Dat geldt niet voor dgkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Epi_ het volgende:
Artikel 285
1. Bedreiging met openlijk in vereniging geweld plegen tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
Dat is het vreemde jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Natasia noemde toch zelf de naam van Milton?
Huub maakte de eerste opmerking.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Natasia noemde toch zelf de naam van Milton?
Ze heeft de genuanceerde monoloog van Huub gisteren blijkbaar niet gehoord.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:43 schreef Clank het volgende:
Huub wordt door Natasia weer afgeschilderd als racist.. hij heeft een hekel aan álle Marokkanen, Turken, Moslims.. enz.
Precies, het trapincident met Huub, naast nog een hele boel andere zeer kwalijke zaken die meneer 'op zijn naam heeft staan' worden ook getolereerd, terwijl hij daar net zo makkelijk mee onder dat artikel kan vallen.quote:
Ja ik zou me maar op de vlakte houden want het barst van de Miltons in haar millieuquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben zelfs opeens heel bang dat Milton mij gaat vermoorden als ik iets lelijks over Natasja post![]()
Daar denkt onze wetgever gelukkig heel anders over:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bedreigen mag. Het wordt pas serieus genomen als er iets is gebeurd.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:46 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja ik zou me maar op de vlakte houden want het barst van de Miltons in haar millieu
Ik zal mijn adres doormailen welkom met je blafferquote:
Hup je mand in Milton .Ksssjtquote:
Dit is allemaal ook op Huub van toepassing, met name de feitelijke aanranding van de eerbaarheid (al heeft Jaap die grens met Lieke nu ook opgezocht), dus dat zegt al genoeg. Hier doen ze ook in het geval van Naataasiaa niets mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Daar denkt onze wetgever gelukkig heel anders over:
Artikel 284
1. Met gevangenisstraf van ten hoogste negen maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft:
1°. hij die een ander door geweld of enige andere feitelijkheid of door bedreiging met geweld of enige andere feitelijkheid, gericht hetzij tegen die ander hetzij tegen derden, wederrechtelijk dwingt iets te doen, niet te doen of te dulden; 2°. hij die een ander door bedreiging met smaad of smaadschrift dwingt iets te doen, niet te doen of te dulden.
2. In het geval onder 2° omschreven wordt het misdrijf niet vervolgd dan op klacht van hem tegen wie het gepleegd is.
Artikel 285
1. Bedreiging met openlijk in vereniging geweld plegen tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
2. Indien deze bedreiging schriftelijk en onder een bepaalde voorwaarde geschiedt, wordt ze gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
Artikel 285b
1. Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.
2. Vervolging vindt niet plaats dan op klacht van hem tegen wie het misdrijf is begaan.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben zelfs opeens heel bang dat Milton mij gaat vermoorden als ik iets lelijks over Natasja post![]()
Daar merken we ook zo veel van in dgkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Daar denkt onze wetgever gelukkig heel anders over:
-knip-
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:48 schreef Greetings het volgende:
YES!!!!!!!!!!!!!!!! Krajicek heeft gewonnen!![]()
Eh, ik kan me neit herinneren dat Huub ooit iemand heeft gedreigd met het ontnemen van het leven van die persoon door een of andere crimineel? Jij welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dit is allemaal ook op Huub van toepassing, dus dat zegt al genoeg. Hier doen ze ook in het geval van Naataasiaa niets mee.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
En Andy speelt vandaag
![]()
![]()
Het regent gelukkig niet in Eemnes![]()
De redactie geniet ervan.quote:09:35 - Begin de dag met Natasia
De dag begint weer lekker! Alle Miljonairs zijn nog maar net wakker, of Huub en Natasia raken wederom in de clinch. Nadia en Dennis zien de woordenwisseling met lede ogen aan. ‘Waar heb ik me voor opgegeven’, lijken de twee te denken. Huub vindt het allemaal maar prachtig. Zijn dag lijkt pas geslaagd als hij Natasia een keer goed te pakken heeft gehad. En Natasia zelf is ook niet vies van een goede woordenwisseling. Ook haar dag is pas goed als ze een keer goed te keer heeft kunnen gaan tegen een van haar mede-Miljonairs. Heerlijk, De Gouden Kooi!
