niet zeggen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat M. Felter meer met de Kooi te maken heeft dan goed voor hem is., gezien de uitlatingen van Natasja. Lees en huiver.
http://www.ad.nl/dossiers/holleeder/article1255262.ece
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben zelfs opeens heel bang dat Milton mij gaat vermoorden als ik iets lelijks over Natasja post![]()
Het prettige van dit alles is dat Huub helemaal niks zei over Milton. Natasia bracht het subtiel ter sprake, wat ze ook heel gevoelig deed met Huub z'n moeder die verkracht is door een junk die hiv had terwijl ze tippelde.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:04 schreef Clank het volgende:
Natasia nu weer in gesprek met Jaap over wat Huub gezegd heeft en of Jaap het er met hem over wil hebben dat hij dat niet meer moet doen. Jaap schijt al zeven kleuren stront bij het idee alleen al.. hij zegt : Ik schijn tegenwoordig mijn eigen criminele achterban te hebben.
Ik zeg het al 3 dagen: dat hoofd staat permanent op zuur.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:01 schreef pullup het volgende:
Die kop van Amanda nu Brian vriendelijk met Nadia praat![]()
Volgens mij was het wel Huub die het eerste een opmerking maakte, maar dit was amper te verstaan. Natasia heeft het verhaal daarna zelf opgeblazen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Het prettige van dit alles is dat Huub helemaal niks zei over Milton. Natasia bracht het subtiel ter sprake, wat ze ook heel gevoelig deed met Huub z'n moeder die verkracht is door een junk die hiv had terwijl ze tippelde.![]()
Klopt ik ben geen Huub fan maar hij heeft de naam van MF niet genoemd dat was de zwarte diva zelf maar die is erg goed in het verdraaiien van feitenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Het prettige van dit alles is dat Huub helemaal niks zei over Milton. Natasia bracht het subtiel ter sprake, wat ze ook heel gevoelig deed met Huub z'n moeder die verkracht is door een junk die hiv had terwijl ze tippelde.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:04 schreef Dark het volgende:
Jaap - Ik ga me er niet mee bemoeien, ik heb m'n eigen criminele achterban.
Natas - Hij is gewoon dom.
Oh, dat heb ik niet gehoord. Ik weet wel dat ze gisteravond ook al dreigde en dat Huub daar zat van was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel Huub die het eerste een opmerking maakte, maar dit was amper te verstaan. Natasia heeft het verhaal daarna zelf opgeblazen.
Het zit Natasia waarschijnlijk nogal dwars dat Huub haar gisteravond even flink de oren heeft gewassen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel Huub die het eerste een opmerking maakte, maar dit was amper te verstaan. Natasia heeft het verhaal daarna zelf opgeblazen.
Het dreigement van vanmorgen is echt heel lelijk en gewoon strafbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, Natasia had het toen duidelijk over Milton maar dat geeft ze natuurlijk nooit toe.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet gehoord. Ik weet wel dat ze gisteravond ook al dreigde en dat Huub daar zat van was.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:13 schreef DrsH het volgende:
Ook tijdens de ruzie van vanmorgen gaf de zwarte diva weer aan niet te zullen vertrekken na haar streefdatum
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het zit Natasia waarschijnlijk nogal dwars dat Huub haar gisteravond even flink de oren heeft gewassen.
Dit verhaal was toch al bekend? Is volgens mij bij de vorige 'Milton-gate' al uitvoerig besproken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:
En nog maar een artikel uit het AD. Het wordt steeds gekker.
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article162088.ece
Huub heeft vamorgen de naam niet eens uitgesproken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:14 schreef Clank het volgende:
Zou Jaap vandaag nog met Huub durven omgaan nadat hij 'de naam' weer heeft genoemd?
Ja maar de redactie zal wel overstuur zijn omdat zij slachtoffer zijn van een chantage. De arme zieltjes.. Ze houden zich gelukkig sterk en lossen dit alles op een vredelievende manier op. Zo zijn ze daar he. Te goed voor deze wereld, die mensen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het dreigement van vanmorgen is echt heel lelijk en gewoon strafbaar.
Snap niet dat DGK niet ingrijpt, want het gaat veel en veel te ver.
Het gaat er om dat Natasja dit soort dingen maar mag en kan blijven zeggen. Ergens moet er iets niet goed zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit verhaal was toch al bekend? Is volgens mij bij de vorige 'Milton-gate' al uitvoerig besproken.
geen informatie meer van buitenaf, is voor huub belangrijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:17 schreef Clank het volgende:
Internet doet het nog steeds niet in de villa. Huub baalt er van.
Kan een buitenstaander geen aangifte doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het dreigement van vanmorgen is echt heel lelijk en gewoon strafbaar.
Snap niet dat DGK niet ingrijpt, want het gaat veel en veel te ver.
Chantage of een dreigement die echt serieus moet worden genomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar de redactie zal wel overstuur zijn omdat zij slachtoffer zijn van een chantage. De arme zieltjes.. Ze houden zich gelukkig sterk en lossen dit alles op een vredelievende manier op. Zo zijn ze daar he. Te goed voor deze wereld, die mensen.
En de bruiloft gaat ook al niet door.![]()
Huub maakte een opmerking dat Natasia had moeten tippelen voor haar ex/Milton.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub heeft vamorgen de naam niet eens uitgesproken.
Natasia heeft de naam uitgesproken tijdens dreiging nr .... tig.
Gewoon onbegrijpelijk dat ze er mee door mag gaan, terwijl de dreigementen echt serieus moeten worden genomen .... en dan nog dat ze Jaap er ook mee chanteert min of meer. Echt eerlijk spel, terwijl door de dreigementen het allang geen spel meer genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat er om dat Natasja dit soort dingen maar mag en kan blijven zeggen. Ergens moet er iets niet goed zitten.
ja, politie bellen, brief schrijven aan de minister-presidentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Kan een buitenstaander geen aangifte doen?
Je hebt gelijk hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Chantage of een dreigement die echt serieus moet worden genomen.
Tja moeilijke keus .. en het is niet zo dat er maar een paar mensen werken.
Volgens mij nam hij het woord ex niet eens in zijn mond en zij hij pooier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub maakte een opmerking dat Natasia had moeten tippelen voor haar ex/Milton.
Ik weet niet of hij ook echt Milton zei.. of 'ex' ....
Laatst gekeken en volgens mij moet het slachtoffer zelf aangifte doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, politie bellen, brief schrijven aan de minister-president
Ik hoorde alleen Natasia over Milton beginnen...Huub zei alleen exquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub noemde gisteren Natasia dom. Haar reactie was: De slavernij is voorbij he!!quote:
Ik heb Huub de naam Milton niet horen noemen, hij zei wel "ex".quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Pooier heb ik wel gehoord ja. Dat was nav van zijn tippelende verkracht door een hiv junkerige moeder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:20 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij nam hij het woord ex niet eens in zijn mond en zij hij pooier.
Dreigementen moeten altijd serieus worden genomen en er niet op ingaan en het door laten gaan is onverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor.
Ze hebben gewoon geen tijd voor die dreigementen. Ze moeten uithuilen, juristen afbellen want ze willen het fijn en mooiii oplossen. Diep in hun hart is het geen tuig, het lijkt er alleen zo verrot veel op.
TY , had ik ff niet mee gekregenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub noemde gisteren Natasia dom. Haar reactie was: De slavernij is voorbij he!!
Huub begreep het niet en hier ook niemand. In jouw bericht stond dat Natasia Huub dom vond. Toen moest ik er opeens aan denken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |