abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51085534
TT uitleg:

Het is een heerlijke rustige ochtend in de vila. Palma en Herma zuigen de rustruimte. Het geluid van de stozuiger lijkt op de ringtone van een GSM.
Maar dan, hup uit het niets, wordt Natasja wakker. Huub is haar target. Luid schreeuwend en zingend uit ze de meest vreselijke dingen: "Je moeder is een cokehoer, cokesnuiver, te vondeling gelegd enz enz. "

Ook neemt zij de naam van haar Ex in de mond. Volgens mij zegt Huub ex en noemt Natasja de naam Milton.
Ze schreeuwt dat Milton Huub zal vermoorden en dat dat het beste is omdat onkruid opgeruimd moet worden.
"Opgeruimd staat netjes" is haar nieuwe liedje.

Nadia trekt zich er niks van aan en heeft een heerlijke hipster aan, waar de camera maar niet op wil inzoomen.
Ze geeft Amanda een heel lief knipoogje met links
Dennis poetst ondertussen zn tanden in bed.

Brian maakt leuke grapjes met Palma over romige creme soep en Amanda loopt heen en weer te gillen dat Anna heeft gewonnen met Dames is de dop. Gelukkig mag ze de stijltang van Nadia lenen.

Talpa heeft weer een andere kijk op de zaken:

09:35 - Begin de dag met Natasia

De dag begint weer lekker! Alle Miljonairs zijn nog maar net wakker, of Huub en Natasia raken wederom in de clinch. Nadia en Dennis zien de woordenwisseling met lede ogen aan. ‘Waar heb ik me voor opgegeven’, lijken de twee te denken. Huub vindt het allemaal maar prachtig. Zijn dag lijkt pas geslaagd als hij Natasia een keer goed te pakken heeft gehad. En Natasia zelf is ook niet vies van een goede woordenwisseling. Ook haar dag is pas goed als ze een keer goed te keer heeft kunnen gaan tegen een van haar mede-Miljonairs. Heerlijk, De Gouden Kooi!

Voor wie lekker wil kwebbelen: [SC #174] Appeltaart en cumshots.

[ Bericht 50% gewijzigd door kleinzusje op 03-07-2007 10:59:30 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:23:37 #2
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51085630
Ik kan in alle behoeften voorzien coke is voorradig, ik heb goede contacten in Roemenie dus u vraagt en wij draaiien
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:24:03 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51085638
Hoe kan het toch dat ik Palma constant hoor op de streams. Dat mens wil wel graag een hoofdrol opeisen zeg.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:24:50 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51085660
Jaap lult maar een beetje mee met Palma, maar zit er volgens mij ook niet op te wachten. Maar dat boeit Palma niets natuurlijk.
pi_51085710
Hoelaat komt Sylvia vanavond?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:28:27 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51085720
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Bron: Tien.

10:06 - Op je tellen passen

Zo onrustig als de dag begon, zo vrolijk is iedereen aan het ontbijt. Niet heel gek, de twee kemphanen Natasia en Huub zitten niet aan tafel. De Surinaamse staat buiten en haalt verhaal bij Jaap. “Misschien kun jij een keer met hem praten en zeggen dat het niet verstandig is als hij daar nog eens over begint”, oppert Natasia, doelende op Huubs aantijgingen over haar kinderen, haar achtergrond, etc. “Ik ga het er echt niet met hem over hebben, ik hou me daar echt buiten!”, antwoordt Jaap wijselijk. “Ik heb m’n eigen criminele achterban!” “Huub zegt altijd dat ik mijn dagen moet aftellen, maar eigenlijk moet hij dat doen!”, laat Natasia nog even weten. Moet Huub oppassen, of bluft Natasia in het wilde weg?
Precies, het is geen dreigement, ze bluft gewoon
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:29:35 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51085737
Dit las ik ook op de TIEN site:

"Wat een dag, gisteren! Hoewel de Briellenaar nu nog prinsheerlijk ligt te slapen, zal Jaap de komende tijd veel aan zijn hoofd hebben. Zijn huwelijk met Cora gaat niet door dankzij snode plannen van onbekenden en zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Voorlopig hoeft Jaap daar echter nog niet over na te denken. Eerst maar eens wakker worden…"

Dus Cora is inmiddels van alle blaam gezuiverd?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:30:37 #8
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51085755
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tuurlijk ... alles bedekken met de mantel der liefde.
Het heeft alleen helemaal niets meer te maken met spel.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_51085756
als ik de laatste cossen zo terug lees, en zie dat Natasia Hub flink aan het bedreigen is. Dan snap ik echt niet dat huub die bitch van een Natasia nog geen week geleden de hand boven het hoofd heeft gehouden, en haar niet heeft laten oprotten uit de kooi!! Na dat trapwerk van haar richting Jaap bedoel ik dan. Ongeloofelijk!
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_51085761

Zou dennis het vandaag langer volhouden dan 10 min?
Goedemorgen :W
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:31:14 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51085763
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:

"Wat een dag, gisteren! Hoewel de Briellenaar nu nog prinsheerlijk ligt te slapen, zal Jaap de komende tijd veel aan zijn hoofd hebben. Zijn huwelijk met Cora gaat niet door dankzij snode plannen van onbekenden en zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Voorlopig hoeft Jaap daar echter nog niet over na te denken. Eerst maar eens wakker worden…"

En gisteren waren het nog Cora, Jeltse (of zoiets) en Nicolaas die aan het hoofd van de dievenbende stonden.
Ben erg benieuwd hoezeer het verhaal weer verdraaid wordt in de televisieregistratie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:31:48 #12
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51085775
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef nibbieworld het volgende:
als ik de laatste cossen zo terug lees, en zie dat Natasia Hub flink aan het bedreigen is. Dan snap ik echt niet dat huub die bitch van een Natasia nog geen week geleden de hand boven het hoofd heeft gehouden, en haar niet heeft laten oprotten uit de kooi!! Na dat trapwerk van haar richting Jaap bedoel ik dan. Ongeloofelijk!
Jaap heeft Natasia erin gehouden en niet Huub.
Wat ik niet begrijp is dat Tien/DGK nog steeds een hand boven Natasia houdt.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 10:32:21 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_51085790
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:

Ik denk toch echt aan een hoax Scan, anders stond het uitgebreid in de Telegraaf, die zitten hier normaal gesproken bovenop, maar geen woord.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51085807
Amanda zei trouwens gisteren ook dat als Huub buiten de poort zou komen, zijn kop eraf geschoten zou worden.
Nu vind ik Amanda toch zo ongeloofwaardig als de pest maar het is zo'n laag niveau. Laat het toch eens binnen de kooi.
Go hard or go home
pi_51085808
Zoals Tien zelf al aangeeft..Natasia bluft in het wilde weg. Het is dreigen om bang te maken en hoopt daarmee Huub af te bluffen. Milton lijkt me niet het type dat zich voor een karretje laat spannen door zijn ex. Die weet ook wel dat mocht Huub als hij weer buiten is iets aangedaan worden de politie meteen bij hem op de stoep staat...Milton geeft mi Natasia een hengst voor haar kop zodra hij de kans krijgt.....
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:33:14 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51085814
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:32 schreef beequeen het volgende:

Ik denk toch echt aan een hoax Scan, anders stond het uitgebreid in de Telegraaf, die zitten hier normaal gesproken bovenop, maar geen woord.
Een hoax door wie? Aangezien het ook vermeld staat op de DGK-site?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:33:24 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51085820
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Een hoax in hoeverre? Dat er niets van waar is en dat Cora en Jelte zomaar even op nationale televisie worden afgemaakt en neergezet als criminelen? Denk je dat echt?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:34:23 #18
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51085841
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:33 schreef Katewalker het volgende:
Zoals Tien zelf al aangeeft..Natasia bluft in het wilde weg. Het is dreigen om bang te maken en hoopt daarmee Huub af te bluffen. Milton lijkt me niet het type dat zich voor een karretje laat spannen door zijn ex. Die weet ook wel dat mocht Huub als hij weer buiten is iets aangedaan worden de politie meteen bij hem op de stoep staat...Milton geeft mi Natasia een hengst voor haar kop zodra hij de kans krijgt.....
Niettemin moeten dreigementen altijd serieus worden genomen.
Het feit dat DGK niet minimaal Natasia de mond snoert om het spel ook echt een spel te houden is echt te triest voor woorden.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:34:41 #19
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51085850
Goedemorgen een ieder.
Ik begreep dat Huub en Jaap in Editie NL zijn geweest. Is daar mischien een filmpje van?
pi_51085865
quote:
Jaap heeft toch ook een hele preek gehouden voor haar achter. Dat stond in de brief. In die brief stond niet dat hij na het gesprek achter een uur lang, kuthoer, teringlijers, kuthoer, vuile teringlijers zei.
Go hard or go home
pi_51085884
quote:
hij heeft natas alleen ingehouden puur voor de kijkcijfers, huub ziet het programma als zijn show en zijn kindje.
nu wordt natas hier continue afgebrand maar een goede reality soap moet altijd karakters hebben waar je je aan ergert en waarvan je houdt.
moet je nagaan hoeveel hier over haar wordt gepost, zegt toch ook wat
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:35:50 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51085885
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Amanda zei trouwens gisteren ook dat als Huub buiten de poort zou komen, zijn kop eraf geschoten zou worden.
Nu vind ik Amanda toch zo ongeloofwaardig als de pest maar het is zo'n laag niveau. Laat het toch eens binnen de kooi.
Amanda en die hele familie is net zo smerig als de kots waar Jaap in heeft liggen rollen, dus tja... eigenlijk kun je niet eens anders verwachten. Het was een ongelooflijke aso, het is nog steeds een ongelooflijke aso en zal altijd een ongelooflijke aso blijven.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:36:52 #24
130054 demins
We weten niks
pi_51085913
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het is toch niet of-of...?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_51085917
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:31 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Jaap heeft Natasia erin gehouden en niet Huub.
Wat ik niet begrijp is dat Tien/DGK nog steeds een hand boven Natasia houdt.
Ja ohkee, je hebt gelijk. Wat ik eigenlijk bedoel is dat huub en de andere bewoners allemaal te meelevend waren met Natasia. Toen met dat trappen van haar richting Jaap was het DE kans om een irritante bewoner zoals Natasia dat is het huis uit te werken. Wat deden ze!!! Haar allemaal over zitten halen om niet te vertrekken. En nu is Natasia weer het baasje in huis, met haar bedreigingen jegens Huub.
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')