zegge, Milton Schwarzeneger, ouwe crimineel,.... bedreigingen worden hier op FOK! ook niet getollereerd he!!quote:
2e partij , CC , na Amelie Mquote:
Je hebt geluk dat je geen foto's van hem hebt geplaatst en je hebt ook niet gezegd dat hij lijkt op een josti die luchtgitaar met een triangel speelt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:44 schreef kleinzusje het volgende:
De webredactie is een andere dan de DGK_Redactie.quote:
Hij heeft talloze oneerbare dingen gedaan. Brian in het gezicht tikken en constant op allerlei manieren uitdagen om hem een ram te verkopen (al komt hij zelf in discussies veel agressiever over), 'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en naast teksten in die trant ook enorme scheldkannonades, iemand met alle geweld proberen van de trap te duwen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar Huub wordt hier door velen nog altijd als heilig beschouwd en ten alle tijde verdedigd, wat ik echt iets vind zeggen over de maatschappij en onze eigen normen en waardenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Eh, ik kan me neit herinneren dat Huub ooit iemand heeft gedreigd met het ontnemen van het leven van die persoon door een of andere crimineel? Jij wel![]()
Dat is iig gericht tegen de spelers in het huis. Dat kun je van Tante Tas niet zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij heeft talloze oneerbare dingen gedaan. Brian in het gezicht tikken en constant op allerlei manieren uitdagen om hem een ram te verkopen (al komt hij zelf in discussies veel agressiever over), 'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en naast teksten in die trant ook enorme scheldkannonades, iemand met alle geweld proberen van de trap te duwen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar Huub wordt hier door velen nog altijd als heilig beschouwd en ten alle tijde verdedigd, wat ik echt iets vind zeggen over de maatschappij en onze eigen normen en waarden![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:55 schreef schatje het volgende:
Die Milton schaamt zich misschien wel dood. Eigenlijk zou er een videoboodschap van hem moeten komen waarin hij zich distantiëert van Natasia's uitspraken.
moooooi, zorg ik dat ik klaar zitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
2e partij , CC , na Amelie M
Zonder regen verwacht ik 13.30 Ned tijd![]()
![]()
Natasja leest de krant
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:55 schreef schatje het volgende:
Die Milton schaamt zich misschien wel dood. Eigenlijk zou er een videoboodschap van hem moeten komen waarin hij zich distantiëert van Natasia's uitspraken.
Die moet er gewoon nog ff inkomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Zou Fons van Westerloo hier ook van genieten?
Ja, en?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:55 schreef Dark het volgende:
De webredactie is een andere dan de DGK_Redactie.
Die knalt eerdaags Natasia d'r romp van d'r harses, geeft haar een paar betonnen klompjes....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:55 schreef schatje het volgende:
goede reactie Miltonquote:
Iemand in het gezicht tikken (of beter: elkaar in het gezicht tikken), uitdagen tot een robbertje duwen en trekken, is allemaal niet strafbaar. Volgens jou is het dus Huub die een ander geweld aan zou doen? Moet je mij eens proberen uit te leggen hoe het komt dat Huub al een gebroken rib en 2 gebroken vingers heeft opgelopen, en hoe het komt dat er niemand anders in dat huis dergelijk letsel heeft opgelopen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij heeft talloze oneerbare dingen gedaan. Brian in het gezicht tikken en constant op allerlei manieren uitdagen om hem een ram te verkopen (al komt hij zelf in discussies veel agressiever over), 'Ik steek een mes in je rug' richting nathanael en naast teksten in die trant ook enorme scheldkannonades, iemand met alle geweld proberen van de trap te duwen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar Huub wordt hier door velen nog altijd als heilig beschouwd en ten alle tijde verdedigd, wat ik echt iets vind zeggen over de maatschappij en onze eigen normen en waarden![]()
Hee Milton, heb je de volgorde van acties tegen Huub al bepaald?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |