Precies, het is geen dreigement, ze bluft gewoonquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Bron: Tien.
10:06 - Op je tellen passen
Zo onrustig als de dag begon, zo vrolijk is iedereen aan het ontbijt. Niet heel gek, de twee kemphanen Natasia en Huub zitten niet aan tafel. De Surinaamse staat buiten en haalt verhaal bij Jaap. “Misschien kun jij een keer met hem praten en zeggen dat het niet verstandig is als hij daar nog eens over begint”, oppert Natasia, doelende op Huubs aantijgingen over haar kinderen, haar achtergrond, etc. “Ik ga het er echt niet met hem over hebben, ik hou me daar echt buiten!”, antwoordt Jaap wijselijk. “Ik heb m’n eigen criminele achterban!” “Huub zegt altijd dat ik mijn dagen moet aftellen, maar eigenlijk moet hij dat doen!”, laat Natasia nog even weten. Moet Huub oppassen, of bluft Natasia in het wilde weg?
Tuurlijk ... alles bedekken met de mantel der liefde.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, het is geen dreigement, ze bluft gewoon![]()
En gisteren waren het nog Cora, Jeltse (of zoiets) en Nicolaas die aan het hoofd van de dievenbende stonden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:
Dit las ik ook op de TIEN site:
"Wat een dag, gisteren! Hoewel de Briellenaar nu nog prinsheerlijk ligt te slapen, zal Jaap de komende tijd veel aan zijn hoofd hebben. Zijn huwelijk met Cora gaat niet door dankzij snode plannen van onbekenden en zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Voorlopig hoeft Jaap daar echter nog niet over na te denken. Eerst maar eens wakker worden…"
Dus Cora is inmiddels van alle blaam gezuiverd?
Jaap heeft Natasia erin gehouden en niet Huub.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef nibbieworld het volgende:
als ik de laatste cossen zo terug lees, en zie dat Natasia Hub flink aan het bedreigen is.Dan snap ik echt niet dat huub die bitch van een Natasia nog geen week geleden de hand boven het hoofd heeft gehouden, en haar niet heeft laten oprotten uit de kooi!! Na dat trapwerk van haar richting Jaap bedoel ik dan. Ongeloofelijk!
![]()
![]()
Ik denk toch echt aan een hoax Scan, anders stond het uitgebreid in de Telegraaf, die zitten hier normaal gesproken bovenop, maar geen woord.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:
Dit las ik ook op de TIEN site:
"Wat een dag, gisteren! Hoewel de Briellenaar nu nog prinsheerlijk ligt te slapen, zal Jaap de komende tijd veel aan zijn hoofd hebben. Zijn huwelijk met Cora gaat niet door dankzij snode plannen van onbekenden en zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Voorlopig hoeft Jaap daar echter nog niet over na te denken. Eerst maar eens wakker worden…"
Dus Cora is inmiddels van alle blaam gezuiverd?
Een hoax door wie? Aangezien het ook vermeld staat op de DGK-site?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:32 schreef beequeen het volgende:
Ik denk toch echt aan een hoax Scan, anders stond het uitgebreid in de Telegraaf, die zitten hier normaal gesproken bovenop, maar geen woord.
Een hoax in hoeverre? Dat er niets van waar is en dat Cora en Jelte zomaar even op nationale televisie worden afgemaakt en neergezet als criminelen? Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk toch echt aan een hoax Scan, anders stond het uitgebreid in de Telegraaf, die zitten hier normaal gesproken bovenop, maar geen woord.
Niettemin moeten dreigementen altijd serieus worden genomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:33 schreef Katewalker het volgende:
Zoals Tien zelf al aangeeft..Natasia bluft in het wilde weg. Het is dreigen om bang te maken en hoopt daarmee Huub af te bluffen. Milton lijkt me niet het type dat zich voor een karretje laat spannen door zijn ex. Die weet ook wel dat mocht Huub als hij weer buiten is iets aangedaan worden de politie meteen bij hem op de stoep staat...Milton geeft mi Natasia een hengst voor haar kop zodra hij de kans krijgt.....
Jaap heeft toch ook een hele preek gehouden voor haar achter. Dat stond in de brief. In die brief stond niet dat hij na het gesprek achter een uur lang, kuthoer, teringlijers, kuthoer, vuile teringlijers zei.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef nibbieworld het volgende:
als ik de laatste cossen zo terug lees, en zie dat Natasia Hub flink aan het bedreigen is.Dan snap ik echt niet dat huub die bitch van een Natasia nog geen week geleden de hand boven het hoofd heeft gehouden, en haar niet heeft laten oprotten uit de kooi!! Na dat trapwerk van haar richting Jaap bedoel ik dan. Ongeloofelijk!
![]()
![]()
hij heeft natas alleen ingehouden puur voor de kijkcijfers, huub ziet het programma als zijn show en zijn kindje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef nibbieworld het volgende:
![]()
![]()
Amanda en die hele familie is net zo smerig als de kots waar Jaap in heeft liggen rollen, dus tja... eigenlijk kun je niet eens anders verwachten. Het was een ongelooflijke aso, het is nog steeds een ongelooflijke aso en zal altijd een ongelooflijke aso blijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Amanda zei trouwens gisteren ook dat als Huub buiten de poort zou komen, zijn kop eraf geschoten zou worden.
Nu vind ik Amanda toch zo ongeloofwaardig als de pest maar het is zo'n laag niveau. Laat het toch eens binnen de kooi.
Het is toch niet of-of...?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, het is geen dreigement, ze bluft gewoon![]()
Ja ohkee, je hebt gelijk. Wat ik eigenlijk bedoel is dat huub en de andere bewoners allemaal te meelevend waren met Natasia. Toen met dat trappen van haar richting Jaap was het DE kans om een irritante bewoner zoals Natasia dat is het huis uit te werken. Wat deden ze!!! Haar allemaal over zitten halen om niet te vertrekken. En nu is Natasia weer het baasje in huis, met haar bedreigingen jegens Huub.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Jaap heeft Natasia erin gehouden en niet Huub.
Wat ik niet begrijp is dat Tien/DGK nog steeds een hand boven Natasia houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |